NBA 2021/22

Svar
KTBFFH

Re: NBA 2021/22

Legg inn av KTBFFH »

Small_boi skrev: man mai 09, 2022 7:27 pm
KTBFFH skrev: man mai 09, 2022 12:07 am Luka med mindre bra dag fra gulvet, men får hjelp FDS og Brunson. Dallas tar kamp 4 og utligner den serien. CP med 6feil i dag
Holder fortsatt Suns som favoritter, men artig at både Mavs og 76ers har gjort dette til spennende serier.
Nekter å tro at Father Time tok Cp3 på slaget da han ble 37. Han har hatt to marerittkamper, men vil nok slå tilbake med noe som ligner mer på det vi så i de to første kampene i serien. Likevel bra å se at Dallas kan vinne på ulike måter og til tross for at hverken Luka eller Brunson var særlig effektive. Dømmingen var riktignok horribel og de blåste på nesten alt av pirk. Mye av det kom Mavs til gode i denne kampen, men kan ikke si jeg synes så synd på Paul om han får tullefeil mot seg :lol:
Jeg og holder Suns som favoritt og mest pga hjemmebane fordel. Derimot er Phila serien 50-50, holder en knapp på Phila faktisk. Harden ser bedre og bedre ut

R66

Legg inn av R66 »

Artig om Grizzs klarer det uten Ja, god sjanse siden de leder i SanFran
2-2 i alle serier ja takk

R66

Legg inn av R66 »

KTBFFH skrev: tir mai 10, 2022 3:39 am
R66 skrev: tir mai 10, 2022 2:39 am Begge lag under 30% fra tre i første omgang, hvorfor de tar treere med 15+ sec på klokka?
Svak kamp så langt, men helt åpent
Boston leder med 3 med 8 min igjen, fryktelig periode fra Bucks de første 4 minuttene. Horford tar fyr her nå. Lukter Boston seier dessverre
Ja big Al med kjempe avslutning, tenk Boston fikk han så å si gratis fra Okc

R66

Legg inn av R66 »

Memphis fortjener å tape, makan til idioti, Brooks må være dummeste spiller i liga
Gsw heldig igjen, tar første ledelse i kampen i siste min etter opphenting, Memphis hadde +11 i fjerde

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: søn mai 08, 2022 5:36 pm Hører mye på den podcasten, men er så mye Boston og Tatum preik fra den fyren, han er dessverre ikke i nærheten av de 4-5 beste spillerne i ligaen, et kvantesteg opp der, men selvfølgelig en veldig god spiller. Ja en kamp Boston burde tatt, men nå begynner Giannis og finne ut av forsvaret deres, har vell scoret 65 poeng mot de de siste 6periodene.

Bra for sluttspillet at ingen av seriene er 3-0, men at alle 4 er 2-1, kan bli spennende om de riktige lagene vinner kamp 4. Kan fort bli reprise fra i fjor dette her, i hvertfall finalelagene. Hvor lenge er Khris ute?
Hører en del på den selv, unge Gnatt er ikke akkurat nøytral når det kommer til Boston, men artig å høre på likevel :)
For den nøytrale er det jo artig at Boston vant i natt, digg med Horford med slik innsats. Tror stadig Bucks vinner serien, men gråter ikke akkurat om de ikke gjør det, så tar gjerne feil :)

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »



Skal se at Suns-Mavs går til game 7 hvor i en jevn 4th quarter CP3,Booker og Luka alle ender opp med å bli skadet

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Al Horford, som regelrett ble bøllet med av Tristan Thompson i hvert eneste sluttspill fra 15-18, er altså en high impact playoff-spiller mot selveste Giannis i herrens år 2022, den så jeg ikke komme

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Embiid og gjengen hans kan klage på Jokic som MVP så mye de vil, men å knapt eksistere i angrep i 3 strake kamper i en conf semi er faktisk katastrofalt. Phila blir blåst av banen når Embiid igjen ikke dukker opp og Harden leverer ikke som sist. Snart klart Suns-Dallas. Spent på om Doncic får hjelp her og hvilken CP vi får i natt

R66

Legg inn av R66 »

Suns med knapp ledelse til pause, Booker best på banen

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: ons mai 11, 2022 5:07 am Suns med knapp ledelse til pause, Booker best på banen
Jevn kamp, Doncic gjør mye rart her i natt men får ikke mye hjelp. Bullock treffer ikke på noe, Dindiwidie er krise fra benken blant annet.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Suns blåser Dallas av banen igjen i 3 periode. Kopi av kamp 2 i Phoenix dette her

R66

Legg inn av R66 »

Publikum i Boston veldig fornøyd og med god grunn, Celtics spiller bra her
Når White Pritchard og Theis bidrar er dette laget veldig vanskelig å slå

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Bucks treffer 2 strake treere på slutten og det står 105-105 med 38 sekunder igjen

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Er så deilig at Bucks stjeler denne kampen her. Jrue helt fantastisk i forsvar her på slutten og Portis med en monster rebound og poeng i clutchen. Giannis med 40 i natt

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Memphis blåser Golden av banen. Det verste er med Memphis er jo er de bedre uten Morant? Jævlig bra rekord i serien i år uten han. Burde vunnet i GS sist uten han og blåser GS av banen i dag uten han

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »



Fortsatt helt absurd at KG ikke ble callet for en foul her

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Heat vasker Phila ut av hallen !

