NBA 2021/22

Svar
KTBFFH

Re: NBA 2021/22

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:56 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:49 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:47 am

Når Giannis går hele kampen uten å boome FT da er jeg svært bekymret.
Brown har hatt noen horrible avgjørelser idag i mine øyne.
Horford er god for dere. Tatum med sin beste kamp jeg har sett på lenge. +8 med 5minutter igjen. Alt går inn akkurat nå
Det er statistene som avgjør denne, når Giannis og Tatum nekter å tape.
Kan umulig rote bort +12 med 3 minutter igjen

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 4:03 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:56 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 3:49 am

Horford er god for dere. Tatum med sin beste kamp jeg har sett på lenge. +8 med 5minutter igjen. Alt går inn akkurat nå
Det er statistene som avgjør denne, når Giannis og Tatum nekter å tape.
Kan umulig rote bort +12 med 3 minutter igjen
Med tanke på hvor ofte vi har choket i 4th, så er jeg ikke sikker.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: lør mai 14, 2022 4:04 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 4:03 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 3:56 am

Det er statistene som avgjør denne, når Giannis og Tatum nekter å tape.
Kan umulig rote bort +12 med 3 minutter igjen
Med tanke på hvor ofte vi har choket i 4th, så er jeg ikke sikker.
Da sier vi det beste ordet i denne serien og game 7. Herlig, selvom jeg heier på Bucks i denne serien. Da håper vi Memphis tar kampen i kveld og fullfører en fantastisk semifinale runde de kommende dagene

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 4:10 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 4:04 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 4:03 am

Kan umulig rote bort +12 med 3 minutter igjen
Med tanke på hvor ofte vi har choket i 4th, så er jeg ikke sikker.
Da sier vi det beste ordet i denne serien og game 7. Herlig, selvom jeg heier på Bucks i denne serien. Da håper vi Memphis tar kampen i kveld og fullfører en fantastisk semifinale runde de kommende dagene
Takk for match og Tatum med en statement match.
Dessverre er jeg på et fly mens game 7 pågår, faen...

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: lør mai 14, 2022 4:11 am
KTBFFH skrev: lør mai 14, 2022 4:10 am
Draciger skrev: lør mai 14, 2022 4:04 am

Med tanke på hvor ofte vi har choket i 4th, så er jeg ikke sikker.
Da sier vi det beste ordet i denne serien og game 7. Herlig, selvom jeg heier på Bucks i denne serien. Da håper vi Memphis tar kampen i kveld og fullfører en fantastisk semifinale runde de kommende dagene
Takk for match og Tatum med en statement match.
Dessverre er jeg på et fly mens game 7 pågår, faen...
Takk for match, er ikke Bucks fan men heier på Giannis og Doncic i dette sluttspillet når Lakers og Lebron er ute.

Du får booke om :lol: :lol:

R66

Legg inn av R66 »

På søndag to game 7
Tatum med fantastisk kamp, spesielt i fjerde kvarter da Bucks kom nære

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Celtics-Bucks-serien er en av de mer intense jeg kan huske. Giannis viser at han er verdens beste spiller, men Tatum nektet å ryke. For en serie!

Om Bud bruker Grayson Allen i kamp 7 blir jeg sjokkert. Kan ikke være på banen defensivt, og Carter MÅ inn i rotasjonen i siste kamp. Syke her er at en type som Frank Ntilikina kunne spilt og gitt dette Bucks-laget 20+ gode minutter fra benken. Det han leverer for Mavs er nesten sjokkerende bra.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fin åpning på den avgjørende kamp 7 i Boston. Giannis med en strålende start og har like greit 6pts 4reb og 5ast etter 7 minutter spilt. Tipper han spiller 45+ minutter idag.

