Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Svar
Neptun
Innlegg: 5550

Re: Den kristne versjonen av Taliban innfører Sharia i Texas.

Legg inn av Neptun »

Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Neptun skrev: fre mai 13, 2022 11:44 pm Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?
Ja, gjerne sammen med alle innleggene dine der du hetser ulike folkegrupper. Som anslagsvis er ca 90% av innleggene dine.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: fre mai 13, 2022 11:44 pm Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?
Er det i det hele tatt noe som lyder så hult som når rasisten roper ut om diskriminering..?
:lol:

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Henningsen skrev: lør mai 14, 2022 1:12 pm
Neptun skrev: fre mai 13, 2022 11:44 pm Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?
Er det i det hele tatt noe som lyder så hult som når rasisten roper ut om diskriminering..?
:lol:
Formålet med kommentaren var å påpeke forskjellsbehandlingen, som selvsagt ingen i målgruppen forstod.
Kritikk mot Vesten og hvite menn er alltid tillatt og velkommen til tross for at nettopp hvite vestlige menn har skapt de beste samfunnene i verden og dem alle henvender seg til når kritikerne krever hjelp.

Kritikk mot dysfunksjonelle land der de ikke har frihet eller likestilling må derimot ikke forekomme.
Med mindre de er hvite, som russere. Da er det innafor, ikke ellers.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: lør mai 14, 2022 2:55 pm
Henningsen skrev: lør mai 14, 2022 1:12 pm
Neptun skrev: fre mai 13, 2022 11:44 pm Burde ikke denne tråden slettes for hets mot texanere og amerikanere?
Er det i det hele tatt noe som lyder så hult som når rasisten roper ut om diskriminering..?
:lol:
Formålet med kommentaren var å påpeke forskjellsbehandlingen, som selvsagt ingen i målgruppen forstod.
Kritikk mot Vesten og hvite menn er alltid tillatt og velkommen til tross for at nettopp hvite vestlige menn har skapt de beste samfunnene i verden og dem alle henvender seg til når kritikerne krever hjelp.

Kritikk mot dysfunksjonelle land der de ikke har frihet eller likestilling må derimot ikke forekomme.
Med mindre de er hvite, som russere. Da er det innafor, ikke ellers.
Neida, du bare ville syte og klage på at den ene psyke tråden din ble slettet. Og hva annet enn diskriminering var det du skulle syte om... Som om du er den rette til å hyle om diskriminering... Ironien er til å ta og føle på :lol: :lol: :lol:

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Texas_John skrev: fre mai 13, 2022 2:50 pm
Rainmaker skrev: fre mai 13, 2022 12:12 pm Og usikkerheten fortsetter å lyse mot verden. :lol:
Anklager om usikkerhet er akkurat den samme argumentasjonen som de som er i åpne forhold bruker overfor de som ønsker monogami. En klassisk coping-mechanism. Hvis greia di er kvinner med x antall sexpartnere på CV-en så kjør på.
Stakkars... så usikker på seg selv.... :lol:

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

FROG skrev: fre mai 13, 2022 2:57 pm
Rainmaker skrev: fre mai 13, 2022 11:58 am
FROG skrev: fre mai 13, 2022 11:52 am

