Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Lezah

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Lezah »

Jeg har lest noe på nett, og er herved i harnisk, party people :S

Hetfield

Legg inn av Hetfield »





Gøy om han går dit og skyter oss ned til enda en EL-plass

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ronaldo er en vinnerskalle. Synd han er den eneste i hele klubben.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: lør jun 25, 2022 8:14 pm Da får vi en verdensklasse spiller på midtbanen til en ganske brukbar pris.
Akkurat nå tar jeg en signing som en fremgang, selv om det nesten har brukt 2 mnd på en spiller som de vil selge og vi vil kjøpe. Det i seg selv er litt rart, men tar det. Det sagt, "deal close" sies det....skal vi si at det fortsatt tar en ukes tid?

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

rommegrot skrev: lør jun 25, 2022 8:14 pm Da får vi en verdensklasse spiller på midtbanen til en ganske brukbar pris.
Ser helt klart en god spiller, men mener han må prestere jevnt og på et høyt nivå over tid i en toppliga før han får det stempelet. Var veldig god i Ajax, men blandet drops i Barca så langt ( av det jeg har sett i alle fall). Syns han varierer en del på landslaget også.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Glycinello skrev: søn jun 26, 2022 12:54 am Ser helt klart en god spiller, men mener han må prestere jevnt og på et høyt nivå over tid i en toppliga før han får det stempelet.
La oss først diskutere hva som er "verdensklassespiller" (bare for at det er så gøy, ok litt ironisk), for det det blir vel litt som å bruke legendarisk om spillere, et løst uttrykk uten en fast definisjon på hva er.

Som du ser det, er det kremen i verden eller spillere som spiller på det øverste nivået blandt spillere. Kan man argumentere for at en som spiller for brasil og united (fred) er det?

For min del er det viktigere hva manager ønsker, enn å få klasket et verdensklassestempel (hva det nå enn er) på seg. For det vil i dette tilfelle fort føre til at han blir den beste utgaven av seg selv (satset på å brukt på det han er go på), og iallefall på sikt når andre brikker på laget kommer på plass. Per idag, er det fortsatt mye mangler eller for svake kort rundt han, men mulig man får til noe resten av vinduet for å underlette det.

Min personlige mening er at spiller man for de store klubbene i PL så går man under det å være verdensklassespiller.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

TrueTopRed skrev: søn jun 26, 2022 1:54 am
Glycinello skrev: søn jun 26, 2022 12:54 am Ser helt klart en god spiller, men mener han må prestere jevnt og på et høyt nivå over tid i en toppliga før han får det stempelet.
La oss først diskutere hva som er "verdensklassespiller" (bare for at det er så gøy, ok litt ironisk), for det det blir vel litt som å bruke legendarisk om spillere, et løst uttrykk uten en fast definisjon på hva er.

Som du ser det, er det kremen i verden eller spillere som spiller på det øverste nivået blandt spillere. Kan man argumentere for at en som spiller for brasil og united (fred) er det?

For min del er det viktigere hva manager ønsker, enn å få klasket et verdensklassestempel (hva det nå enn er) på seg. For det vil i dette tilfelle fort føre til at han blir den beste utgaven av seg selv (satset på å brukt på det han er go på), og iallefall på sikt når andre brikker på laget kommer på plass. Per idag, er det fortsatt mye mangler eller for svake kort rundt han, men mulig man får til noe resten av vinduet for å underlette det.

Min personlige mening er at spiller man for de store klubbene i PL så går man under det å være verdensklassespiller.
Fair enough det. Selv tenker jeg topp 7-8 spillere i sin posisjon og har prestert jevnt i en større liga over en viss periode. La oss si rundt 5 år bare for å tidfeste.

Hodor

Legg inn av Hodor »

chelsea8 skrev: lør jun 25, 2022 8:50 pm
Dine tweets er alltid velkommen her. Denne tråden har litt høyere takhøyde enn din havn

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hodor skrev: søn jun 26, 2022 5:10 am
chelsea8 skrev: lør jun 25, 2022 8:50 pm
Dine tweets er alltid velkommen her. Denne tråden har litt høyere takhøyde enn din havn
CFCs viktigste signering er vel å få inn ny sugar daddy? Viktig å ha noen i ryggen som kan hjelpe dem litt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Glycinello skrev: søn jun 26, 2022 3:43 am Selv tenker jeg topp 7-8 spillere i sin posisjon og har prestert jevnt i en større liga over en viss periode. La oss si rundt 5 år bare for å tidfeste.
Kjøper det, og det virker rimelig det også!

