*Kamptråd AaFK - Molde*

Svar
PapaSmurf

*Kamptråd AaFK - Molde*

Legg inn av PapaSmurf »

Siden de få AaFK’erbe her inne ikke tar ansvar med å mekke kamptråd så bjuder jeg på.

Fullsatt Color Line. 9000 oransje fans og 1000 blå.

Strålende vær og god stemning.

På Twitter og Facebook ser jeg det er kommet casuals på Sunnmøre. De er fryktelig svake på rettskriving, men desto mer hissige. Kjenner jeg sunnmøringene rett blir det likevel kun et fåtall idioter og bra stemning før, under og etter kamp.

Jeg stiller med en stemme som er fullrestaurert etter cupfinalens herjinger med stemmebåndene.

God kamp!

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Har du et forslag til sannsynlig Molde-lag, Papa?

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

Evertonion skrev: man mai 16, 2022 10:59 am Har du et forslag til sannsynlig Molde-lag, Papa?
Kan prøve meg:

--------------------------Grødem
--------------------------Eikrem
----------Breivik-------Mannsverk--------Kaasa
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Edit: ombestemte meg

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

BiggusD skrev: man mai 16, 2022 11:06 am
Evertonion skrev: man mai 16, 2022 10:59 am Har du et forslag til sannsynlig Molde-lag, Papa?
Kan prøve meg:

--------------------------Grødem
--------------------------Eikrem
----------Breivik-------Mannsverk--------Kaasa
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Edit: ombestemte meg
Ja dette er vel snart de eneste vi har som er friske eller over 17. Fofana skal være klar, men risky å starte med han. Etter en måned ute med… skade.

Tenk det. Vi har 14 utespillere som ikke er skadet/suspendert. 9 mann er skadet/suspendert. 7 stykker på ubestemt tid.

Den benken vi stiller med i dag blir den tynneste jeg har sett.

Det medisinske apparatet vårt må vi rett og slett vurdere om er dyktige nok. For nå har vi vært skadeplaget i årevis og dette er bare nok en skadetopp. Her bør det komme inn noen med idrettskompetanse.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 10:58 am Siden de få AaFK’erbe her inne ikke tar ansvar med å mekke kamptråd så bjuder jeg på.

Fullsatt Color Line. 9000 oransje fans og 1000 blå.

Strålende vær og god stemning.

På Twitter og Facebook ser jeg det er kommet casuals på Sunnmøre. De er fryktelig svake på rettskriving, men desto mer hissige. Kjenner jeg sunnmøringene rett blir det likevel kun et fåtall idioter og bra stemning før, under og etter kamp.

Jeg stiller med en stemme som er fullrestaurert etter cupfinalens herjinger med stemmebåndene.

God kamp!
Takker Papa, og velkommen til Color line Stadion.
For egen regning håper jeg LAN ikke feiger helt ut, men lar spillerne få leve litt ut sine offensive fibre også. Taper heller 3 - 1 mot Molde, men blir underhold med masse innsats og sjanser, enn å karre til seg ett poeng med LAN spill på sitt feigeste. Og blir det en kombo av LAN forsvars ball og tap i tillegg, da er fort 50 % av de som ble lokket til kamp idag borte igjen ved neste hjemmekamp. At vi aldri har slått Molde i seriespill på Color Line betyr lite idag, for en dag skal vel også en slik barriere brytes. Håper på en fartsfylt kamp fra begge lag, så skal jeg fint overleve et tap også.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

BiggusD skrev: man mai 16, 2022 11:06 am
Evertonion skrev: man mai 16, 2022 10:59 am Har du et forslag til sannsynlig Molde-lag, Papa?
Kan prøve meg:

--------------------------Grødem
--------------------------Eikrem
----------Breivik-------Mannsverk--------Kaasa
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Edit: ombestemte meg
Håper selv at LAN gir Diaw sjansen til en start, han virkelig har gjort sine saker godt for AaFK 2 siste 4 kampene. Canadjija er fortsatt ikke 100 % fri for smerter, så regner med Nenass starter . Jeg tipper aaFK starter slik.

