Manchester United

Svar
TrueTopRed

Re: Manchester United

Legg inn av TrueTopRed »

Bare deilig med litt slossing på treningsfeltet, men det kunne gjerne kommet litt tidligere og fordi resultatene har vært som de har vært. At man skal bli litt ekstra engasjert nå på slutten når det handler om kontrakter og egen fremtid. nja.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Denne gjengen altså. Det er noe feil med været, gresset, vinden, presset, trener i fjor, trener i forifjor, trener i foriforifjor, trener i år.
Hva med å ta litt tak selv. Forbanna primadonnaer.

Jack

Legg inn av Jack »

Dette er den samme gjengen som har respondert på samme måte uansett faen hvem som har vært manager. De kan dra til helvete.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

De startet vel med å reagere på treningstidene når Ralf tok over, det var vel noe der som ikke passet hverdagen dems.

Nei, få de fleste ut for min del. De har forspilt sin sjanse. Greit at det vil ta tid å bli kvitt alle, men start et sted og gå aggresivt til verks for å få inn litt lagfølelse igjen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Jack_Daniels skrev: lør mai 14, 2022 1:09 pm Dette er den samme gjengen som har respondert på samme måte uansett faen hvem som har vært manager. De kan dra til helvete.
Jeg vet ikke, men rimelig å anta.
Ser saken gjengis av Manchester evening news, Skysports, m.fl og at lagkameratene ble lamslått av intensiteten/aggresjonen i hendelsen. Videre ble treningen avbrutt og at det er stort problem innad og i garderoben som har vart over tid er vel nå umulig å benekte!

Steve McClaren uttaler i en annen/linket artikkel det samme og at laget forlengst har sluttet å spille for klubben, manageren og hverandre.

Hadde passet bra om de møkkasprederne som var innvolvert er på utgående kontrakter, og RR sine harde dom fra tidligere virker dessverre bare å bli ytterligere bekreftet.

Beklager for negativiteten, får prøve å finne noe positivt framover og håper elkers at spillerne nå går en sommer i møte som vil huskes som "opprydningen og oppkjøringen fra helvete..."
😉

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

missChance skrev: lør mai 14, 2022 11:10 am Allegedly


Vanskelig å ikke le av opplegget rundt Rashford. Skal mye til for at han ikke ryker ut av klubben neste sommer.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Corvus skrev: lør mai 14, 2022 10:14 am
Hodor skrev: fre mai 13, 2022 11:48 pm
Corvus skrev: tor mai 12, 2022 11:03 pm

To skallede skjeggete tvillinger i fancy dress. Vel smak og behag.
Det er totalpakken som betyr noe. Hårtransplantasjoner og blekede tenner er vel og bra det. Men det er totalpakken som betyr noe. Men du mener kanskje bobiltyskeren kler en dress bedre enn ten Hag?
Jeg tenker kanskje Klopp hadde kledd å være skallet mer enn ten Hag med den bulken i skallen. Evt at ten Hag burde tatt en hårtransplantasjon. Men klart at en 100.000 kroners dress veier opp for det aller meste.
Ville heller vært skallet og pen, enn med blekede tenner og stygg

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

InsVerderben skrev: lør mai 14, 2022 2:03 pm
Jack_Daniels skrev: lør mai 14, 2022 1:09 pm Dette er den samme gjengen som har respondert på samme måte uansett faen hvem som har vært manager. De kan dra til helvete.
Jeg vet ikke, men rimelig å anta.
Ser saken gjengis av Manchester evening news, Skysports, m.fl og at lagkameratene ble lamslått av intensiteten/aggresjonen i hendelsen. Videre ble treningen avbrutt og at det er stort problem innad og i garderoben som har vart over tid er vel nå umulig å benekte!

Steve McClaren uttaler i en annen/linket artikkel det samme og at laget forlengst har sluttet å spille for klubben, manageren og hverandre.

Hadde passet bra om de møkkasprederne som var innvolvert er på utgående kontrakter, og RR sine harde dom fra tidligere virker dessverre bare å bli ytterligere bekreftet.

