Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Astonstian

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Astonstian »

Mysterio19 skrev: fre jul 23, 2021 5:52 pm Sancho inn til 9.5.
Blir nok ikke inn med han fra start i år. Hadde det vært i fjor, godt mulig, men jeg har nå Werner friskt i minne.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ofte en nedtur med nye spillere inn fra start. Tipper mange henter han og at han ikke leverer allverden. Da koster han plutselig 9,0. En sjans jeg vil ta

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Grei pris på Sancho, må tenke på at hvis han slår til fra start velges han lett foran Bruno til 12.0, og man da får 2,5m til gode.

Taururu

Legg inn av Taururu »

HeskeyTime skrev: lør jul 24, 2021 9:39 am Grei pris på Sancho, må tenke på at hvis han slår til fra start velges han lett foran Bruno til 12.0, og man da får 2,5m til gode.
Vanskelig å forutse og nå har han heller ingen Braut foran seg til å skape rom. 12,0 på Bruno, det er virkelig stay away

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Taururu skrev: lør jul 24, 2021 9:59 am
HeskeyTime skrev: lør jul 24, 2021 9:39 am Grei pris på Sancho, må tenke på at hvis han slår til fra start velges han lett foran Bruno til 12.0, og man da får 2,5m til gode.
Vanskelig å forutse og nå har han heller ingen Braut foran seg til å skape rom. 12,0 på Bruno, det er virkelig stay away
Hvorfor er det stay away med 12,0 for en 100% fast spiller som hadde mest poeng i fjor, som i tillegg har et bra kampprogram? Hvordan er dette verre enn f.eks Kane, KdB og Mane til samme pris? Bruno+Salah er nok den greit beste premium-kombinasjonen i starten.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Trenden hans var nedadgående. 10,5-11 hadde vært mer riktig synes jeg. Kane,Salah, De Bruyne er safere valg til den prisen etter min mening.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Noen som vet hvordan KDB sin form er? Ansikt maske eller frisk?

Robin

Legg inn av Robin »

Lew_Ashby skrev: ons jul 21, 2021 12:15 pm
Grøfterulleren skrev: ons jul 21, 2021 12:01 pm
Fernandes[
Det blir vel mange som må velge mellom Fernandes og KdB denne sesongen?
Går lite i KdB. Koster nok for mye uten straffer.

Dessuten så er endel av fantasy risiko. Premiss for å gjøre det bra over tid i FPL er å skjønne og forstå den. Foreløpig skeptisk til å bette i mot Bruno fra start. Første 4 bra. Høyt eo i 4 mot Castle, med Spurs-guttene.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Av de dyre han man som regel plass til max 2. For meg er det Salah og Kane. Noen må utelates

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lamptey ikke klar til de første rundene. Det var jo sjokkerende..

Robin

Legg inn av Robin »

Taururu skrev: lør jul 24, 2021 6:42 pm Av de dyre han man som regel plass til max 2. For meg er det Salah og Kane. Noen må utelates
Absolutt. Derimot så er det mye som taler i favør av Bruno.

Ref. Bruno så har det ikke noe å si at han plukket mindre poeng mot slutten av en lang sesong. Alle spillere har gode og dårlige perioder. Han plukket 244p i sin første hele sesong - mer enn Kane noensinne har plukket altså. KdB og Salah de to aktive som har hatt mer. KdB var på straffer den sesongen han klarte mer, så ut som han mistet det ansvaret forrige sesong. Kan også merke seg at Bruno hadde et ennå høyere snitt det han spilte i sin første sesong. Prisen her er 100% riktig.

Det er mange usikkerhetsmomenter ved Kane nå. Ryktes at han er tvilsom til gw1(får nok svar i god tid her), ny trener med ny taktikk som man ikke vet hvordan slår ut ennå. Også har man bedre alternativer å flytte Bruno til om det er mangel på form, skader etc. Sterling, KdB, Sancho, Son, Mane osv. Premium spiss-segmentet er ikke mye å skryte av.

Mye kan riktig nok endre seg frem til sesongstart. Foretrekker dog Bruno og pengene plassert på midten akkurat nå.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Provisorisk lag. Synd de banna alle lagnavn med "Gylfi" i navnet, synes Gylfi Pleasures var nydelig under forutsetningene.

