Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Trolljegeren

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Trolljegeren »

I fjor lastet jeg ned en detaljert oversikt over sesongen som kunne åpnes i excel. Noen som husker hvor det er?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn mai 22, 2022 7:13 pm For en helt vill sisterunde. Får 95(-4) poeng, og fyker opp fra 8k til 5k. Min soleklart beste plassering. Casher også inn en del tusenlapper fra et par-tre pengeligaer ;)

Vel møtt til ny sesong i August!
Gratulerer så mye - Fortjent! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Takk for gode tips gjennom hele sesongen! :D Snakkes i august eller kanskje før :D

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Trolljegeren skrev: søn mai 22, 2022 8:27 pm I fjor lastet jeg ned en detaljert oversikt over sesongen som kunne åpnes i excel. Noen som husker hvor det er?
Ragaboly åpner nok for å laste ned lag i år igjen. Han pleier å si i fra på Twitter når man kan gjøre det på livefpl.net. https://twitter.com/LiveFPLnet

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Troygirl skrev: søn mai 22, 2022 9:33 pm
Trolljegeren skrev: søn mai 22, 2022 8:27 pm I fjor lastet jeg ned en detaljert oversikt over sesongen som kunne åpnes i excel. Noen som husker hvor det er?
Ragaboly åpner nok for å laste ned lag i år igjen. Han pleier å si i fra på Twitter når man kan gjøre det på livefpl.net. https://twitter.com/LiveFPLnet
Han la det nettopp ut: https://www.livefpl.net/save

Lezah

Legg inn av Lezah »

Totalkollaps de siste...10 rundene fra den eminente trådstarteren. Ble vel ok sisterunde men nå er jeg faen meg lei. Gidder ikke å mekke tråd for 22-23 før det har gått minst...3 uker eller noe.

#fuckfpl4lifeyall

ermathi

Legg inn av ermathi »

Hva er grunnen til at plasseringer og tabeller ikke blir oppdatert ennå?

guru

Legg inn av guru »

Flott forum dette - Utrolig mye flotte tips, og svært lite tull og tøys. Gleder meg allerede til neste sesong.

Spesielt @Lew_Ashby utmerker seg må jeg si. Mye gode innspill og ikke minst nyttig info om Chelsea.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Takk for sesongen, guttær. Ender opp innenfor topp 3k OR og vinner alt av miniligaer, men fy faen så deilig det er at denne sesongen er over. Jævlig masete sesong med koronahelvete første halvdel og stort sett feilvalg og røde piler fra GW30 og utover.

Jaja, ses til høsten for nok en fucka sesong med apekopper og VM. Blir gøy.
Sist redigert av silkyglenjohnson den søn mai 22, 2022 11:02 pm, redigert 1 gang totalt.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Denne sesongen punkterte fullstendig mot slutten der jeg aldri var med da det klikket fullstendig for enkeltspillere som man aldri hadde.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Endte på 15,3k. Soleklar beste rank, har bare en innenfor 100k.

Vant siste ligaen jeg hadde håp om med to poeng:p

Takk for sesongen lads og takk for mange gode tips, blir godt med litt pause!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Ender til slutt på 31k etter en utrolig merkelig sesong, med 18 hits som ny rekord for en vanligvis konservativ fantasy-spiller. Kun 2 grønne piler de siste 10 rundene og egentlig ganske lei nå, gleder meg til normal sesong igjen. Vant pengeliga med høyest premiesum og respektabel andreplass i en annen, så egentlig storfornøyd med resultatet på sesongen. 4 av de 5 siste sesongene topp 50k nå, men blir bare tyngre og tyngre med 10k-drømmen når nivået er som nå.

Sees i høst når vi alle sitter på Mitrovic med 4 grønne kamper hvor han raker inn 6 poeng.

Edit: Begge de grønne pilene var på Free Hit, for en jævla katastrofe wildcardet var :lol:

animals

Legg inn av animals »

Ender på 26k OR og delt 8-plass i FD ligaen.

OK fornøyd med det

BESTE OR: 1919 - GW7
VERSTE OR: 241 728 - GW3

BESTE GR: 3037 - GW29
VERSTE GR: 6 580 953 - GW13

Hva er deres "stats" ?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Rapporterer fra en park i London etter en gørrkjedelig affære på Stamford igår:

13.7k sammenlagt til slutt etter å ha luktet på topp 1k rundt GW30.

