Thomas Ulsrud er død

Svar
Zanick
Innlegg: 3982

Thomas Ulsrud er død

Legg inn av Zanick »

https://www.vg.no/sport/i/Pol1o0/curlin ... ud-er-doed

Hvil i fred. En fantastisk curlingspiller og en hedersmann.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Mannen med klovnebuksene.
Han hadde en flott utstråling og fremstod som en snill og artig person.

Hvil i fred Thomas.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Alltid slått meg som en fin fyr, trist.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hvil i fred... dette var trist

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Fryktelig trist. En kul fyr. Døden kommer for oss alle… Hvil i fred

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Utrolig trist, curling er en gentleman-sport og han levde virkelig opp til det. Og han var en av få mennesker i verden som klarte å se bra ut i klovnebukser!

I en idrett der Norge er evige underdog mot hardt satsende kanasenere, skotter og svensker så leverte han som skip fantastiske resultater. Thomas ble verdensmester, europamester og olympisk medaljør. Han kommer til å stå med gullskrift i norsk curlinghistorie.

Hvil i fred.

Number4

Legg inn av Number4 »

Lezah skrev: ons mai 25, 2022 3:20 pm Alltid slått meg som en fin fyr, trist.
Veldig fin fyr. Nei faen dette var trist. Hvil i fred du snille og humørfylte mann.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Overraskende og trist å høre. Husker han spesielt fra 71* nord for noen år tilbake. Var en skikkelig humør spreder.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

På 90-tallet regnet jeg med at man hadde funnet en kur mot denne dritten på 2020-tallet. Synes det er lenge mellom hver gang det meldes framskritt, men mulig jeg tar feil.

TWU

Legg inn av TWU »

Rexwiller skrev: ons mai 25, 2022 3:30 pm På 90-tallet regnet jeg med at man hadde funnet en kur mot denne dritten på 2020-tallet. Synes det er lenge mellom hver gang det meldes framskritt, men mulig jeg tar feil.
Ja og nei, kreft finnes i en zillion ulike varianter. Så vivhar langt igjen, men mange former har fått betydelig høyere overlevelsesrate.

Hvil i fred.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Dette var trist, hvil i fred.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Curlingverden sørger:






William_S

Legg inn av William_S »

Rip- husker disse klovnebuksene godt. Mange kreftformer har fått høyere overlevelse nå siden 90 tallet faktisk så det er ikke helt sant man ikke har hatt fremskritt

daoooo

Legg inn av daoooo »

Hvil i fred, innimellom virker det å være noe sannhet i at de beste går først.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

En humørspreder er borte :(
images.jpeg.jpg
Husker særlig denne rød/hvit/blåe varianten her- et par bukser som også kan stå som et symbol på den utrolig meningsløse "klovne-sykdommen" kreft er!

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Det var trist å høre. En veldig positiv fyr, et godt forbilde.

Hvil i fred

hamplenedomplenedis
Innlegg: 801

Legg inn av hamplenedomplenedis »

Dette var utrolige triste nyheter å fa denne onsdagen i mai. Jeg er en sportsidiot som også har fått med meg mine timer med curling gjennom årene, men visste ikke at Ulsrud var kreftsyk, og ble derfor rimelig paff da jeg leste denne nyheten i ettermiddag.

Han fremstod som en meget bra og sympatisk mann, og også på idrettsbanen hadde han svært gode resultater å vise til!

startelver

Legg inn av startelver »

Husker alle de store kampene i OL og VM. Han var den siste jeg trodde skulle dø før tiden.

50 år er ingen alder. RIP.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

startelver skrev: ons mai 25, 2022 10:04 pm Husker alle de store kampene i OL og VM. Han var den siste jeg trodde skulle dø før tiden.

50 år er ingen alder. RIP.
Kreft er ingen herre over. Virket som en fin type og sikkert i tipp topp form.

Noen som vet hvilken krefttype det var?

Kreft i bukspyttkjertelen er mer eller mindre dødsdom, men det bruker å gå mye fortere.

Mulig han holdt lengre enn de fleste pga topp fysikk?

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Dette er utruleg trist. Ulsrud var ein fantastisk speler og har gitt oss Curlingfans mange gleder som Norges skip. Tenker ein ekstra tanke på familien hans og dei han har vært på lag med

Kvil i fred

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

triste greier dette

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»