Diaw - Haugen
F. Haugen - Nenass - Nordli
Moe Maatta
Serbecic - Fallman - Andersen
Gryta

God kamp

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 10:58 am Siden de få AaFK’erbe her inne ikke tar ansvar med å mekke kamptråd så bjuder jeg på.

Fullsatt Color Line. 9000 oransje fans og 1000 blå.

Strålende vær og god stemning.

På Twitter og Facebook ser jeg det er kommet casuals på Sunnmøre. De er fryktelig svake på rettskriving, men desto mer hissige. Kjenner jeg sunnmøringene rett blir det likevel kun et fåtall idioter og bra stemning før, under og etter kamp.

Jeg stiller med en stemme som er fullrestaurert etter cupfinalens herjinger med stemmebåndene.

God kamp!
takk for at du mekker kamptråd :)
skulle gjort det selv men er inne i mine siste studie dager så da forsvinner tiden.

men blir nok god stemning i kveld ja. forhåpentligvis så oppfører disse casuals seg og at vi får en god spennende kamp.

Molde er nok favoritter selv med sine skader ettersom dere har ca 2 ellevere som kunne kjempet om medalje i serien.

Men kan legge på hva jeg tror vi stiller med i dag:

Grytebust
Golubovic, Serbecic, Fallman, Andersen, Maataa
F.Haugen, Nenass, Barmen
S.Haugen, Nordli

Tror vi ser en 5er bak igjen for å demme opp Molde sine offensive spillere.
Segberg er ute de neste 6-8 ukene etter beinbrudd han fikk mot HamKam.
gode nyheter for oss er at Canadija er tilbake og kan spille litt, men ikke hele kampen i følge han selv.

Spår også at Serbecic får sitt 4 gule i ligaen i dag å må stå over neste kamp.

FK_Fotball

Legg inn av FK_Fotball »

BiggusD skrev: man mai 16, 2022 11:06 am
Evertonion skrev: man mai 16, 2022 10:59 am Har du et forslag til sannsynlig Molde-lag, Papa?
Kan prøve meg:

--------------------------Grødem
--------------------------Eikrem
----------Breivik-------Mannsverk--------Kaasa
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Edit: ombestemte meg
Føler det kan komme noen overraskelser fra Moe i dag:


-------------------------- Zekhnini/Bolly
--------------------------Eikrem
----------Grødem-------Mannsverk--------Breivik
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Spent på hvordan det laget vil fungere. Hvis Aafk står høyt, så kan jo Bolly blomstre. Men har til gode å se Bolly gjøre en god jobb mot et kompakt forsvar. Til det er bevegelsene hans altfor dårlig.

Moist

Legg inn av Moist »

PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 11:13 am
BiggusD skrev: man mai 16, 2022 11:06 am
Evertonion skrev: man mai 16, 2022 10:59 am Har du et forslag til sannsynlig Molde-lag, Papa?
Kan prøve meg:

--------------------------Grødem
--------------------------Eikrem
----------Breivik-------Mannsverk--------Kaasa
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Edit: ombestemte meg
Ja dette er vel snart de eneste vi har som er friske eller over 17. Fofana skal være klar, men risky å starte med han. Etter en måned ute med… skade.

Tenk det. Vi har 14 utespillere som ikke er skadet/suspendert. 9 mann er skadet/suspendert. 7 stykker på ubestemt tid.

Den benken vi stiller med i dag blir den tynneste jeg har sett.

Det medisinske apparatet vårt må vi rett og slett vurdere om er dyktige nok. For nå har vi vært skadeplaget i årevis og dette er bare nok en skadetopp. Her bør det komme inn noen med idrettskompetanse.
Du som er Molde guru, er det noe salg av supportereffekter i Ålesund i dag?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Moist skrev: man mai 16, 2022 12:40 pm
PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 11:13 am
BiggusD skrev: man mai 16, 2022 11:06 am

Kan prøve meg:

--------------------------Grødem
--------------------------Eikrem
----------Breivik-------Mannsverk--------Kaasa
Haugen------------------------------------------------Linnes
---------------Risa-------Bjørnbak------Haugan
-------------------------Karlstrøm

Edit: ombestemte meg
Ja dette er vel snart de eneste vi har som er friske eller over 17. Fofana skal være klar, men risky å starte med han. Etter en måned ute med… skade.