Beklager for negativiteten, får prøve å finne noe positivt framover og håper elkers at spillerne nå går en sommer i møte som vil huskes som "opprydningen og oppkjøringen fra helvete..."
😉
Hvor mye tillit skal man egentlig ha til RR sin harde dom, i all den tid han har mislykket fullstendig som midlertidig manager.

Pondus69

Legg inn av Pondus69 »

Meget spennende transfers dere lukter på i sommer. De Jong og de Ligt er sterkt ønsket av Ten Hag. Beek kommer vel tilbake fra utlån. Ryktes om 125mill pund å bruke i overganger+det som eventuelt kommer inn fra salg. Ten Hag får en bra start med økonomisk handlingsrom.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Pondus69 skrev: lør mai 14, 2022 11:42 pm Meget spennende transfers dere lukter på i sommer. De Jong og de Ligt er sterkt ønsket av Ten Hag. Beek kommer vel tilbake fra utlån. Ryktes om 125mill pund å bruke i overganger+det som eventuelt kommer inn fra salg. Ten Hag får en bra start med økonomisk handlingsrom.

"Lukte på", hva innebærer det? "Ryktes om"? At høyst tvilsomme journalistspirer i The Sun, Daily Mirror og Daily Mail samt klikkhorer på veven, skrur inn på ETH frekvensen og spekulerer vilt i noe leserne ønsker skal inntreffe? Hadde vært fantastisk om de kom, man kan ikke skjønne at EtH skal være nok til at de velger dette prosjektet. Disse spekulasjonene, både vedrørende spillere og budsjetter, bør trolig kombineres med unevnelige mengder salt. Jeg tar gjerne feil ;)

Pondus69

Legg inn av Pondus69 »

Beek er jo grei. Hvorfor skulle ikke De Jong og Ligt velge United? Begge spilte under ETH i Ajax. Sesongen 2018/19 var fantastisk når de kom seg til semifinalen i CL. De Jong er uansett meget sannsynlig. Barcelona er villig til å selge og det snakkes om ca. 70mill. Hva Ligt vil koste aner jeg ikke, men rundt kanskje samme sum. Som midtstopper har han 3 mål og en assist for Juve. Knallkjøp...

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Harduetforslag skrev:
Hvor mye tillit skal man egentlig ha til RR sin harde dom, i all den tid han har mislykket fullstendig som midlertidig manager.
Maksimalt
. Få. Det. Bort.

Pondus69

Legg inn av Pondus69 »

Det som kan bli problemet er å kvitte seg med spillere. De som er "uønsket" av ETH og havner på transferlista trenger ikke å akseptere at de skal selges og heller sitte kontrakten ut. Dette da de vet at de aldri får samme lønna i et annet lag. Kan da ende med utlån til annet lag der United må betale en del av lønnskostnadene.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Når jeg ser hvordan spillerne holder på gang på gang uansett manager, så virker det som om united helt har gått bort fra å være en proffesjonell FC, men mer blitt en barnehage der alle spillerne er prinsessen på erten.

Det er jo ikke måte på hvor mye dritt som har kommet ut gjennom årene. Denne troppen trenger å bli byttet ut om det skal være håp om å få satt noe nytt. Spillere som har vært der i evigheter og har misslykkes under opp til flere managere behøver å skifte beite for begges parter, uansett om de ev har noen skills som kan brukes hvis denne gidder.

Det vil ta tid å få det til, og derfor er det også viktig at Ten Hag får denne tiden med forståelse om at det å få resultater kan ta tid.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Pondus69 skrev: søn mai 15, 2022 2:54 am Kan da ende med utlån til annet lag der United må betale en del av lønnskostnadene.
Selv det kan være det beste om det ikke går å selge. Å slippe cancern på treningsfeltet, når man skal få en gruppe til å dra i en rettning sammen, så blir det godt å slippe de som har sin egen agenda i hodet. Lett smittsomt sånne ting.

