Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Knaxern

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Knaxern »

Blir ikke overrasket om vi ser Minamino-Origi--Jones mot Southampton.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Tipper salah hviler mot soton nå, faktisk. Uten å ha lest noe mer om skaden.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

MatsEn89 skrev: lør mai 14, 2022 7:13 pm Tipper salah hviler mot soton nå, faktisk. Uten å ha lest noe mer om skaden.
Mest sannsynlig Mané og Diaz også. Mulig Jota er den eneste som spiller mot Southampton.

Vinner Man City mot West Ham, så blir det fort et rent reservelag mot Southampton.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Guaita og Watkins tvilsomme, mens Salah og Robbo fort hviles mot Soton. Og jeg som skulle ha benchboost. 120 min for Alonso også som ikke har mye å spille for resten av sesongen.

Fristen i morgen kl 11.30..... Salah til KdB en no brainer nå? Bør jeg hitte ut en til? Robertson som gikk ut (med skade?). Ser ut som Guaita er tilbake i trening, og Watkins skulle trene idag. Men ingen bekreftelse på noen av de.

Benchboost må brukes, og den blir neppe bedre å bruke i siste runden.

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 6:23 pm
Megapixsel skrev: lør mai 14, 2022 6:17 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 5:34 pm

Liker det, men hva med Ings / Watkins?
Ja, det er jo det store frågan.. Veldig usikker
Hos meg blir det Richarliso - Watkins (Ings om han ikke blir klar) + Vardy / Kane. Akkurat nå er Kane inne.
Jeg capper trolig Ings, så da blir det ihvertfal litt forskjell på lagene :)

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Toucher ikke noe Pool i neste runde, blir fort mye bytter på laget.

guru

Legg inn av guru »

I følge Klopp skal VvD være ok, men verre med Salah. Det høres svært usannsynlig at Salah spiller mot Southampton. Salah -> Son er nå meget sterkt vurdert. KdB må også vurderes, men Son MÅ jeg ha inn. Bedre kamp enn KdB, høyere antall predicted points, og en kjempekamp i siste runde mot Norwich der de trolig fortsatt MÅ vinne.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: lør mai 14, 2022 6:18 pm Salah ut med lyske skade
Ifølge Skysports er det snakk om en litt sår lyske.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 8:04 pm Guaita og Watkins tvilsomme, mens Salah og Robbo fort hviles mot Soton. Og jeg som skulle ha benchboost. 120 min for Alonso også som ikke har mye å spille for resten av sesongen.

Fristen i morgen kl 11.30..... Salah til KdB en no brainer nå? Bør jeg hitte ut en til? Robertson som gikk ut (med skade?). Ser ut som Guaita er tilbake i trening, og Watkins skulle trene idag. Men ingen bekreftelse på noen av de.

Benchboost må brukes, og den blir neppe bedre å bruke i siste runden.
Blir overrasket om Klopp tar noen sjanser med Salah mot Soton (selv om det kun skal være snakk om en litt sår lyske). Hadde jeg ikke vært på FH nå i 37 så hadde jeg lett gjort Salah til KdB/ Son.
Blir fort Salah - Mane / Son i 38 (Har KdB).

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør mai 14, 2022 8:22 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 6:23 pm
Megapixsel skrev: lør mai 14, 2022 6:17 pm

Ja, det er jo det store frågan.. Veldig usikker
Hos meg blir det Richarliso - Watkins (Ings om han ikke blir klar) + Vardy / Kane. Akkurat nå er Kane inne.
Jeg capper trolig Ings, så da blir det ihvertfal litt forskjell på lagene :)
Vet vi noe anngående Watkins?
Får vi ikke mer info der så blir det fort Ings på laget her også, men tror Richarlison får bindet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: lør mai 14, 2022 8:53 pm Toucher ikke noe Pool i neste runde, blir fort mye bytter på laget.
Ligger selv ann til 0 x Pool på FH.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 9:43 pm I følge Klopp skal VvD være ok, men verre med Salah. Det høres svært usannsynlig at Salah spiller mot Southampton. Salah -> Son er nå meget sterkt vurdert. KdB må også vurderes, men Son MÅ jeg ha inn. Bedre kamp enn KdB, høyere antall predicted points, og en kjempekamp i siste runde mot Norwich der de trolig fortsatt MÅ vinne.
Optimalt sett bør man ha både Son og KdB, men hvis du skal gå for en av de så hadde jeg gått Son nå i 37 og heller kanskje prøvd KdB i 38?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som vet status på Watkins og Maddison?
Hvem bør man ha i front på FH? Richarlison er klar og så står det mellom to av disse fire: Watkins, Ings, Kane og Vardy.

guru

Legg inn av guru »

City møter WH i morgen, og om de ikke taper den, er siste håp for Liverpool ute, og da gambler garantert ikke Klopp med Salah. Tipper det blir snakk om ganske mye rotasjon om så skjer. Skulle derimot City tape mot West Ham, vil Liverpool være fullt med om de slår Southampton med 4-5 mål. Da blir det nok et mer toppet lag. Men sannsynligheten for at City taper mot WH er så liten at jeg gambler på at Salah ikke spiller, selv om han skulle bli klar.

