Serier vi ser fram til

Svar
SirJames

Re: Serier vi ser fram til

Legg inn av SirJames »

Men ser ikke problemet, jenter.

Vi bor i Norge, plenty med drittvær på sommeren også. Bare å rulle i gang en serie eller tre da :)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirJames skrev: fre mar 18, 2022 9:23 pm Men ser ikke problemet, jenter.

Vi bor i Norge, plenty med drittvær på sommeren også. Bare å rulle i gang en serie eller tre da :)
Jeg lå inne en sommer i fjor, det skjer ikke igjen. Nok ting å oppleve og reise å se.

Glad i ølkjellere også, men det er ikke der jeg tilbringer sommeren. Da er det uteservering som gjelder.

Skal sies at hvis det blir veldig varmt, som i 2018, så kan en kald kino være kjærkommen. Men det er mer unntaket enn regelen.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

fazz skrev: fre mar 18, 2022 9:04 pm eller en eller annen araber spille Freddy Mercury osv osv.
Jeg får lemus i skrukken av å se noen skrive Freddy Mercury. Han het altså Freddie Mercury. Og han var av persisk/indisk opprinnelse, så Malek funket helt utmerket. Jeg ville derimot ha reagert dersom det var Björk som fikk rollen.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Da er premieredatoen satt for "House of the Dragon", 21.august.

"House of the Dragon, HBO’s first spin-off series of its record-breaking juggernaut “Game of Thrones,” will premiere on Aug. 21, the network announced Wednesday.

Set two centuries before the events of “Game of Thrones,” the ten-episode prequel series will depict how the House of Targaryen fell into a bitter and brutal civil war known as the Dance of the Dragons — presaging the beginning of the end of the ruling family of Westeros."

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Plutselig ble dette prosjektet litt mer interessant.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/8Q8Qbx/ ... hovedrolle

BioDex

Legg inn av BioDex »

Dette ser meget lovende ut;



Ser også fram til denne;


Glycinello

Legg inn av Glycinello »

We own this city har premiere i morgen på HBO Max. Den ligger ikke inne på lista over "kommende episoder", så mulig den kommer til Noreg senere. Jeg har i alle fall trua.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: søn apr 24, 2022 9:26 pm We own this city har premiere i morgen på HBO Max. Den ligger ikke inne på lista over "kommende episoder", så mulig den kommer til Noreg senere. Jeg har i alle fall trua.
Takk for tips, skal sjekke ut denne i løpet av uka.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

House of the Dragon, official Teaser Trailer


Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Bosch er tilbake på Prime!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Sesong 4 kommer i juni, jeg gleder meg 😁


BioDex

Legg inn av BioDex »

Aiaiai...dette blir moro;


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Eddie skrev: tir mai 10, 2022 1:53 pm
TerryMcDermott skrev: søn mai 08, 2022 9:20 pm --- Bosch er tilbake på Prime!
Ny episode hver uke eller er hele serien lagt ut?
--- Fire første ute samtidig, så en og en

SirJames

Legg inn av SirJames »

TerryMcDermott skrev: man mai 16, 2022 8:28 pm
Eddie skrev: tir mai 10, 2022 1:53 pm
TerryMcDermott skrev: søn mai 08, 2022 9:20 pm --- Bosch er tilbake på Prime!
Ny episode hver uke eller er hele serien lagt ut?
--- Fire første ute samtidig, så en og en
*to og to

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

TerryMcDermott skrev: søn mai 08, 2022 9:20 pm --- Bosch er tilbake på Prime!
Venter til alt er lagt ut, så er jeg tilbake på Prime.
Verdens beste serie.

BioDex

Legg inn av BioDex »



Ser veldig fram til denne.

Juni blir en fullpakket mnd. med denne serien + The Boys, Westworld, Ms. Marvel og The Umbrella Academy

BioDex

Legg inn av BioDex »


SirJames

Legg inn av SirJames »

Føler meg egentlig temmelig lunken til en serie om en kvinnelig Hulk-advokat..

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

SirJames skrev: ons mai 18, 2022 4:42 pm Føler meg egentlig temmelig lunken til en serie om en kvinnelig Hulk-advokat..
Yeah, wont be watching.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Likte traileren, og skal se serien og SÅ gjøre opp en mening :mrgreen:

Her en annen serie som ser ganske så lovende ut;


Baluba

Legg inn av Baluba »

Den 7'ende sesongen av serien "The 100" er fra idag klar på Netflix.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Baluba skrev: fre mai 20, 2022 12:27 pm Den 7'ende sesongen av serien "The 100" er fra idag klar på Netflix.
Endelig. Det har tatt evigheter.

SirJames

Legg inn av SirJames »

BioDex skrev: tor mai 19, 2022 9:03 pm Likte traileren, og skal se serien og SÅ gjøre opp en mening :mrgreen:

Her en annen serie som ser ganske så lovende ut;
► Show Spoiler
Skal selvsagt ikke dømme 100 % på forhånd, men døgnet mitt har uansett ikke nok timer til at jeg kan bruke tid på serier jeg mistenker ikke tilfredsstiller mine krav/smaker. Jeg ser derfor an mottakelsen den får på IMDB, og hvis den feks havner på rundt 6-7, velger jeg å stå over. Av og til strekker jeg meg til å se første episode, gitt at magefølelsen sier ja.

Den serien du linker til i dette innlegget, derimot, er jeg også temmelig spent på 8-)

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

De siste 6 episodene av Better Call Saul kommer 11.juli!

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

SirJames skrev: ons mai 18, 2022 4:42 pm Føler meg egentlig temmelig lunken til en serie om en kvinnelig Hulk-advokat..
Det reaches mye i bransje om dagen. Selskapene WeWork, Uber og Theranos har alle egne dramaserier. Tross at det er lagd dokumentarer som dekker alt.

WeWorked , UberPumped: The battle for Uber og den serien hvor Amanda Seyfried spiller Elizabeth Holmes.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

BioDex skrev: ons mai 18, 2022 4:35 pm
Haha! Det ser så jævlig dårlig ut!

BioDex

Legg inn av BioDex »

Disse kommende Netflix seriene ser ganske lovende ut;




Cabal

Legg inn av Cabal »

BioDex skrev: man jun 06, 2022 8:44 pm Disse kommende Netflix seriene ser ganske lovende ut;
Fy fan i hælvetta som jeg gleder meg til Sandman. Verdens desidert beste tegneserie bør da kunne innfri? La oss håpe den blir publikumsvennlig så den får gått ferdig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Cabal skrev: man jun 06, 2022 9:19 pm
BioDex skrev: man jun 06, 2022 8:44 pm Disse kommende Netflix seriene ser ganske lovende ut;
Fy fan i hælvetta som jeg gleder meg til Sandman. Verdens desidert beste tegneserie bør da kunne innfri? La oss håpe den blir publikumsvennlig så den får gått ferdig.
Gleder meg så sjukt til å se Jenna Coleman Johanna Constantine og Gwendoline Christie som Lucifer.

At de har fått med folk som Charles Dance og Stephen Fry i tillegg gjør at jeg gleder meg enda mer!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»