Helt klart! Og det er et kjennetegn fra den ytterste venstre ekstreme fløy! De er kun for demokrati så lenge dette fremmer deres politiske syn, om et annet syn vinner frem? Da tyr de til vold, protester og brenner gjerne ned store bydeler for å bli "hørt" og vinne frem på antidemokratisk vis. Det er et kjennetegn fra denne kanten og har vært det i hele den moderne tid. Problemet er at demokratiet lar de slippe unna med det.
Hvem var det som prøvde seg på kupp, ved å storme nasjonalforsamlingen, når de ikke fikk viljen sin for halvannet år siden?
Ha ha ha kupp virkelig! Dette var demonstrasjoner som kom helt ut av kontroll, elendig oppfølging av sikkerheten rundt bygningen blant annet. Du kan ikke kuppe en dritt ved å innta en bygning! Det forstår jo du også. Eneste måten å begå et kupp på i et land som USA er å få kontroll over alle militæravdelingene og avsette de demokratisk lovlig valgte politikerne. Demonstrantene var ikke engang i nærheten av dette. Så påstanden din er helt absurd.
Selv Trump som president kunne ikke i et land som USA, uten å få med seg store deler av alle militære ledere, ja helt ned på soldatnivå klare å begå et kupp. Det er en total umulighet. Det var aldri i nærheten av noe slikt.
At du nekter for ting som er dokumentert til de grader sier det meste.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Henningsen skrev: fre mai 13, 2022 4:07 pm
Texas_John skrev: fre mai 13, 2022 11:41 am
De muslimske damene jeg har datet .
Her blir jo hykleriet ditt fullkomment.
Enten har du null troverdighet eller så viser det bare hvor ufattelig lite konsekvent dette maniske muslimhatet ditt er.
Uansett så har du selv sørget for å komme utrolig dårlig ut av ditt eget innlegg.
Knefall delux.
Gratulerer!
Tja...
Det viser seg jo ofte at de største rasistene er de som har "fetisher" ovenfor nettopp de som de er rasistiske ovenfor.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Rainmaker skrev: lør mai 14, 2022 4:31 pm
Henningsen skrev: fre mai 13, 2022 4:07 pm
Texas_John skrev: fre mai 13, 2022 11:41 am
De muslimske damene jeg har datet .
Her blir jo hykleriet ditt fullkomment.
Enten har du null troverdighet eller så viser det bare hvor ufattelig lite konsekvent dette maniske muslimhatet ditt er.
Uansett så har du selv sørget for å komme utrolig dårlig ut av ditt eget innlegg.
Knefall delux.
Gratulerer!
Tja...
Det viser seg jo ofte at de største rasistene er de som har "fetisher" ovenfor nettopp de som de er rasistiske ovenfor.
Det er et ukjent fenomen for min del, men du har helt sikkert rett i at det er noe i det, ellers hadde du vel ikke nevnt det, regner jeg med ;)

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Texas_John skrev: fre mai 13, 2022 11:41 am
Å sammenlikne abortlovgivningen i USA med Taliban er for øvrig bare nedrig og fordummende.
Lurer på hva taliban mener om abort...

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Rainmaker skrev: lør mai 14, 2022 4:31 pm
Tja...
Det viser seg jo ofte at de største rasistene er de som har "fetisher" ovenfor nettopp de som de er rasistiske ovenfor.
Dette kan jo godt forklare hvorfor mørkhudede er så overrepresentert i gruppevoldtektssaker.

fazz

Legg inn av fazz »

Guttorm123 skrev: søn mai 15, 2022 8:22 pm
Rainmaker skrev: lør mai 14, 2022 4:31 pm
Tja...
Det viser seg jo ofte at de største rasistene er de som har "fetisher" ovenfor nettopp de som de er rasistiske ovenfor.
Dette kan jo godt forklare hvorfor mørkhudede er så overrepresentert i gruppevoldtektssaker.
Spørs om hvordan tallene for det er i Ukraina om dagen. Også Interessant statistikk fra Sør Korea, hvor hvite som er mindre enn 1% av innbyggerne står for noe slik som 30% av voldtektene.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

fazz skrev: søn mai 15, 2022 8:54 pm

Spørs om hvordan tallene for det er i Ukraina om dagen. Også Interessant statistikk fra Sør Korea, hvor hvite som er mindre enn 1% av innbyggerne står for noe slik som 30% av voldtektene.
"Det viser seg jo ofte at de største rasistene er de som har "fetisher" ovenfor nettopp de som de er rasistiske ovenfor"

Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Det er noe i hovedinnlegget . Men det vil ikke folk forstå . USA er dannet i sin tid av mange kristne som ble forfulgt i Europa og som fant sin frihet i USA(Amerika) Ikke noe rasistisk med hovedinnlegget. USA er svært delt . Det er spådd at de vil bli krig mellom partene etter hvert.
Vil minne om 30 års krigen i Europa som handlet om religionskrig. Habsburgere og katolikker som ikke ville ha protestanter og deres ran av kirkens gods. Europa er historien om kriger.. aldri fred å få ...

Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Frode57 skrev: søn mai 15, 2022 9:39 pm Det er noe i hovedinnlegget . Men det vil ikke folk forstå . USA er dannet i sin tid av mange kristne som ble forfulgt i Europa og som fant sin frihet i USA(Amerika) Ikke noe rasistisk med hovedinnlegget. USA er svært delt . Det er spådd at de vil bli krig mellom partene etter hvert.
Vil minne om 30 års krigen i Europa som handlet om religionskrig. Habsburgere og katolikker som ikke ville ha protestanter og deres ran av kirkens gods. Europa er historien om kriger.. aldri fred å få ...( 1618 til 1648. =30 års krigen ..religionskrig )

FROG

Legg inn av FROG »

Solvgutt1 skrev: fre mai 13, 2022 3:55 pm
FROG skrev: fre mai 13, 2022 3:00 pm
Solvgutt1 skrev: fre mai 13, 2022 12:02 pm
Og hvem er det som bomber og brenner ned abortklinikker, drapstruer legene der og står utenfor for å sjikanere pasientene?