Det aller beste er at klubben senker nivået på hvor mye man krever for spillerne, sånn at kjøper muligens får til å betale. Lønnene er et problem i seg selv.

startelver

Legg inn av startelver »

Så spørs det om det er mulig å gjøre United om til Ajax og spille samme type fotball i PL. Har mine tvil.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Saliph skrev: tor mai 12, 2022 7:02 pm
Jack_Daniels skrev: tor mai 12, 2022 6:40 pm
Ikke kom her og si at disse to karene ikke har uendelig mye mer stil og klasse enn han hårfagre, tannbleikende harrytassen i Liverpool.
Hvem av dem er Henning Berg?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Jallaskar skrev: søn mai 15, 2022 2:45 am
Harduetforslag skrev:
Hvor mye tillit skal man egentlig ha til RR sin harde dom, i all den tid han har mislykket fullstendig som midlertidig manager.
Maksimalt
. Få. Det. Bort.
Neppe noen utfordring når man ser hvem som uansett er på utgående kontrakter. Synd at vi dummer oss ut med å gi Bruno Fernandes lønnsøkning, før vi vet ordet av det har vi vel gitt Rashford fornyet kontrakt også.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Harduetforslag skrev: lør mai 14, 2022 11:40 pm
InsVerderben skrev: lør mai 14, 2022 2:03 pm
Jack_Daniels skrev: lør mai 14, 2022 1:09 pm Dette er den samme gjengen som har respondert på samme måte uansett faen hvem som har vært manager. De kan dra til helvete.
Jeg vet ikke, men rimelig å anta.
Ser saken gjengis av Manchester evening news, Skysports, m.fl og at lagkameratene ble lamslått av intensiteten/aggresjonen i hendelsen. Videre ble treningen avbrutt og at det er stort problem innad og i garderoben som har vart over tid er vel nå umulig å benekte!

Steve McClaren uttaler i en annen/linket artikkel det samme og at laget forlengst har sluttet å spille for klubben, manageren og hverandre.

Hadde passet bra om de møkkasprederne som var innvolvert er på utgående kontrakter, og RR sine harde dom fra tidligere virker dessverre bare å bli ytterligere bekreftet.

Beklager for negativiteten, får prøve å finne noe positivt framover og håper elkers at spillerne nå går en sommer i møte som vil huskes som "opprydningen og oppkjøringen fra helvete..."
😉
Hvor mye tillit skal man egentlig ha til RR sin harde dom, i all den tid han har mislykket fullstendig som midlertidig manager.
Betimelig spørsmål, og har ved noen anledninger lurt på hvorfor akkurat han ble hentet.
I tillegg til sin trenergjerning er han jo ekspert på organisasjon/klubbygging, dét har vært hans hovedfokus de siste årene og kanskje klubben innså at man trengte hans grundige analyse for å avdekke problemer foreslå endringer for veien videre..?

Tenker at man kanskje vurderte at inneværende sesong ikke kunne "reddes" sportslig sett allikevel, ingen av de heteste kandidatene til managerjobben var ledige, men nå bare spekulerer jeg. Har ikke noe konkret for å underbygge dette.

Pondus69

Legg inn av Pondus69 »

TrueTopRed skrev: søn mai 15, 2022 10:03 am
Pondus69 skrev: søn mai 15, 2022 2:54 am Kan da ende med utlån til annet lag der United må betale en del av lønnskostnadene.
Selv det kan være det beste om det ikke går å selge. Å slippe cancern på treningsfeltet, når man skal få en gruppe til å dra i en rettning sammen, så blir det godt å slippe de som har sin egen agenda i hodet. Lett smittsomt sånne ting.

Det aller beste er at klubben senker nivået på hvor mye man krever for spillerne, sånn at kjøper muligens får til å betale. Lønnene er et problem i seg selv.
Ser poenget ditt. Problemet er at nye spillere skal ha lønn samtidig som man skal subsidiere lønn til spillere som ikke er med i planene videre. Om vi snakker om kvalitetsspillere inn så skal de ha høye lønninger de også. Glazers setter vel handlingsrommet her. Uansett så vil denne "ombyggingen" av United ta tid. Noe som de fleste Unitedsupportere tror jeg aksepterer.

