Huleboere på Mars?

Svar
Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Huleboere på Mars?

Legg inn av HB4596 »

Ser ut som noen har hugget i stein.

Bilde


HB4596

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Er det ikke snakk om at denne åpningen er på størrelse til en maur, mener jeg å ha lest?
I såfall tiny weeny marsboere da som har hugget i vei :)

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Fringegirl skrev: man mai 16, 2022 5:00 pm Er det ikke snakk om at denne åpningen er på størrelse til en maur, mener jeg å ha lest?
I såfall tiny weeny marsboere da som har hugget i vei :)
Om de også finner en itsy bitsy teenie weenie yellow polka dot bikini så begynner det å lukte fugl.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Spennende. Er dette et reellt bilde, eller er det noe tull som noen har funnet på?

Jack

Legg inn av Jack »

Nei, et bilde med høyere oppløsning viser tydelig at det er en del av et berg som har rast ut.

Jeg har ikke link per nu, men dette ble dementert ganske kjapt i en Reddit-tråd.

/thread closed

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Mehell skrev: man mai 16, 2022 5:13 pm Spennende. Er dette et reellt bilde, eller er det noe tull som noen har funnet på?
Man kan saktens spørre for spøkefugler finnes overalt.
Bildet ligger på NASA. Høyreklikk på bildet og kopier linkadressen.

HB4596

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: man mai 16, 2022 5:47 pm
Mehell skrev: man mai 16, 2022 5:13 pm Spennende. Er dette et reellt bilde, eller er det noe tull som noen har funnet på?
Man kan saktens spørre for spøkefugler finnes overalt.
Bildet ligger på NASA. Høyreklikk på bildet og kopier linkadressen.

HB4596
Det var dét som ble sagt oppi her: Det begynner å lukte fugl!

Mvh

BE (ikke B.E.)

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: ons mai 18, 2022 12:10 am
HB4596 skrev: man mai 16, 2022 5:47 pm Man kan saktens spørre for spøkefugler finnes overalt.
Bildet ligger på NASA. Høyreklikk på bildet og kopier linkadressen.
HB4596
Det var dét som ble sagt oppi her: Det begynner å lukte fugl!

Mvh

BE (ikke B.E.)
Huleboere på Mars eller Marsboere i hule...

Mener du at det kan være spøkefugler blant NASA ansatte?
I dette tilfelle regner jeg med at jeg vet hva som kan ha skjedd.

Jeg er 100% sikker på at bildet er ekte og at det som vises på bildet har en naturlig forklaring.
(En naturlig forklaring kan innbefatte utenomjordisk aktivitet.)

Mvh.

HB (ikke BH)

Ljot

Legg inn av Ljot »

Jeg leste et sted at 'åpningen' skal være 30x45cm, Altså ikke fryktinngytende dimensjoner. Omtrent som hiet til en litt lubben grevling. Mars-grevlinger er ellers et spennende konsept. Stripesnutede rakkere som biter til det knaser og tåler Mars-klima. Man må bare like tanken.

Men for å være på den kjedelige siden - bildet viser altså en 'åpning' på 30x45cm som helt klart er en geologisk effekt. Bruddet på venstre side er parallellt med en annen sprekk lengre til venstre i bildet. Hullets 'tak' skråner ned innover og følger lagningen i bergarten akkurat her. Så det er nok et naturlig og ganske kjedelig geologisk fenomen.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Ljot skrev: ons mai 18, 2022 6:21 pm Jeg leste et sted at 'åpningen' skal være 30x45cm, Altså ikke fryktinngytende dimensjoner. Omtrent som hiet til en litt lubben grevling. Mars-grevlinger er ellers et spennende konsept. Stripesnutede rakkere som biter til det knaser og tåler Mars-klima. Man må bare like tanken.

