Leeds United

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Leeds United

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Nå har tilmed jeg begynt å innse at det går mot nedrykk...

Men så lenge det er liv, er det håp...

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen god taktisk kamp av Jesse, får kritikk på BBC. Burde gjort endringer etter det røde kortet.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

startelver skrev: søn apr 10, 2022 11:14 am Den amerikanske treneren har greid å organisere laget mye bedre og samtidig beholde noe av Bielsa-fotballen. Da overlever dere nok ja.
Synd "beholde noe av Bielsa-fotballen" forsvant i den lange påskepausen.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Vanskelig å se for seg at man skal noen 3 poengere mot Brighton og Brentford. Tror i praksis nedrykket er i boks nå. Jævlig kjipt å se det byggverket man bygget under Bielsa bli rasert , skader har noe av skylden, men manglende spillerkjøp er den største årsaken.
Tror man ble for blendet av comebacksesongen i fjor og trodde man kunne surfe videre på den.
Håper fortsatt på et mirakel, men troen på det har jeg ikke

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

bigwin skrev: tor mai 12, 2022 8:04 am Tror man ble for blendet av comebacksesongen i fjor og trodde man kunne surfe videre på den.
Leeds kom som et veldig friskt pust i 20/21- sesongen med Bamford som bare bøttet innpå med mål. Er det noen spillere som har signalisert at de ikke blir med ned i Championship hvis det skulle bli utfallet?

Jeg forstår ikke hvorfor James satte den idiotiske taklingen. Jeg kunne ikke se at det var noe temperatur mellom han og Kovacic i forkant.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Er vanskelig å tro at iallefall Raphinha og Philips blir med ned i Championship.
Tipper vel og at Rodrigo, LLorente, Koch, Firpo, James ikke blir med ned, både pga lønnskostnader, og samtidig som noen av de jo er landslagsspillere - det funker nok ikke for de med spill i Championship
Blir nok å måtte bygge laget på nytt vil jeg tro. Håper man klarer beholde de beste talentene og bygge videre på de.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

chelsea8 skrev: tor mai 12, 2022 8:16 am Er det noen spillere som har signalisert at de ikke blir med ned i Championship hvis det skulle bli utfallet?
- Raphinha selges nok selv om vi berger plassen, så han går garantert ved nedrykk.
- Phillips går også ved nedrykk. Han fyller 27 i år og kan ikke kaste bort en sesong i Championship når han skal til VM med England.
- Rodrigo blir neppe med ned, han selges nok relativt billig til LaLiga. I en alder der man ikke får mye penger for han, men han har høy lønn og er neppe motivert for Championship, så her er det bare å ta det man får.
- Llorente har vært i den spanske landslagstroppen ved flere tilfeller de siste to årene. Fyller 29 i år, neppe motivert for Championship. Han har heller ikke så høy markedsverdi, så han ryker nok fort for en billig penge ved nedrykk.
- Koch var i den tyske EM-troppen og har nok høyere ambisjoner enn Championship. Fyller 26 i sommer også, så bør være mulig å få litt penger for han. Her er det derimot en liten mulighet for at han blir værende tror jeg. Han har slitt med skader og ikke fått spilt så mye, så det kan hende han tenker at det beste er å bli der han er nå for å få spilt regelmessig fotball slik at han kan få utviklet seg selv slik. Med den sesongen han har hatt er det kanskje ikke sannsynlig at en veldig god klubb vil kjøpe han for å være førstevalg uansett, og da kanskje han anser at mulighetene for regelmessig spill er best i Leeds. Også en av få som har uttalt seg om nedrykk, noe a la "if we go down, we go down together".
- Meslier bør tilrekke seg mye interesse. Det som taler for at han blir i Leeds er at han er fast på laget og det er ingen garanti at han finner seg en klubb i PL/Bundesliga/SerieA/La Liga som gir han fast startplass. Nettopp fylt 22, så han har definitivt tid til en sesong i Championship.
- Struijk er samme som Meslier. Bør være en attraktiv spiller, men tvilsomt om han kan sikre seg en klubb der han går rett inn i fast plass i en ny PL/Bundesliga/SerieA/La Liga-klubb. Fyller 23 i sommer, så har sånn sett tid til en sesong ti i Championship. Det viktigste for han bør være at han får mye spilletid.
- Gelhardtdet kommer til å være stor interesse rundt han, men det er nok ikke mange PL-klubber som kan garantere særlig med spilletid og da kanskje mer minutter i Leeds er å foretrekke.
- Bamford kunne nok i fjor sommer bli solgt for 400-500 millioner, men nå ett år eldre og etter en sesong nesten uten kamper har nok verdien havarert. Finnes nok PL-klubber som vil ta sjansen på han til en billig penge, men ikke umulig at han blir for å få spille regelmessig.
- Firpo kom for 150 millioner og har vært en stor flopp prisen tatt i betraktning. Er usikker på om Leeds ønsker å ha med han videre hvis han selv ønsker å bli. Blir nok umulig å selge uten betydelig tap.
- James kom for 250 millioner og har sånn sett også skuffet om man tenker på prestasjon i forhold til pris. Ser for meg at han kan selgest for 15-20 millioner pund til en midt på tabellen-klubb.
- Harrison ble signert i sommer for rundt 100 millioner. Han kan nok gå til en midt på tabellen-klubb, men ikke sikkert det er voldsom interesse rundt han.
- Drameh har imponert på lån i Championship i vår. Har gått rykter om at han har gjort seg upopulær blant de andre spillerne, men jeg håper han kommer tilbake og blir førstevalg på høyrebacken.

