Fantasy Premier League 2021-22

Svar
emin

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av emin »

Watkins 1-0 er frustrerende i forhold til FPL siden jeg tok han ut for Ings for en hit. Men som supporter må jeg være glad.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn mai 15, 2022 3:52 pm Hvis dette står seg topper nok Klopp på tirsdag, og hitten min for å få ut Robbo for Zinchenko ser passe dum ut.

Guaita med på benken idag. Burde heller brukt byttene der. KdB blanker nok etter 4 mål sist, og Salah burde jeg altså beholdt.
Blir fort dumt å komme med dette i ettertid. De valgene du tok før frist var i utgangspunktet gode, umulig å spå dette på forhånd :)

emin

Legg inn av emin »

Vardy x2 er jo flott for de som tok sjansen.

emin

Legg inn av emin »

Ings (C) tatt av med blank

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ings istedenfor Vardy ja, totalt hjerneblødning

Yesil

Legg inn av Yesil »

Får Watkins den scoringen?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Visste Mahrez kom til å bomme. Karma for at ikke KdB tar den

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Godt denne FPL-sesongen snart er over altså. Mahrez er gaven som bare fortsetter å gi.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: søn mai 15, 2022 4:31 pm Vardy x2 er jo flott for de som tok sjansen.
Ser ut som Vardy inn for Kane før frist i formiddag ikke var så dumt. Men irriterende at Villa CS ryker!

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Lew_Ashby skrev: søn mai 15, 2022 4:45 pm Godt denne FPL-sesongen snart er over altså. Mahrez er gaven som bare fortsetter å gi.
Neste sesong blir Werners år! Da skal vi stå klare i GW1 når toget forlater perrongen.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

En velfortjent hyllest til de som gikk for dobbel eller trippel Leicester offensivt på FH.

emin

Legg inn av emin »

Synes jeg leste noen som klaget på at de hadde Barnes....

guru

Legg inn av guru »

BARNES X2 !!!!!

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Jupp jeg har Barnes både fra før og inne på FH-laget - på benken. Fryktet at han kunne bli hvilt mot Watford og slite mot Chelsea.
Er vel for mye å håpe på at Richarlison eller Gordon har en ulykke i garderoben som inneholder en shampoo-flaske stående på gulvet...
Sist redigert av PEF_1973 den søn mai 15, 2022 4:51 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Barnes og Maddison redder dagen

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: søn mai 15, 2022 4:47 pm En velfortjent hyllest til de som gikk for dobbel eller trippel Leicester offensivt på FH.
Tusen takk!
Vardy og Maddison redder runden inntil videre. Barnes var ikke tankene mine, bortsett fra å ha på benk.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Barnes på første benk. Valgte Saha i stedenfor 🤔

Vardy og Maddison var inne då.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kaptein Richarlisson!!

Ble visst assist.....
Sist redigert av K-Torget den søn mai 15, 2022 5:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

RICCCCCCHARLISON

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Faen

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Greit nok med assist, men Gordon -> Richarelison som først meldt hadde vært bedre

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PEF_1973 skrev: søn mai 15, 2022 5:45 pm Greit nok med assist, men Gordon -> Richarelison som først meldt hadde vært bedre
Vet ikke hva som er best for min del. Mål gir mer poeng på kaptein Richarlisson, men samtidig er det flere i miniligaer som sitter med Gordon, noe jeg ikke gjør.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

K-Torget skrev: søn mai 15, 2022 6:02 pm
PEF_1973 skrev: søn mai 15, 2022 5:45 pm Greit nok med assist, men Gordon -> Richarelison som først meldt hadde vært bedre
Vet ikke hva som er best for min del. Mål gir mer poeng på kaptein Richarlisson, men samtidig er det flere i miniligaer som sitter med Gordon, noe jeg ikke gjør.
Enig! Kun Richarlison er best!

Deila

Legg inn av Deila »

Da er drittlaget Everton i gang ja. Tenk å doble defensivt med dem.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Helvetes Coleman altså

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Dejan_Stankovic89 skrev: søn mai 15, 2022 6:03 pm
K-Torget skrev: søn mai 15, 2022 6:02 pm
PEF_1973 skrev: søn mai 15, 2022 5:45 pm Greit nok med assist, men Gordon -> Richarelison som først meldt hadde vært bedre
Vet ikke hva som er best for min del. Mål gir mer poeng på kaptein Richarlisson, men samtidig er det flere i miniligaer som sitter med Gordon, noe jeg ikke gjør.
Enig! Kun Richarlison er best!
Støtter denne!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mai 15, 2022 6:09 pm Da er drittlaget Everton i gang ja. Tenk å doble defensivt med dem.
Pickford, Mykolenko, Cash og Mings er de fire defensive denne runden. Grusom start, men kan jo ende ok til slutt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: søn mai 15, 2022 6:10 pm Helvetes Coleman altså
Vurderte Coleman + Mykolenko. Enn så lenge glad jeg ikke Pickford + Mykolenko.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Der ja Richarlisson!!!!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Esså deilig, esså deilig

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»