Martinez, Gunn (permabenk)
Konsa, White, Dias, Cresswell, Manquillo (permabenk)
Grealish, Mount, Jota, Foden, Soucek
Bamford, Kane, Daka

Litt usikker på sistnevnte mtp hvordan Vardy og Iheanacho avslutta forrige sesong, men Patson er jævla god. Vurderer også å omprioritere ressursene litt, da det antakeligvis er mest poeng å hente i midtbanen i år igjen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Crynix skrev: man jul 26, 2021 7:00 pm Provisorisk lag. Synd de banna alle lagnavn med "Gylfi" i navnet, synes Gylfi Pleasures var nydelig under forutsetningene.

Martinez, Gunn (permabenk)
Konsa, White, Dias, Cresswell, Manquillo (permabenk)
Grealish, Mount, Jota, Foden, Soucek
Bamford, Kane, Daka

Litt usikker på sistnevnte mtp hvordan Vardy og Iheanacho avslutta forrige sesong, men Patson er jævla god. Vurderer også å omprioritere ressursene litt, da det antakeligvis er mest poeng å hente i midtbanen i år igjen.
For ubalansert lag, trenger sjeldent 13 utespillere som vurderes på laget i starten, og du risikerer Soucek til 6,0 på benken hver kamp. Ville fått inn en fast benket 4,5 midtbane som Bissouma og brukt pengene på en ny premiumspiller på midtbanen, med dette laget sliter du bigtime hvis man må få inn Salah/Bruno/KdB. Du vil nok helst ha spillere som starter omtrent hver eneste kamp i starten, så risikabelt med Jota+Foden+Daka her da de bringer lite poeng pr kamp over kort tid. Ville ventet med Daka til man ser om han er nailed, spesielt siden det er mye bra alternativer til samme pris. Hadde selv sett etter mer offensive backer i forsvar, lavt poengtak på midtstopperne dine, og flere spennende og relativt billige alternativer i forsvar.

Deila

Legg inn av Deila »

Pusler litt med dette om dagen og per nå står jeg på det her:

Sanchez
TAA Shaw Digne Chilwell
Fernandes Raphinha Salah
DCL Watkins Antonio

Steele, Gilmour, Bissouma, Williams

0,0 ITB

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Grøfterulleren skrev: man jul 26, 2021 11:25 pm Pusler litt med dette om dagen og per nå står jeg på det her:

Sanchez
TAA Shaw Digne Chilwell
Fernandes Raphinha Salah
DCL Watkins Antonio

Steele, Gilmour, Bissouma, Williams

0,0 ITB
Chilwell vs Buendia i førsteelleveren så har du mitt foreløpige lag.

Deila

Legg inn av Deila »

HeskeyTime skrev: tir jul 27, 2021 12:07 am
Grøfterulleren skrev: man jul 26, 2021 11:25 pm Pusler litt med dette om dagen og per nå står jeg på det her:

Sanchez
TAA Shaw Digne Chilwell
Fernandes Raphinha Salah
DCL Watkins Antonio

Steele, Gilmour, Bissouma, Williams

0,0 ITB
Chilwell vs Buendia i førsteelleveren så har du mitt foreløpige lag.
Buendia har jeg hatt inne på et utkast selv ja.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Men tør man doble på Buendia/Watkins ? Greit nok at de har en veldig god åpning, litt redd for at det binder opp minst en transfer. Eller tenker folk tidlig WC ? Er vel likevel kanskje verdt det for de tre første.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Laget begynner å ta form nå. Satt med 3 premiumspillere (Bruno, Salah, Kane/KDB) i tillegg til TAA, og endte på at laget blir for ubalansert. Sitter også med Sanchez i mål, dersom White nå forlater klubben for Arsenal er jeg usikker på om jeg faktisk må opp til 5,0-keeper (Pickford, Schmeichel, Meslier, Leno), eller få inn en annen 4,5-keeper (Guaita, Dubravka). Lukter litt på Pickford mtp Benitez sin evne til å bygge gode defensiver, samt at Everton har en ok start.

Shaw sliter med noe og er usikker. Dersom han er ute til seriestart blir det nok Reece James inn til 5,5. Jeg er også veldig usikker på hvilke to 4,5-forsvarere jeg skal kjøre fra start. Pr nå har jeg Ait Nouri (startet som ving siste par kampene, om Neto er ute har jeg ham inne på laget mitt) og så står sisteplassen mellom Ayling, Fofana, White (særlig om han går til Arsenal) og Lowton. Aarons som potensiell vingback hadde vært aktuell om ikke Norwich hadde hatt tidenes tøffeste åpning. 4,0-forsvarer er også svært usikker, står på B.Williams nå basert på at han muligens går til Southampton. Hvis ikke byttes han til Hoever som har startet litt i preseason (ryker for Semedo til seriestart), evt andre som ser ut til å være i startdiskusjonen når det nærmer seg.