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

🥶🥶

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Butler👀

R66

Legg inn av R66 »

Lukter game 7 mellom Mavs og Suns
Stor ledelse til pause

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Skjønner ikke kritikken mot Harden.

Nye regler (fjerne og ikke lengre premiere non-basketball moves) + at det tåles mer kontakt i sluttspillet = dette er nivået til Harden.

Gamle regler + regular season dømming = Harden hadde vært 22/22 på FTs og kampens mestscorende spiller.

At Harden nå blir verbalt maltraktert, latterliggjort og hånet fra media og fans henger ikke helt på grep. Hardens fremste skills var alltid å initiere kontakt med motspiller samtidig som han gjorde en kunstig skuddbevegelse og dermed komme seg nærmest uavbrutt til FTs, den nest beste skillsen var å utnytte at alle visste dette, og dermed nærmest lot han gå forbi for å slippe fouls. Å tøye, utnytte og misbruke regelverket på verst tenkelige sett er det Harden bygde sin karriere på. Da framstår det som veldig merkelig å kritisere han for å ikke ha ferdigheter som han aldri har hatt. Anser at årets sesong er omtrent det nivået Harden ligger på når mulighetene til non-basketball moves er betydelig redusert. Om noe, så har han gjort det litt bedre enn jeg trodde med de nye reglene. Da burde det mest naturlige være å applaudere sesongen til Harden. Jeg tvilte på om han var god nok til å være en starter i NBA med de nye reglene, men det er han altså..så jeg hyller Harden som en mye bedre spiller enn jeg trodde han var og dermed ut fra forutsetningene gjorde en meget god sesong!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Boston leder med 10 til pause, denne tror jeg går til 7 kamper. Giannis for faen ikke hjelp der ute og i tillegg har han 3pf.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Giannis med 2 katastrofe perioder. etter 15-17 poeng i første er han vell 3 av 19 fra gulvet eller noe

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:24 am Giannis med 2 katastrofe perioder. etter 15-17 poeng i første er han vell 3 av 19 fra gulvet eller noe
Han alene snur vel det hele...

Hater at vi blir så jævla forelska i treern og ikke varierer mer.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:29 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:24 am Giannis med 2 katastrofe perioder. etter 15-17 poeng i første er han vell 3 av 19 fra gulvet eller noe
Han alene snur vel det hele...

Hater at vi blir så jævla forelska i treern og ikke varierer mer.
Tror ikke de snur det i dag, Allen, Brook og de treffer heller ikke på en dritt her. 13 foran før siste, Bucks 40% fra gulvet og usle 20% fra treeren

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:31 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:29 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:24 am Giannis med 2 katastrofe perioder. etter 15-17 poeng i første er han vell 3 av 19 fra gulvet eller noe
Han alene snur vel det hele...

Hater at vi blir så jævla forelska i treern og ikke varierer mer.
Tror ikke de snur det i dag, Allen, Brook og de treffer heller ikke på en dritt her. 13 foran før siste, Bucks 40% fra gulvet og usle 20% fra treeren
Vi prøver vel begge å jinxe det. Spørsmålet om Giannis får en tidlig foul i fjerde.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:37 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:31 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:29 am

Han alene snur vel det hele...

Hater at vi blir så jævla forelska i treern og ikke varierer mer.
Tror ikke de snur det i dag, Allen, Brook og de treffer heller ikke på en dritt her. 13 foran før siste, Bucks 40% fra gulvet og usle 20% fra treeren
Vi prøver vel begge å jinxe det. Spørsmålet om Giannis får en tidlig foul i fjerde.
Der fikk han den under 2min ut i 4 periode. Nok en gang i angrep

edit eller nei, ble omgjort

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:42 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:37 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:31 am

Tror ikke de snur det i dag, Allen, Brook og de treffer heller ikke på en dritt her. 13 foran før siste, Bucks 40% fra gulvet og usle 20% fra treeren
Vi prøver vel begge å jinxe det. Spørsmålet om Giannis får en tidlig foul i fjerde.
Der fikk han den under 2min ut i 4 periode. Nok en gang i angrep

edit eller nei, ble omgjort
Når Giannis går hele kampen uten å boome FT da er jeg svært bekymret.
Brown har hatt noen horrible avgjørelser idag i mine øyne.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:47 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:42 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:37 am

Vi prøver vel begge å jinxe det. Spørsmålet om Giannis får en tidlig foul i fjerde.
Der fikk han den under 2min ut i 4 periode. Nok en gang i angrep

edit eller nei, ble omgjort
Når Giannis går hele kampen uten å boome FT da er jeg svært bekymret.
Brown har hatt noen horrible avgjørelser idag i mine øyne.
Horford er god for dere. Tatum med sin beste kamp jeg har sett på lenge. +8 med 5minutter igjen. Alt går inn akkurat nå

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:49 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:47 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:42 am

Der fikk han den under 2min ut i 4 periode. Nok en gang i angrep

edit eller nei, ble omgjort
Når Giannis går hele kampen uten å boome FT da er jeg svært bekymret.
Brown har hatt noen horrible avgjørelser idag i mine øyne.
Horford er god for dere. Tatum med sin beste kamp jeg har sett på lenge. +8 med 5minutter igjen. Alt går inn akkurat nå
Det er statistene som avgjør denne, når Giannis og Tatum nekter å tape.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»