Mitt bytte blir nok Salah -> Son. Det bør i såfall gjøres i kveld, siden Salah ser ut til å synke i natt, og Son stige.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 9:59 pm City møter WH i morgen, og om de ikke taper den, er siste håp for Liverpool ute, og da gambler garantert ikke Klopp med Salah. Tipper det blir snakk om ganske mye rotasjon om så skjer. Skulle derimot City tape mot West Ham, vil Liverpool være fullt med om de slår Southampton med 4-5 mål. Da blir det nok et mer toppet lag. Men sannsynligheten for at City taper mot WH er så liten at jeg gambler på at Salah ikke spiller, selv om han skulle bli klar.

Mitt bytte blir nok Salah -> Son. Det bør i såfall gjøres i kveld, siden Salah ser ut til å synke i natt, og Son stige.
Hadde nok gjort Salah - Son om jeg ikke var på FH. Gjør fort det bytte til 38 :)

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 10:03 pm Hadde nok gjort Salah - Son om jeg ikke var på FH. Gjør fort det bytte til 38 :)
GW38 er også i tankene ja. City har med 90% sannsynlighet avgjort serien før GW38, mens Spurs kan ta 4. plassen med seier. De møter Norwich....

guru

Legg inn av guru »


urbeka

Legg inn av urbeka »

Kane vs Vardy mitt største dilemma på fh... har tenkt på det i to døgn, ikke lett å bli klok på

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 10:05 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 10:03 pm Hadde nok gjort Salah - Son om jeg ikke var på FH. Gjør fort det bytte til 38 :)
GW38 er også i tankene ja. City har med 90% sannsynlighet avgjort serien før GW38, mens Spurs kan ta 4. plassen med seier. De møter Norwich....
Jepp.
Har selv Salah og KdB til 38 per nå. Men Son skal på og da blir det fort Salah som ryker av de to. Har imdlertid både Son og KdB nå i 37.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør mai 14, 2022 10:16 pm Kane vs Vardy mitt største dilemma på fh... har tenkt på det i to døgn, ikke lett å bli klok på
Har samme problemet selv.. Kane + Maddison eller Vardy + noe annet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 10:05 pm
Forhåpentligvis ikke noe alvorlig :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 9:54 pm
BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 8:04 pm Guaita og Watkins tvilsomme, mens Salah og Robbo fort hviles mot Soton. Og jeg som skulle ha benchboost. 120 min for Alonso også som ikke har mye å spille for resten av sesongen.

Fristen i morgen kl 11.30..... Salah til KdB en no brainer nå? Bør jeg hitte ut en til? Robertson som gikk ut (med skade?). Ser ut som Guaita er tilbake i trening, og Watkins skulle trene idag. Men ingen bekreftelse på noen av de.

Benchboost må brukes, og den blir neppe bedre å bruke i siste runden.
Blir overrasket om Klopp tar noen sjanser med Salah mot Soton (selv om det kun skal være snakk om en litt sår lyske). Hadde jeg ikke vært på FH nå i 37 så hadde jeg lett gjort Salah til KdB/ Son.
Blir fort Salah - Mane / Son i 38 (Har KdB).
Tror jeg kjører Salah til Zaha nå. Satser på at Guaita og Watkins får minst en kamp. Får litt å rutte med før GW38 da.

Det som gnager meg litt er at jeg tviler litt på om Robertson og Alonso starter i midtuken.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 10:34 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 9:54 pm
BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 8:04 pm Guaita og Watkins tvilsomme, mens Salah og Robbo fort hviles mot Soton. Og jeg som skulle ha benchboost. 120 min for Alonso også som ikke har mye å spille for resten av sesongen.

Fristen i morgen kl 11.30..... Salah til KdB en no brainer nå? Bør jeg hitte ut en til? Robertson som gikk ut (med skade?). Ser ut som Guaita er tilbake i trening, og Watkins skulle trene idag. Men ingen bekreftelse på noen av de.

Benchboost må brukes, og den blir neppe bedre å bruke i siste runden.
Blir overrasket om Klopp tar noen sjanser med Salah mot Soton (selv om det kun skal være snakk om en litt sår lyske). Hadde jeg ikke vært på FH nå i 37 så hadde jeg lett gjort Salah til KdB/ Son.
Blir fort Salah - Mane / Son i 38 (Har KdB).
Tror jeg kjører Salah til Zaha nå. Satser på at Guaita og Watkins får minst en kamp. Får litt å rutte med før GW38 da.

Det som gnager meg litt er at jeg tviler litt på om Robertson og Alonso starter i midtuken.
Salah til Zaha høres fornuftig ut! Blir overrasket om Alonso og Robbo starter denne runden.

guru

Legg inn av guru »

Får satse på at vi får høre mer nytt om Kulusevski i morgen. Får vi lekkasjer om at han er ute, så blir Kulusevski -> Zaha et rimelig fristende bytte for -4.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 10:49 pm Får satse på at vi får høre mer nytt om Kulusevski i morgen. Får vi lekkasjer om at han er ute, så blir Kulusevski -> Zaha et rimelig fristende bytte for -4.
Er du ikke fristet uavhengig om Kulu er ute eller ikke?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Virker som om både Virgil, Robbo og Salah ikke sliter med noe alvorlig:

https://www.tv2.no/sport/14793955/

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Yesil

Legg inn av Yesil »

chelsea8 skrev: lør mai 14, 2022 11:31 pm
97% sikker på at man uansett ikke tar noen risiko med Salah mot Southampton.

Deila

Legg inn av Deila »

Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)
Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»