MMA

Svar
Lew_Ashby

Re: MMA

Legg inn av Lew_Ashby »

The Reaper fight week, gutter! For min del er det vanskelig å bli mer hypet enn for nettopp det. Whittaker vært langt mer kalkulert i sine tre fighter etter Izzy-tapet enn han var tidligere. Var for offensiv og ble kontret i stykker sist, og jeg tror også det lange og alvorlige skadeoppholdet gjorde sitt til at han ikke var på topp. Forhåpentligvis har han gjort justeringer som gjør at han kan konkurrere bedre, jeg tror ikke det han viste mot Izzy i første kamp er representativt for Whittaker sine ferdigheter.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tror Sean Strickland er inne på noe da han sier at den rette måten å slå Izzy på er å gjøre det om til dog fight fremfor MMA. Kelvin Gastelum viste jo nettopp dette. Bobby Knuckles har nok gjort hjemmeleksen sin siden sist, og vil nok bli en mye større fight for Izzy denne gangen. Hadde også vært gøy om Robert vant kun for å skape litt interesse i divisjonen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er det noen som vet hvordan man får sett prelims live og lovlig uten noe IP adresse endringer?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

CPMunk skrev: lør feb 12, 2022 7:43 pm Er det noen som vet hvordan man får sett prelims live og lovlig uten noe IP adresse endringer?
Har bra virusprogram og bruker denne til alt, ikke for alle...

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Elsker denne gubben

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Digger selv Khamzat. Veldig interessant fighter jeg alltid vil være klistret til skjermen for å se. For å bruke en pro rasslin referanse, minner han om Goldberg i WCW. Totalt overkjøre alle han blir puttet i buret mot. Om han nå får Gilbert Burns fighten, får vi endelig se hva han gjør med en som har full kontroll på bakken. Vil egentlig ha han mot Usman fortest mulig.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Islam Machakev kan for min del bare få vinneren av Justin Gaethje og Charles Oliviera. Alt for overlegen i sinde 2 siste fights.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Tom Aspinall kommer til å gå langt, digger selvsikkerheten hans. Volkov totalt sjanseløs.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TrueTopRed skrev: lør mar 19, 2022 11:52 pm Tom Aspinall kommer til å gå langt, digger selvsikkerheten hans. Volkov totalt sjanseløs.
Faen, glemte at det var UK-tid. Spennende med Aspinall ja

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

MatsEn89 skrev: søn mar 20, 2022 12:48 am Faen, glemte at det var UK-tid. Spennende med Aspinall ja
Misset det helt selv, men logget akkurat inn i tide for denne ene kampen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Aspinall når langt i HW divisjonen ja. Håper han får fight mot Tuivasa om Miocic blir booket mot Jones. Ellers bør Tuivasa få fighte Miocic. Har Gane da som per nå er ganske ledig for Aspinall.

Paddy må nok steppe opp gamet sitt da begge fightene hans i UFC hadde ikke funket mot top 15 lightweights. Men utrolig hvor langt han kommer til å nå uansett egentlig.

Syk KO av Molly!!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Jorge Masvidal (også fra AEW-fame), også kalt idioten har angrepet Colby Covington ei uke etter deres PPV utenfor en restaurant og står i fare for fengsel i opptil 5 år i verste fall. Link her https://www.cbssports.com/mma/news/jorg ... his-tooth/

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Salihovic91 skrev: tir mar 22, 2022 8:06 pm Jorge Masvidal (også fra AEW-fame), også kalt idioten har angrepet Colby Covington ei uke etter deres PPV utenfor en restaurant og står i fare for fengsel i opptil 5 år i verste fall. Link her https://www.cbssports.com/mma/news/jorg ... his-tooth/
Damn. Blir nok noen år i buret, hvis det er som det høres ut der

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Khamzat vant etter en skikkelig fight mot Burns. Det var jevnt men rett vinner som jeg ser det. Var derimot litt mer overasket over Sterlings resultat mot Yan, men men.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TrueTopRed skrev: søn apr 10, 2022 1:41 pm Khamzat vant etter en skikkelig fight mot Burns. Det var jevnt men rett vinner som jeg ser det. Var derimot litt mer overasket over Sterlings resultat mot Yan, men men.
Hadde forventet mer kvalitet av Khamzat. Vet at han er nybegynner og at Burns er dritgod, men trodde Khamzat skulle være mer dynamisk i stilen.

Men så er jeg casual da 😆

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Brutalt av Chandler!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Oliveira virker ustoppelig. Har aldri sett noen ta seg av Justin på den måten. Fikk noen på tryne før han våknet på allvor og dikterte det som skjedde.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Kjekt å se Tony vinne en runde i det minste. Utrolig synd å se han bli knocket da.