Så de jeg anser som sikre i troppen neste år:
Keeper: Klaesson
Forsvar: Cooper, Cresswell, Hjelde, Ayling, Shackleton
Midtbane: Forshaw, Bate, Klich, Dallas
Vinger: Summerville
Angrep: Greenwood, Roberts

Det er bare 13 mann, så kommer Casilla, Helder Costa, Drameh, Poveda, Davis og Bogusz. Drameh bør nok satses på. Casilla bør ut. Helder Costa kan bli vanskelig å bli kvitt. Davis har ikke vært i Bournemouth-troppen på 2 måneder, sikkert vært skadet. Bogusz startet sesongen veldig lovende i med 11 målpoeng på 20 kamper før han ble skadet i januar. Han kan være en interessant spiller. Poveda også vært mye skadet, helt 50/50 om det er verdt å gi han sjansen.

Hvis førsteelleveren blir seende cirka slik ut neste sesong (uten Dallas da han neppe er tilbake før juletider cirka) så er det vel håp:
-----------------------Meslier / NY
Drameh - Struijk/Koch/NY - Cooper - Firpo/NY
------------------ Forshaw - Klich/NY
Summerville - Greenwood/NY - Harrison/NY
--------------------Bamford/Gelhardt

Cresswell og Hjelde bør være gode nok til å få spille en del også, det samme med Bate.

bigwin

Legg inn av bigwin »