Havertz til 8,5 er jeg også veldig usikker på, etter CP-kampen har Chelsea et tøft program. Og laget har også Supercupen mot Villarreal 3 dager før serieåpning. Der er det fult mulig med en nedgradering til Grealish som også har en fin åpning, evt Raphinha og ha enda mer cash. Mbeumo ser ut til å starte enten som partner til Toney i 3-5-2 eller på høyrekanten i 4-3-3, og produserte bra i Championship. Han blir min long shot framfor hovedalternativet til 5,5 i ESR. Liker for øvrig Gibbs-White godt som et 4,5-alternativ på midten. Avsluttet sesongen fast for Wolves, og bidro godt offensivt. Har startet i preseason, bla som offensiv sentralt i 4-2-3-1 mot Betis, og kom innpå og scoret i går mot Las Palmas. Det er en god sjanse for at han starter mot Leicester i åpningen. Greien med 4,5-midt er vel at de skal starte hver uke, i så fall er årets FPL-hype Brownhill nok mer interessant. Jeg sitter med MGW inntil videre.

På topp var Antonio så latterlig sprudlende mot (svake) Celtic her om dagen. Herjet fullstendig og endte med et par mål og en målgivende. Watkins er forsåvidt en no brainer til den prisen, og sisteplassen står mellom Wilson, Wood, Toney og faktisk Rodrigo om han ser ut til å starte. Toney utgår pga Mbeumo, mens Wood er spennende med lav eierandel, fantastisk avslutning på fjorårssesongen og ok start på årets sesong for Burnley. Står pr nå på Wilson som ofte starter sesongen sterkt, og som har ok kamper i starten. Nacho var lenge inne, men er rett og slett for usikker på både spilletid og posisjon med Daka kommet inn og Barnes som returnerer.

Sanchez
TAA-Shaw-Ait Nouri
Bruno-Salah(c)-Havertz-Mbeumo
Wilson-Antonio-Watkins

(Steele-GibbsWhite-Lowton-B.Williams) 0,0ITB
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jul 27, 2021 10:16 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ser ellers at veldig få av FPL-eliten prater om Son (10,0) og Kane (12,5) selv om de har høy eierandel (15% og 30%). Personlig ender jeg nok uten begge fra start, får se om det blir en tabbe.

Palmanova

Legg inn av Palmanova »

Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 10:16 am Ser ellers at veldig få av FPL-eliten prater om Son (10,0) og Kane (12,5) selv om de har høy eierandel (15% og 30%). Personlig ender jeg nok uten begge fra start, får se om det blir en tabbe.
Har Son som overbeviste i siste treningskamp og virker klar til ă starte fra gameweek 1. Venter med Kane da det virker usikkert om han blir solgt til city og hvor god form han er i etter EM-ferien.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 10:14 am Laget begynner å ta form nå. Satt med 3 premiumspillere (Bruno, Salah, Kane/KDB) i tillegg til TAA, og endte på at laget blir for ubalansert. Sitter også med Sanchez i mål, dersom White nå forlater klubben for Arsenal er jeg usikker på om jeg faktisk må opp til 5,0-keeper (Pickford, Schmeichel, Meslier, Leno), eller få inn en annen 4,5-keeper (Guaita, Dubravka). Lukter litt på Pickford mtp Benitez sin evne til å bygge gode defensiver, samt at Everton har en ok start.
Lewis Dunk har operert en plagsom tå og er fremdeles ikke frisk nok til å trene normalt. Lamptey er også tvilsom (som alltid) til de første rundene.
Brighton-defensiv var veldig fristende, spesielt sammen med en Leeds-rotasjon, men med White ut og både Dunk og Lamptey tvilsom (og uansett uten skikkelig oppkjøring) er jeg i langt større tvil.