Men for å være på den kjedelige siden - bildet viser altså en 'åpning' på 30x45cm som helt klart er en geologisk effekt. Bruddet på venstre side er parallellt med en annen sprekk lengre til venstre i bildet. Hullets 'tak' skråner ned innover og følger lagningen i bergarten akkurat her. Så det er nok et naturlig og ganske kjedelig geologisk fenomen.
Du har nok ganske rett i det du sier. Som jeg sier så er det et utenomjordisk fenomen som spiller oss et puss. Det gikk et kraftig Mars-skjelv noen dager før bildet ble tatt. Hvis man ser etter så er stukturen langs døråpningene kryssende et stykke lengre ovenfor og at taket skråner nedover. Vi kan tilnærmet se at et "pyramideformet" kakestykke er ristet ut i skjelvet. Dette er uavhengig av størrelsen som sikkert er ikke rare åpningen.

Et artig fenomen på lik linje som bildet at fjellet som ligner et ansikt.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: ons mai 18, 2022 6:01 pm
Mvh.

HB (ikke BH)
Menmenmen... hvorfor bare HB, 45 og 96? Seksti'n er jo fortreffelig til te-knekt!

Mvh

BE
som snart skal ta seg en, har han tenkt

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: ons mai 25, 2022 11:20 pm
HB4596 skrev: ons mai 18, 2022 6:01 pm
Mvh.

HB (ikke BH)
Menmenmen... hvorfor bare HB, 45 og 96? Seksti'n er jo fortreffelig til te-knekt!

Mvh

BE
som snart skal ta seg en, har han tenkt
Litt usikker på disse tallene står for.


Mvh

HB456096

I dag blir det en knert Ardbeg Uigeadail

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 10:35 am Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?
Hva vet jeg? Mulig, men har noen sett på svaret som Carl Sagan fikk? https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... circle.svg

Her er stjernesystemet som passer til beskrivelsen: https://en.wikipedia.org/wiki/Gliese_667

Mvh

HB

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

HB4596 skrev: tor mai 26, 2022 10:48 am
fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 10:35 am Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?
Hva vet jeg? Mulig, men har noen sett på svaret som Carl Sagan fikk? https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... circle.svg

Her er stjernesystemet som passer til beskrivelsen: https://en.wikipedia.org/wiki/Gliese_667

Mvh

HB
Når man setter ut fjøslykta, kommer de svermende?
Han fikk besøk av en UFO.
Ikke noe spesielt oppsiktsvekkende ved det, da :-)

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jeg har dog et tips til alle aliens der ute :
Dersom Jorden prøver å kontakte dere, skygg unna og ligg lavt. Ikke svar.
Mennesket er en farlig art som vil gå til krig mot dere, plyndre dere og okkupere deres verden.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: tor mai 26, 2022 10:30 am
BlackEagle skrev: ons mai 25, 2022 11:20 pm
HB4596 skrev: ons mai 18, 2022 6:01 pm
Mvh.

HB (ikke BH)
Menmenmen... hvorfor bare HB, 45 og 96? Seksti'n er jo fortreffelig til te-knekt!

Mvh

BE
som snart skal ta seg en, har han tenkt
Litt usikker på disse tallene står for.


Mvh

HB456096

I dag blir det en knert Ardbeg Uigeadail
At du er usikker på tallene tviler jeg da ikke det minste på!

Men om du kan sende over noen få centiliter av den siste du nevnte, lover jeg at jeg ikke skal bli fornærma!

Mvh

BE

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 10:35 am Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?
Eller en alien formet som et fjell i et ansikt.
Man vet jo ikke alltid hva man får.

Mvh

BE

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: tor mai 26, 2022 12:14 pm
HB4596 skrev: tor mai 26, 2022 10:30 am
I dag blir det en knert Ardbeg Uigeadail
Men om du kan sende over noen få centiliter av den siste du nevnte, lover jeg at jeg ikke skal bli fornærma!
Usikker på sent svar? Men jeg beklager på det sterkeste, disse få centiliterene som var igjen ble fortært med kjemisk interesse for hvor rent man kan få slikket ut de siste dråper.
Anyway.... I dag spratt det jaggu opp en quarter cask fra Laph.... Hvis du ønsker noen av disse røkfylte dråper må du fortelle metoden på hvordan disse kan sendes over internet.

Mvh.