george_hincapie skrev: tor mai 12, 2022 10:22 am
chelsea8 skrev: tor mai 12, 2022 8:16 am Er det noen spillere som har signalisert at de ikke blir med ned i Championship hvis det skulle bli utfallet?
- Raphinha selges nok selv om vi berger plassen, så han går garantert ved nedrykk.
- Phillips går også ved nedrykk. Han fyller 27 i år og kan ikke kaste bort en sesong i Championship når han skal til VM med England.
- Rodrigo blir neppe med ned, han selges nok relativt billig til LaLiga. I en alder der man ikke får mye penger for han, men han har høy lønn og er neppe motivert for Championship, så her er det bare å ta det man får.
- Llorente har vært i den spanske landslagstroppen ved flere tilfeller de siste to årene. Fyller 29 i år, neppe motivert for Championship. Han har heller ikke så høy markedsverdi, så han ryker nok fort for en billig penge ved nedrykk.
- Koch var i den tyske EM-troppen og har nok høyere ambisjoner enn Championship. Fyller 26 i sommer også, så bør være mulig å få litt penger for han. Her er det derimot en liten mulighet for at han blir værende tror jeg. Han har slitt med skader og ikke fått spilt så mye, så det kan hende han tenker at det beste er å bli der han er nå for å få spilt regelmessig fotball slik at han kan få utviklet seg selv slik. Med den sesongen han har hatt er det kanskje ikke sannsynlig at en veldig god klubb vil kjøpe han for å være førstevalg uansett, og da kanskje han anser at mulighetene for regelmessig spill er best i Leeds. Også en av få som har uttalt seg om nedrykk, noe a la "if we go down, we go down together".
- Meslier bør tilrekke seg mye interesse. Det som taler for at han blir i Leeds er at han er fast på laget og det er ingen garanti at han finner seg en klubb i PL/Bundesliga/SerieA/La Liga som gir han fast startplass. Nettopp fylt 22, så han har definitivt tid til en sesong i Championship.
- Struijk er samme som Meslier. Bør være en attraktiv spiller, men tvilsomt om han kan sikre seg en klubb der han går rett inn i fast plass i en ny PL/Bundesliga/SerieA/La Liga-klubb. Fyller 23 i sommer, så har sånn sett tid til en sesong ti i Championship. Det viktigste for han bør være at han får mye spilletid.
- Gelhardtdet kommer til å være stor interesse rundt han, men det er nok ikke mange PL-klubber som kan garantere særlig med spilletid og da kanskje mer minutter i Leeds er å foretrekke.
- Bamford kunne nok i fjor sommer bli solgt for 400-500 millioner, men nå ett år eldre og etter en sesong nesten uten kamper har nok verdien havarert. Finnes nok PL-klubber som vil ta sjansen på han til en billig penge, men ikke umulig at han blir for å få spille regelmessig.
- Firpo kom for 150 millioner og har vært en stor flopp prisen tatt i betraktning. Er usikker på om Leeds ønsker å ha med han videre hvis han selv ønsker å bli. Blir nok umulig å selge uten betydelig tap.
- James kom for 250 millioner og har sånn sett også skuffet om man tenker på prestasjon i forhold til pris. Ser for meg at han kan selgest for 15-20 millioner pund til en midt på tabellen-klubb.
- Harrison ble signert i sommer for rundt 100 millioner. Han kan nok gå til en midt på tabellen-klubb, men ikke sikkert det er voldsom interesse rundt han.
- Drameh har imponert på lån i Championship i vår. Har gått rykter om at han har gjort seg upopulær blant de andre spillerne, men jeg håper han kommer tilbake og blir førstevalg på høyrebacken.

Så de jeg anser som sikre i troppen neste år:
Keeper: Klaesson
Forsvar: Cooper, Cresswell, Hjelde, Ayling, Shackleton
Midtbane: Forshaw, Bate, Klich, Dallas
Vinger: Summerville
Angrep: Greenwood, Roberts

Det er bare 13 mann, så kommer Casilla, Helder Costa, Drameh, Poveda, Davis og Bogusz. Drameh bør nok satses på. Casilla bør ut. Helder Costa kan bli vanskelig å bli kvitt. Davis har ikke vært i Bournemouth-troppen på 2 måneder, sikkert vært skadet. Bogusz startet sesongen veldig lovende i med 11 målpoeng på 20 kamper før han ble skadet i januar. Han kan være en interessant spiller. Poveda også vært mye skadet, helt 50/50 om det er verdt å gi han sjansen.

