Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Deila

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Deila »

Ri(c)harlison redder stumpene når man endte uten Leicester på FH.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Pickford opp på 3 redninger.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Noen ganger tenker og overtenker man så mye at man ikke ser de åpenbare løsningene som avslører seg selv i etterkant.

Jeg vekslet lenge mellom Barnes og Maddison som siste Leicesterspiller, da jeg allerede hadde valgt meg ut Vardy og Castagne i FH-laget mitt. Landet på Barnes fordi jeg tenkte han ville få mest spilletid over to kamper.

Det jeg ikke fatter er hvorfor jeg ikke tok inn Maddison som fjerde midtbanespiller i stedet for Zaha når jeg vraket Castagne og gikk for Cash-Digne-Mykolenko bak og 4 på midten. Blir jo greit oppgitt over meg selv når jeg egentlig ikke ville ha Zaha pga usikkerhet vedrørende spilletid og at han spiller mot Villa og Everton, som jeg har tre forsvarere + Pickford fra. Eneste grunnen til at jeg velger Zaha er pga frykt, og fordi jeg «glemmer» at når jeg ditsjer Castagne, så har jeg plass til to Leicesterspillere på midten.

Altså, jeg skal ikke klage med Vardy og Barnes på laget, men fy faen hvor irriterende det er å tenke seg dum i detta spillet.

TL;DR: Ikke overtenk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: søn mai 15, 2022 6:24 pm Noen ganger tenker og overtenker man så mye at man ikke ser de åpenbare løsningene som avslører seg selv i etterkant.

Jeg vekslet lenge mellom Barnes og Maddison som siste Leicesterspiller, da jeg allerede hadde valgt meg ut Vardy og Castagne i FH-laget mitt. Landet på Barnes fordi jeg tenkte han ville få mest spilletid over to kamper.

Det jeg ikke fatter er hvorfor jeg ikke tok inn Maddison som fjerde midtbanespiller i stedet for Zaha når jeg vraket Castagne og gikk for Cash-Digne-Mykolenko bak og 4 på midten. Blir jo greit oppgitt over meg selv når jeg egentlig ikke ville ha Zaha pga usikkerhet vedrørende spilletid og at han spiller mot Villa og Everton, som jeg har tre forsvarere + Pickford fra. Eneste grunnen til at jeg velger Zaha er pga frykt, og fordi jeg «glemmer» at når jeg ditsjer Castagne, så har jeg plass til to Leicesterspillere på midten.

Altså, jeg skal ikke klage med Vardy og Barnes på laget, men fy faen hvor irriterende det er å tenke seg dum i detta spillet.

TL;DR: Ikke overtenk.
Tenker akkurat det samme for min egen del. Bare at jeg endte på Maddison i stedet for Barnes. For min del ender jeg på det jeg gjør hovedsakelig på grunn av at jeg hører for mye på alle andre som sier at Zaha må med på et FH lag.
Sist redigert av K-Torget den søn mai 15, 2022 6:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Watkins til Ings var jo et genialt bytte, tok til og med en hit for det bytte :(
Skulle ikke hørt på forumet her.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Everton daa

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: søn mai 15, 2022 6:57 pmEverton daa
Typisk årets utgave av Everton.

Richarlisson ligger fremdeles ann til 3 BP i det minste.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Watkins fikk altså målet. De bildene man så når målet kom tydet på at det var ett selvmål.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Det finnes bilder fra andre vinkler som viswr at watkins satte den med foten, finner det på twitter, så den blir trolig stående.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Ok. Da er det nok riktig.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Oppe på 16800 plass. Var på 90k for tre eller fire runder siden..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: søn mai 15, 2022 9:46 pm Oppe på 16800 plass. Var på 90k for tre eller fire runder siden..
Herlig spilt! :)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Dævven, det er bra. Fornøyd med opp til 18K fra 39K forrige GW, og etter å ha vasket mellom 40 og 60 i ti runder!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

60 poeng med Dubravka, White, Holgate, Arnold, James, Barnes, Coutinho, Mount, Diaz, Nketiah, Richarlison (c) og Vardy igjen.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Trolljegeren skrev: søn mai 15, 2022 10:01 pm Dævven, det er bra. Fornøyd med opp til 18K fra 39K forrige GW, og etter å ha vasket mellom 40 og 60 i ti runder!
Svakt opp fra 25K til 21 K her, med akkurat 50 poeng fra 10 spillere. Har da 8 spillere tilbake, men skal nok ikke forvente allverden poengfangst. Kanskje TAA kan bringe inn litt, ettersom Pool fikk et glimt av håp om ligatittel igjen. Til denne tid er bindet på Ings kontra Richarlison det som ser ut som klare feilvalget mitt, og det snur neppe mot Burnley heller. Hva har man så erfart av sesongen i år ? Total poengscore er for mange høyere enn tidligere denne sesongen, slik også for meg. Dette til tross, tror neppe jeg klarer komme innenfor topp 10 K. Alt i alt er en nå snart til ende med en sesong som har brakt flere oppturer enn nedturer for egen del, og slik sett skal jeg ikke klage for mye over sesongen.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Trolljegeren skrev: søn mai 15, 2022 10:01 pm Dævven, det er bra. Fornøyd med opp til 18K fra 39K forrige GW, og etter å ha vasket mellom 40 og 60 i ti runder!
Takker. En del bra spilt, men en større dose flaks enn hva man skal kunne regne med å få som har gjort størst utslag.
Omtrent alt gikk min vei, mens de jeg kniver mot gikk det dårlig med. Har nå 50p på han jeg håpte å ta inn litt over hundre poeng på for tre runder siden.. Forrige runde var helt spinnvill.

