Florø SK Klubbtråd

Svar
Daltrey

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Daltrey »

Fritz_ skrev: lør mai 07, 2022 5:33 pm Med den fallhøyden han har opparbeidet blir det et hardt møte med bakken. Det er nok det han opplever nå.
Samme som skjedde etter 4-5 serierunder i fjor. Men å konstatere fakta er spy, eder, galle og hatprat.

2 seiere og 3 tap på 5 kamper lukter ikke akkurat PostNord.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

@Florø Support :

Ikke stikk av fra forumet bare fordi sesongåpningen har vært litt dårlig da.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Gud bedre.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Fritz_ skrev: lør mai 07, 2022 3:11 pm Blir ikkje overraska om Førde er 10 poeng foran Florø etter kampen 16.mai.
Skjer det føler jeg meg rimelig trygg på at Førde ender over Florø på tabellen etter 26 runder. Ti poeng er mye å hente inn.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Enda lenge igjen, men lite som tyder på at dette Florø-laget rykker opp. 3 tap etter 5 kamper er ikke godt nok enkelt og greit.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Canucks skrev: søn mai 08, 2022 9:37 am Enda lenge igjen, men lite som tyder på at dette Florø-laget rykker opp. 3 tap etter 5 kamper er ikke godt nok enkelt og greit.
Ja, etter å ha moderert seg litt tippet sTIMEN87 2-3 tap i løpet av hele sesongen, og nå er kvoten oppbrukt etter kun 5 runder.

Vinner Førde, Elverum og Molde 2 kampene sine i dag, så kan det være kjørt. Mye rart må skje for at alle lagene med høyere poengfangst skal kollapse utover sommeren og høsten.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Kampen på Førde stadion er 10 minutt gammal. Førde er best i gang og har hatt nokre hjørnespark. Nokon som veit kor tid Savland er tilbake?

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Lurer på det samme når det gjelder Kim Vik og Stefan Aase. Er Gjermundstad med lenger?

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Der satt den for Førde! Østvik.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Vi noterer 2-0 ved Aamelfot.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fritz_ skrev: søn mai 08, 2022 1:14 pm Lurer på det samme når det gjelder Kim Vik og Stefan Aase. Er Gjermundstad med lenger?
Aase er på banen i dag. Gjermundstad har lagt opp. Veit ikkje med Vik, men Savland er sannsynligvis tilbake i løpet av mai. Usikker om han rekk Florø kampen eller Volda.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Førde vant 3-1 på ein ganske middels dag. Spesielt svake etter 3-0 og utvisninga til Kongsvinger 2. Bortelaget hadde mange sjanser etter det med 1 mann mindre.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

I de 5 neste kampene møter Florø utelukkende lag som ligger høyere på tabellen. (Pst..og Sogndal/køpp).
Kan vi håpe på et mirakel eller to? Kan de komme tilbake 16, mai mot Førdegutta? Åles2? Ælverum? Vålda?

Burde vært lov å justere litt på kampoppsettet ettersom vi har fått en noe uheldig start. Kjiipt oppsett.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fitforfight skrev: man mai 09, 2022 8:03 am I de 5 neste kampene møter Florø utelukkende lag som ligger høyere på tabellen. (Pst..og Sogndal/køpp).
Kan vi håpe på et mirakel eller to? Kan de komme tilbake 16, mai mot Førdegutta? Åles2? Ælverum? Vålda?

Burde vært lov å justere litt på kampoppsettet ettersom vi har fått en noe uheldig start. Kjiipt oppsett.
Elverum blir nok for tøft. Heime mot Hønefoss vil dei også være underdog. Dog her kan det absolutt bli poeng. Ålesund2 borte litt som Hønefoss kampen. Dei er ikkje favoritter, men kan på ein god dag ta poeng. Førde kampen er 50-50. Dog er Florø svekket med Hovland og Nelsinho ute. Volda kampen ser eg Florø som favoritter.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Blir Elverum, Molde 2 og Aalesund 2 dette står mellom, Førde som en outsider.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Vi følger vårt blåe lag i medgang.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: tir mai 10, 2022 8:58 pm Vi følger vårt blåe lag i medgang.
Soleklar kandidat til årets mål, Daltrey! Limt i krysset!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

God 16. mai kamp ønskes! Måtte det vestligste laget vinne!