Hvis førsteelleveren blir seende cirka slik ut neste sesong (uten Dallas da han neppe er tilbake før juletider cirka) så er det vel håp:
-----------------------Meslier / NY
Drameh - Struijk/Koch/NY - Cooper - Firpo/NY
------------------ Forshaw - Klich/NY
Summerville - Greenwood/NY - Harrison/NY
--------------------Bamford/Gelhardt

Cresswell og Hjelde bør være gode nok til å få spille en del også, det samme med Bate.
Poveda hadde jeg nesten glemt! Han synes jeg var veldig lovende de gangene han fikk sjansen i fjor. Han har jeg god tro på om han får spille fast

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde håpet den amerikanske treneren ville slå til i England , han fikk det til å funke så bra i Salzburg. Men ser ut som om dette nivået ble for tøft.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Så nettopp reprise av en takling som Phillips hadde mot Chelsea og den var det oransje preg over. Vi kunne faktisk å ha stått uten Ayling, James og Phillips de to siste kampene som ville vært katastrofalt.

Det positive i går var at spurs slo gunners, så de har definitivt veldig god grunn til å slå Burnley når de møtes. Taper Burnley mot Villa også og uavgjort eller tap mot Newcastle, så vil vi berge med to uavgjorte eller en seier på de to siste. Da må jobben på banen legges ned. Det må løpes mer, og få avslutninger på mål som resulterer. Bamford kan være klar i minst en av de to siste, noe som vil være kjærkomment. Har vært elendig i angrep uten ham. Ingen som klarer å være oppspillspunkt som han i laget. Ikke i nærheten heller.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lov å si at hvis dere ender opp med å gå ned at Meslier blir solgt så Klaesson får spille fast?

Neglbiting til siste slutt, det er veldig gøy når det ender på den gode siden. Ikke så gøy når det ender på den kjipe siden. Tror dere har et litt lettere kampprogram enn Everton og Burnley, men de har en kamp mer til gode og.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

MentalM skrev: fre mai 13, 2022 3:20 pm Lov å si at hvis dere ender opp med å gå ned at Meslier blir solgt så Klaesson får spille fast?

Neglbiting til siste slutt, det er veldig gøy når det ender på den gode siden. Ikke så gøy når det ender på den kjipe siden. Tror dere har et litt lettere kampprogram enn Everton og Burnley, men de har en kamp mer til gode og.
Så lenge det ikke bryter med reglene på dette forumet så er det vel lov. Bare ikke gjør f.eks. den samme tabben som jeg gjorde i sin tid. Den tabben har nærmest blitt en besettelse for andre brukere å påminne meg om.

Men til saken : Meslier bør være aktuell for andre klubber ved et nedrykk og Klaesson gjorde et glimrende innhopp i den eneste kampen han har spilt for oss, så da blir han nok fast inventar, ja.

Brighton og Brentford har null og niks å spille for, så slik sett har vi en fordel i de to siste kampene.
Men med Dallas og Bamford skadet, Ayling og James suspendert, så ser det litt vanskelig ut likevel.
Er kanskje bare meg, men jeg har en følelse av at Brighton og Brentford har de samme følelsene som mange av brukerne på dette forumet. At det hadde vært digg å sende oss ned. Men time will show...

DennisB

Legg inn av DennisB »

Leeds_ModernTalking skrev: fre mai 13, 2022 4:11 pm Er kanskje bare meg, men jeg har en følelse av at Brighton og Brentford har de samme følelsene som mange av brukerne på dette forumet. At det hadde vært digg å sende oss ned. Men time will show...
Her tror jeg du tar feil angående dette forumet. De aller fleste vil selvsagt ha Leeds i PL. Burnley er laget få har sansen for, og det hadde gledet "alle" om de rykket ned.

Det sagt, noen ganger er det jo slik at jo mer cocky man er mot andre lags supportere, jo mer får man tilbake av kommentarer som "jeg håper dere rykker ned". Da tenker jeg på kamptråder etc. Man høster ofte som man sår. Jeg er sikker på at mange har et anstrengt forhold til Arsenal pga. Bacary (Lumanza) f.eks. Med flere, antar jeg.

Jeg må innrømme at jeg ønsket Everton ned pga. all trollinga til caliblue i Arsenals tråder. Sånn blir det for mange av oss, tenker jeg. Just saying, siden du jo har hatt noen cocky uttalelser om Arsenal-supporterne og Arsenal. Det føltes sikkert kult der og da, og litt banter må man selvsagt tåle, men da kan man heller ikke forvente noe annet enn at noen av de man slenger med leppa mot, ønsker dere ned.