Jeg dunker forresten hodet i veggen hver gang noen omtaler det å ville fjerne grunnleggende rettigheter som "politisk uenighet".
Grunnleggende demokratiske rettigheter? I et demokrati må man tilpasse seg de lovene som vedtas! Det gjelder alle! At noen tar loven i egne hender og prøver å kjempe mot vedtatte lover ser vi på begge sider, på venstresiden er det grunnleggende mangel på demokratisk innsikt for alt som går de i mot! Slik har det alltid vært.
Så hvis flertallet vil forby kristendom, så er det de som aksepterer dette som har "demokratisk innsikt"?
Når du selv ikke klarer å se en forskjell på det å ha en religiøs tro, og frihet til dette, og det å ha ønske om å drepe barn i mors liv i stor skala "blanko fra staten til å drepe barnet", ja om du ikke ser forskjeller på dette så er det faktisk ikke noen som kan hjelpe din politiske forkvakla holdning. Det er noe som er så mye mer ekstremt en det religiøse noen gang har fremvist. 63 millioner aborter er det foretatt i USA siden "loven" ble innført i 1973. Hver og en av de handlet det om et menneskeliv som ble avsluttet. Din religiøse tro skal ikke staten bry seg med faktis! Dine handlinger er noe helt annet som påvirker samfunnet og andre individer. Dette reguleres med lover. Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

I'm not pro-murdering babies.
I'm pro-Becky who found out at her 20-week anatomy scan that the infant she had been so excited to bring into this world had developed without life sustaining organs.
I'm pro-Susan who was sexually assaulted on her way home from work, only to come to the horrific realization that her assailant planted his seed in her when she got a positive pregnancy test result a month later.
I'm pro-Theresa who hemorrhaged due to a placental abruption, causing her parents, spouse, and children to have to make the impossible decision on whether to save her or her unborn child.
I'm pro-little Cathy who had her innocence ripped away from her by someone she should have been able to trust and her 11-year-old body isn't mature enough to bear the consequence of that betrayal.
I'm pro-Melissa who's working two jobs just to make ends meet and has to choose between bringing another child into poverty or feeding the children she already has because her spouse walked out on her.
I'm pro-Brittany who realizes that she is in no way financially, emotionally, or physically able to raise a child.
I'm pro-Emily who went through IVF, ending up with SIX viable implanted eggs requiring selective reduction to ensure the safety of her and a SAFE number of fetuses.
I'm pro-Jessica who is FINALLY getting the strength to get away from her physically abusive spouse only to find out that she is carrying the monster's child.
I'm pro-Vanessa who went into her confirmation appointment after YEARS of trying to conceive only to hear silence where there should be a heartbeat.
I'm pro-Lindsay who lost her virginity in her sophomore year with a broken condom and now has to choose whether to be a teenage mom or just a teenager.
I'm pro-Courtney who just found out she's already 13 weeks along, but the egg never made it out of her fallopian tube so either she terminates the pregnancy or risks dying from internal bleeding.
You can argue and say that I'm pro-choice all you want, but the truth is:
I'm pro-life.
Their lives.
Women's lives.
You don't get to pick and choose which scenarios should be accepted. It's not about which stories you don't agree with. It's about fighting for the women in the stories that you do agree with and the CHOICE that was made.
Women's rights are meant to protect ALL women, regardless of their situation!
Overturning Roe does not stop abortions, it stops SAFE abortions!
Abortion is healthcare

Queenie

Legg inn av Queenie »