Når det gjelder Wood, så spiller han OL med New Zealand. 2 mål på 2 kamper så langt. Sannsynligvis videre med poeng i morgendagens kamp mot Romania. En liten OBS der.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: tir jul 27, 2021 12:02 pm
Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 10:14 am Laget begynner å ta form nå. Satt med 3 premiumspillere (Bruno, Salah, Kane/KDB) i tillegg til TAA, og endte på at laget blir for ubalansert. Sitter også med Sanchez i mål, dersom White nå forlater klubben for Arsenal er jeg usikker på om jeg faktisk må opp til 5,0-keeper (Pickford, Schmeichel, Meslier, Leno), eller få inn en annen 4,5-keeper (Guaita, Dubravka). Lukter litt på Pickford mtp Benitez sin evne til å bygge gode defensiver, samt at Everton har en ok start.
Lewis Dunk har operert en plagsom tå og er fremdeles ikke frisk nok til å trene normalt. Lamptey er også tvilsom (som alltid) til de første rundene.
Brighton-defensiv var veldig fristende, spesielt sammen med en Leeds-rotasjon, men med White ut og både Dunk og Lamptey tvilsom (og uansett uten skikkelig oppkjøring) er jeg i langt større tvil.

Når det gjelder Wood, så spiller han OL med New Zealand. 2 mål på 2 kamper så langt. Sannsynligvis videre med poeng i morgendagens kamp mot Romania. En liten OBS der.
Topp, takk for innspill. Visste om Lamptey (hadde ham opprinnelig inne), men ikke at Dunk har operert eller at Wood spiller OL. Tar en siste sjekk i dagene før fristen, så hadde nok funnet det ut, men fint å vite uansett. Med 2,5 uke til seriestart tenker jeg at det faktisk utelukker Wood om de avanserer. Muligens også Sanchez.

Forsøkte meg med Raphinha framfor Havertz nå, og tror jeg liker det langt bedre. Plass til 5,0-keeper, Chilwell framfor James (om Shaw er ute) og fortsatt penger tilgjengelig. Feks kan jeg også få inn en 5,0-forsvarer til framfor 2x4,5 (Tierney, Coufal). Er ikke veldig glad i 5,0-4,0-keeperduo, da jeg hater å bruke bytte på keeper dersom førstevalget blir skadet. Det ideelle er jo som oftest 4,5+4,0-reserve på samme lag. Med Raph for Havertz kan jeg koste på meg keepere 5,0-4,5, men det blir også litt unødvendig å bruke 0,5 ekstra på reservekeeper. Får se hva jeg ender med.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 12:22 pm Med Raph for Havertz kan jeg koste på meg keepere 5,0-4,5, men det blir også litt unødvendig å bruke 0,5 ekstra på reservekeeper. Får se hva jeg ender med.
Personlig går jeg nok for denne løsningen. Sanchez/Meslier roterer for bra til at jeg klarer å fri meg fra tanken, selv om jeg egentlig ikke er fan av roterende keeper. Jeg tror det roterer såpass bra at man kan stå med den duoen sesongen ut, og slippe unna uten å møte noen av de som endte topp 4 forrige sesong.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: tir jul 27, 2021 2:45 pm
Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 12:22 pm Med Raph for Havertz kan jeg koste på meg keepere 5,0-4,5, men det blir også litt unødvendig å bruke 0,5 ekstra på reservekeeper. Får se hva jeg ender med.
Personlig går jeg nok for denne løsningen. Sanchez/Meslier roterer for bra til at jeg klarer å fri meg fra tanken, selv om jeg egentlig ikke er fan av roterende keeper. Jeg tror det roterer såpass bra at man kan stå med den duoen sesongen ut, og slippe unna uten å møte noen av de som endte topp 4 forrige sesong.
Tester klipping og liming av bilde her nå - det er litt tungvidt om man må fikse på imgur hver gang, går sikkert an å gjøre det på en enklere måte.


HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Er det laget en liga for oss på FriDiskusjon? Hvis det er laget kan vi få Lezah til å legge inn ligakode i åpningsinnlegget!

Robin

Legg inn av Robin »

Empirien på roterende keepere er vel temmelig elendig. Man må ha veldig mye flaks. Ofte så kommer haulsene i kamper mot presumptivt bedre motstand hvor det blir redningspoeng med påfølgende bonus.

Ikke veldig begeistret for å legge så mye penger i keeperen-spoten heller. Kommer "alltid" et value-tog til £4,5 hvor man står greit.

Om Brighton skulle se svakere ut til sesongstart, så er Bachmann også en spennende type.