Saliph

Legg inn av Saliph »


mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Å være sportsjournalist med fokus på overganger må være den enkleste jobben i verden. "Sources understand". "Aim to potentially prepare a new bid before the transfer window ends. Maybe."

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hodor skrev: søn jun 26, 2022 5:10 am

Dine tweets er alltid velkommen her. Denne tråden har litt høyere takhøyde enn din havn
Bra 😊 Artig med litt banter i Transfertråden når overgangene har uteblitt så langt.

Edit: For øvrig var det vel trolling rundt krig og invasjon som ikke var velkommen i Chelsea-tråden.

Lezah

Legg inn av Lezah »

La oss håpe:


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jaggu på tide hvis det skjer. Må få ut endel sånne, så blir det bra.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Mye som tyder på at FDJ bør være landet i uken som kommer nå. Det meldes også at Eriksen kommer til å bestemme seg for hvilket tilbud han takker ja til kommende uke, og at United er positiv. Skulle man få et positivt svar fra Eriksen og få FDJ-dealen i havn neste uke kan vel ikke dette sies å være en så horribel start på vinduet? Fortsatt flere hull som må tettes, men det kommer ikke til å skje på ett vindu.

Får man i tillegg inn en stopper + Antony inn sier jeg meg fornøyd. Er vel noen åpenbare spørsmålstegn rundt prioriteringene ved å prøve å hente Eriksen og Antony med utfordringene som er både på stopper, back og spissplass, men det går nok litt på at Bruno kan fungere som en falsk 9er, samt manglende attraktive tilgjengelige høyrebacker.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Reddington skrev: søn jun 26, 2022 9:24 pm Får man i tillegg inn en stopper + Antony inn sier jeg meg fornøyd.
Blir ikke midtbanen overkjørt og behøver noen defensive fibre der sammen med De Jong? Eller er tanken nå at vi skal beholde ballen innen laget og gjennom det ikke slippe til bakover? Føler at vi behøver en som kompletterer De Jong bedre enn det vi har. Eller er Garner kapabel med en gang?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Nevnte det da Tcouameni og Nunes overgangene ble bekreftet; blir spennende å se hvor lista ligger for solide PL-spillere mht pris. Nå prates det om £60 mill for Raphinha og Richarlison. Da synes jeg ikke pris for Nunes virker like ille.

Og FdJ, til en totalverdi av £69 mill, virker fair. Nesten billig. Heller ikke like avskrekket av prisen som nevnes for Antony i et slik klima.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Raphinha sin pris er jo helt ellevill. Men kan være det bare er meg som ikke synes han lever opp til hypen han har fått.
Men kanskje han får det skikkelig til i et godt lag..

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Synes behovet er større på backplass enn i midtforsvaret.

Lezah

Legg inn av Lezah »

At Ajax driver og jobber med å signe Bergwijn; legger vi noe i det? Det er jo ikke en naturlig erstatter for Haller, skulle man tro, uten at jeg
1. Vet hvordan ny manager vil spille
2. Aner om de har en Kluivert eller noe klar til å sprette opp fra akademiet sitt

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Er det lov å håpe at det skjer noe i dag?

Edit : Det viktigste er at vi står sammen om dette.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

1.juli vil det nok skje en del, med et slankere lønnsbudsjett og overgangsvinduer som åpner i resten av Europa.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »



"CL er alpha og omega. United er en bakgårdsklubb"

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

mrmanutd skrev: søn jun 26, 2022 11:13 am Å være sportsjournalist med fokus på overganger må være den enkleste jobben i verden. "Sources understand". "Aim to potentially prepare a new bid before the transfer window ends. Maybe."
:lol: :lol:

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Romero på jobb.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: man jun 27, 2022 3:10 pm Romero på jobb.
Kan det være noe annet enn De Jong? Hadde digget om det var en litt mer overraskende Pau Torres eller noe sånt. De Jong tror jeg kommer uansett, spm er mer når.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ale skrev: man jun 27, 2022 3:23 pm
rommegrot skrev: man jun 27, 2022 3:10 pm

Romero på jobb.
"Frenkie stays at Barcelona. It's the 100%. Player happy now."
Heheheh det hadde faktisk vært latterlig gøy.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jeg får bare mer og mer følelsen av at Eriksen er feil man for oss nå. For 2-3 år siden ja, men ikke nå.
Håper at han velger mer spilletid og Brentford.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ale skrev: man jun 27, 2022 3:25 pm Gerard Romero kan sleike mine svette julebjeller.
Neida.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»