Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

Ellers skrives det nå at Kalvin har gitt beskjed til klubben at han blir værende. Det er meget gode nyheter hvis det stemmer. En Mark Noble i vår klubb ville vært strålende.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Flotte nyheter om det er riktig, ja.

Veldig bra om klubbfølelse seirer over penger og pokaler. Ref interessen fra Team Abu Dhabi.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Brenden puttet det første i gårsdagens 3-0 seier. La det fortsette😁

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Virker som dette går veien. Et mulig røverkjøp på gang her i mine øyne.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Men så til LEEDS Farmen... KÆM SKA UT?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kalle73 skrev: tor jun 02, 2022 1:00 pm Men så til LEEDS Farmen... KÆM SKA UT?
Nohan Kenneh ble førstemann. Han har gått til Hibernian.
Laurens De Bock har endelig gått til en annen klubb. Dro til Waregem.
Siden Kristensen ser ut til å være på vei inn, kommer nok Drameh til å forsvinne.

Utover det blir det ren synsing.
Kommer an på hva vi henter inn av spillere og hvilke tilbud vi får.
Håper på at Cooper forsvinner og at Cressy får mer spilletid neste sesong.
Også at vi henter inn en ny spiss og at tiden til Bamford på Elland Road er over.
Helder Costa hadde det vært fint å bli kvitt.

Bate og Hjelde er spennende spillere som kan ha en stor framtid som Leedsspillere.
De bør få neste sesong på utlån i Championship.

bigwin

Legg inn av bigwin »

Spennende sommer ift hvilke spillere som kommer og hvilke som går.
Er litt skeptisk til om man skal raide RB Salzburg, er tross alt et bra steg opp fra østerisk fotball til PL; men satser på at de vet hva de driver med :)
Ellers er det skrikende behov for en klassespiss som supplement til Bamford.
Bør nok ha en ny stopper inn og som minimum.

Spennende å se om man klarer beholde Raphinha, hadde vært kanon, men frykter han blir solgt når det kommer store bud som er vanskelig å motstå.
Tror for ellers at Rodrigo, Koch. Firpo, Roberts forsvinner. Ingen av de er vel egentlig stabilt god nok til å forsvare enn plass på et lag i PL

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Er det en ting som er sikkert er det at Cooper ikke skal bort. Forsvaret vårt var fryktelig mye bedre med han på banen enn uten og han er en viktig for gruppen som lederskikkelse.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Cooper tror jeg faktisk er viktig i laget, selv om han har sine begrensninger som spiller. Firpo tror jeg også vil få en sjanse i en sesong til før han eventuelt får øksen.

Costa ser jeg ingen behov for. Holdt knapt mål i CC, og har et mislykket låneopphold bak seg nå. Ser at han skal få sjansen i en pre-season med nye trenere, men er sikker på at han vil bli sendt på dør. For dårlig. Roberts er jeg usikker på. Virker å ha ubegrenset tillitt uansett hvem som sitter ved roret hos oss, til mange fans enorme irritasjon.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Phillips ut med skade etter 14 minutter mot Tyskland, ser jeg.

Håper bare det var en liten smell.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Er det bare meg som synes Marsch virker å ha "skylapper" når han nå virker å ville raide RB Salzburg?
Aaronson og Kristensen ser jeg potensialet i, men det holder nå.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Kalle73 skrev: ons jun 08, 2022 7:40 am Er det bare meg som synes Marsch virker å ha "skylapper" når han nå virker å ville raide RB Salzburg?
Aaronson og Kristensen ser jeg potensialet i, men det holder nå.
Det er da ikke flere vi ønsker derifra? Er en spiss i det tyske RB laget som er linket ut fra mine observasjoner.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Minner litegrann om sommeren 2012 dette...

Da Colin hentet halve laget til Portsmouth :D

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »


Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Da var det offisielt :-) Alioski 2.0 har han fått tilnavnet allerede. Etter noen sprøe garderobebilder.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Blir i likhet med Brenden veldig spennende.

Rødpølsa ønskes hjertelig velkommen!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

En herre ved navn Marc Roca i Bayern er blitt linket til oss i det siste.https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Roca.html

Defensiv midtbanespiller, ser jeg. Håper i så fall at tiden til Klich eller Forshaw er forbi og at han ikke er ment som en erstatter for Kalvin Phillips.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: lør jun 11, 2022 8:30 pm En herre ved navn Marc Roca i Bayern er blitt linket til oss i det siste.https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Roca.html

Defensiv midtbanespiller, ser jeg. Håper i så fall at tiden til Klich eller Forshaw er forbi og at han ikke er ment som en erstatter for Kalvin Phillips.
Han har ligget fremme noen dager nå, og virker som det kan realisere seg i nær fremtid. Ings i Villa er også ryktet inn. Vi trenger en spiss så det er ikke utenkelig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Roca er en ok spiller, men som en direkte erstatter for KP ville det vært en massiv nedgradering