Haha, Giannis tar en 10-8-6 statline på 11 minutter spill i 1q, med en treer og 50% skyting. Overrasket over at Allen får såpass med minutter i starten, men gikk fint og Bucks leder greit, først og fremst fordi Celtics sliter med trepoengsskuddene. Om Derrick White skal fortsette å være en ikke-faktor offensivt med skuddet sitt, så kan han faktisk ikke være utpå der. Bucks dropper lar ham skyte så mye han vil.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn mai 15, 2022 10:11 pm, redigert 1 gang totalt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: søn mai 15, 2022 9:59 pm Fin åpning på den avgjørende kamp 7 i Boston. Giannis med en strålende start og har like greit 6pts 4reb og 5ast etter 7 minutter spilt. Tipper han spiller 45+ minutter idag.
10-8-6 første periode. Involverer lagkameratene mye mer i angrepsspillet i dag kontra sist. Bucks gode bakover i første periode. Blir tett og jevnt dette her

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Allen treffer ikke en dritt i dag heller, akkurat som sist kamp. Få han til h.... ut. Bucks sine skyttere og rollespillere er grusomme fra treeren

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: søn mai 15, 2022 10:10 pm 10-8-6 første periode. Involverer lagkameratene mye mer i angrepsspillet i dag kontra sist. Bucks gode bakover i første periode. Blir tett og jevnt dette her
Nærmer seg en 20 poengs tripple double til pause nå, kan fort bli en nesten historisk kamp om dette fortsetter og Bucks avanserer.

Allen må nok spille en del idag. Hill må også gi dem noe i rundt 8 min. Litt overrasket over at ikke Carter spiller. Lopez gir dem mye under kurven idag, der er det gode forhold når Horford er på Giannis.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: søn mai 15, 2022 10:31 pm
KTBFFH skrev: søn mai 15, 2022 10:10 pm 10-8-6 første periode. Involverer lagkameratene mye mer i angrepsspillet i dag kontra sist. Bucks gode bakover i første periode. Blir tett og jevnt dette her
Nærmer seg en 20 poengs tripple double til pause nå, kan fort bli en nesten historisk kamp om dette fortsetter og Bucks avanserer.

Allen må nok spille en del idag. Hill må også gi dem noe i rundt 8 min. Litt overrasket over at ikke Carter spiller. Lopez gir dem mye under kurven idag, der er det gode forhold når Horford er på Giannis.
Krise hvor elendige Bucks er fra treeren. 3-19 og tar man vekk Giannis så skyter de 2-17, er faen historisk dårlig. Sykt de bare er 5p bak til pause. Grusomt av Giannis med turnover og foul på treeren. Denne tar Boston garantert

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Aii, Boston opp 12 tidlig i tredje

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Boston hamrer de nå, aldri sett et lag skyte så forbanna elendige fra treeren i 2 strake kamper. Skulle tro de hadde 5 Westbrooker der utpå.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Fortjent avansement for Boston, knall gode i forsvar. Bucks med historisk elendige prestasjoner fra 3eren i 2 kamper nå.

R66

Legg inn av R66 »

Cp3 og Booker 0-11 fra golvet
Luka har like mange poeng i første omgang som hele Suns

Total utklassing 57-27

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: man mai 16, 2022 3:00 am Cp3 og Booker 0-11 fra golvet
Luka har like mange poeng i første omgang som hele Suns

Total utklassing 57-27
Herregud så deilig og Luka din deilige spiller

R66

Legg inn av R66 »

Tipper vi får Mavs Celtics finale, Luka vs Tatum

Utrolig svak kamp av Suns, fullstendig utspilt, ingen svar for Luka - tenk at de tok Ayton foran Luka sånt sett har de seg selv å takke for dette. Foresten Ayton benket til fordel til Byombo

R66

Legg inn av R66 »

92—50 etter tre kvarter, folk går fra arena
I boksing er dette teknical knockout når dommer kommer i mellom og sier nok er nok

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: man mai 16, 2022 3:41 am Tipper vi får Mavs Celtics finale, Luka vs Tatum

Utrolig svak kamp av Suns, fullstendig utspilt, ingen svar for Luka - tenk at de tok Ayton foran Luka sånt sett har de seg selv å takke for dette. Foresten Ayton benket til fordel til Byombo
Forferdelige valg av Suns og Hawks. Godt glipp av et generasjonstalent

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Er ingen fan av Giannis, noe bedre grunn har jeg vel ikke for at det var mer enn greit for min del at Boston tok serien. Og så er det jo greia med ung og lovende, at det er sluttspillet som definerer når du går fra det til å bli en av de bedre spillerne i ligaen. Tatum hadde en enorm serie, det er ikke mer å si om det uansett hvor mye Gnatt overdriver. Fra et basketball ståsted, så synes jeg alltid det er digg når forsvarsspillet til slutt avgjør, for Boston har noen formidable spillere defensivt.