Leeds har vært et friskt pust etter at dere endelig klarte å ta steget opp der dere hører hjemme. Jeg vil alltid savne Leeds, uansett, om dere skulle ta den tunge veien ned. Den meningen er urokkelig. Leeds hører hjemme i Premier League.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

DennisB skrev: lør mai 14, 2022 3:05 pmDet sagt, noen ganger er det jo slik at jo mer cocky man er mot andre lags supportere, jo mer får man tilbake av kommentarer som "jeg håper dere rykker ned". Da tenker jeg på kamptråder etc. Man høster ofte som man sår. Jeg er sikker på at mange har et anstrengt forhold til Arsenal pga. Bacary (Lumanza) f.eks. Med flere, antar jeg.
Jeg synes alle som vil skal få spille i PL. :)
Mvh Snilldon


(Bortsett fra City.)

(Og United når de blir gode igjen.)

DennisB

Legg inn av DennisB »

Eldon skrev: lør mai 14, 2022 3:39 pm
DennisB skrev: lør mai 14, 2022 3:05 pmDet sagt, noen ganger er det jo slik at jo mer cocky man er mot andre lags supportere, jo mer får man tilbake av kommentarer som "jeg håper dere rykker ned". Da tenker jeg på kamptråder etc. Man høster ofte som man sår. Jeg er sikker på at mange har et anstrengt forhold til Arsenal pga. Bacary (Lumanza) f.eks. Med flere, antar jeg.
Jeg synes alle som vil skal få spille i PL. :)
Mvh Snilldon


(Bortsett fra City.)

(Og United når de blir gode igjen.)
Sant det, der det er hjerterom er det husrom 😂

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

DennisB skrev: lør mai 14, 2022 3:05 pm
Leeds_ModernTalking skrev: fre mai 13, 2022 4:11 pm Er kanskje bare meg, men jeg har en følelse av at Brighton og Brentford har de samme følelsene som mange av brukerne på dette forumet. At det hadde vært digg å sende oss ned. Men time will show...
Her tror jeg du tar feil angående dette forumet. De aller fleste vil selvsagt ha Leeds i PL. Burnley er laget få har sansen for, og det hadde gledet "alle" om de rykket ned.

Det sagt, noen ganger er det jo slik at jo mer cocky man er mot andre lags supportere, jo mer får man tilbake av kommentarer som "jeg håper dere rykker ned". Da tenker jeg på kamptråder etc. Man høster ofte som man sår. Jeg er sikker på at mange har et anstrengt forhold til Arsenal pga. Bacary (Lumanza) f.eks. Med flere, antar jeg.

Jeg må innrømme at jeg ønsket Everton ned pga. all trollinga til caliblue i Arsenals tråder. Sånn blir det for mange av oss, tenker jeg. Just saying, siden du jo har hatt noen cocky uttalelser om Arsenal-supporterne og Arsenal. Det føltes sikkert kult der og da, og litt banter må man selvsagt tåle, men da kan man heller ikke forvente noe annet enn at noen av de man slenger med leppa mot, ønsker dere ned.

Leeds har vært et friskt pust etter at dere endelig klarte å ta steget opp der dere hører hjemme. Jeg vil alltid savne Leeds, uansett, om dere skulle ta den tunge veien ned. Den meningen er urokkelig. Leeds hører hjemme i Premier League.
Som sagt, er kanskje bare meg. Har bare hatt inntrykk av at folk flest ønsker oss pokker i vold ved flere anledninger, spesielt i kamptråder. Men nå er dette mest fans av The Scum og Chelskij. Dette er jo også to lag som har vært i rivalisering med Leeds gjennom mange tiår. Så jeg trakk nok en litt forhastet konklusjon. My bad.

