Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Hetfield

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Hetfield »

Ale skrev: ons jun 29, 2022 4:16 pm Virker som om De Jong ikke vil dra fra Barcelona. Noe som betyr at vi har kastet bort en hel måned på dette. Det er surt!

Fra mr.95 %, ikke så veldig tiltro til at det er noe annet enn en face-saving brief fra Barca.
Sist redigert av Hetfield den ons jun 29, 2022 4:43 pm, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

rommegrot skrev: ons jun 29, 2022 11:49 am Stille i dag.
Sol i morgen.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Det vil overraske meg stort hvis det ender med at De jong ikke vil til United. Det må vel være det første man sjekker når man vil få tak i en spiller. Det vil være et stort tillitsbrudd til Mourtough hvis denne overgangen strander pga det. Men jeg har egentlig ikke noe tro på det. Det er minst like mange rapporter som sier at de personlige betingelsene ikke er noe problem.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hvem er det som melder at De Jong ikke vil komme?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

rommegrot skrev: ons jun 29, 2022 5:22 pm Hvem er det som melder at De Jong ikke vil komme?
Noe spansk fjas-media

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Er jo litt underholdende å se hvor hysterisk visse blir av alle rykter. :)

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

greyserpent skrev: ons jun 29, 2022 5:41 pm Er jo litt underholdende å se hvor hysterisk visse blir av alle rykter. :)
Er man verdens største og verdens mest dedikerte United supporter så er vel tapetkniven halvveis gjennom armen nå

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Harduetforslag skrev: ons jun 29, 2022 5:43 pm
greyserpent skrev: ons jun 29, 2022 5:41 pm Er jo litt underholdende å se hvor hysterisk visse blir av alle rykter. :)
Er man verdens største og verdens mest dedikerte United supporter så er vel tapetkniven halvveis gjennom armen nå
:lol:

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

markantovertak skrev: ons jun 29, 2022 4:41 pm
rommegrot skrev: ons jun 29, 2022 11:49 am Stille i dag.
Sol i morgen.
Ser ok ut i helga ... stabil temperatur.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Pubertalt mense-sammenbrudd pga ting man leser om overganger på nett er heldigvis en tilbakelagt epoke.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Kontroll her!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Fine forhold, bare å sole seg.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Harduetforslag skrev: ons jun 29, 2022 5:43 pm
greyserpent skrev: ons jun 29, 2022 5:41 pm Er jo litt underholdende å se hvor hysterisk visse blir av alle rykter. :)
Er man verdens største og verdens mest dedikerte United supporter så er vel tapetkniven halvveis gjennom armen nå
Oss ringrever:

Bilde

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Er så lei. Jeg er det. Men jeg skal holde ut.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Men i morgen må det smelle. Jeg har virkelig trua på det!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ale skrev: tor jun 30, 2022 12:08 am Siste dagen i juni er her. Fest setebeltene. Dette er dagen.
Idag og imorgen skjer det.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Siste dagen med Pogba og Lingard på kontrakt. Deilig.

qbah

Legg inn av qbah »

TrueTopRed skrev: tor jun 30, 2022 1:21 am Siste dagen med Pogba og Lingard på kontrakt. Deilig.
Som å miste 100 kg (med penger og Tiktoks) av skuldrene.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Goldbridge har rett, vi kan gå fra 0 signeringer til 3 signeringer på én dag.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Eriksen skal bestemme seg hvert øyeblikk også. Man kan si mye om Eriksen, men jeg tror han er et glimrende tilskudd til troppen. Greit, han er 30 år men erfaring kan ikke undervurderes. Han er en veldig smart spiller som sjeldent gjør feil, med en glimrende høyrefot også!

Det blir nok av kamper å spille.

Robin

Legg inn av Robin »

Må si jeg lurer veldig på om det er sammenheng mellom pengene Barcelona nettopp fikk inn og FDJ-salget. At vi snakker 30.juni og slutten av regnskapsåret er jo klart. Er jo et sammensurium hele økonomien deres og da særlig når La Liga regulerer veldig mye deretter. Men med dagens innskudd, forsvinner 1/3-regelen ved et Frenkie-salg?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Robin skrev: tor jun 30, 2022 2:42 pm Må si jeg lurer veldig på om det er sammenheng mellom pengene Barcelona nettopp fikk inn og FDJ-salget. At vi snakker 30.juni og slutten av regnskapsåret er jo klart. Er jo et sammensurium hele økonomien deres og da særlig når La Liga regulerer veldig mye deretter. Men med dagens innskudd, forsvinner 1/3-regelen ved et Frenkie-salg?
Nei, de må ha 500 mill euro i overskudd for å komme under den regelen. Så mye har de ikke fått inn "enda"

Inntil det kan de bare bruke 33 mill for hver 100 mill de får inn, om det være seg lån, overgangssummer, tv-penger osv.

Blir en travel dag for Laporta uansett!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »



Noen tro på dette?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

missChance skrev: tor jun 30, 2022 4:31 pm

Noen tro på dette?
Beste andre keeper United har hatt på lang tid.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ale skrev: ons jun 29, 2022 5:43 pm Siste nytt: De Jong til United, Raphinha til Barca. Liker stilen.
Det ville vært gull😁👍

Bongis

Legg inn av Bongis »

missChance skrev: tor jun 30, 2022 4:31 pm

Noen tro på dette?
Liker ikke han der å spille fotball eller noe?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: tor jun 30, 2022 4:31 pm

Noen tro på dette?
Han var gjennomført profesjonell og var stabil de gangene han fikk spille, tiltross for lange perioder uten jevnlig kamptrening.

Gratis, f.o.m idag, vil ha endel lavere lønn enn Hendo og en god kort-tids nr.2 løsning slik jeg ser det.

Gi han et års-kontrakt med opsjon på et til.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hadde vært glimrende å få inn Romero igjen. Klager ikke, godt nivå og mindre i lønn. Hvorfor ikke?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ale skrev: tor jun 30, 2022 5:03 pm Var det dama hans som lagde oppstyr?
Eller husker jeg feil?
Ja, men da ble han beholdt som tredje-keeper et helt år mot sin vilje, siden Woodie og OGS ikke ville selge han til en annen PL-klubb..

Vi har Tom Heaton, men han er dårligere og ryktes bort til Middlesborough.

Så behovet for en ny nr.2 er der når Henderson straks går på lån til Nott. Forest.
Sist redigert av Hetfield den tor jun 30, 2022 5:15 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: tor jun 30, 2022 5:04 pm mindre i lønn.
Mindre enn hva? At han tar mindre nå enn de £100k i uken han hadde sist og sa seg fornöyd med det?

Siste året til Romero hadde vi vel noe sånn som Romero på 100, Henderson på 120 og De Gea 350 for våres 3 keepere. Ed Woodward sa en gang ""We can do things in the transfer market that other clubs can only dream of. Watch this space." :

Der har vi altså 3 keepere med sammenlagt nesten 7 mille nkr i uken :) Tross dette ville vi ikke selge romero til leeds for det klubben mente var småpenger, og endte opp med å betale hans 100.000 i uken hele sesongen istedet.

Det sagt, så er det få reservekeepere jeg har kjent meg så trygg med som Romero. Men hva som er sant av rykter eller ikke, jeg kan fint se at han gjerne kommer tilbake hvis han tenker på den lönnen han hadde sist.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»