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lezah skrev: søn jun 12, 2022 12:33 pm Roca er en ok spiller, men som en direkte erstatter for KP ville det vært en massiv nedgradering
Om målet er å få en erstatter (kopi) for KP så ville man fort sett andre steder tror jeg, kanskje et lokalt treningsstudio eller noe sånt. Tipper Leeds egentlig er sugen på noe annet, og med all respekt for Phillips, så kan jeg forstå det. Oppskrytt spiller som jeg ser det.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Lezah skrev: søn jun 12, 2022 12:33 pm Roca er en ok spiller, men som en direkte erstatter for KP ville det vært en massiv nedgradering
Jeg tror Phillips blir😁 Har ikke noe grunnlag for å vurdere Roca, da jeg aldri har sett han i aksjon. Har knapt spilt fotball de to årene han har vært i BM, men regner med de så ett eller annet når de hentet han dit.

Det som er positivt, er at vi er aktive på overgangsfronten. Det trengs etter et havari av sesong som ble gjennomført. Det jobbes for å unngå noe lignende.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: søn jun 12, 2022 12:31 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør jun 11, 2022 8:30 pm En herre ved navn Marc Roca i Bayern er blitt linket til oss i det siste.https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Roca.html

Defensiv midtbanespiller, ser jeg. Håper i så fall at tiden til Klich eller Forshaw er forbi og at han ikke er ment som en erstatter for Kalvin Phillips.
Han har ligget fremme noen dager nå, og virker som det kan realisere seg i nær fremtid. Ings i Villa er også ryktet inn. Vi trenger en spiss så det er ikke utenkelig.
Håper det ordner seg med denne Roca og at Klich går til en annen klubb. Han var helt fæl denne sesongen, håper han har gjort sitt.

Ny spiss inn hadde vært kjærkomment, absolutt. I tillegg til Ings har vi også vært linket til den chilenske landslagsspilleren Ben Brereton Diaz i Blackburn.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hvis Phillips forsvinner, håper jeg virkelig Sander Berge blir hentet som erstatter. I de siste landskampene våre så har han vært ruvende på midtbanen, og han fortjener virkelig noe bedre enn CC. Merkelig hvis han må ta en sesong til der.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Berge er en spiller som helt sikkert kunne fungert godt sammen med Phillips i en midtbaneduo. Det har dog vært fryktelig lite rykter om Berge, så tviler på at det er aktuelt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Nr 3 er klar. Mest aktive transfervinduet jeg kan huske. Og vi er enda ikke ferdig.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Velkommen Marc! Når den medisinske testen er unnagjort, naturligvis, men det er bare en formalitet. Jeg har heller ikke sett han spille, men har likevel en følelse av at dette kan bli bra!

Når det gjelder andre spillere vi må ha inn :
En spiss hadde selvsagt vært fint. Vi har vært linket til både Danny Ings og Ben Brereton.
Jeg ønsker meg Brereton av de to. Ings hadde på ingen måte noen god sesong i Aston, jeg tror han har sett sine beste dager.
Brereton scoret bøttevis med gåller på et middelmådig Blackburn denne sesongen. Billigere enn Ings må han vel være også. Her er det bare å slå til, Leeds!

Så er det en venstreback som kan danke ut bomkjøpet Firpo. Kommer ikke på noen spillere som har vært linket til oss i den posisjonen, men å finne en langt bedre spiller enn Firpo må vi vel få fikset.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Håper vi styrer unna både Ings og Brereton. Ings fyller 30 i sommer og har da vært rimelig skadeplaget tidligere i karrieren. Dyr blir han nok også.
Brereton bøttet inn med mål første halvdel av sesongen, men scoret kun 2 mål etter nyttår. Fyren har 170 kamper i Championship og kun vist seg frem i ett knapt halvår. Lukter stor risiko.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: søn jun 12, 2022 10:35 pm Hvis Phillips forsvinner, håper jeg virkelig Sander Berge blir hentet som erstatter. I de siste landskampene våre så har han vært ruvende på midtbanen, og han fortjener virkelig noe bedre enn CC. Merkelig hvis han må ta en sesong til der.
Kan hende du får ønsket ditt oppfylt : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... -phillips/

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Vi åpner mot Wolverhampton hjemme den 6.august.

Det får meg til å tenke på samme oppgjør i fjor hvor vi stiftet bekjentskap med denne karen :
https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/ ... supporter/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: tor jun 16, 2022 2:55 pm Vi åpner mot Wolverhampton hjemme den 6.august.

Det får meg til å tenke på samme oppgjør i fjor hvor vi stiftet bekjentskap med denne karen :
https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/ ... supporter/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeg spiller fotball med han faktisk 😅 han ble godt mobba. Engelsk kar som har flytta til Norge

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»