MRSA skrev: man mai 16, 2022 11:40 am I'm not pro-murdering babies.
I'm pro-Becky who found out at her 20-week anatomy scan that the infant she had been so excited to bring into this world had developed without life sustaining organs.
I'm pro-Susan who was sexually assaulted on her way home from work, only to come to the horrific realization that her assailant planted his seed in her when she got a positive pregnancy test result a month later.
I'm pro-Theresa who hemorrhaged due to a placental abruption, causing her parents, spouse, and children to have to make the impossible decision on whether to save her or her unborn child.
I'm pro-little Cathy who had her innocence ripped away from her by someone she should have been able to trust and her 11-year-old body isn't mature enough to bear the consequence of that betrayal.
I'm pro-Melissa who's working two jobs just to make ends meet and has to choose between bringing another child into poverty or feeding the children she already has because her spouse walked out on her.
I'm pro-Brittany who realizes that she is in no way financially, emotionally, or physically able to raise a child.
I'm pro-Emily who went through IVF, ending up with SIX viable implanted eggs requiring selective reduction to ensure the safety of her and a SAFE number of fetuses.
I'm pro-Jessica who is FINALLY getting the strength to get away from her physically abusive spouse only to find out that she is carrying the monster's child.
I'm pro-Vanessa who went into her confirmation appointment after YEARS of trying to conceive only to hear silence where there should be a heartbeat.
I'm pro-Lindsay who lost her virginity in her sophomore year with a broken condom and now has to choose whether to be a teenage mom or just a teenager.
I'm pro-Courtney who just found out she's already 13 weeks along, but the egg never made it out of her fallopian tube so either she terminates the pregnancy or risks dying from internal bleeding.
You can argue and say that I'm pro-choice all you want, but the truth is:
I'm pro-life.
Their lives.
Women's lives.
You don't get to pick and choose which scenarios should be accepted. It's not about which stories you don't agree with. It's about fighting for the women in the stories that you do agree with and the CHOICE that was made.
Women's rights are meant to protect ALL women, regardless of their situation!
Overturning Roe does not stop abortions, it stops SAFE abortions!
Abortion is healthcare
Dette forstår ikke kristenfundamentalistene som skal ha råderett over andre sin livmor.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am
Solvgutt1 skrev: fre mai 13, 2022 3:55 pm
FROG skrev: fre mai 13, 2022 3:00 pm

Grunnleggende demokratiske rettigheter? I et demokrati må man tilpasse seg de lovene som vedtas! Det gjelder alle! At noen tar loven i egne hender og prøver å kjempe mot vedtatte lover ser vi på begge sider, på venstresiden er det grunnleggende mangel på demokratisk innsikt for alt som går de i mot! Slik har det alltid vært.
Så hvis flertallet vil forby kristendom, så er det de som aksepterer dette som har "demokratisk innsikt"?
Når du selv ikke klarer å se en forskjell på det å ha en religiøs tro, og frihet til dette, og det å ha ønske om å drepe barn i mors liv i stor skala "blanko fra staten til å drepe barnet", ja om du ikke ser forskjeller på dette så er det faktisk ikke noen som kan hjelpe din politiske forkvakla holdning. Det er noe som er så mye mer ekstremt en det religiøse noen gang har fremvist. 63 millioner aborter er det foretatt i USA siden "loven" ble innført i 1973. Hver og en av de handlet det om et menneskeliv som ble avsluttet. Din religiøse tro skal ikke staten bry seg med faktis! Dine handlinger er noe helt annet som påvirker samfunnet og andre individer. Dette reguleres med lover. Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Ah, det handler om liv og handlinger? Da hadde du vel støttet demokratisk hvis all form for jakt og kjøttproduksjon ble forbudt? Samme med å spise kjøtt, fisk, egg og så videre?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Ja, stakkars deg som har måttet leve med å ikke kunne tvinge andre mennesker til noe....

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Rainmaker skrev: man mai 16, 2022 12:40 pm
FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Ja, stakkars deg som har måttet leve med å ikke kunne tvinge andre mennesker til noe....
Det er en plage det der, når man ikke får bestemme over andres underliv og livmor!

peraleks

Legg inn av peraleks »

FROG skrev: man mai 16, 2022 11:08 am
Solvgutt1 skrev: fre mai 13, 2022 3:55 pm
FROG skrev: fre mai 13, 2022 3:00 pm

Grunnleggende demokratiske rettigheter? I et demokrati må man tilpasse seg de lovene som vedtas! Det gjelder alle! At noen tar loven i egne hender og prøver å kjempe mot vedtatte lover ser vi på begge sider, på venstresiden er det grunnleggende mangel på demokratisk innsikt for alt som går de i mot! Slik har det alltid vært.
Så hvis flertallet vil forby kristendom, så er det de som aksepterer dette som har "demokratisk innsikt"?
Når du selv ikke klarer å se en forskjell på det å ha en religiøs tro, og frihet til dette, og det å ha ønske om å drepe barn i mors liv i stor skala "blanko fra staten til å drepe barnet", ja om du ikke ser forskjeller på dette så er det faktisk ikke noen som kan hjelpe din politiske forkvakla holdning. Det er noe som er så mye mer ekstremt en det religiøse noen gang har fremvist. 63 millioner aborter er det foretatt i USA siden "loven" ble innført i 1973. Hver og en av de handlet det om et menneskeliv som ble avsluttet. Din religiøse tro skal ikke staten bry seg med faktis! Dine handlinger er noe helt annet som påvirker samfunnet og andre individer. Dette reguleres med lover. Jeg som abortmotstander har måtte leve med dette i hele mitt voksne liv, og har med demokratiske midler kjempet mot det, og om vi lykkes å få flertall for dette så må du faktisk akseptere dette, på lik linje jeg har måttet gjøre det i hele mitt voksne liv.
Er ikke det å bestemme over egen kropp en av våre grunnleggende menneskerettigheter?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

