Elden Ring

Svar
Hedning

Re: Elden Ring

Legg inn av Hedning »

trønderen skrev: ons jun 08, 2022 10:53 pm
Hedning skrev: ons jun 08, 2022 9:21 pm
trønderen skrev: tor mai 12, 2022 10:47 pm
Herlig! Jeg soser så mye rundt og gjør alt mulig annet enn å følge hovedstoryen, at jeg har igjen mye enda. Og jeg elsker det.
Nå etter nesten en måned... Hvordan går det? Blitt god til å fekte nå?
Haha, ja føler jo det. Tror jeg begynner å nærme meg slutten nå. Men jeg oppdager stadig nye områder og bosser, så ting tar tid. Er overlevlet for enkelte områder jeg oppdager merker jeg. Er vel snart 140 i level. Ikke like vanskelig da når man oppdager en boss man kunne møtt på for 100 timer siden.
Etter å ha blitt drept av one hit kills mye i starten var det godt å få levlet opp,og være kapabel til å levere det samme tilbake når man møtte en boss man skulle tatt tidligere syntes jeg :D
Flere av de evergaol greiene i starten glemte jeg til tider å oppsøke,så der fikk jeg delt ut noen one shots som gjorde godt for selvtilliten :D
Bra å høre fektingen sitter. Jeg tror Elden Ring Wikipedia anbefalte ca lever 150 på slutten,så da virker det jo som du er i rute.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Må si at Elden Ring er overraskende overkommelig til ett FS-spill å være, langt mer brukervennlig sådan. Demon Souls-serien/Bloodborne/Sekiro ble litt for hardcore for min del, men Elden Ring har snudd helt om på det.
Syns man her har truffet på en veldig god balanse mellom de to ytterpunktene.

Nydelig spill og jeg elsker stemningen/atmosfæren som hever opplevelsen i stor grad, får litt samme følelsen jeg hadde i Skyrim/TW3/RDR2/TLOU-serien og Prey. Spillet bare suger deg inn i verdenen sin.
Det er så mange mekanikker i sving og muligheter til takle det akkurat slik man selv vil. Man vil også i stor grad ha nytte av å ta til seg tips og triks fra nettet, for du verden her er det man ting ting å lære seg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»