Saliph

Legg inn av Saliph »



Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Helt noe annet enn en viss manager som var på ferie helt til Juli

Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: søn mai 15, 2022 6:39 pm
Deilig.

Ten Hag har på eget initiativ terminert de siste 6 ukene av Ajax-kontrakten sin og begynner i sin nye stilling i Manchester i morgen.

Det er ventet at Rangnick leder laget i siste seriekamp for sesongen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Pondus69 skrev: søn mai 15, 2022 2:44 am Beek er jo grei. Hvorfor skulle ikke De Jong og Ligt velge United? Begge spilte under ETH i Ajax. Sesongen 2018/19 var fantastisk når de kom seg til semifinalen i CL. De Jong er uansett meget sannsynlig. Barcelona er villig til å selge og det snakkes om ca. 70mill. Hva Ligt vil koste aner jeg ikke, men rundt kanskje samme sum. Som midtstopper har han 3 mål og en assist for Juve. Knallkjøp...
Ja, det er vel ikke kvaliteten på spillerne som er problemet. De er mer enn gode nok. Det var realismen i spekulasjonen jeg ville til livs. Ja, EtH har trena de begge. Men er det virkelig nok? Langt fra sikkert at noen av de rører på seg. Hvis vi likevel forutsetter at de gjør det - hvorfor i all verden gå til et middels PL lag, hvor vi i beste fall har flere år foran oss med prosjekteringsarbeid, når de kan velge komplette prosjekter hvor de vil kjempe om seriegull og CL pokal? Ei tønne med gull? En proffkarriere varer ikke evig (foruten Ronaldo), og vi må nok akseptere at de største spillerne og talentene nå ser fornuften i å velge en klubb som konkurrerer på høyeste nivå allerede neste år. OM de rører på seg, vil jeg tro begge er høyaktuelle for bla Bayern. Men selvsagt, jeg håper jeg også.

Lezah

Legg inn av Lezah »

DuncanE skrev: man mai 16, 2022 1:45 am OM de rører på seg, vil jeg tro begge er høyaktuelle for bla Bayern.
Nå er Bayern angivelig nær å hente to knallgode midtbanespillere allerede (Laimer og Gravenberch, sistnevnte nærmest pdd) som til sammen vil koste en god del mindre enn FDJ, så det tror jeg ikke. Er de linket til De Ligt? Henter de ham snakker vi lett en av verdens bese dekninger på stopperplass.

Når vi snakker om overganger, så er visst Pogbas aget i Torino i dag for å snakke med Juve, ref Romano. Når det gjelder italienske klubber stoler jeg litt på ham. La oss håpe de finner ut av det og blir ferdige med dette marerittet.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lezah skrev: man mai 16, 2022 10:55 am
DuncanE skrev: man mai 16, 2022 1:45 am OM de rører på seg, vil jeg tro begge er høyaktuelle for bla Bayern.
Nå er Bayern angivelig nær å hente to knallgode midtbanespillere allerede (Laimer og Gravenberch, sistnevnte nærmest pdd) som til sammen vil koste en god del mindre enn FDJ, så det tror jeg ikke. Er de linket til De Ligt? Henter de ham snakker vi lett en av verdens bese dekninger på stopperplass.

Når vi snakker om overganger, så er visst Pogbas aget i Torino i dag for å snakke med Juve, ref Romano. Når det gjelder italienske klubber stoler jeg litt på ham. La oss håpe de finner ut av det og blir ferdige med dette marerittet.
Nærmere en mill lønn i uka blir frigjort med de fem som forsvinner på utgående kontrakt.

Blir spennende å se hva ETH får gjort med de..

Regner med det er slutt på tiden hvor spillere som nesten ikke blir brukt tjener like mye som de beste spillerne utenfor topp seks.

