Fantasy Premier League 2021-22

Svar
emin

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av emin »

1-0 Maddison (Vardy). Har begge :-)
Sist redigert av emin den søn mai 22, 2022 6:07 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn mai 22, 2022 3:40 pm
K-Torget skrev: søn mai 22, 2022 3:30 pm Salah + Dennis -> Son + Toney for -4
Schmeichel
Taa Matip Cancelo Alonso
Son (K) KdB Mount
Nketiah Jesus Toney
Foster Hall Gordon Tomi

Lykke til godtfolk :D
Du valgte altså samme Cap som meg da. Det kan kun gå en vei :D
:lol: :lol:

guru

Legg inn av guru »

Gabriel Jesus med en vanvittig miss.

Deila

Legg inn av Deila »

Mane goal, men offside :/

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Maddison må inn fra start neste sesong gitt.

emin

Legg inn av emin »

Wilson x2

guru

Legg inn av guru »

WILSON IGJEN!!!! SÅ DEILIG!

emin

Legg inn av emin »

Bra at Kulu avsluttet selv i stedet for å passe til Son med åpent mål

guru

Legg inn av guru »

Tipper Son tar straffe om de får det nå.

guru

Legg inn av guru »

KAPTEIN SON! ENDELIG!

emin

Legg inn av emin »

Vardy-party! 2-0

guru

Legg inn av guru »

KAPTEIN SON IGJEN!!!!

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Flott!

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

guru skrev: søn mai 22, 2022 6:28 pm KAPTEIN SON! ENDELIG!
Det ramler inn poeng nå :D Cancelo og Robbo rolige, men det kan de godt fortsette med. Mangler litt fra Mount, mens KDB er jeg ambivient til, har han men ikke som Cap.

Brukeravatar
Sir-Alex

Legg inn av Sir-Alex »

Rimelig deilig å sitte med trioen i hvitt, Son, Kulusevski og Kane. Son som kaptein for å ikke tape terreng. (Men han har vel alle...)
Meget fornøyd med å få inn Maddison i siste sekund også for Gordon.

Blir araber denne runden mon tro... :D

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Flott at James gir litt valuta for pengene i det minste. Er mer enn man kan si om trioen Arnold, Cancelo og Jesus

Deila

Legg inn av Deila »

Robertson :)

emin

Legg inn av emin »

Perez scorer langt på overtid og tar bonuspoeng fra Vardy...

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Ender vel på 81 (-4) poeng. Holder meg i det minste på 200k-tallet, hvor jeg har ligget rotfast i noen uker nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Topp 10k røk pga Kulu ut for Diaz 2 min før frist og bind fra Son til KdB, men om vi ikke gambler koffor gidder vi egentlig FPL. Ble mellom 13k og 14k. Takk for sesongen!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Luis Diaz og Arnold med nok et mageplask 😑

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Etter å ha startet runden på 20K og lukta på 14K underveis endte jeg på 21K, som er 8K opp fra i fjor og karrierebeste.

Blir godt med en pause nå. God sommer folkens.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

90 poeng pluss bonus, men hva har det å si når city vinner ligaen

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Om bonuser står seg skal det bli 6 av dem til laget mitt, og da ender vi på 92 ( - 8 ) = 84. Det sier jeg meg happy over, siden det bringer meg over 2600 poeng totalt. Har aldri bikket 2600 poeng tidligere, men så har det blitt mere DGW denne sesongen enn vanlig da.

guru

Legg inn av guru »

For en helt vill sisterunde. Får 95(-4) poeng, og fyker opp fra 8k til 5k. Min soleklart beste plassering. Casher også inn en del tusenlapper fra et par-tre pengeligaer ;)

Vel møtt til ny sesong i August!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Den scoringen til Robbo kan gi meg noen cash. Men sjukt tett i den siste ligaen jeg har håp om å vinne, aner ikke hvem som vinner. Hadde jeg cappet Son hadde den vært vunnet..

Bliss

Legg inn av Bliss »

Kapteinhivoghoi skrev: søn mai 22, 2022 7:05 pm Om bonuser står seg skal det bli 6 av dem til laget mitt, og da ender vi på 92 ( - 8 ) = 84. Det sier jeg meg happy over, siden det bringer meg over 2600 poeng totalt. Har aldri bikket 2600 poeng tidligere, men så har det blitt mere DGW denne sesongen enn vanlig da.
Ikke glem at alle har hatt en ekstra FH, kan ikke sammenligne poengsummene med tidligere sesonger. Min beste sesong var 19/20 da jeg endte på 2409 poeng og 1800 OR. Denne sesongen (RIP) tar jeg 20 poeng mer enn i 19/20 og ender på 240K OR.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

6-5-0-2-2-0-2 er poengfangsten til Trent de siste syv. Burde nok blitt tatt ut for lenge siden.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

71 poeng og ender på 4k. Bortsett fra noen runder på 300 OR har det stort sett ligget mellom 1-5k hele sesongen. Takk for mange gode tips! Nå skal det bli godt med en pause fra FPL, så får man se om man orker detta kjøret enda en sesong. Gjør nok det :)

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

guru skrev: søn mai 22, 2022 7:13 pm For en helt vill sisterunde. Får 95(-4) poeng, og fyker opp fra 8k til 5k. Min soleklart beste plassering. Casher også inn en del tusenlapper fra et par-tre pengeligaer ;)

Vel møtt til ny sesong i August!
Gratulerer! Du har gjort mange bra vurderinger denne sesongen.

Vi har hatt en ganske lik kurve denne sesongen, men der hvor du har gått inn i Topp 10k, har jeg stabilisert meg rundt topp 15k de siste rundene.

Før Son-scoringene var jeg fryktelig nære topp 10, men Spurs-hjertet mitt ble veldig glad av å se Sonny score og ta hjem gullstøvelen.

Svar