Line Andersen gjør comeback på skjermen

Svar
anbessa

Re: Line Andersen gjør comeback på skjermen

Legg inn av anbessa »

Huff, hadde et håp om at man var kvitt henne. Sendes OL på DR eller SVT slik at man kan slippe L.Andersen?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

anbessa skrev: tir nov 02, 2021 4:56 pm Huff, hadde et håp om at man var kvitt henne. Sendes OL på DR eller SVT slik at man kan slippe L.Andersen?
Danskene er vel ikke interessert i vinter-OL. De har et brukbart ishockey-lag. Ellers så kommer jeg ikke på en eneste dansk vintersportsutøver, verken i fortid eller nåtid.

SVT og/eller TV4 viser sikkert i Sverige.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

Folk_flesk skrev: tir nov 02, 2021 5:00 pm
anbessa skrev: tir nov 02, 2021 4:56 pm Huff, hadde et håp om at man var kvitt henne. Sendes OL på DR eller SVT slik at man kan slippe L.Andersen?
Danskene er vel ikke interessert i vinter-OL. De har et brukbart ishockey-lag. Ellers så kommer jeg ikke på en eneste dansk vintersportsutøver, verken i fortid eller nåtid.

SVT og/eller TV4 viser sikkert i Sverige.
Kurt Stille

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Karatel skrev: tir nov 02, 2021 5:02 pm
Folk_flesk skrev: tir nov 02, 2021 5:00 pm
anbessa skrev: tir nov 02, 2021 4:56 pm Huff, hadde et håp om at man var kvitt henne. Sendes OL på DR eller SVT slik at man kan slippe L.Andersen?
Danskene er vel ikke interessert i vinter-OL. De har et brukbart ishockey-lag. Ellers så kommer jeg ikke på en eneste dansk vintersportsutøver, verken i fortid eller nåtid.

SVT og/eller TV4 viser sikkert i Sverige.
Kurt Stille
Da ble det Stille...

anbessa

Legg inn av anbessa »

Folk_flesk skrev: tir nov 02, 2021 5:00 pm Danskene er vel ikke interessert i vinter-OL. De har et brukbart ishockey-lag. Ellers så kommer jeg ikke på en eneste dansk vintersportsutøver, verken i fortid eller nåtid.
Danskene er faktisk forbausende ivrige på vinter-OL. Så en del DR i forrige OL.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Jeg er glad hun (snart) er tilbake.
Savner Line Andersens onde latter.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg trodde hun skulle bli den nye Karen Marie Ellefsen og jobbe til hun er 66. Men neida, hun skal visst leke freelancer de neste årene, hvis noen vil ha henne.

startelver

Legg inn av startelver »

anbessa skrev: tir nov 02, 2021 5:08 pm
Folk_flesk skrev: tir nov 02, 2021 5:00 pm Danskene er vel ikke interessert i vinter-OL. De har et brukbart ishockey-lag. Ellers så kommer jeg ikke på en eneste dansk vintersportsutøver, verken i fortid eller nåtid.
Danskene er faktisk forbausende ivrige på vinter-OL. Så en del DR i forrige OL.
DR viste alle langrennsøvelsene, de har jo litt interesse av ski

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Den dama der er temmelig enerverende. Overblid, gneldrete og uinteressant. Har ødelagt mange alpintsendinger.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Kan ikke si jeg var noen stor fan av måten hun ledet sjakksendingene på, var vel opptatt av alt annet enn sjakken. Men akkurat det sitatet om tredemøllen tror jeg var ment selvironisk.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

startelver skrev: tir nov 02, 2021 7:02 pm DR viste alle langrennsøvelsene, de har jo litt interesse av ski
Sjekket sidene for det danske mesterskapet i langrenn og de hadde ganske imponerende deltakertall i 2020. Totalt var det 176 påmeldte i voksenklassene. Ikke mange land som har flere deltakere i sine mesterskap.