Pondus69

Legg inn av Pondus69 »

DuncanE skrev: man mai 16, 2022 1:45 am
Pondus69 skrev: søn mai 15, 2022 2:44 am Beek er jo grei. Hvorfor skulle ikke De Jong og Ligt velge United? Begge spilte under ETH i Ajax. Sesongen 2018/19 var fantastisk når de kom seg til semifinalen i CL. De Jong er uansett meget sannsynlig. Barcelona er villig til å selge og det snakkes om ca. 70mill. Hva Ligt vil koste aner jeg ikke, men rundt kanskje samme sum. Som midtstopper har han 3 mål og en assist for Juve. Knallkjøp...
Ja, det er vel ikke kvaliteten på spillerne som er problemet. De er mer enn gode nok. Det var realismen i spekulasjonen jeg ville til livs. Ja, EtH har trena de begge. Men er det virkelig nok? Langt fra sikkert at noen av de rører på seg. Hvis vi likevel forutsetter at de gjør det - hvorfor i all verden gå til et middels PL lag, hvor vi i beste fall har flere år foran oss med prosjekteringsarbeid, når de kan velge komplette prosjekter hvor de vil kjempe om seriegull og CL pokal? Ei tønne med gull? En proffkarriere varer ikke evig (foruten Ronaldo), og vi må nok akseptere at de største spillerne og talentene nå ser fornuften i å velge en klubb som konkurrerer på høyeste nivå allerede neste år. OM de rører på seg, vil jeg tro begge er høyaktuelle for bla Bayern. Men selvsagt, jeg håper jeg også.
Nå anser jeg ikke det største problemet for United det å tiltrekke seg spillere. Som du sier vil kvalitetspillere velge United? Vil ETH satse på unge talenter for videreutvikling. Det er jo hans styrke som Manager, å utvikle lag. Mye handler jo om pris. United betaler bra og lønningene er meget gode. Så det skulle ikke være vanskelig å tiltrekke seg kvalitetsspillere. Spørsmålet er jo om de har den rette agendaen, at de er sulten på videre suksess. At de er villige til å ofre blod, svette og tårer(klisj'e, jeg vet) for at United skal lykkes.
Nå vet jeg ikke kontraktsituasjonen til de spillerne som antas å ikke være med videre i ETH sine planer. Noen er på utgående kontrakt, de er grei. Problemet for en klubb som betaler så bra som United, er å kvitte seg med spillere. Spillere kan bare sitte ut kontrakten å heve lønn i verste fall. Eller utlån der United må kompensere lønn i annen klubb. Sagt dette tidligere. Barcelona er et trist eksempel på at ræl som de ikke ønsker nærmest nekter transfer til annen klubb. Da de ikke vil tjene like godt i annen klubb. Så å rebygge klubben kan ta lengre tid enn man ser for seg. Alle snakker om at ETH skal få tid. Tror dere ikke krav vil stilles til han fra første sesong og eventuelt hvilke?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: man mai 16, 2022 10:55 am
DuncanE skrev: man mai 16, 2022 1:45 am OM de rører på seg, vil jeg tro begge er høyaktuelle for bla Bayern.
Nå er Bayern angivelig nær å hente to knallgode midtbanespillere allerede (Laimer og Gravenberch, sistnevnte nærmest pdd) som til sammen vil koste en god del mindre enn FDJ, så det tror jeg ikke. Er de linket til De Ligt? Henter de ham snakker vi lett en av verdens bese dekninger på stopperplass.

Når vi snakker om overganger, så er visst Pogbas aget i Torino i dag for å snakke med Juve, ref Romano. Når det gjelder italienske klubber stoler jeg litt på ham. La oss håpe de finner ut av det og blir ferdige med dette marerittet.
Enda en free transfer til Juventus, herlig.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Manchester United ace Dylan Levitt wins Dundee United award as transfer admission made
Dylan Levitt has won the Dundee United Fans' Player of the Year award, highlighting his loan success.
...
"We would want to keep Dylan if it was possible and to build a team around him. Hopefully, that is something we can make a reality but at the same token you realise the potential he has.

