Fantasy Premier League 2021-22

Svar
chelsea8

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av chelsea8 »

Fire latterlige Saka-poeng...

mashadar

Legg inn av mashadar »

Ned 83k plasser denne runden. Noen bedre?

For noen uker siden så det realistisk ut å kjempe om topp 100k, nå skal det bli tøft å klare 250k...

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Nydelig Son. Har vært skremt at jeg endte opp med Son istedenfor Kane, men du verden. Kan ikke akkurat klage på det valget.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Lander på 137 poeng denne runden. Opp 25k plasser til 45k. Ganske moro det. Flikket enormt på FH-laget mitt de siste dagene. Hva tycks om denne varianten?

Kasper

Matip - Cash - Mykolenko

Gordon - Zaha - Mané - Son - Kdb

Kane - Richarlison.

(Steele - Ait Nouri - Tsimikas - død spiss)

Tør ikke gå uten Spurs-gutta tror jeg. Begge er favoritter til bindet per nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Terry_26 skrev: tor mai 12, 2022 10:44 pm Lander på 137 poeng denne runden. Opp 25k plasser til 45k. Ganske moro det.
Nydelig Terry! Har ikke begynt å sett på GW37, så har ikke formening om FH (har ikke chippen selv). Tenker Zaha pr men må se litt på hvordan han og CP har vært siste ukene.

Ender på 98 poeng og ned fra 4.4k til 6.7k. Legger bak oss det tragiske Sterling->Mahrez-byttet og ser mot GW37. Håpet på topp 1k er helt ute etter den fadesen, nå er egentlig målet topp 10k og evt 5k om jeg treffer veldig godt siste to rundene. Usikker på om jeg skal angripe eller safe. Lukter litt på gambling.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Lew_Ashby skrev: tor mai 12, 2022 10:52 pm
Terry_26 skrev: tor mai 12, 2022 10:44 pm Lander på 137 poeng denne runden. Opp 25k plasser til 45k. Ganske moro det.
Nydelig Terry! Har ikke begynt å sett på GW37, så har ikke formening om FH (har ikke chippen selv). Tenker Zaha pr men må se litt på hvordan han og CP har vært siste ukene.

Ender på 98 poeng og ned fra 4.4k til 6.7k. Legger bak oss det tragiske Sterling->Mahrez-byttet og ser mot GW37. Håpet på topp 1k er helt ute etter den fadesen, nå er egentlig målet topp 10k og evt 5k om jeg treffer veldig godt siste to rundene. Usikker på om jeg skal angripe eller safe. Lukter litt på gambling.
6.7 k er jo helt enormt da! Selvom jeg ser at det valget der er veldig bittert. Men kanskje det er slike valg som er fått deg så høyt i år? Synes det er gøy å diffe sjæl, det gir meg rett og slett mer.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Må ta inn 41 poeng de to siste rundene og må ta noen sjanser. Skal en faktisk satse på trollene Trossard og Zaha på free hit? Kan de innfri noen gang eller stopper det opp som vanlig? 😁🥶
Forøvrig liker jeg laget til Terry_26, og tar nok en lignende variant!

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Verste runden i min karriere tror jeg. 72 poeng og ned fra 14K til 37K. Kastet vekk ledelse i 2 venneligaer med penger, og nok jævelskap til at jeg fint kunne slettet hele laget. Total bom på alle transfers, alt jeg vurderte hadde vært gull, alt jeg gjorde ble katastrofe.

Blytungt når man spiller pent og fokusert hele sesongen og så kan alt kastes på båten ila 1 runde. Et par forferdelig avgjørelser (Laporte ut for å ha 2 City-angripere, Mane inn i stedet for KdB) og en varians som er vanskelig å godta. (City scorer 10 mål, Jesus er involvert i 0, Foden 1. Salah tar 54 poeng færre enn Kdb etc.).

Nå blir det full tilt og diff på FH i 37 for å prøve å hente seg inn til topp 20K når det egentlig var en chip for å sementere 10K. Jævlig spill, og jeg skulle ønske jeg ble hacket i stedet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

45K til 39K. 120p, 5 over xP om jeg ikke husker helt feil - har ikke skjemaet mitt tilgjengelig her. Da er det FH37 og SGW38 som skal få meg over 29K i fjor.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

k9b skrev: fre mai 13, 2022 7:51 am Verste runden i min karriere tror jeg. 72 poeng og ned fra 14K til 37K. Kastet vekk ledelse i 2 venneligaer med penger, og nok jævelskap til at jeg fint kunne slettet hele laget. Total bom på alle transfers, alt jeg vurderte hadde vært gull, alt jeg gjorde ble katastrofe.

