Fantasy Premier League 2021-22
-
emin
Re: Fantasy Premier League 2021-22
1-0 Maddison (Vardy). Har begge 
Sist redigert av emin den søn mai 22, 2022 6:07 pm, redigert 1 gang totalt.
-
K-Torget
Kapteinhivoghoi skrev: søn mai 22, 2022 3:40 pmDu valgte altså samme Cap som meg da. Det kan kun gå en veiK-Torget skrev: søn mai 22, 2022 3:30 pm Salah + Dennis -> Son + Toney for -4
Schmeichel
Taa Matip Cancelo Alonso
Son (K) KdB Mount
Nketiah Jesus Toney
Foster Hall Gordon Tomi
Lykke til godtfolk![]()
![]()
-
PEF_1973
Flott at James gir litt valuta for pengene i det minste. Er mer enn man kan si om trioen Arnold, Cancelo og Jesus
-
PEF_1973
Ender vel på 81 (-4) poeng. Holder meg i det minste på 200k-tallet, hvor jeg har ligget rotfast i noen uker nå.
-
Lew_Ashby
Topp 10k røk pga Kulu ut for Diaz 2 min før frist og bind fra Son til KdB, men om vi ikke gambler koffor gidder vi egentlig FPL. Ble mellom 13k og 14k. Takk for sesongen!
-
Trolljegeren
Etter å ha startet runden på 20K og lukta på 14K underveis endte jeg på 21K, som er 8K opp fra i fjor og karrierebeste.
Blir godt med en pause nå. God sommer folkens.
Blir godt med en pause nå. God sommer folkens.
-
Kapteinhivoghoi
Om bonuser står seg skal det bli 6 av dem til laget mitt, og da ender vi på 92 ( - 8 ) = 84. Det sier jeg meg happy over, siden det bringer meg over 2600 poeng totalt. Har aldri bikket 2600 poeng tidligere, men så har det blitt mere DGW denne sesongen enn vanlig da.
-
guru
For en helt vill sisterunde. Får 95(-4) poeng, og fyker opp fra 8k til 5k. Min soleklart beste plassering. Casher også inn en del tusenlapper fra et par-tre pengeligaer
Vel møtt til ny sesong i August!
-
Megapixsel
Den scoringen til Robbo kan gi meg noen cash. Men sjukt tett i den siste ligaen jeg har håp om å vinne, aner ikke hvem som vinner. Hadde jeg cappet Son hadde den vært vunnet..
-
Bliss
Ikke glem at alle har hatt en ekstra FH, kan ikke sammenligne poengsummene med tidligere sesonger. Min beste sesong var 19/20 da jeg endte på 2409 poeng og 1800 OR. Denne sesongen (RIP) tar jeg 20 poeng mer enn i 19/20 og ender på 240K OR.Kapteinhivoghoi skrev: søn mai 22, 2022 7:05 pm Om bonuser står seg skal det bli 6 av dem til laget mitt, og da ender vi på 92 ( - 8 ) = 84. Det sier jeg meg happy over, siden det bringer meg over 2600 poeng totalt. Har aldri bikket 2600 poeng tidligere, men så har det blitt mere DGW denne sesongen enn vanlig da.
-
Knaxern
6-5-0-2-2-0-2 er poengfangsten til Trent de siste syv. Burde nok blitt tatt ut for lenge siden.
-
clivewarren
71 poeng og ender på 4k. Bortsett fra noen runder på 300 OR har det stort sett ligget mellom 1-5k hele sesongen. Takk for mange gode tips! Nå skal det bli godt med en pause fra FPL, så får man se om man orker detta kjøret enda en sesong. Gjør nok det 
-
Kærlighed
Gratulerer! Du har gjort mange bra vurderinger denne sesongen.guru skrev: søn mai 22, 2022 7:13 pm For en helt vill sisterunde. Får 95(-4) poeng, og fyker opp fra 8k til 5k. Min soleklart beste plassering. Casher også inn en del tusenlapper fra et par-tre pengeligaer![]()
Vi har hatt en ganske lik kurve denne sesongen, men der hvor du har gått inn i Topp 10k, har jeg stabilisert meg rundt topp 15k de siste rundene.
Før Son-scoringene var jeg fryktelig nære topp 10, men Spurs-hjertet mitt ble veldig glad av å se Sonny score og ta hjem gullstøvelen.