Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

Haaland debuterte som innbytter i alle sine 3 toppklubber (Molde, Salzburg og Dortmund). Total spilletid på disse 3 debutene er til sammen under 90 minutter.

Resultat? 5 mål.......

I hans CL-debut for Salzburg ble det hat trick.
I hans CL debut for Dortmund ble det 2 mål.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Andre draft:

Raya
TAA Cancelo James Chilwell
Salah Diaz Saka Neto
Mateta Kane

Klaesson, Pereira, Archer, Bailly

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Noen som skjønner venstrebacken til Spurs? Perisic får nok sjansen og han starter hos meg.

Reguilon fikk mest spilletid av han og Sessegnon ifjor. Jeg har en rar følelse av at sistnevnte blir backup til Perisic i år. Det frister å ha sistnevnte på benken (Sessegnon)

Hva tror dere om Reguilon vs Sessegnon? Perisic er bankers

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

EspenLie skrev: tor jul 07, 2022 1:18 pm Noen som skjønner venstrebacken til Spurs? Perisic får nok sjansen og han starter hos meg.
Skulle inn å spør om det samme.
Ben Davies ble jo flyttet inn for at de hadde så mange venstrebacker. Og nå kjøper de en ny en igjen. Føler meg ikke trygg på spilletiden, og kommer mest sannsynlig til å gå uten spilleren fra start selv om han er eid av 47%(!)

Griffen

Legg inn av Griffen »

Guaita

TAA - Cancelo-James
Kulisevski - Foden - Saka - Diaz
Haaland - Jesus - Johnson

Sanchez - White - Murphy - Vestergaard.

0.0 ITB

Roterer 4.5 keepere.
James kan fort bli til Perisic for å spare 0.5m, avhenger av om Tuchel spiller 4 bak eller fortsetter med 3-4-3.
Haaland kan også bli til Kane når som helst.
White kan fort bli til Neco Williams for å spare ytterligere 0.5m. Spillende 4.0 er alltid digg å ha på benk.
Dersom James (6.0) blir til Perisic (5.5) og White (4.5) blir til N.Wlliams (4.0) , altså 1 mill spart, vil jeg gå for Alisson (5.5) som keeper, og kjøre død 4.0 keeper på benk, samt oppgradere 4.5 Murphy til 5.0 Rice (som garanterer 100p pr sesong)..
Fristende å switche Johnson (6.0) til Edouard/Mateta (5.5) og bruke de 0.5 spart på å oppgradere til 5.5 mid som 5.mann på midten, men da må jeg alltid ha minst 1 stk 5.5 spiller på benk hver runde. Og Johnson spiller nok alt for Forest. Samme gjør fort spissmakkeren og nykommer Awoniyi (6.0).

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Griffen skrev: tor jul 07, 2022 2:27 pm Guaita

TAA - Cancelo-James
Kulisevski - Foden - Saka - Diaz
Haaland - Jesus - Johnson

Sanchez - White - Murphy - Vestergaard.

0.0 ITB
Greit lag, men tror ikke jeg ville gått for 4 x 8,0 på midtbanen. Hvis Salah/Son/KdB klikker blir det vanskelig å få dem inn uten hits, og det blir lite fleksibelt. Haaland som autocap ville jeg nok heller ikke gått for.

Palace har signert Johnstone som sannsynligvis blir førstekeeper

Griffen

Legg inn av Griffen »

HeskeyTime skrev: tor jul 07, 2022 2:37 pm
Griffen skrev: tor jul 07, 2022 2:27 pm Guaita

TAA - Cancelo-James
Kulisevski - Foden - Saka - Diaz
Haaland - Jesus - Johnson

Sanchez - White - Murphy - Vestergaard.

0.0 ITB
Greit lag, men tror ikke jeg ville gått for 4 x 8,0 på midtbanen. Hvis Salah/Son/KdB klikker blir det vanskelig å få dem inn uten hits, og det blir lite fleksibelt. Haaland som autocap ville jeg nok heller ikke gått for.

Palace har signert Johnstone som sannsynligvis blir førstekeeper

Takker.
Vanskelig valg å gå uten Salah eller KDB. Gir et mye mere balansert lag. Er villig til å ta sjansen.
Er også inne på å kjøre et veldig budsjettforsvar, med 4.5 over hele fjøla bak der.
Det gir midler til å få inn kanoner på midten og fremme.
Tror ikke det blir allverdens med målløse lag denne sesongen. De fleste er kapable til å score i alle kamper, borte og hjemme.
Har mere tro å mye mål fremover, så roterbart budsjettforsvar kan være greia, der man til en hver tid spiller hjemmeforsvarere.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Griffen skrev: tor jul 07, 2022 3:04 pm
HeskeyTime skrev: tor jul 07, 2022 2:37 pm
Griffen skrev: tor jul 07, 2022 2:27 pm Guaita

TAA - Cancelo-James
Kulisevski - Foden - Saka - Diaz
Haaland - Jesus - Johnson

Sanchez - White - Murphy - Vestergaard.