Når Khabib pensjonerte seg, LW tittelen ble vacated og Michael Chandler eller Charles Oliveiera skulle bli den nye mesteren i divisjonen så jeg for meg at prestisjen på tittelen kom til å synke betraktelig. Charles Oliveira har derimot ikke gjort annet enn å øke verdien i mine øyne. Synd det med vekten og at han nå ble strippet for tittelen. Men måten han sto i midten av octagonen med Gaethje, og gjorde det bedre og raskere enn noen før, viser at han er rettmessig tittelholder.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Charles er utrolig stor. Plukker han litt smart kan han bli tidenes mestvinnende. 20 seiere.

Elsker stilen, så smooth

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det er også helt utrolig hvordan Charles bare presser på selv om han blir slått ned to ganger i løpet av et minutt. Blir spennende å se om Conor får matchen sin mot Charles når han kommer tilbake.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Kenneth Bergh tap i titelfight i Superior Challenge mot Ederson Macedo. For en skuffende kamp, der Bergh var domminant för en feil gjorde at brassen slapp til å fikk strypt normannen som tappet.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Ser at det går noen godbiter i natt:

Weilli v Joanna Jedrzejczyk
Valentina Schevchenko v santos
Teixeira v Jiri Prochazka

Blir overrasket om Teixeira har noe å sette imot Tjekkern, selv om alt kan skje når de store gutta får inn slag. Jiri har import meg hver gang jeg har sett han i octagonen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TrueTopRed skrev: lør jun 11, 2022 9:38 pm Ser at det går noen godbiter i natt:

Weilli v Joanna Jedrzejczyk
Valentina Schevchenko v santos
Teixeira v Jiri Prochazka

Blir overrasket om Teixeira har noe å sette imot Tjekkern, selv om alt kan skje når de store gutta får inn slag. Jiri har import meg hver gang jeg har sett han i octagonen.
Stilen hans gjør meg stor fan, men alltid skummelt å møte en anakonda som Texeira. Kampen mot Reyes var et høydepunkter fra i fjor.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

MatsEn89 skrev: lør jun 11, 2022 10:42 pm Stilen hans gjør meg stor fan, men alltid skummelt å møte en anakonda som Texeira. Kampen mot Reyes var et høydepunkter fra i fjor.
Ja det må väre vanskelig å forbrede seg foran en kamp mot han. Heller angripe de svakhetene han tross alt har, men offensivt har han mye spennende å komme med. Ble en skikkelig fight til slutt det der, og Teixeira gjorde et par tekniske tabber på veien, ellers kunne det vel fort vippet andre veien så trött som Jiri var der.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Den kraftfulle svingen til Weilli var det lite å gjöre noe med. Joanna gjör nok helt rett som legger opp. Forbrede seg i 2 år også dette, da forstår hun at det fort blir lite å se frem imot for for den tidligere mesteren. Så like greit å ta tak i andre ting tenker jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sean Strickland er en shady psykopat, men han gjorde denne presskonferansen helt konge. Blir stas å se Pereira mot en sterk mostander i MMA og håper han slår Strickland. Tipper Izzy er rimelig keen på å møte ham i ringen, mye å revansjere i kampsport.

Gleder meg til lørdag, solid kort med en haug fete kamper.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Alex Pereira har ikke vært veldig overbevisende i MMA tidligere da og Sean Strickland er en solid striker. Ser for meg Strickalnd lett kan ta denne fighten med jab og takedown.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: fre jul 01, 2022 3:34 pm Alex Pereira har ikke vært veldig overbevisende i MMA tidligere da og Sean Strickland er en solid striker. Ser for meg Strickalnd lett kan ta denne fighten med jab og takedown.
Tenker det blir resultatet selv. Strickland kun en ørliten favoritt, setter nok litt penger. Setter nok også spill på Holloway og Munoz, og en long shot-trippel på Holloway, Munoz og Strickland.

Isåfall håper jeg jo selvfølgelig IKKE at Pereira vinner 😅

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Holloway sin beting line er veldig fristende ja. Men det er mot Volkanovski så det blir nok et tredje tap uheldigvis.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: fre jul 01, 2022 5:01 pm Holloway sin beting line er veldig fristende ja. Men det er mot Volkanovski så det blir nok et tredje tap uheldigvis.
Synes oddsen er for høy, så da er det jo verdi i mine øyne. Vant emm mot Volk sist, og har hatt full kontroll på Yair (framstod tidvis litt som en cruising inn til kalkulert Holloway-seier) og Kattar (slakt) i mellomtiden.

Tror fighten blir stående, og Holloway sin boksing er blitt enda mer elite siden sist de møttes. Volk også gjort store framskritt der, og skjønner jo at han er favoritt. Men ikke så stor favoritt som oddsen skulle tilsi.

Får vi en fjerde fight om Max vinner?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»