Vet jeg kom med et litt klysete innlegg i kamptråden Arsenal - Leeds. Men si meg, har du sett alle innleggene om "korrupte dommere" blant flere Arsenalsupportere? Den survete (som vi sier i Ringsaker) offermentaliteten gjør at enkelte av dine medsupportere burde ha fått brukernavn som Laila Bertheussen. For øvrig har jeg ingen verdens ting imot Arsenal. Syns bare den offermentaliteten er helt flau å lese.

Klisjeen om at det og det laget hører hjemme i den og den ligaen pga meritter, sjarm etc eksisterer ikke for meg. Burnley spiller fotball fra det 19.århundre, men holder de seg i PL, hører de hjemme der. Rykker Leeds ned til Championship, hører vi hjemme der.

Svarer deg på noenlunde samme måte som en Chelskijsupporter som ønsket oss til helvete i kamptråden nå nylig :
Morsommere å møte ekte mannfolk som Billy Sharp, Jordan Rhodes og Tom Bradshaw i Championship enn å møte survekopper som bruno fernandes, cristiano ronaldo og jack grealish i PL. En må se det positive i det, hvis vi rykker ned.

Til slutt håper jeg bare på tilgivelse fra deg angående innspillet du refererte til.
Var mest ment som humor mtp påstandene om korrupte dommere.
For selv om jeg er fra Brumunddal er jeg egentlig en snill og grei gutt...
Sist redigert av Leeds_ModernTalking den lør mai 14, 2022 5:30 pm, redigert 3 ganger totalt.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Eldon skrev: lør mai 14, 2022 3:39 pm
DennisB skrev: lør mai 14, 2022 3:05 pmDet sagt, noen ganger er det jo slik at jo mer cocky man er mot andre lags supportere, jo mer får man tilbake av kommentarer som "jeg håper dere rykker ned". Da tenker jeg på kamptråder etc. Man høster ofte som man sår. Jeg er sikker på at mange har et anstrengt forhold til Arsenal pga. Bacary (Lumanza) f.eks. Med flere, antar jeg.
Jeg synes alle som vil skal få spille i PL. :)
Mvh Snilldon


(Bortsett fra City.)

(Og United når de blir gode igjen.)
Ha ha! Eldon, komikeren vår :lol: :lol: :lol:

DennisB

Legg inn av DennisB »

Leeds_ModernTalking skrev: lør mai 14, 2022 5:19 pm
DennisB skrev: lør mai 14, 2022 3:05 pm
Leeds_ModernTalking skrev: fre mai 13, 2022 4:11 pm Er kanskje bare meg, men jeg har en følelse av at Brighton og Brentford har de samme følelsene som mange av brukerne på dette forumet. At det hadde vært digg å sende oss ned. Men time will show...
Her tror jeg du tar feil angående dette forumet. De aller fleste vil selvsagt ha Leeds i PL. Burnley er laget få har sansen for, og det hadde gledet "alle" om de rykket ned.

Det sagt, noen ganger er det jo slik at jo mer cocky man er mot andre lags supportere, jo mer får man tilbake av kommentarer som "jeg håper dere rykker ned". Da tenker jeg på kamptråder etc. Man høster ofte som man sår. Jeg er sikker på at mange har et anstrengt forhold til Arsenal pga. Bacary (Lumanza) f.eks. Med flere, antar jeg.

Jeg må innrømme at jeg ønsket Everton ned pga. all trollinga til caliblue i Arsenals tråder. Sånn blir det for mange av oss, tenker jeg. Just saying, siden du jo har hatt noen cocky uttalelser om Arsenal-supporterne og Arsenal. Det føltes sikkert kult der og da, og litt banter må man selvsagt tåle, men da kan man heller ikke forvente noe annet enn at noen av de man slenger med leppa mot, ønsker dere ned.

Leeds har vært et friskt pust etter at dere endelig klarte å ta steget opp der dere hører hjemme. Jeg vil alltid savne Leeds, uansett, om dere skulle ta den tunge veien ned. Den meningen er urokkelig. Leeds hører hjemme i Premier League.
Som sagt, er kanskje bare meg. Har bare hatt inntrykk av at folk flest ønsker oss pokker i vold ved flere anledninger, spesielt i kamptråder. Men nå er dette mest fans av The Scum og Chelskij. Dette er jo også to lag som har vært i rivalisering med Leeds gjennom mange tiår. Så jeg trakk nok en litt forhastet konklusjon. My bad.