Dreams are an opportunity for you to live the life that you wondered
about living or having the things you want to have.
Dreams are a free reign to do whatever you want.
It's up to us if we want to keep that dream a dram or turn it into reality.
There's always that million dollar phrase:I Need A Reality Check.
People say that when they've dreamed and thought so long they loss a touch of reality and themselves.
Reality tells you how it is in the world. We are in charge of dreams and reality.
They can change in the blink of an eye. I dream and write about my life how i really want to be.
I came to face with reality everytime I leave that state of mind and open my eyes.
Are dreams there to give us a break from Reality or is Reality a reason to dream?


sTiMeN eR sAvNeT

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Ellers kan eg melde at Savland er tilbake etter skade og vil spele mot Florø.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

SLAGET I VESTERLED, FLORØ STADION 16. MAI 2022 KL 18.00
Florø vs Førde Runde 6 Norsk Tipping-ligaen avd 2

Statistikk:
11 offisielle møter. 7-3-1, Målforskjell 30-10

Største Førde seier 3-1 i Florø på denne dag for 21 år siden.
Største Florø seier 7-0 i Florø i august 2016
Siste møte (køpp 2017) Førde – Florø 0-2


En østlendings tips: 1-4
Sist redigert av Fitforfight den man mai 16, 2022 8:37 am, redigert 1 gang totalt.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

– Eg kjem ikkje til å juble framfor Stimen

Måndag skal Stefan Aase (27) gjere noko han har gjort lenge med suksess. Spele fotball på Florø stadion under suksesstrenar Terje Rognsø. Det er berre det at han skal spele for Førde mot Florø denne gongen.
For abonnentar
Stefan Aase sprudlar for tida. Fredag leverte han sin siste eksamen. Han er ferdig utdanna bachelor i marknadsføringsleiing og har fullført årsstudiet sitt i logistikk. No har han praksis på Saga Fjordbase. Men det er ikkje berre difor han sprudlar. Det fungerer på fotballbana igjen.
– Det har vore mykje styr og lite tillit å få i dei klubbane eg har vore til no. Så å komme heim og kunne spele for Terje (Rognsø jour.mrk) har gitt meg sjølvtillit, seier Stefan.
Midtbanemotoren vedgår at om fotballen ikkje fungerer, så påverkar det kvardagen. Og no om dagen er han i godt humør og i god form. Stefan har tatt ein annan veg enn tvillingbroren Peter, som framleis er i Bergen og studerer til lærar. Han speler for Lysekloster, er tilbake etter ein stygg korsbandskade og kryssar fingrane for å kunne spele kamp igjen i mai.
Vil spele for eit topplag
Stefan spelte også for Førde nokre månader i fjor. Då møtte han laget og oppdaga at det var mange sterke spelarar der. Så då han gjekk til Førde denne sesongen avslørte han ambisjonane sine.
– Då eg signerte var eg kanskje den einaste som sa eg ville vere med å kjempe om opprykk. Og det er ikkje naiv optimisme, forklarar Stefan Aase.
For han rekna med at andre året i prosjektet til Terje Rognsø ville laget vere gode nok til å kjempe i toppen. No har han reist mellom fire og fem gongar til Førde kvar veke, der han berre har blitt tryggare i trua. For no kjenner han drillen. Han veit korleis trenaren ønskjer at laget skal spele. Han er blitt trekt litt bakover på bana som anker, men kjenner både formasjonen og taktikken. Og no fungerer det for dei kvite og svarte.
Terje Rognsø er også ein trenar som leverer. 21 kampar har han leia Førde. Det har blitt 20 sigrar og ein uavgjort. Måndag møter dei Florø. På best mogleg tidspunkt - om ein har førdebriller på, vel og merke.
Usikker på mottakinga
Stefan er veldig spent på korleis det blir å spele mot Florø på Florø Stadion måndag.
– Det blir spesielt. Det er jo mi eiga heimebane, og eg speler mot Florø, noko eg aldri har gjort i ein teljande kamp. Mottakinga er eg usikker på, seier Stefan.
Men litt hets har han allereie fått for å spele for Førde.
– Eg får gjennomgå av dei som jobbar her på Saga Fjordbase. Dei har vore tydelege på at om eg kjem i Førde-utstyr på jobb, så går det på bålet, flirer Aase.
Sjølv om dei ikkje liker valet han har gjort, så møter han også forståing for vala sine i heimbyen.
– No er Førde favorittar?
– Jo, vi er jo det. Vi ligg føre på tabellen, og sjølv om vi kanskje ikkje har møtt dei sterkaste laga, så har vi vunne sjølv på dårlege dagar.
– Kjem du til å juble framfor Stimen om de vinn?
– Nei, det kjem eg ikkje til å gjere. Stimen var veldig viktig for oss dei åra vi spelte i Obos, det blir heilt feil.
– Førde har alt å tape