Blytungt når man spiller pent og fokusert hele sesongen og så kan alt kastes på båten ila 1 runde. Et par forferdelig avgjørelser (Laporte ut for å ha 2 City-angripere, Mane inn i stedet for KdB) og en varians som er vanskelig å godta. (City scorer 10 mål, Jesus er involvert i 0, Foden 1. Salah tar 54 poeng færre enn Kdb etc.).
Ingenting er som å bli tatt igjen med 78 poeng på en runde. Aldri sett en runde med så store swings som dette, som egentlig beskriver hele sesongen godt. Helt sinnsykt hvor jævla stor forskjell det er på jevne spillere i pris og forventede poeng, flaks-aspektet har vært enormt mye større i år.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Uten KDB, så drittrunde her og. Snitt GW-rank på 5 mill de siste 3 rundene og ned fra topp1k til 8k også. Står med foreløpig FH-lag :

Pickford
(C)ash-Mykolenko-Digne
Salah-Son-KDB-Maddison
Vardy-Ings-Richarlison

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: tor mai 12, 2022 9:47 pm
guru skrev: tor mai 12, 2022 9:26 pm Dette kan bli stygt for Arsenal. Foreløpig "bare" 1 assist på Son da. Tror ikke det blir sluttfasiten dessverre.
Med Spurs seier her, har de virkelig los på topp 4 plass, med kamper mot burnley og Norwich som avslutning. Arsenal sine kamper mot Newcastle og Everton er hakket mere vriene. Blir iallefall både Son og Kane på mitt FH lag i 37. Vraker da enten Ings eller Vardy som spiss nr 3.
Blir nok fort både Kane og Son her også på FH.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Terry_26 skrev: tor mai 12, 2022 10:44 pm Lander på 137 poeng denne runden. Opp 25k plasser til 45k. Ganske moro det. Flikket enormt på FH-laget mitt de siste dagene. Hva tycks om denne varianten?

Kasper

Matip - Cash - Mykolenko

Gordon - Zaha - Mané - Son - Kdb

Kane - Richarlison.

(Steele - Ait Nouri - Tsimikas - død spiss)

Tør ikke gå uten Spurs-gutta tror jeg. Begge er favoritter til bindet per nå.
Interessant lag! Må nok selv vurdere / se nærmere på et slikt oppsett!

Ser jeg liker dette mer og mer når jeg ser på laget ditt Terry! :)

Deila

Legg inn av Deila »

67(-4) og raser 100k plasser ned. Det tenker jeg var den siste spiker i kiste for denne sesongen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre mai 13, 2022 12:01 pm 67(-4) og raser 100k plasser ned. Det tenker jeg var den siste spiker i kiste for denne sesongen.
Hvor langt nede er du ovr nå?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som vet status på Ramsey?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Er på dette FH-laget nå. Tanker?
Kasper
Cash Digne / Mings Mykolenko
Ramsey Gordon Son Mane KdB
Kane Richarlison
Steele Clyne Tsimikas død spiss

Vurderer Matip inn for Digne / Mings. Har 0,2 i bank.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

K-Torget skrev: fre mai 13, 2022 12:39 pm Er på dette FH-laget nå. Tanker?
Kasper
Cash Digne / Mings Mykolenko
Ramsey Gordon Son Mane KdB
Kane Richarlison
Steele Clyne Tsimikas død spiss

Vurderer Matip inn for Digne / Mings. Har 0,2 i bank.
Så kjent ut:) Heller mot denne varianten nå, men kan potensielt bli tungt å stå uten Salah og Trent. Tror dog dette lønner seg! Vi står i det sammen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Terry_26 skrev: fre mai 13, 2022 12:43 pm
K-Torget skrev: fre mai 13, 2022 12:39 pm Er på dette FH-laget nå. Tanker?
Kasper
Cash Digne / Mings Mykolenko
Ramsey Gordon Son Mane KdB
Kane Richarlison
Steele Clyne Tsimikas død spiss

Vurderer Matip inn for Digne / Mings. Har 0,2 i bank.
Så kjent ut:) Heller mot denne varianten nå, men kan potensielt bli tungt å stå uten Salah og Trent. Tror dog dette lønner seg! Vi står i det sammen.
Laget bygger på inspirasjon fra deg :) Enig at det kan bli tungt uten Salah og Trent.. men tror og håper det kan lønne seg å ta sjansen :)