MD (mega drita)

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: tor mai 26, 2022 12:16 pm
fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 10:35 am Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?
Eller en alien formet som et fjell i et ansikt.
Man vet jo ikke alltid hva man får.

Mvh

BE
Vakk'e tilfeldigvis fanden som formet et fjell med et ansikt?

mvh

45

Number4

Legg inn av Number4 »

fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 10:35 am Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?
Det fant man for lenge siden, 1976 - ansiktet på Mars.

Bilde

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: lør mai 28, 2022 1:54 am
BlackEagle skrev: tor mai 26, 2022 12:14 pm
HB4596 skrev: tor mai 26, 2022 10:30 am
I dag blir det en knert Ardbeg Uigeadail
Men om du kan sende over noen få centiliter av den siste du nevnte, lover jeg at jeg ikke skal bli fornærma!
Usikker på sent svar? Men jeg beklager på det sterkeste, disse få centiliterene som var igjen ble fortært med kjemisk interesse for hvor rent man kan få slikket ut de siste dråper.
Anyway.... I dag spratt det jaggu opp en quarter cask fra Laph.... Hvis du ønsker noen av disse røkfylte dråper må du fortelle metoden på hvordan disse kan sendes over internet.

Mvh.

MD (mega drita)
Jeg er usikker på forsendelsesmetode ... det er jo slutt på Linjegods - og dessuten er jeg ikke sikker på om den hadde kommet fram med dem før futten var gått...

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2638
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: lør mai 28, 2022 1:56 am
BlackEagle skrev: tor mai 26, 2022 12:16 pm
fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 10:35 am Hva blir det neste? At de finner et ansikt formet i fjell av aliens?
Eller en alien formet som et fjell i et ansikt.
Man vet jo ikke alltid hva man får.

Mvh

BE
Vakk'e tilfeldigvis fanden som formet et fjell med et ansikt?

mvh

45
Nå skal man ikke tro alt man hører, men jeg har hørt at det var fanden som presenterte hr. Nazareus på en pizza, også. Hvorvidt det er å male fanden på veggen, er jeg neimen ikke sikker på!

Mvh

BE

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Marsboere i hule eller huleboere på Mars, er de ute og farter med sin nyeste Mercedes?Bilde

Jeep'n ble fotografert da den brøt lokale fartsregler på et av disse bildene: https://mars.nasa.gov/msl/multimedia/ra ... d_sol=2438

mvh

HB, som aldri flyr i fylla.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: lør mai 28, 2022 7:04 pm
HB4596 skrev: lør mai 28, 2022 1:56 am
BlackEagle skrev: tor mai 26, 2022 12:16 pm

Eller en alien formet som et fjell i et ansikt.
Man vet jo ikke alltid hva man får.

Mvh

BE
Vakk'e tilfeldigvis fanden som formet et fjell med et ansikt?

mvh

45
Nå skal man ikke tro alt man hører, men jeg har hørt at det var fanden som presenterte hr. Nazareus på en pizza, også. Hvorvidt det er å male fanden på veggen, er jeg neimen ikke sikker på!

Mvh

BE
Det var sikkert gjort da han gikk tom for maling.

mvh

HB

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

fargeblind skrev: tor mai 26, 2022 11:00 am Jeg har dog et tips til alle aliens der ute :
Dersom Jorden prøver å kontakte dere, skygg unna og ligg lavt. Ikke svar.
Mennesket er en farlig art som vil gå til krig mot dere, plyndre dere og okkupere deres verden.
For all del ,ikke proklamer det..Dersom de er der ute, har de kanskje samme ide om og robbe oss for kjøtt og metaller osv.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ljot skrev: ons mai 18, 2022 6:21 pm Jeg leste et sted at 'åpningen' skal være 30x45cm, Altså ikke fryktinngytende dimensjoner. Omtrent som hiet til en litt lubben grevling. Mars-grevlinger er ellers et spennende konsept. Stripesnutede rakkere som biter til det knaser og tåler Mars-klima. Man må bare like tanken.
Dette så jeg en dokumentar om på barne-tv for mange år siden.

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»