Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Chromeback

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Chromeback »

TrueBlue81 skrev: ons aug 18, 2021 3:45 pm
Chromeback skrev: ons aug 18, 2021 3:13 pm
TrueBlue81 skrev: ons aug 18, 2021 2:19 pm

det ble vel avklart at han hadde lenger ferie enn det media var klar over.
Ble det det? Det var vel kun noe Kane selv gikk ut å sa?
Godt mulig. Har dog ikke sett klubben gått ut å bekreftet noe om streik eller at Kane ikke har møtt opp til avtalt tid heller.
Det hadde vel klubben tjent null på. Det de derimot hadde tjent på, var å gå ut med en pressemelding fra dag én om at Kane fortsatt har fri en uke til, og at ryktene ikke stemmer.

Det gjorde de derimot ikke.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Det LaGoeba skriver.

Nå er ikke Kane tatt ut til kampen i Conference League. Han er hjemme og trener mens resten av troppen har reist. Kanskje det har skjedd en utvikling?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ble Kane bøtelagt for å ikke møte til trening? Så han skulle være med i troppen og så var han plutselig ikke med. Kan tyde på utvikling i saken ja. Mye tyder på at han havner hos oss vil jeg tro. Får si som Noel Gallagher. Alle City fans vil heller ha Haaland.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Chromeback skrev: ons aug 18, 2021 4:07 pm
TrueBlue81 skrev: ons aug 18, 2021 3:45 pm
Chromeback skrev: ons aug 18, 2021 3:13 pm

Ble det det? Det var vel kun noe Kane selv gikk ut å sa?
Godt mulig. Har dog ikke sett klubben gått ut å bekreftet noe om streik eller at Kane ikke har møtt opp til avtalt tid heller.
Det hadde vel klubben tjent null på. Det de derimot hadde tjent på, var å gå ut med en pressemelding fra dag én om at Kane fortsatt har fri en uke til, og at ryktene ikke stemmer.

Det gjorde de derimot ikke.
Viktig med så mye drama som mulig. I hvert fall veldig synonymt med Spurs gjennom en rekke overganger over årene.

startelver

Legg inn av startelver »

TrueBlue81 skrev: ons aug 18, 2021 4:57 pm Ble Kane bøtelagt for å ikke møte til trening? Så han skulle være med i troppen og så var han plutselig ikke med. Kan tyde på utvikling i saken ja. Mye tyder på at han havner hos oss vil jeg tro. Får si som Noel Gallagher. Alle City fans vil heller ha Haaland.
Ja han kan få sagt det , enten City eller Liverpool snakkes det om nå.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Dele Alli og Bergwijn har heller ikke reist med troppen som skal spille mot Pacos, så vi stiller nok ikke med vårt beste lag i Conference League.

Kanskje Harry Kane har blitt utelatt for å kunne trene hjemme med flere førstelagsspillere fremfor å spille i en C-turnering.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Får ikke sitert, men mulig han mente Haaland. Kane er nok kun aktuell for City vil jeg tro

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tror ikke det står mellom City og Liverpool for Haaland heller, for å si det sånn.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Vil tro det står mellom Real, City og United om Haaland, med Bayern som en liten outsider.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

At Liverpool ikke har penger kjøper ingen av oss.

Tror ikke han ender opp i Liverpool fordi han ikke passer inn i angrepet til Liverpool. Da hadde Klopp måttet forandre en del ting.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Alle klubber i verden ønsker Haaland. Og neste sommer har veldig mange råd til han.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: ons aug 18, 2021 6:44 pm Vil tro det står mellom Real, City og United om Haaland, med Bayern som en liten outsider.
Enig, men tviler veldig på Bayern egentlig, tror Brauten fort er ganske ferdig med Bundesliga når han drar fra Dortmund.

startelver

Legg inn av startelver »

Justice 96 skrev: ons aug 18, 2021 6:40 pm Haaland er hvert fall ikke aktuell for LFC. Hvor skulle de pengene komme fra?
Grunnen til at jeg nevnte Liverpool er dagens mediaoppslag om nettopp dette.

Selvsagt bare tabloider som spekulerer etter at den tyske Dortmund-legenden Michael Rummenigge hadde nevnt det i et intervju .

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... gend.html

Bilde

T-Bag

Legg inn av T-Bag »

Laget i dag:
Bilde

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Er det noen som har en dugenes stream til denne kampen?

Raggen

Legg inn av Raggen »

Har du vg+ så får du sett dette fyrverkeriet av en fotballkamp.