Ble for mye gambling som gikk stang ut mot slutten, illustrert ved Sterling/Mahrez-fadesen og valgene ett min før frist på fylla i siste runde. Stilen er nok for volatil for å nå helt opp i FPL når man ikke har tid/gidder å kjøre nok analyser. Blir jeg med i større pengeligaer kommer jeg nok til å legge bånd på meg. Safe og kjedelig vinner alltid over gambling og vibes i lengden.

Fire hovedbommer som jeg kan huske på stående fot som alle smeller greit i trynet mitt og stanser en strålende FPL-sesong:

GW3: Flott start, brukt masse tid på planlegging og har full ro. Setter opp et WC-lag på konto nr 2 med Ronaldo og Lukaku som begge har kommet til PL mens jeg sitter på jobb, og aktiverer det. Viser seg at jeg gjorde det på hovedkontoen. Det fucket opp greit første 1/3 av sesongen. Velger til slutt lag uten Ronaldo og capper Kane mot CP istedenfor. Han ender med 1 poeng etter en av de verste kampene jeg har sett fra en angriper, og laget jeg hadde før WC knuser WC-laget mitt i GW3. Vurderte å maile FPL for å slette laget.

GW9: ESR->Havertz C (-4) framfor Salah. Taper 30+ poeng.

GW36: Sterling->Mahrez(-4). Tapte rundt 40 poeng tilsammen siste 3 rundene på dette byttet.

GW38: Kulu->Diaz(-4) og flyttet C fra Son til KdB. Tapte 25-30 poeng.

Tre monsterstore kapteinsmisser de få gangene jeg gamblet der også. I tillegg til nevnte Kane i GW3, så kjørte jeg Sterling(C) borte mot Southampton i GW23 (1poeng) og Mahrez på FH i GW27 mot Everton (1poeng).

Så har jeg hatt flyt et par runder, som da jeg tok ut Salah og han bommet på straffen mot Leicester, og da jeg cappet Bruno i DGW.

Traff også på BB da jeg fikk min beste GW noensinne med 81 sammenlagt i GW29.

Takk for en fin sesong, dette forumet har en nydelig liten FPL-gjeng uten drama.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

animals skrev: man mai 23, 2022 2:41 pm Ender på 26k OR og delt 8-plass i FD ligaen.

OK fornøyd med det

Hva er deres "stats" ?
Helt sånn fra det jeg husker var jeg nr 440 ish etter første runde. Også har jeg vel fire runder under snittet tror jeg. Utenom det er jeg ikke sikker på så mye. Fem arabere og to over 150p.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Dette var aller første FPL-sesong for min del. Det har vært mer engasjerende og oppslukende enn jeg hadde forestilt meg. Rasket sammen et lag i hui og hast uten overhodet å ha satt meg inn i hvilke spillere som var essensielle å ha. Da gikk det som ventet litt på snørra ut fra startblokkene, og WC måtte i bruk allerede i GW2. Deretter gikk det litt bedre, selv om lista over nybegynnerfeil har blitt lang. Hadde en fin rekke med grønne piler fra GW11 til GW26, hvor jeg klatret fra ca 1,5M til like oppunder 100k. Men siste del av sesongen har vært preget av både utur og dårlige avgjørelser, som gjorde at jeg falt ned til ca 290k.

Har ikke bidratt så mye, men uansett fint å følge med her på forumet. Ser fram mot neste sesong.

guru

Legg inn av guru »

Hadde man satt opp dette laget i GW1, og ikke gjort noen endringer, ikke brukt noen chips, så hadde man endt opp som nr. 2010 sammenlagt:

Ramsdale
TAA-Robertson-Cancelo-Laporte
Salah(C)-Son-Bowen-Maddison(VC)-Mount
Toney

Benk: Schmeichel-Coady-Dennis-Broja

Yesil

Legg inn av Yesil »

guru skrev: tir mai 24, 2022 9:47 pm Hadde man satt opp dette laget i GW1, og ikke gjort noen endringer, ikke brukt noen chips, så hadde man endt opp som nr. 2010 sammenlagt:

Ramsdale
TAA-Robertson-Cancelo-Laporte
Salah(C)-Son-Bowen-Maddison(VC)-Mount
Toney

Benk: Schmeichel-Coady-Dennis-Broja
Sykt om det stemmer. Det hadde sannsynligvis blitt en plassering helt i toppen dersom man legger til brukbare treff på TC, BB og 2x FH.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

animals skrev: man mai 23, 2022 2:41 pm Ender på 26k OR og delt 8-plass i FD ligaen.