Florøspelaren Dino Omerovic har spelt både under Terje Rognsø og ved sidan av Stefan Aase på Florø si midtbane. Han er klar på nokre ting. Førde ligge føre dei på tabellen og Florø manglar mange fleire av sine beste spelarar. Men at Førde er favorittar, mot Florø i Florø 16. mai, blir han ikkje med på.
– Du er ikkje samd i det?
– Nei, det vil eg ikkje vere med på. Dei har meir poeng enn oss, men har tatt poenga sine mot lag som ligg nede på tabellen. Vi manglar Nelson, Håkon og Rodrigo, og det er også spørsmålsteikn med meg. Sjølv om det ikkje er det beste tidspunktet for oss å møte Førde, skal vi slå godt ifrå oss, lovar Omerovic.
Han meiner Terje Rognsø og Stefan Aase og har alt å tape ved å komme til Florø no.
– Vi har hatt god kontroll på Førde dei siste gongane vi har møtt dei. Vi har hatt god flyt, sjølv om det har lugga litt for oss i det siste. Eg håper for vår del at det kjem mange på stadion, og at vi får vise kva det betyr for oss å spele for klubben vår. Siger trur eg kan bli ein fresh ny start for oss, så no er vi gira, avslutter Omerovic.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Noen lokale som kan driste seg til et forslag til lagoppstillinger??

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Dette er årets kamp så langt. Heldigvis får man sett den via lokalavis (A-media-systemet).
Hvordan tas Terje Rognsø i mot på sin tidligere stadion nå som han trener "fienden" Førde?
Og Stefan Aase er tilbake på gamle trakter.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Lagoppstilling Førde tipper eg blir ganske likt som siste kamp. Må klare seg uten Savland dessverre. Florø mister Hovland frå sist kamp.

Begge lagene vil neppe gå ut med lagene i forkant dessverre. Slik at dei blir nok klare på Firda Live om 10-15 minutt trur eg

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

1-0 etter 6 min

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Florø styrer ganske klart i følgje Firda live. Får håpe Rognsø kan komme på noko lurt her

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

2-0

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Florø flere hakk bedre enn Førde (ser kampen på nettet).
Førde har ikke fått til noe som helst og har masse med håpløse feilpassninger.

Ross

Legg inn av Ross »

return_of_drakkar skrev: man mai 16, 2022 6:54 pm Florø flere hakk bedre enn Førde (ser kampen på nettet).
Førde har ikke fått til noe som helst og har masse med håpløse feilpassninger.
Ikke lett å spille på Florø Stadion, underlaget er nesten alltid helt elendig

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: man mai 16, 2022 6:55 pm
return_of_drakkar skrev: man mai 16, 2022 6:54 pm Florø flere hakk bedre enn Førde (ser kampen på nettet).
Førde har ikke fått til noe som helst og har masse med håpløse feilpassninger.
Ikke lett å spille på Florø Stadion, underlaget er nesten alltid helt elendig
Uavhengig av underlag lever slike lokaloppgjør sin egen verden. Spørs om Florø har pyntet seg til fest og vil vise seg fram eller om dette er average nivå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»