Dørgende kjedelig førsteomgang der Spurs har fått til ca null og niks. Morsomt å se Bryan og Romero, men det stopper der.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Og der gikk vi like godt til pause med 1-0 i mot.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Dette var blytungt å se på. Svikter litt på slutten der gitt, og så var man plutselig under 1-0. Det kan vel bare bli bedre. Ja, om man får opp noe motivasjon i løpet av den andre omgangen.

startelver

Legg inn av startelver »

Sånn går det når vi ikke stiller med toppet lag. Men skal vel være greit å fikse dette i returen.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Ingen overraskelse dette resultatet når man ser på laget vi stiller. Mange spillere med lite kamptrening, flere urutinerte spillere, og et lag som aldri har spilt sammen før. Spesielt det siste vises godt. Jeg håper vi stiller sterkt på hjemmebane slik at vi tar oss videre. Jeg ønsker meg gruppespill i denne turneringen for å kunne gi flere spillere kamper, og evt. gå for å vinne den hvis vi kommer til et sluttspill.

Det eneste man kan ta med seg fra dagens kamp er at flere spillere fikk matchtrening. Det er nok få som spilte seg inn på et førstelag basert på dagens kamp, noe som jeg heller ikke forventet.

Gåra

Legg inn av Gåra »

Merkelig å stille såpass svekket i en playoff.
Vi møter vel et lag som har nivået til et middels Champioship-lag. Da holder det ikke med 4-5 uten kamptrening, og en gjeng unggutter.
Men de som virkelig skuffer er de erfarne, som også har en hel preseason. Tenker spesielt på Winks, som igjen viser at han er helt ferdig på dette nivået. Men man kan også nevne Doherty, og ikke minst CWP. Sistnevnte sin prestasjon er noe av det dårligste jeg har sett av en midstopper - uansett nivå.

Bør vel gå videre med et langt bedre lag i returen.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Det var jammen en sørgelig kamp. Ingen som startet i dag spiller seg inn i noe første lag og de skal vel også slite med å spille seg inn på benken, det er nå sikkert...

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Gåra skrev: tor aug 19, 2021 10:27 pm CWP
Ny speller?

Gåra

Legg inn av Gåra »

Leoparden skrev: tor aug 19, 2021 10:36 pm
Gåra skrev: tor aug 19, 2021 10:27 pm CWP
Ny speller?
Haha. Tror jeg blandet litt med backen vi dessverre solgte.
CCV var et stort talent, som han virkelig har somlet bort. I motsetning til mange andre som har vært på utlån så har han igjen og igjen fått tillit, men ikke utviklet seg. Ender nok opp i League One.

Brukeravatar
lavskrika
Innlegg: 39

Legg inn av lavskrika »

Dette blir kanskje litt overreaksjon etter kampen, men synes mange av spillerne var urovekkende dårlige. Romero er jo tenkt å være forsvarssjef, men det var lite som tydet på det i går og han var direkte svak. Skal selvsagt gi han tid og det er heller ikke lett å spille sammen med CCV som var elendig. Helt sprøtt at han fortsatt er i klubben. Doherty var fryktelig. Davies er egentlig ikke god nok. Winks var ganske lovende for noen sesonger siden, men etter det har det bare gått jevnt nedover og nå er salg eneste løsning. Lo Celso har også hatt en dårlig utvikling, får håpe han hever seg igjen snart. Det eneste positive var Gil, han virker veldig spennende og kan fort få en viktig rolle allerede denne sesongen.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Enig i det du skriver lavaskrika. Samt at jeg også synes Gollini virker stødig, også i den kampen.

Ja, en fryktelig svak kamp. Men så er det et helt latterlig rart lag også, jeg tipper disse aldri har spilt sammen før.
Vi mangler jo også helt klare spillere som muligens er reserver i dette laget, så vi spiller vel med mange som er maks 3 valget eller noe slikt. Ser man bort i fra de som spilte mot Manchester City, mangler også spillere som Rodon, Aurier, Ndombele og Sissoko. Så mange endringer på en gang, må jo ha noe og si for samhandlingen.

Gleder meg til Wolves kampen! Mange spenningsmomenter fremover...

startelver

Legg inn av startelver »

En merkelig sammensetning av et lag, tror vi bare setter en strek over denne kampen og fortsetter fremgangen i helgen.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

For øvrig ganske godt gjort av hjemmesiden til Spurs å klemme ut en "extended highlights" fra kampen i Portugal. Hehe! :P

Raggen

Legg inn av Raggen »

Tjohei ny kamp om få minutter. Jeg tipper tap og en pinlig ydmykelse av Nuno på gamle trakter.

T-Bag

Legg inn av T-Bag »

Laget
Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»