AEW 2021

Svar
ElGuaje

Re: AEW 2021

Legg inn av ElGuaje »

Var generelt en meget underholdende episode av Dynamite.

Litt mye "indy kick outs" mellom i hvert fall Spears og Guevara, men var jo en underholdende kamp.

Gøy å se et heit publikum, se at folk faktisk er over med publikum, og at det faktisk går an å vinne i hjembyen sin. Begge Sammy og Britt i Pittsburgh var nydelig å se.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

CPMunk skrev: tor aug 19, 2021 10:13 pm Jeg er ikke så sikker på om CM Punk dukker opp på fredag, men håper jeg tar feil. Forøvrig tidenes entrance Jericho hadde.
Enig! Kunne gått begge veier, men heldigvis ble det magisk! De holdt seg overraskende bra i sync hele veien.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Regner med jeg ikke er eneste her som ser live inatt? Starter ikke før kl 04.00, men da er det jo herlig at SmackDown går de 2 timene før.

For en historisk natt dette er dere, buckle up!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Så ikke live, men måtte starte med Rampage i dag. Første gang jeg har sett 17 min av et AEW show uten å spole. Glad de åpnet med Punk, men også litt skuffet da det har vært "hemmelig". De kunne like så godt bare annonsert han på showet når det blir gjort på den måten.
Men nå gjenstår det å se om "you still got it" 5 september.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

WOW FOR ET POP!

Allerede 1 million visninger

https://www.youtube.com/watch?v=KrZXDqREmaU

chains

Legg inn av chains »

Chicago hadde ikke glemt hvem CM Punk var☺️
Aldri vært en mega fan selv, men fikk jaggu en tåre i øyekroken av den debuten

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vi alle visste det kom (vel utenom CpMunk), men fy faen jeg var virkelig ikke forbredt. Tror jeg har sett entrancen og promoen minst 10 ganger nå, og gråter hver gang. Fy faen så fantastisk dette er

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Må si jeg begynner å lure på om jeg er fan av CM Punk. Har dere virkelig sett det flere ganger og begynt å grine? Jeg så hele opptreden 1 gang, ikke "no sell", men det ga meg bare ingenting. Promoen var også så som så. Selvfølgelig var ingenting planlagt, som Punk selv innrømmet.

Shock factor 2/10
Promo 5/10
CM Punk vs Darby Allin interesse 6/10 (mest for å se hvordan punk er i ringen i dag)
Publikum 9/10

Spent på seertallet da. 700k sist fredag, som TK var storfornøyd med.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør aug 21, 2021 2:18 pm Må si jeg begynner å lure på om jeg er fan av CM Punk. Har dere virkelig sett det flere ganger og begynt å grine? Jeg så hele opptreden 1 gang, ikke "no sell", men det ga meg bare ingenting. Promoen var også så som så. Selvfølgelig var ingenting planlagt, som Punk selv innrømmet.

Shock factor 2/10
Promo 5/10
CM Punk vs Darby Allin interesse 6/10 (mest for å se hvordan punk er i ringen i dag)
Publikum 9/10

Spent på seertallet da. 700k sist fredag, som TK var storfornøyd med.
Våkna opp på feil bein idag? Eller bare insett at du mister tronen din på tippekonk toppen inatt?

Du skal selvsagt ha din mening, men her er jeg så uenig på så mange fronter som det går ann å bli. Dette er det største som har skjedd i wrestling på forferdelig lang tid, enten man liker det eller ei. At wrestling fans endelig viser følelser igjen pga av dette er da helt fantastisk, er det ikke? Selv følte jeg meg som en liten unge når jeg satt oppe inatt å se wrestling, og det kan jeg virkelig ikke huske sist jeg gjorde (muligens Miz sin første cash, men det er nå meg). Og når jeg ser reaksjonene verden over var jeg tydeligvis lang ifra den eneste. At ikke alle føler det samme er jo selvfølgelig også naturlig, men hver ihvertfall litt glad på andres vegne.