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: fre mai 13, 2022 12:25 pm
Deila skrev: fre mai 13, 2022 12:01 pm 67(-4) og raser 100k plasser ned. Det tenker jeg var den siste spiker i kiste for denne sesongen.
Hvor langt nede er du ovr nå?
228k.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Terry_26 skrev: fre mai 13, 2022 12:43 pm Så kjent ut:) Heller mot denne varianten nå, men kan potensielt bli tungt å stå uten Salah og Trent. Tror dog dette lønner seg! Vi står i det sammen.
Tenkt på Martinez framfor Schmeichel?

Om Gerrard melder at Watkins er ute i dobbeltrunden ville jeg også sett litt ekstra på Ings. Da starter han definitivt mot Palace, og sannsynligvis også mot Burnley (scoret i sine siste 4 kamper mot dem). Palace har riktignok vært gode defensivt i hele år, men skal være fullt mulig for Villa å score på dem hjemme. Sluppet inn mål i sine 3 siste bortekamper.
Sist redigert av Lew_Ashby den fre mai 13, 2022 1:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 1:18 pm
Terry_26 skrev: fre mai 13, 2022 12:43 pm Så kjent ut:) Heller mot denne varianten nå, men kan potensielt bli tungt å stå uten Salah og Trent. Tror dog dette lønner seg! Vi står i det sammen.
Tenkt på Martinez framfor Schmeichel?
Absolutt, men med det oppsettet jeg har nå har jeg nada igjen i banken. Så jeg får rett og slett ikke råd til det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Terry_26 skrev: fre mai 13, 2022 1:34 pm Absolutt, men med det oppsettet jeg har nå har jeg nada igjen i banken. Så jeg får rett og slett ikke råd til det.
Ahh. Okei, da blir det vanskelig ja.

Litt basert på hva Liverpool stiller med på lørdag ville det jo vært mulig å vurdere Mane->Diaz kanskje. Cancelo hadde jo feks vært fint å få inn.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Gått fra 15k til opp mot 100k siste to rundene. Totalsprekk. Satser på neste år.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tåpelig å gå med Son og Salah på FH37? Burnley har jo ikke midtforsvar, og Soton er et lag som plutselig taper 6-7-8-9 null…

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

FH med billig forsvar og dyrt framover?

Pickford
Clyne - Mykolenko - Digne
Zaha - Son - Mane - KDB - Maddison
Kane - Richarlison
(Steele - Roberts - Tsimikas - Richardson)

Går i null pengemessig, men går det i pluss poengmessig?
7 med dobbel kamp, 1 innbytter som spiller og 3 døde på benk. De 11 på laget bør være sikre på spilletid.
Hva tror folket?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre mai 13, 2022 1:09 pm
K-Torget skrev: fre mai 13, 2022 12:25 pm
Deila skrev: fre mai 13, 2022 12:01 pm 67(-4) og raser 100k plasser ned. Det tenker jeg var den siste spiker i kiste for denne sesongen.
Hvor langt nede er du ovr nå?
228k.
Du er likevel rett foran meg 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mai 13, 2022 1:37 pm
Terry_26 skrev: fre mai 13, 2022 1:34 pm Absolutt, men med det oppsettet jeg har nå har jeg nada igjen i banken. Så jeg får rett og slett ikke råd til det.
Ahh. Okei, da blir det vanskelig ja.

Litt basert på hva Liverpool stiller med på lørdag ville det jo vært mulig å vurdere Mane->Diaz kanskje. Cancelo hadde jo feks vært fint å få inn.
Mane->Diaz var kanskje ikke dumt. Det frigjør midler til for eksempel Ings og Maddison :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nytt utkast
Pickford
Cash Mykolenko Mings / Digne
Son KdB Maddison Zaha
Richarlison Kane Ings
Steele Clyne Brownhill Tsimikas

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Enda ikke kommet helt over min Sterling til Mahrez hit og Salah(C). Men 134 poeng var hvert fall en grønn pil.

Hva tenker dere om FH laget. For kjedelig? Orker ikke mer tull og tar inn både KdB, Salah, Son og Kane + 7 DGW spillere.

Schmeichel
Digne Cash Mykoleko
Salah KdB Son(C) Gordon
Ings Kane Richarlison

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»