OK fornøyd med det

Hva er deres "stats" ?
Endte 16081 OR og 5 plass i FD. Viktigst dog at jeg vant hyttefelt ligaen med knusende 159 p. Blir noen gratis Cognac flasker fra den seieren :D

BESTE OR: 6671 - GW 29
VERSTE OR: 567 567 - GW1

BESTE GR: 19313 - GW2
VERSTE GR: 6 405 639 - GW35

Sees nok til ny sesong tenker jeg, selv om det er godt uten FPL for tiden.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kapteinhivoghoi skrev: ons mai 25, 2022 10:46 am BESTE OR: 6671 - GW 29
VERSTE OR: 567 567 - GW1

BESTE GR: 19313 - GW2
VERSTE GR: 6 405 639 - GW35

Sees nok til ny sesong tenker jeg, selv om det er godt uten FPL for tiden.
Tar min også:

Totalt: 13 755

Vinner 2 av 2 pengeligaer, under 2k til sammen.

BESTE OR: 4,424 - GW35
VERSTE OR: 505,970 - GW5

BESTE GR: 81 - GW29
VERSTE GR: 6,224,374 - GW23

GW36-38 var nitrist, om jeg er i samme posisjon til neste år skal jeg droppe gamblingen. Håper på minimalt med DGW til neste år.

Brukeravatar
k9b

Legg inn av k9b »

Takk for sesongen, lå an til min beste noensinne, men en helt forjævlig GW36 drepte meg totalt.

Ender på 30K noe som er godkjent, men et stykke unna målet. Var oppe på 5K rundt GW30 og var inne i topp 10K helt fram til GW34 hvor jeg får juling av Robbo, Ronaldo og noen andre køller.

Så begynte Son og KdB å rundpule meg og det kulminerer i en branntomt i GW36 hvor jeg blir straffet for å sitte med Foden & Jesus + Mane & Salah som differ, mens KdB, Son, Kane og en haug med dildoer velger å ta meg bakfra. 80 poeng ga et fall fra 14K til 37K.

3 beste GW'er:
GW 29 (131) BB Coady superhelt med 14 poeng (GW-rank 3790)
GW17 (82) FH megablank runde med City 7-0 over Leeds (GW-rank 34.190)
GW15 (67) Mount, Son, Wilson var heltene (GW-rank 173.920)

Orker ikke 3 verste, men tar med mine beste valg, og mine verste.

Beste valg
1. Wildcard i GW28 tok inn Havertz, James, Fraser og trippel Arsenal blant annet. Satte meg perfekt opp for BB i 29 og BGW i 30 og gikk fra OR rundt 30K til 10K noe som vart en stund.
2. Emile Smith Rowe var en helt på høsten.
3. Dennis > King
4. Permacap på Salah i fra September fram til jul. Spesielt i GW9 når han haulet mot Man Utd.
5. Kane inn i GW 21
6. Mason Mount inn i GW11 og klarte å holde på han selv om han blanket noen runder før han eksploderte
7. Maddison på FH37
8. Mye penger i forsvar TAA hele sesongen, Cancelo store deler av tiden og 1 av James & Chilwell.
9. TC Salah i 26 var kanskje opplagt, men likevel meget pent.
10. Solgte Antonio på det røde kortet og tok han ikke inn igjen. Mer heldig en god, men jeg tar den.

Verste valg

1. Hadde ikke Son på våren
2. Vurderte KdB inn før GW31. Valgte å holde Salah. Fikk han aldri inn
3. Dobbel Watford og Dennis-cap i 23
4. Trossard-cap i 22
5. Gabriel Jesus inn før GW36
6. Raphinha-cap i GW3
7. Ramsdale inn på WC i 28. Leverte 1 CS på 13 GW'er på slutten
8. Havnet på feil side av Ronaldo / Bruno valgene hver forbanna gang i vinter og vår. Valgte slutt å dodge begge to før Ronaldo scorte hattrick mot Norwich
9. Bernardo Jævla Silva
10. Gjorde tidlige transfers i GW19 og ble fucket av avlysning.

guru

Legg inn av guru »

Endte opp med min all time best med rank på 5K. Enorm flyt i GW37 og GW38. Gikk fra 12,5K i GW36 til 5K etter GW38. Startet som veldig mange andre svært got med 111 poeng i GW1, og har egentlig en meget stabil sesong, og har faktisk ikke vært utenfor topp 100k en eneste gang, selv det var nære på (var oppe i 90k på det meste).