For den religiøse tro har jo aldri vært med på å påvirke samfunnet i noen som helst retning før.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Rainmaker skrev: lør mai 14, 2022 4:29 pm Stakkars... så usikker på seg selv.... :lol:
Du har en relativt skrøpelig maskulin identitet når målestokken din på å være sikker på seg selv er hvorvidt man har en tilbøyelighet til å bli sammen med slutty damer.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Texas_John skrev: ons mai 18, 2022 10:59 pm
Rainmaker skrev: lør mai 14, 2022 4:29 pm Stakkars... så usikker på seg selv.... :lol:
Du har en relativt skrøpelig maskulin identitet når målestokken din på å være sikker på seg selv er hvorvidt man har en tilbøyelighet til å bli sammen med slutty damer.
Prøv å les igjen. Det er ikke hva jeg har sagt.

Det jeg har sagt er at de som bryr seg om partneren har hat ekser, og antall ekser er usikre. Enda mer usikre fremstår de når de bruker begreper som "kvalitetsmann", og i tillegg kopler dette opp mot partnerens seksuelle historie.

Noe du gjør, og dermed viser for verden hvor usikker du er.

Du gir inntrykk av at du trenger ekstern validering av din egen maskulinitet og verdi --> usikkerhet på nettopp dette.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Dere som er for abort, er dere ikke glad for at deres mødre nettopp ikke tok abort?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

vadefugl skrev: tor mai 19, 2022 8:34 am Dere som er for abort, er dere ikke glad for at deres mødre nettopp ikke tok abort?
Vi er for at abort er et valg kvinnen, og/eller paret, kan ha.

Eller snarere, vi er imot at det skal være forbudt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Rainmaker skrev: tor mai 19, 2022 8:37 am
vadefugl skrev: tor mai 19, 2022 8:34 am Dere som er for abort, er dere ikke glad for at deres mødre nettopp ikke tok abort?
Vi er for at abort er et valg kvinnen, og/eller paret, kan ha.

Eller snarere, vi er imot at det skal være forbudt.
Imot at det skal være forbudt er en god beskrivelse som jeg stiller meg bak.

Om man kan unngå det så er jo det det beste, men i enkelte tilfeller, som beskrevet av en annen i tråden, så er det ikke noe annet valg om man da ikke skal synes at det ødelegge minst to liv, ved å la svangerskapet utvikle seg, er ok.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

vadefugl skrev: tor mai 19, 2022 8:34 am Dere som er for abort, er dere ikke glad for at deres mødre nettopp ikke tok abort?
Om min mor hadde valgt abort, så hadde det vært hennes valg, og jeg hadde neppe reflektert nevneverdig over det.
Det blir en veldig hypotetisk problemstilling du kommer med.

Hadde moren min blitt voldtatt som f.eks 19åring , og jeg var resultatet, og hun måtte avbryte utdanning, og sitt liv og vi hadde levd opp på et eksistensminimum og vært en byrde for oss selv (påminnelse og resultet av voldtekten) og samfunnet, så hadde abort vært bedre for både mor og barn.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Rainmaker skrev: tor mai 19, 2022 8:19 am Prøv å les igjen. Det er ikke hva jeg har sagt.

Det jeg har sagt er at de som bryr seg om partneren har hat ekser, og antall ekser er usikre. Enda mer usikre fremstår de når de bruker begreper som "kvalitetsmann", og i tillegg kopler dette opp mot partnerens seksuelle historie.

Noe du gjør, og dermed viser for verden hvor usikker du er.

Du gir inntrykk av at du trenger ekstern validering av din egen maskulinitet og verdi --> usikkerhet på nettopp dette.
Nei, de er ikke usikre. Det er en helt normal ting å bry seg om, både for menn og kvinner men i særlig grad for menn, ettersom promiskuøse kvinner er helt håpløst å være i et monogamt forhold med. At du ikke bryr deg betyr bare at du ikke bryr deg, antakelig fordi du selv har vokst opp med promiskuøse foreldre, det er ingen korrelasjon til at du er noe mer selvsikker enn de som bryr seg om slike ting.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»