"He is in a privileged position where he will have a good number of clubs wanting to sign him this summer. He also values what he has got with us highly and we bring out all the qualities he has in the way we want to play football."
https://www.manchestereveningnews.co.uk ... t-23966789

Forsvinner han for godt i sommer, eller nytt utlån?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Pondus69 skrev: man mai 16, 2022 1:22 pm
DuncanE skrev: man mai 16, 2022 1:45 am
Pondus69 skrev: søn mai 15, 2022 2:44 am Beek er jo grei. Hvorfor skulle ikke De Jong og Ligt velge United? Begge spilte under ETH i Ajax. Sesongen 2018/19 var fantastisk når de kom seg til semifinalen i CL. De Jong er uansett meget sannsynlig. Barcelona er villig til å selge og det snakkes om ca. 70mill. Hva Ligt vil koste aner jeg ikke, men rundt kanskje samme sum. Som midtstopper har han 3 mål og en assist for Juve. Knallkjøp...
Ja, det er vel ikke kvaliteten på spillerne som er problemet. De er mer enn gode nok. Det var realismen i spekulasjonen jeg ville til livs. Ja, EtH har trena de begge. Men er det virkelig nok? Langt fra sikkert at noen av de rører på seg. Hvis vi likevel forutsetter at de gjør det - hvorfor i all verden gå til et middels PL lag, hvor vi i beste fall har flere år foran oss med prosjekteringsarbeid, når de kan velge komplette prosjekter hvor de vil kjempe om seriegull og CL pokal? Ei tønne med gull? En proffkarriere varer ikke evig (foruten Ronaldo), og vi må nok akseptere at de største spillerne og talentene nå ser fornuften i å velge en klubb som konkurrerer på høyeste nivå allerede neste år. OM de rører på seg, vil jeg tro begge er høyaktuelle for bla Bayern. Men selvsagt, jeg håper jeg også.
Nå anser jeg ikke det største problemet for United det å tiltrekke seg spillere. Som du sier vil kvalitetspillere velge United? Vil ETH satse på unge talenter for videreutvikling. Det er jo hans styrke som Manager, å utvikle lag. Mye handler jo om pris. United betaler bra og lønningene er meget gode. Så det skulle ikke være vanskelig å tiltrekke seg kvalitetsspillere. Spørsmålet er jo om de har den rette agendaen, at de er sulten på videre suksess. At de er villige til å ofre blod, svette og tårer(klisj'e, jeg vet) for at United skal lykkes.
Nå vet jeg ikke kontraktsituasjonen til de spillerne som antas å ikke være med videre i ETH sine planer. Noen er på utgående kontrakt, de er grei. Problemet for en klubb som betaler så bra som United, er å kvitte seg med spillere. Spillere kan bare sitte ut kontrakten å heve lønn i verste fall. Eller utlån der United må kompensere lønn i annen klubb. Sagt dette tidligere. Barcelona er et trist eksempel på at ræl som de ikke ønsker nærmest nekter transfer til annen klubb. Da de ikke vil tjene like godt i annen klubb. Så å rebygge klubben kan ta lengre tid enn man ser for seg. Alle snakker om at ETH skal få tid. Tror dere ikke krav vil stilles til han fra første sesong og eventuelt hvilke?
Ja, det er et problem for United å kvitte seg med spillere. Mange av de har ikke prestert godt nok sportslig til å tiltrekke seg tilstrekkelig interesse utenfra, og de sitter på fete kontrakter som det er krevende å overta. Enkelte her inne ser fornuft i å rett og slett sparke hele førstelagstroppen. Kansellere alle kontrakter - betale ut spillerne og gi de bort gratis. Kult, la oss starte på nytt med blanke ark! Dette er en utopi, et helt urealistisk økonomisk prosjekt. Og ganske avslørende. Mange av våre spillere har vist seg mer enn gode nok om man ser forut for denne sesongen, men hylekoret inneværende sesong har medført en eller annen form for massesuggesjon. Jeg hadde ikke blitt overrasket om f.eks. Maguire plutselig så ut som enn kvalitetsspiller under EtH. Jeg er overbevist om at enkelte avskilta spillere vil oppleve en ny vår.

Vi kommer til å kjøpe spillere. Og talenter. Det har vi alltid gjort. Jeg tror imidlertid ikke at de aller største vil være tilgjengelig for oss denne sommeren, og jeg plasserer både deJong og deLigt i denne kategorien.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»