0.0 ITB
Greit lag, men tror ikke jeg ville gått for 4 x 8,0 på midtbanen. Hvis Salah/Son/KdB klikker blir det vanskelig å få dem inn uten hits, og det blir lite fleksibelt. Haaland som autocap ville jeg nok heller ikke gått for.

Palace har signert Johnstone som sannsynligvis blir førstekeeper

Takker.
Vanskelig valg å gå uten Salah eller KDB. Gir et mye mere balansert lag. Er villig til å ta sjansen.
Er også inne på å kjøre et veldig budsjettforsvar, med 4.5 over hele fjøla bak der.
Det gir midler til å få inn kanoner på midten og fremme.
Tror ikke det blir allverdens med målløse lag denne sesongen. De fleste er kapable til å score i alle kamper, borte og hjemme.
Har mere tro å mye mål fremover, så roterbart budsjettforsvar kan være greia, der man til en hver tid spiller hjemmeforsvarere.
« budsjettforsvar kan være greia»

Alt kan jo skje, men hvis det er en ting jeg er sikker på er det at jeg starter med 5 offensive sidebacker fra topplagene. Er jo underpriset hele gjengen og nesten garantert 200 poeng.

Robin

Legg inn av Robin »

Firminoooo skrev: tor jul 07, 2022 3:13 pm
Griffen skrev: tor jul 07, 2022 3:04 pm
Takker.
Vanskelig valg å gå uten Salah eller KDB. Gir et mye mere balansert lag. Er villig til å ta sjansen.
Er også inne på å kjøre et veldig budsjettforsvar, med 4.5 over hele fjøla bak der.
Det gir midler til å få inn kanoner på midten og fremme.
Tror ikke det blir allverdens med målløse lag denne sesongen. De fleste er kapable til å score i alle kamper, borte og hjemme.
Har mere tro å mye mål fremover, så roterbart budsjettforsvar kan være greia, der man til en hver tid spiller hjemmeforsvarere.
« budsjettforsvar kan være greia»

Alt kan jo skje, men hvis det er en ting jeg er sikker på er det at jeg starter med 5 offensive sidebacker fra topplagene. Er jo underpriset hele gjengen og nesten garantert 200 poeng.
I hvert fall 200 poeng ish snitt! ;) Så gjenstår det å se om guttene ranker opp kamper og minutter nok. Budskapet ditt er uansett on point. Budsjettforsvar bør man legge fra seg først som sist. Skal være på minimum 4 dyre bak og fort 5 som du er inne på.

Jesus vs 8-midtbanespiller fra start er en interessant problemstilling. Håper man får svar på om Jesus tar straffer eller ikke i pre-season. 8 er et fint price point på midten med gode alternativer hvor det er lett å bytte. Maddison, Saka, Mount, Foden, Diaz etc. Trygg spot å ha penger.

Griffen

Legg inn av Griffen »

Jeg er slett ikke ueffen for å gå med lavprisforsvar.

Sanchez/Guaita
Guehi- Mings- Dunk -Justin (Jansson)
Salah-Maddison-Foden-Zaha (Pereira)
Haaland-Kane (Greenwood)
0.5ITB

eventuelt bytte ut Maddison/ Foden for KDB/Murphy, men jeg er rimelig sikker på at Maddison/Foden får mer poeng enn KDB og en 4.5 spiller.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Ser slikt ut pdd:
Raya-4.0
Trent-Robertson-Cancelo-James-Perisic
Son-Mahrez-4.5-4.5-4.5
Haaland-Nunez

Blir fryktelig tynt på midten om jeg skal gå kun for premiums i forsvar. Mulig jeg kjører James ut om Neco ender opp i Forest, spesielt hvis Tuchel går for fire bak denne sesongen. Robertson og Trent blir nok bankers hele sesongen, endel snakk på twitter om at Liverpool blir litt annerledes i år med Nunez der oppe, Trent og Robertson ender nok opp med en god del mer assist enn forrige sesong.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Griffen skrev: tor jul 07, 2022 4:28 pm Jeg er slett ikke ueffen for å gå med lavprisforsvar.

Sanchez/Guaita
Guehi- Mings- Dunk -Justin (Jansson)
Salah-Maddison-Foden-Zaha (Pereira)
Haaland-Kane (Greenwood)
0.5ITB

eventuelt bytte ut Maddison/ Foden for KDB/Murphy, men jeg er rimelig sikker på at Maddison/Foden får mer poeng enn KDB og en 4.5 spiller.
Hvem er denne Pereira som er innbytter på midtbanen din?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Sikkert Uniteds Pereira som er klar for Fulham.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Drøye tall på Wissa i fjor: 1268 minutter ga 92 poeng, 7 mål og 2 assist...
Han og Brentford blir vel ikke like effektive i år antar jeg.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Spent på om Brentford overlever den famøse andresesongen.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Denne draften skal jeg la stå litt;

Raya
TAA James Cancelo Perisic
Salah Diaz Neto Saint-Maxim
Havertz Haaland

Klaesson, Pereira, Bailly, Archer

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Foreløpig følgende tropp:

Raya
Perisic, Chilwell, Arnold, Cancelo, Tomiyasu
Salah, Mount, Neto, Son
Jesus

Balcombe, Mateta, Andreas, Greenwood

Ingen Haaland ennå, men vurderer fortløpende 😄

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Flere som vurderer Son+Haaland frem til GW4, og Salah derfra? Den millionen ekstra hjelper godt på, og i rundene frem til da kan vi fort ha funnet noen hete billige spillere.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Ser Jesus herjer mot Nürnberg. 2 mål på 45 min.