SirJames

Legg inn av SirJames »

tartaglia2 skrev: ons nov 03, 2021 11:11 am
startelver skrev: tir nov 02, 2021 7:02 pm DR viste alle langrennsøvelsene, de har jo litt interesse av ski
Sjekket sidene for det danske mesterskapet i langrenn og de hadde ganske imponerende deltakertall i 2020. Totalt var det 176 påmeldte i voksenklassene. Ikke mange land som har flere deltakere i sine mesterskap.
Tror nok det er en bittelitt overdreven myte at danskene ikke er opptatt av vinteridrett, herunder feks langrenn. De er jo med, det er bare det at de kommer i mål når mørket har falt, tilskuerne har gått hjem og Kveldsnytt er ferdig :D :D

startelver

Legg inn av startelver »

tartaglia2 skrev: ons nov 03, 2021 11:11 am
startelver skrev: tir nov 02, 2021 7:02 pm DR viste alle langrennsøvelsene, de har jo litt interesse av ski
Sjekket sidene for det danske mesterskapet i langrenn og de hadde ganske imponerende deltakertall i 2020. Totalt var det 176 påmeldte i voksenklassene. Ikke mange land som har flere deltakere i sine mesterskap.
Norge er jo det største vinterferielandet for danskene, ved siden av alpene.

anbessa

Legg inn av anbessa »

SirOwen skrev: ons nov 03, 2021 12:46 pm Tror nok det er en bittelitt overdreven myte at danskene ikke er opptatt av vinteridrett, herunder feks langrenn. De er jo med, det er bare det at de kommer i mål når mørket har falt, tilskuerne har gått hjem og Kveldsnytt er ferdig :D :D
Nja, de bruker vel å gjøre det greit i gaukrennet i ski-VM? Kvalikkrennet for de som ikke har få nok FIS-poeng.

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Hun har gjort comeback i en rettsal også nå i sommer.

Finansavisen skriver i dag at hun er i arvekrangel med sin søster.
Deres mor skrev ikke testamente, og nå står krangelen om en fritidsbolig i Sigdal.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

nometalhorse skrev: lør jul 09, 2022 10:58 am Hun har gjort comeback i en rettsal også nå i sommer.

Finansavisen skriver i dag at hun er i arvekrangel med sin søster.
Deres mor skrev ikke testamente, og nå står krangelen om en fritidsbolig i Sigdal.
Kjenner jeg får migrene av å tenke på 2 stk Line Andersen i et bittert arveoppgjør.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Folk_flesk skrev: lør jul 09, 2022 11:04 am
nometalhorse skrev: lør jul 09, 2022 10:58 am Hun har gjort comeback i en rettsal også nå i sommer.

Finansavisen skriver i dag at hun er i arvekrangel med sin søster.
Deres mor skrev ikke testamente, og nå står krangelen om en fritidsbolig i Sigdal.
Kjenner jeg får migrene av å tenke på 2 stk Line Andersen i et bittert arveoppgjør.
:lol:

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ja, det er vel ikke helt tilfeldig at en og samme person havner i retten med både arbeidsgiver og nærmeste familie.... Leste saken - det var visst søsteren som gikk til sak og tapte saken. Ifølge det som står der, tydet på at moren ønsket at det var søsteren som skulle ha hytta, men det holder jo ikke i retten mot en samvittighetsløs og grisk søster.

Number4

Legg inn av Number4 »

Tar jeg ikke feil har hun krangla med Sigdal kommune i årevis også, der hytta er.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

DoktorS skrev: søn jul 10, 2022 9:31 am Ifølge det som står der, tydet på at moren ønsket at det var søsteren som skulle ha hytta, men det holder jo ikke i retten mot en samvittighetsløs og grisk søster.
Hører for meg den rå latteren hennes da saken ble vunnet :D

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Number4 skrev: søn jul 10, 2022 9:35 am Tar jeg ikke feil har hun krangla med Sigdal kommune i årevis også, der hytta er.
Stemmer:
https://www.vg.no/rampelys/i/p6qBBV/nrk ... al-kommune

Hun er jo virkelig en belastning for rettsvesenet.

Ture

Legg inn av Ture »

DoktorS skrev: søn jul 10, 2022 9:31 am Ja, det er vel ikke helt tilfeldig at en og samme person havner i retten med både arbeidsgiver og nærmeste familie.... Leste saken - det var visst søsteren som gikk til sak og tapte saken. Ifølge det som står der, tydet på at moren ønsket at det var søsteren som skulle ha hytta, men det holder jo ikke i retten mot en samvittighetsløs og grisk søster.
Det er nok neppe tilfeldig, og det ser vel ikke noe bedre ut når også samboeren gikk fra henne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»