Final Whistle

Svar
YxZeC

Final Whistle

Legg inn av YxZeC »

For dere som liker Football manager, eller Hattrick, finnes det et annet online managerspill som jeg vil anbefale:

https://www.finalwhistle.org/

Spillet er mindre detaljert enn FM, men mer detaljert enn HT. Man spiller kamper mot andre (mer eller mindre) aktive managere. Her kan man hvis man vil bruke timevis på excelark og grafer og beregninger, men det er ikke nødvendig. Litt glad i tall kreves nok likevel at man er.

Her styrer du et lag, setter opp trening per spiller, kjøper, selger, trekker ungdomsspillere fra akademi, setter opp taktikk.
Vi har et veldig aktivt norsk samfunn inne på discord. Invitt kan fås ved å kontakte meg inne på Final Whistle. De fleste av oss er nok litt over middagshøyden, da vi tidligere spilte Freekick.org, som ble nedlagt for mange år siden. Men spillet satte såpass spor, at vi er i gang igjen.

Den norske delen av seriesystemet har ca 40 lag, så her er det relativt kort vei til toppen for en som er dedikert. Må da være mer enn 40 norske personer som er interessert i et sånt spill?
Hadde vært gøy om flere registrerte seg. Spillet er gratis, du kan kjøpe supporterpakker som gir litt mer statistikk, men ingen nødvendighet, og ingen påvirkning på prestasjoner.
Velkommen!

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

YxZeC skrev: tor aug 26, 2021 3:53 pm For dere som liker Football manager, eller Hattrick, finnes det et annet online managerspill som jeg vil anbefale:

https://www.finalwhistle.org/

Spillet er mindre detaljert enn FM, men mer detaljert enn HT. Man spiller kamper mot andre (mer eller mindre) aktive managere. Her kan man hvis man vil bruke timevis på excelark og grafer og beregninger, men det er ikke nødvendig. Litt glad i tall kreves nok likevel at man er.

Her styrer du et lag, setter opp trening per spiller, kjøper, selger, trekker ungdomsspillere fra akademi, setter opp taktikk.
Vi har et veldig aktivt norsk samfunn inne på discord. Invitt kan fås ved å kontakte meg inne på Final Whistle. De fleste av oss er nok litt over middagshøyden, da vi tidligere spilte Freekick.org, som ble nedlagt for mange år siden. Men spillet satte såpass spor, at vi er i gang igjen.

Den norske delen av seriesystemet har ca 40 lag, så her er det relativt kort vei til toppen for en som er dedikert. Må da være mer enn 40 norske personer som er interessert i et sånt spill?
Hadde vært gøy om flere registrerte seg. Spillet er gratis, du kan kjøpe supporterpakker som gir litt mer statistikk, men ingen nødvendighet, og ingen påvirkning på prestasjoner.
Velkommen!
Det her må jeg se om jeg får tid til å teste, har spilt Hattrick siden jeg ble "tvunget" med på en tidligere arbeidsplass (2005?). Har ikke vært så veldig aktiv med HT på en stund, men holder liv i laget.

YxZeC

Legg inn av YxZeC »

Fikk du registrert deg? Fikk plutselig varsel om svar i denne tråden, ikke sett det før. Bli med på discorden vår dersom du registrerer deg!

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

YxZeC skrev: tor mai 05, 2022 1:44 pm Fikk du registrert deg? Fikk plutselig varsel om svar i denne tråden, ikke sett det før. Bli med på discorden vår dersom du registrerer deg!
Yep, men jeg har ikke fått satt meg inn i spillet enda.

Jeg har egentlig mer en nok "kanaler" å følge med på, men fyr inn linken så skal jeg tygge på det.

YxZeC

Legg inn av YxZeC »

Sendte den til deg inne i spillet :)

Bare å bli med for alle andre som vil også!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»