Fewest goals conceded in the Championsship:
16/17 Newcastle 40
17/18 Cardiff 39
18/19 Sheffield Utd 41
19/20 Leeds 35
20/21 Watford 30

FPL pts for the GK:s of those teams per 90:

17/18 Dubravka 4.4
18/19 Etheridge 4.1
19/20 Henderson 4.4
20/21 Meslier 4.4
21/22 Bachmann ?

Kun en trend med et lite sample på "svak" data. Dog så er 30 baklengs forrige sesong sterkt. Da er man også dekket med Foster i bakhånd til 4.0.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Robin skrev: tir jul 27, 2021 4:38 pm Empirien på roterende keepere er vel temmelig elendig. Man må ha veldig mye flaks. Ofte så kommer haulsene i kamper mot presumptivt bedre motstand hvor det blir redningspoeng med påfølgende bonus.

Ikke veldig begeistret for å legge så mye penger i keeperen-spoten heller. Kommer "alltid" et value-tog til £4,5 hvor man står greit.

Om Brighton skulle se svakere ut til sesongstart, så er Bachmann også en spennende type.

Fewest goals conceded in the Championsship:
16/17 Newcastle 40
17/18 Cardiff 39
18/19 Sheffield Utd 41
19/20 Leeds 35
20/21 Watford 30

FPL pts for the GK:s of those teams per 90:

17/18 Dubravka 4.4
18/19 Etheridge 4.1
19/20 Henderson 4.4
20/21 Meslier 4.4
21/22 Bachmann ?

Kun en trend med et lite sample på "svak" data. Dog så er 30 baklengs forrige sesong sterkt. Da er man også dekket med Foster i bakhånd til 4.0.
Det ser faktisk enda bedre ut for Bachmann enn det du skriver der. Han spilte bare 23 kamper i Championship og holdt nullen i 13 kamper. 13 baklengs ble det også, på en halv sesong.

Holdt nullen i 10 av 21 kamper Skotsk PL for Kilmarnock før han kom til Watford også.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: tir jul 27, 2021 5:06 pm
Robin skrev: tir jul 27, 2021 4:38 pm Empirien på roterende keepere er vel temmelig elendig. Man må ha veldig mye flaks. Ofte så kommer haulsene i kamper mot presumptivt bedre motstand hvor det blir redningspoeng med påfølgende bonus.

Ikke veldig begeistret for å legge så mye penger i keeperen-spoten heller. Kommer "alltid" et value-tog til £4,5 hvor man står greit.

Om Brighton skulle se svakere ut til sesongstart, så er Bachmann også en spennende type.

Fewest goals conceded in the Championsship:
16/17 Newcastle 40
17/18 Cardiff 39
18/19 Sheffield Utd 41
19/20 Leeds 35
20/21 Watford 30

FPL pts for the GK:s of those teams per 90:

17/18 Dubravka 4.4
18/19 Etheridge 4.1
19/20 Henderson 4.4
20/21 Meslier 4.4
21/22 Bachmann ?

Kun en trend med et lite sample på "svak" data. Dog så er 30 baklengs forrige sesong sterkt. Da er man også dekket med Foster i bakhånd til 4.0.
Det ser faktisk enda bedre ut for Bachmann enn det du skriver der. Han spilte bare 23 kamper i Championship og holdt nullen i 13 kamper. 13 baklengs ble det også, på en halv sesong.

Holdt nullen i 10 av 21 kamper Skotsk PL for Kilmarnock før han kom til Watford også.
Har absolutt sett på Bachman, som også har et ok program i starten. Uten sammenligning for øvrig så brant jeg meg litt på Johnstone i fjor, men Watford er tilsynelatende langt, langt bedre defensivt enn det West Brom var da de startet PL-sesongen 20/21.

Her argumenteres det godt for Bachmann med de samme momenter som dere påpeker.

Argumentasjonen for Bachmann kan vel forresten tale for at Femenia også er et fint 4,5-alternativ bakerst?

Robin

Legg inn av Robin »

Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 5:17 pm
Yesil skrev: tir jul 27, 2021 5:06 pm
Robin skrev: tir jul 27, 2021 4:38 pm Empirien på roterende keepere er vel temmelig elendig. Man må ha veldig mye flaks. Ofte så kommer haulsene i kamper mot presumptivt bedre motstand hvor det blir redningspoeng med påfølgende bonus.

Ikke veldig begeistret for å legge så mye penger i keeperen-spoten heller. Kommer "alltid" et value-tog til £4,5 hvor man står greit.