Samtidig har man selvsagt hatt noen grusomme game weeks også. Den desiderte største frustrasjonen i GW19 når jeg hadde mitt FH-lag klart, men serveren crashet og fikk ikke aktivert laget. Dette kostet meg 30 poeng. Jeg fikk jo selvsagt brukt dette FH senere, men da tjente jeg bare ca. 10 poeng, så den server-crashen kostet meg netto ca. 20 poeng, og en rank på topp 3k. Hadde også vunnet begge mine pengeligaer som jeg ble nr. 2 i. Det irriterte meg i lang tid etterpå, men har kommet over det nå :)

Traff ganske bra på kapteinsvalgene når jeg ikke gikk for Salah, bl.a. da jeg cappet Reece James i GW28.

Synes også det er litt stas at jeg slår en del av "algoritme-gutta". Bl.a. slo jeg den norske algoritme-guruen Tokvam som vel endte på rundt 16k. Det viser at det fortsatt er mulig å få en høy score, selv med all data tilgjengelig og algoritmene som bare blir bedre og bedre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mai 26, 2022 7:49 am Endte opp med min all time best med rank på 5K. Enorm flyt i GW37 og GW38. Gikk fra 12,5K i GW36 til 5K etter GW38. Startet som veldig mange andre svært got med 111 poeng i GW1, og har egentlig en meget stabil sesong, og har faktisk ikke vært utenfor topp 100k en eneste gang, selv det var nære på (var oppe i 90k på det meste).

Samtidig har man selvsagt hatt noen grusomme game weeks også. Den desiderte største frustrasjonen i GW19 når jeg hadde mitt FH-lag klart, men serveren crashet og fikk ikke aktivert laget. Dette kostet meg 30 poeng. Jeg fikk jo selvsagt brukt dette FH senere, men da tjente jeg bare ca. 10 poeng, så den server-crashen kostet meg netto ca. 20 poeng, og en rank på topp 3k. Hadde også vunnet begge mine pengeligaer som jeg ble nr. 2 i. Det irriterte meg i lang tid etterpå, men har kommet over det nå :)

Traff ganske bra på kapteinsvalgene når jeg ikke gikk for Salah, bl.a. da jeg cappet Reece James i GW28.

Synes også det er litt stas at jeg slår en del av "algoritme-gutta". Bl.a. slo jeg den norske algoritme-guruen Tokvam som vel endte på rundt 16k. Det viser at det fortsatt er mulig å få en høy score, selv med all data tilgjengelig og algoritmene som bare blir bedre og bedre.
Gratulerer - Meget bra spilt! :D

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Nunez og Haaland inn i spillet neste sesong. Spissmarkedet blir en del annerledes og bedre denne sesongen som kommer.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Knaxern skrev: søn jun 12, 2022 5:00 pm Nunez og Haaland inn i spillet neste sesong. Spissmarkedet blir en del annerledes og bedre denne sesongen som kommer.
Var det alle trodde da Lukaku og Ronaldo kom forrige sesong. Vi blir bare nødt til å vente og se. Er virkelig på tide at Kane får litt konkurranse som premium-spiss.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Knaxern skrev: søn jun 12, 2022 5:00 pm Nunez og Haaland inn i spillet neste sesong. Spissmarkedet blir en del annerledes og bedre denne sesongen som kommer.
Pluss Mitrovic. Selvsagt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kærlighed skrev: søn jun 12, 2022 5:39 pm
Var det alle trodde da Lukaku og Ronaldo kom forrige sesong. Vi blir bare nødt til å vente og se. Er virkelig på tide at Kane får litt konkurranse som premium-spiss.
Salah settes opp som spiss, problem solved?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Siden jeg er TS her, så vil jeg herved annonsere at det er fritt frem å mekke FPL-tråd for 22-23.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kærlighed skrev: søn jun 12, 2022 5:39 pm Var det alle trodde da Lukaku og Ronaldo kom forrige sesong. Vi blir bare nødt til å vente og se. Er virkelig på tide at Kane får litt konkurranse som premium-spiss.
Joda, men jeg personlig hadde ikke særlig tro på noen av dem. Cristiano endte til slutt på en grei sum, ikke spesielt langt unna Kane. Nå var også Kane sin labre poengfast et problem i fjor, han begynte ikke å plukke jevnt med poeng før mot slutten. På de 19 første matchene, så blanket han i 15 av dem.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Med Nunez og Haaland inn, kan man kanskje, litt avhengig av pris, endelig ha en perfekt trio fra både Liverpool og City, med 1 mann i hver lagdel.

TAA - Diaz - Nunez
Cancelo - Foden - Haaland

Om råd, kan man bytte en av de på midten til Salah/KdB.

Svar