Tenk det. Vi har 14 utespillere som ikke er skadet/suspendert. 9 mann er skadet/suspendert. 7 stykker på ubestemt tid.

Den benken vi stiller med i dag blir den tynneste jeg har sett.

Det medisinske apparatet vårt må vi rett og slett vurdere om er dyktige nok. For nå har vi vært skadeplaget i årevis og dette er bare nok en skadetopp. Her bør det komme inn noen med idrettskompetanse.
Du som er Molde guru, er det noe salg av supportereffekter i Ålesund i dag?
Der ødela du guru-ryktet mitt før jeg fikk tatt det i bruk.

Jeg har ikke snøring. Det må i såfall være Tornekrattet.

Ha på deg noe blått så har du kommet langt :)

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 10:58 am Siden de få AaFK’erbe her inne ikke tar ansvar med å mekke kamptråd så bjuder jeg på.
Ingen som ble med over fra vgd? Husker AalesundsFK og galiatmyra

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Tinkler skrev: man mai 16, 2022 2:11 pm
PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 10:58 am Siden de få AaFK’erbe her inne ikke tar ansvar med å mekke kamptråd så bjuder jeg på.
Ingen som ble med over fra vgd? Husker AalesundsFK og galiatmyra
Det er jo et par som ble med over. Litt dumt at de ikke migrerte hit når AaFK la ned Speakers Corner

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 2:15 pm
Tinkler skrev: man mai 16, 2022 2:11 pm
PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 10:58 am Siden de få AaFK’erbe her inne ikke tar ansvar med å mekke kamptråd så bjuder jeg på.
Ingen som ble med over fra vgd? Husker AalesundsFK og galiatmyra
Det er jo et par som ble med over. Litt dumt at de ikke migrerte hit når AaFK la ned Speakers Corner
De kjenner ikke til fridiskusjon, og de få av oss som er her inne reklamerer tydeligvis ikke høylytt nok.

Men over til noe annet: du nevnte casuals på Twitter og andre sosiale medier, har du lenke?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

rufsen88 skrev: man mai 16, 2022 2:41 pm
PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 2:15 pm
Tinkler skrev: man mai 16, 2022 2:11 pm

Ingen som ble med over fra vgd? Husker AalesundsFK og galiatmyra
Det er jo et par som ble med over. Litt dumt at de ikke migrerte hit når AaFK la ned Speakers Corner
De kjenner ikke til fridiskusjon, og de få av oss som er her inne reklamerer tydeligvis ikke høylytt nok.

Men over til noe annet: du nevnte casuals på Twitter og andre sosiale medier, har du lenke?
Orker ikke lete på Twitter. Det virker ikke å være mye intelligens. Var blant annet noe inne på Facebook på Speakers corner substitutt. Ser ut som et par innlegg der er slettet. Men det er jo noen smartinger igjen der som kommenterer. Han ene med finlandshette om man skjekker profilbilder.

Vi får oppføre oss som folk vi som har vett.

Stonesy

Legg inn av Stonesy »

Matchtips 1-2

Molde med kontrollert 2 måls ledelse før Haltur Trebeinsson reduserer kvarteret før slutt og gir full fyr i teltet det siste kvarteret.

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

PapaSmurf skrev: man mai 16, 2022 2:48 pm Orker ikke lete på Twitter. Det virker ikke å være mye intelligens. Var blant annet noe inne på Facebook på Speakers corner substitutt. Ser ut som et par innlegg der er slettet. Men det er jo noen smartinger igjen der som kommenterer. Han ene med finlandshette om man skjekker profilbilder.