Om Brighton skulle se svakere ut til sesongstart, så er Bachmann også en spennende type.

Fewest goals conceded in the Championsship:
16/17 Newcastle 40
17/18 Cardiff 39
18/19 Sheffield Utd 41
19/20 Leeds 35
20/21 Watford 30

FPL pts for the GK:s of those teams per 90:

17/18 Dubravka 4.4
18/19 Etheridge 4.1
19/20 Henderson 4.4
20/21 Meslier 4.4
21/22 Bachmann ?

Kun en trend med et lite sample på "svak" data. Dog så er 30 baklengs forrige sesong sterkt. Da er man også dekket med Foster i bakhånd til 4.0.
Det ser faktisk enda bedre ut for Bachmann enn det du skriver der. Han spilte bare 23 kamper i Championship og holdt nullen i 13 kamper. 13 baklengs ble det også, på en halv sesong.

Holdt nullen i 10 av 21 kamper Skotsk PL for Kilmarnock før han kom til Watford også.
Har absolutt sett på Bachman, som også har et ok program i starten. Uten sammenligning for øvrig så brant jeg meg litt på Johnstone i fjor, men Watford er tilsynelatende langt, langt bedre defensivt enn det West Brom var da de startet PL-sesongen 20/21.

Her argumenteres det godt for Bachmann med de samme momenter som dere påpeker.

Argumentasjonen for Bachmann kan vel forresten tale for at Femenia også er et fint 4,5-alternativ bakerst?
Gode poenger av begge! Absolutt et reellt alternativ til Sanchez. Selv om spanjolen nok er et sikrere kort. Ikke så høyt tak på Sanchez så det ut til i fjor dog.

Liker laget ditt f.ø. Bytter du keepere så har du f.eks. Buendia inn for Mbuemo. Ikke veldig spennende segment, men 6,5-spot er nok lettere å manøvrere seg vekk fra om spilleren ikke leverer. Tror kanskje jeg foretrekker Digne fremfor Chilwell fra start. Tror Chilwell blir et skikkelig prospekt i år riktig nok. 3 x 7,5 på topp gir også god mobilitet. Vanskelig å hentet frem den siste millionen til Cavani. Som jeg har troen på med bra minutter.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Robin skrev: tir jul 27, 2021 5:55 pm
Lew_Ashby skrev: tir jul 27, 2021 5:17 pm
Yesil skrev: tir jul 27, 2021 5:06 pm
Det ser faktisk enda bedre ut for Bachmann enn det du skriver der. Han spilte bare 23 kamper i Championship og holdt nullen i 13 kamper. 13 baklengs ble det også, på en halv sesong.

Holdt nullen i 10 av 21 kamper Skotsk PL for Kilmarnock før han kom til Watford også.
Har absolutt sett på Bachman, som også har et ok program i starten. Uten sammenligning for øvrig så brant jeg meg litt på Johnstone i fjor, men Watford er tilsynelatende langt, langt bedre defensivt enn det West Brom var da de startet PL-sesongen 20/21.

Her argumenteres det godt for Bachmann med de samme momenter som dere påpeker.

Argumentasjonen for Bachmann kan vel forresten tale for at Femenia også er et fint 4,5-alternativ bakerst?
Gode poenger av begge! Absolutt et reellt alternativ til Sanchez. Selv om spanjolen nok er et sikrere kort. Ikke så høyt tak på Sanchez så det ut til i fjor dog.

Liker laget ditt f.ø. Bytter du keepere så har du f.eks. Buendia inn for Mbuemo. Ikke veldig spennende segment, men 6,5-spot er nok lettere å manøvrere seg vekk fra om spilleren ikke leverer. Tror kanskje jeg foretrekker Digne fremfor Chilwell fra start. Tror Chilwell blir et skikkelig prospekt i år riktig nok. 3 x 7,5 på topp gir også god mobilitet. Vanskelig å hentet frem den siste millionen til Cavani. Som jeg har troen på med bra minutter.
Var inne på tanken om Cavani selv, men fyren blir 35 i løpet av sesongen og Man Utd har bra med alternativer der med både Martial, Rashford og Greenwood. Jeg tror Cavani blir benket alt for ofte til at det lønner seg å ha han på laget i mer enn korte perioder der ting evt. ser mer sikkert ut.
20 startede kamper er rekorden hans de siste 3 sesongene. Det avgjlr det hele for min del.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»