Deila

Legg inn av Deila »

Salah og Van Dijk ute mot Southampton bekreftet.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ok, fornøyd til nå denne runden.

66 poeng til nå, 8 spillere igjen.

Mest misfornøyd med at jeg ikke gikk for Vardy + Watkins som egentlig var planen, men tok Kane+Ings. Tapte en der.
Også forsvarsrekka skuffet litt med ingen CS. Selvfølgelig også skuffende at duoen De Bruyne+Son kun gir 5 poeng, ingen kamper igjen.

Mest fornøyd med at jeg fulgte magefølelsen å kjørte C på Richarlison og fikk inn Maddison i siste liten.

Måler er å få karret seg inn på Top 10.000 Global.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

I fritt fall nå, ned fra 6.6k til 10.7k sammenlagt etter Richarlison sin leveranse, captain Son blank og Mahrez sin straffebom. Frykter vi fort er utenfor topp 15k også etter andre del av runden er spilt. Kjipt etter at jeg luktet på topp 1k for noen uker siden.

31 poeng med TAA, Matip, Dubravka, Ings, James, Andersen og Maddison igjen. Håper aller starter, da kan jeg fortsatt være topp 10k når runden er ferdig.

Gleder meg til FPL-sesongen er over.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: man mai 16, 2022 9:43 am I fritt fall nå, ned fra 6.6k til 10.7k sammenlagt etter Richarlison sin leveranse, captain Son blank og Mahrez sin straffebom. Frykter vi fort er utenfor topp 15k også etter andre del av runden er spilt. Kjipt etter at jeg luktet på topp 1k for noen uker siden.

31 poeng med TAA, Matip, Dubravka, Ings, James, Andersen og Maddison igjen. Håper aller starter, da kan jeg fortsatt være topp 10k når runden er ferdig.

Gleder meg til FPL-sesongen er over.
FPL er ikke for alle. Kjenner på følelsen.

I 2 runder på rad har jeg ligget innenfor topp 10k midt i runden, men ramlet ut når de siste par kampene ble spilt. Nå sist når Son ødela moroa. Salah-skaden åpnet for at jeg endelig kunne hent inn Son, og da gikk det som det måtte gå, selvsagt blank. Ser ut til at denne runden blir en reprise. Ligger akkurat nå på ca. 8,5K, men det er såpass mange som fortsatt har dobbeltspillere igjen, så det er helt usannsynlig at jeg er topp 10k når runden er ferdigspilt. Jeg er også ganske nervøs mtp. Liverpool-kampen. Sitter nemlig med BARE Robertson, som mest sannsynlig benkes. Hvis TAA tar løs, blir jeg fullstendig maltraktert. Tror faktisk mange sitter med Matip også. Hvis Robertson benkes, er jeg helt avhengig av at Southampton scorer, noe som jeg anser som ca. 1% sannsynlig :) Hadde Mahrez scora på den straffen, hadde jeg vært mye roligere, da tror jeg Kloppern hadde sendt ut et B-lag mot Southampton.

Jeg cappet Richarlison denne runden, og Barnes scorer 2. Det gjør at dette uansett blir en god runde. 61(-4) poeng med Ramsdale, Robertson, James, Cash, Saka, Barnes, Richarlison(C) og Watkins igjen. Trolig får jeg Ramsey inn fra benk siden Robertson neppe spiller, og spiller ikke Reece James, kommer Kulusevski med sin nydelig 0-poenger inn fra benk :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: man mai 16, 2022 9:55 am FPL er ikke for alle. Kjenner på følelsen.
Det er jo irriterende til tider, men heldigvis fortsatt bare et spill. Nå spiller jeg om maks 2k i premier til sammen, så ingen krise. Men sånne ting som Sterling->Mahrez-byttet mitt for noen runder siden som har kostet meg 40 poeng, det gjør meg mer sur enn det burde. Da han fikk straffen i går var jeg helt sikker på at han ville bomme, var nesten skuffet over at VAR kom inn og det endte med straffe selv om Mahrez da skulle ta den.

Du er har jo en fin runde! Min runde kan jo også bli ok, men det forutsetter jo at særlig Richarlison (EO 112%) tar det rolig. 6 av mine 7 gjenværende er under 50% EO (TAA 49% (!), Maddison 38%, James 23%, Matip 6%, Andersen 2%, Dubravka 1%) så mulighetene for at det blir en god runde er jo tilstede.

guru

Legg inn av guru »

Latterlig dårlig omgang av Arsenal. Skulle tro de ikke forstod at de trolig er ute av topp 4 uten seier i dag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tomi ut med skade i første omgang.

guru

Legg inn av guru »

Newcastle 1-0. EKSTREMT fortjent. White selvmål.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

White shite. Gult kort, baklengs og selvmål. For en fyr.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: man mai 16, 2022 10:15 pm White shite. Gult kort, baklengs og selvmål. For en fyr.
Har hatt han inne på laget store deler av sesongen og levert greit med poeng, men glad jeg kvittet meg med han når han ble skadet for noen runder siden :)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Da var Chelsea ferdig med sesongen, da blir det vel rent B lag mot Leicester

eppaen

Legg inn av eppaen »

Sodajr skrev: man mai 16, 2022 10:43 pm Da var Chelsea ferdig med sesongen, da blir det vel rent B lag mot Leicester
Hvorfor det? Skal de spare seg til noe?

guru

Legg inn av guru »

Deilig med Ramsdale i mål og Dubravka glisende på benk med 9 poeng.....

guru

Legg inn av guru »

Sodajr skrev: man mai 16, 2022 10:43 pm Da var Chelsea ferdig med sesongen, da blir det vel rent B lag mot Leicester
Tror nok de vil sikre 3. plassen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»