Luka har jo allerede vært en superstar lenge, men nærmest sjokkert hvordan han totalt utspiller CP3 og Booker. Det er ikke sånn at han er litt bedre enn de i denne serien og at det er det som avgjør. Det er sånn at Doncic er milevis bedre enn to spillere som er all nba nivå. Det er drøyt det vi ser av Luka. I farten, så kommer jeg ikke på noen andre enn LeBron, første perioden i Cavs, som har dratt et ellers middelmådig lag så langt. Ellers er det jo også en voldsom revansje for Jason Kidd. Framstår nå som en av de bedre coachene taktisk sett, og ser ut til å ha roen uansett hvor mye det koker rundt han.

Miami vs Boston, og GSW vs Dallas. Med LeBron ute før moroa startet, så blir dette ikke feil for meg uansett hvem som vinner. Holder kanskje mest med Miami og Mavs, men kjenner at det ikke akkurat er noen katastrofe om det blir Warriors mot Boston heller. Fra nå av er dette bare å nyte for min del.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

57-27 etter 2nd, fullstendig slakt, har vel aldri vært stillere i Footprint Center :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Håper GSW vinner i år hadde vært vel unt Klay etter et skadehelvete

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hvem får HCA dersom det blir Heat-Warriors?

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

LBJ91 skrev: man apr 04, 2022 3:22 pm Mavs blir en steintøff out i playoffs for uansett hvem de måtte møte.
De holder overraskende bra stand defensivt og offensivt er de ledet av en spielfuhrer og problemløser i aller ypperste klasse.
Luka Legend

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Friling i januar:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: man mai 16, 2022 1:28 pm Friling i januar:

Ikke helt heldig den der, nei.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chromeback skrev: man mai 16, 2022 1:30 pm Ikke helt heldig den der, nei.
''jeg vet ikke om han gjør andre bedre'' og ba oss liste opp spillere. Var elleville scener.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Suns imploderer totalt.

Serien mot Mavs viser at man trenger en shot creator til. Var mange som mente man burde betalt ut Eric Gordon på deadline, men i stedet gikk man for Torrey Craig, i en posisjon man har god dekning.

Når Mavs klarer å isolere Booker helt, og CP3 var en skygge av seg selv, klarte ingen å skape noenting som helst.

Veldig bekymret for at Ayton også nektet å spille i siste omgangen, og hadde en krangel med Monty på sidelinjen.

Dette var nok siste sjansen for CP3, og Booker må på ny bygge opp ryktet sitt..

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Lew_Ashby skrev: man mai 16, 2022 1:39 pm
Chromeback skrev: man mai 16, 2022 1:30 pm Ikke helt heldig den der, nei.
''jeg vet ikke om han gjør andre bedre'' og ba oss liste opp spillere. Var elleville scener.
Bladde opp til starten av diskusjonen og hele greia er bare komedie fra Friling sin side.

-Han skjønner ikke hva som er så viktig med å styre tempoet når man bare ender med heroball. (Dette tyder på at han ikke så 2015 Finals)
- Mener Doncic og Mavs spiller en type ball man taper med i PO alle av alle ganger. (Ja for det å ri sin beste spiller funker aldri i NBA..)
- Kaller de som ble imponert av at Mavs tok Clippers til 6 og 7 kamper for fjortiser, sånt imponerer ikke han siden det ble gjort på bakgrunn av utenomjordiske prestasjoner av Luka. (De er ikke utenomjordiske når det skjer gang på gang din løk, det tyder bare på at det er ett nivå han har inne)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»