Deila

Legg inn av Deila »

Mitt utkast per nå som blir stående en stund til det nærmer seg:
Raya
TAA Perisic James Cancelo White
Salah Coutinho Saka Diaz
Haaland

Olsen, Forss, Moder, Greenwood.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tidlig draft ser slik ut:

Raya, 4.0
TAA, Cancelo, Chilwell, Perisic, Trippier
Salah, Diaz, Rashford, Guimaraes, Andreas
Haaland, Mitro, Greenwood

Tenker 541 med Andreas, Mitro og Greenwood på benk.

Deila

Legg inn av Deila »

Raya
TAA Robertson James Cancelo Chilwell
Salah Neto Coutinho Sancho
Haaland

Olsen, Forss, Moder, Greenwood

Bashir_9001

Legg inn av Bashir_9001 »

Dette er mitt lag:
Raya
Trent - Reece James - Perisic - Cancelo
Martinelli - Salah - Neto - Luis Diaz
Håland - Gabriel Jesus

Benk
Balcombe - Vestergaard - Andreas Pereira - Greenwood

Hva synes dere?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Bashir_9001 skrev: lør jul 09, 2022 3:31 pm Dette er mitt lag:
Raya
Trent - Reece James - Perisic - Cancelo
Martinelli - Salah - Neto - Luis Diaz
Håland - Gabriel Jesus

Benk
Balcombe - Vestergaard - Andreas Pereira - Greenwood

Hva synes dere?
Ser veldig solid ut. Jeg har noenlunde det samme, kun Chilwell og 4.5 mid isteden for Martinelli og Vestergaard.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør jul 09, 2022 3:56 pm
Bashir_9001 skrev: lør jul 09, 2022 3:31 pm Dette er mitt lag:
Raya
Trent - Reece James - Perisic - Cancelo
Martinelli - Salah - Neto - Luis Diaz
Håland - Gabriel Jesus

Benk
Balcombe - Vestergaard - Andreas Pereira - Greenwood

Hva synes dere?
Ser veldig solid ut. Jeg har noenlunde det samme, kun Chilwell og 4.5 mid isteden for Martinelli og Vestergaard.
Har samme-lag som deg Firminoo, bortsett fra på benken kanskje.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Haaland får drakt-nummer 9.

TLee

Legg inn av TLee »

Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da 😃

Darwin til 9, toppscorer på Benfica i fjor med 26 mål. Spennende å følge han. Kan passe veldig godt inn! Husker Klopp prøvde ut 4-2-4 når Jota kom. Kanskje det er det han har i planene nå med Darwin Nunez inn? Time Will show 😃

Carvalho kan også bli spennende. En del målpoeng i fjor for Fulham.
19-åring som er stinn av selvtillit. Uttalt at han skal vinne Ballon d or før han gir seg. Sånt liker vi å høre 😃
Klopp liker å satse på unggutta, er han god og heldig spiller han seg inn på laget.

Nevi

Legg inn av Nevi »

TLee skrev: lør jul 09, 2022 9:34 pm Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da 😃

Darwin til 9, toppscorer på Benfica i fjor med 26 mål. Spennende å følge han. Kan passe veldig godt inn! Husker Klopp prøvde ut 4-2-4 når Jota kom. Kanskje det er det han har i planene nå med Darwin Nunez inn? Time Will show 😃

Carvalho kan også bli spennende. En del målpoeng i fjor for Fulham.
19-åring som er stinn av selvtillit. Uttalt at han skal vinne Ballon d or før han gir seg. Sånt liker vi å høre 😃
Klopp liker å satse på unggutta, er han god og heldig spiller han seg inn på laget.
Hvilken posisjon er Carvalho mest spilt? Tieren? Spiss? Over alt der fremme?

eppaen

Legg inn av eppaen »

TLee skrev: lør jul 09, 2022 9:34 pm Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da
Unnskyld meg - men Mane var kanongod hele våren!

TLee

Legg inn av TLee »

Eppaen:
Liverpool vant Fa-Cup
Nære på i serien, men endte med 2.pl
Tapte CL-finalen
Scorte ikke engang på det Real-laget som hadde lekt som en sil under sluttspillet.

Som jeg skrev, Mane var bedre enn Salah etter at de kom tilbake fra mesterskapet.
Jeg vet ikke hvorfor Klopp foretrakk Mane på spissplass over Jota som hadde vært knallgod i Firminos skadefravær, men var vel for å få plass til Luiz.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»