Vet jeg kom med et litt klysete innlegg i kamptråden Arsenal - Leeds. Men si meg, har du sett alle innleggene om "korrupte dommere" blant flere Arsenalsupportere? Den survete (som vi sier i Ringsaker) offermentaliteten gjør at enkelte av dine medsupportere burde ha fått brukernavn som Laila Bertheussen. For øvrig har jeg ingen verdens ting imot Arsenal. Syns bare den offermentaliteten er helt flau å lese.

Klisjeen om at det og det laget hører hjemme i den og den ligaen eksisterer ikke for meg. Burnley spiller fotball fra det 19.århundre, men holder de seg i PL, hører de hjemme der. Rykker Leeds ned til Championship, hører vi hjemme der.

Svarer deg på noenlunde samme måte som en Chelskijsupporter som ønsket oss til helvete i kamptråden nå nylig :
Morsommere å møte ekte mannfolk som Billy Sharp, Jordan Rhodes og Tom Bradshaw i Championship enn å møte survekopper som bruno fernandes, cristiano ronaldo og jack grealish i PL. En må se det positive i det, hvis vi rykker ned.
Til det uthevede: Ja, hele tiden. Og jeg er ikke uenig med deg ;) Men det er et fåtall som skriker opp om korrupsjon og agenda, heldigvis. Arsenal-supportere er så mye mer enn de som klager høyest, men det er jo de man hører best.

Det sagt, noen ganger synes jeg det er innafor å klage på dommerne. De er fryktelig dårlige generelt i PL. Men det jevner seg nok ut for de fleste lagene, selv om et par lag nok er favoritter hos dommerne.

Til det siste, enig! Jeg er vokst opp med fysisk spill fra tida da dommerne ikke blandet fotball med basketball. Men fotballen har gått framover, og gampefotball eller fysisk fotball fra 70-80-åra, er ikke lenger noe som gir resultater, eller som dommerne aksepterer. I dag skal pingler beskyttes, men ikke dermed sagt at det er en dårlig ting. Å holde skadefrekvensen nede, har blitt en viktig del av fotballen.

Det verste er dog sutrete primadonnaer, som tror alt handler om dem.

Og PS: Det er ingenting å tilgi. Det gjorde jeg allerede i kamptråden, og ønsket dere lykke til i de siste kampene :D

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds møtte Grealish i Championship!!!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Snakker du om Tony Grealish her?

Funfact: Jan Helge Andersen og jeg er like gamle.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: lør mai 14, 2022 6:34 pm Snakker du om Tony Grealish her?

Funfact: Jan Helge Andersen og jeg er like gamle.
Nei nei, men de tre sesongene vi var i Championship var med Grealish! Da spilte vi 😁

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds vil vi seff ha i PL.

Det har vært snakk om diverse klausuler på Raphinha, men i følge Romano fins det kun 1; 25 millioner ved nedrykk. Den ofte omtalte på 75m er visst bare BS.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier

Koch - Llorente - Cooper - Firpo

Phillips - Klich

Raphinha - Rodrigo - Harrison

Gelhardt

MOT!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tottenhamseier mot Burnley.

Da er det vår tur.

COME ON YOU WHITES!!!!!!!

startelver

Legg inn av startelver »

Lykke til , vi har hjulpet dere litt, fullfør jobben!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Faen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Herregud vi er elendige. Null plan og ork lenger.

startelver

Legg inn av startelver »

Triste greier, hadde håpet å se Leeds spille mot City og Haaland neste sesong.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Litt bedre de siste 20, men det var ikke mye som skulle til. Få et par mål her nå i andre og overrask meg så er resten av helgen i ekstase. Holder dog ikke pusten.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

1-1!!!!!!!!!!!!!!

STORKEN!!!!!!!!!!!!!!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»