Vi får oppføre oss som folk vi som har vett.
God kamp!

stoodeh

Legg inn av stoodeh »


WileE

Legg inn av WileE »

Hvorfor fikk ikke Tiedeman to kamper karantene?

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

Dagens store spørsmål er hvor mange rekker kampen. Kø fra Moa til byen som står mer eller mindre stille.
Dette er pga d er hverdag å Ålesund har elendig infrastruktur på veinettet

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Ale skrev: man mai 16, 2022 3:28 pm Molde ser bra ut om dagen. Her må jeg nesten si 0-2.
:-) Nå ja. Molde FK er jo sterkt svekket, er som en Rottweiler med feilfrie gommer. Stiller uten spisser ,er ofte temmelig dårlige på å forsvare seg.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Huff for et lag.

Haugen benkes igjen og vi får vondfot med Linnes til venstre og Knudtzon til høyre. Haugan, den beste bak der i flere kamper rett ut for å få inn svake Tiedemann.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Hvorfor bruker de ikke Løvik, ett ungt lokalt talent som kan utvikle seg isteden for lar de gamle travere som skjelden eller aldri leverer .

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

SuperGunners10 skrev: man mai 16, 2022 5:03 pm Huff for et lag.

Haugen benkes igjen og vi får vondfot med Linnes til venstre og Knudtzon til høyre. Haugan, den beste bak der i flere kamper rett ut for å få inn svake Tiedemann.
Jeg bare fatter det ikke..

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Jugendstil skrev: man mai 16, 2022 5:00 pm Dagens store spørsmål er hvor mange rekker kampen. Kø fra Moa til byen som står mer eller mindre stille.
Dette er pga d er hverdag å Ålesund har elendig infrastruktur på veinettet
En ting jeg ikke savner ved å bo i Ålesund :-)

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

stoodeh skrev: man mai 16, 2022 5:08 pm
Jugendstil skrev: man mai 16, 2022 5:00 pm Dagens store spørsmål er hvor mange rekker kampen. Kø fra Moa til byen som står mer eller mindre stille.
Dette er pga d er hverdag å Ålesund har elendig infrastruktur på veinettet
En ting jeg ikke savner ved å bo i Ålesund :-)
Samme her🤣

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Håper vi får se bånn gass av Molde idag. Det de leverte mot ODD var årsbeste offensivt.
Håper Grødem og Zekhnini kan gripe sjansen idag og vise at Molde i toppen består, selv om skadelista er lang som et vondt år.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

SuperGunners10 skrev: man mai 16, 2022 5:03 pm Huff for et lag.

Haugen benkes igjen og vi får vondfot med Linnes til venstre og Knudtzon til høyre. Haugan, den beste bak der i flere kamper rett ut for å få inn svake Tiedemann.
Bør være en skade på Haugen, ellers er dette uforståelig. Jeg synes Tiedemann har vært langt bedre som høyre stopper enn sentralt. Virker som han finner mer roen når Bjørnbak er boss i midten.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

nottimagiche skrev: man mai 16, 2022 5:27 pm
SuperGunners10 skrev: man mai 16, 2022 5:03 pm Huff for et lag.

Haugen benkes igjen og vi får vondfot med Linnes til venstre og Knudtzon til høyre. Haugan, den beste bak der i flere kamper rett ut for å få inn svake Tiedemann.
Bør være en skade på Haugen, ellers er dette uforståelig. Jeg synes Tiedemann har vært langt bedre som høyre stopper enn sentralt. Virker som han finner mer roen når Bjørnbak er boss i midten.
Ser Linnes er på høyre nå, heldigvis. Men Knudtzon på venstre er snodig.

Tiedemann startet bra synes jeg, men Haugan har vært best bak der nå de siste kampene, ufortjent at han benkes.

rufsen88

Legg inn av rufsen88 »

For et mål😂

Ghost

Legg inn av Ghost »

Det var Grytebust slik jeg husker han før han ble en brukbar keeper.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»