De shock factor, promo, match og publikum punktene dine skal du få ha, det er din mening. Men det at det ikke var noe shock factor var jo helt naturlig etter hvordan de har bygget mot dette. Som de sa i presse møte etter showet å, de ga fansen alle hintene mulig, men det er CM Punk, det er på en måte alltid den lille usikkerheten på "skjer det virkelig?". Var veldig usikker på builden til å begynne med da jeg egt først ville ha det som en suprise return. Men når jeg så alle som tok seg wrestling verden igjen igår kveld/inatt, og reaksjonen fra publikum, er jeg veldig glad de gjorde det slik de gjorde. Promoen syntes jeg også var helt perfekt, slår KO på mer eller mindre alle andre promoer jeg har hørt siste 5 årene. Selvsagt har det mye å gjøre med settingen rundt promoen, om ikke alt. Men utførelsen er akkurat den samme som før å. Dette er en promo wrestling fans verden over har drømt om i over 7 år, snakket om eller forestilt seg utallige ganger på forskjellige tidspunkt. Så når det endelig faktisk skjer blir det jo noe helt spesielt. Når det gjelder Darby vs Punk er heller ikke det den matchen jeg helst vil se, men for en første match tilbake, og stilen dems generelt, tror jeg det egt er en perfekt match. Men det får vi jo ikke vite før All Out.

Nei dette her var for min del alt jeg kunne ønsket og mer. Fryktet de skulle vente helt til siste minutt av showet, "ta en NXT" og få frem trademark logoen, før Punk kommer ut og vinker hei før kameraet går sort. At det åpnet showet, og at vi faktisk fikk en lang promo i tillegg var over all forventing. Og som sagt, en av favorittpromoene mine siste årene. Igjen så skjønner jeg at ikke alle føler det samme, mange liker jo bare ikke Punk generelt å, men når man ser så mange være så spent før et wrestlingshow, så mange komme tilbake bare for å se hva som skjer på dette wrestling showet inatt, og reaksjonene det fikk i etterkant. Vær litt positiv bare, dette er jo helt fantastisk for wrestling generelt, alle selskaper. Mer hype, mer interesse, flere fans, hva mer kan vi be om?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Skulle ønske jeg delte følelsene deres, for jeg liker Punk. Har alltid gjort helt siden jeg først ble introdusert for han på SvR2008. Fulgte ikke så mye med på hva som skjedde i WWE da, men det kom litt senere.
Spol frem til Juni 2008 (mulig jeg bommer på måned her) når han cashet inn på Edge og jeg ble fan for fullt.
Det er ikke uten grunn navnet mitt er som det er. Litt humor bak det da, men er jo opprinnelig på grunn av at jeg er CM Punk fan.
Jeg vet ikke hvorfor jeg er "negativ" når jeg egentlig ønsket dette. Kan det være at tiden ble for lang? Eller kanskje den UFC karrieren han burde vært foruten? Eller bare det at you either die a hero or live long enough to become the villain? Ikke vet jeg.

Jeg har sett Jericho sin entrance flere ganger da. Gleder meg til han og Punk er i ringen sammen igjen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: lør aug 21, 2021 3:41 pm Skulle ønske jeg delte følelsene deres, for jeg liker Punk. Har alltid gjort helt siden jeg først ble introdusert for han på SvR2008. Fulgte ikke så mye med på hva som skjedde i WWE da, men det kom litt senere.
Spol frem til Juni 2008 (mulig jeg bommer på måned her) når han cashet inn på Edge og jeg ble fan for fullt.
Det er ikke uten grunn navnet mitt er som det er. Litt humor bak det da, men er jo opprinnelig på grunn av at jeg er CM Punk fan.
Jeg vet ikke hvorfor jeg er "negativ" når jeg egentlig ønsket dette. Kan det være at tiden ble for lang? Eller kanskje den UFC karrieren han burde vært foruten? Eller bare det at you either die a hero or live long enough to become the villain? Ikke vet jeg.

Jeg har sett Jericho sin entrance flere ganger da. Gleder meg til han og Punk er i ringen sammen igjen.
Det er godt mulig, alle har jo sine grunner, som man enten er bevisst om eller ei. Det jeg fant viktig for å nyte dette til det fulle var ihvertfall å separere CM Punk UFC/Twitter pøbel, fra CM Punk wrestleren. Førstnevnte har jeg ikke så mye til overs for (twitter altså, står respekt av at han prøvde seg i UFC, på tross av resultater), men sistnevnte er gull i menneskeform når han er i sitt rette element. Og det var det jeg følte vi endelig så igjen i natt.

Punk og Jerichos veier kommer garantert til krysses på et eller annet tidspunkt, gleder meg også til det, og promoene som kommer med. Gleder meg også til å se han med Moxley igjen, tror han kan hjelpe Mox med å finne seg litt igjen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Reminder for alle at kupong i tippekonk må være inne før 00:00 inatt

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

PPVet kommer nå til å bli sett, og håper jeg blir positiv overrasket over in ring returnen.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tenk at du er ute av wrestling i 7 år, så kommer du tilbake og du er fortsatt den største aktive wrestlingstjerna i verden. Det er tullete. Helt tullete. CM Punk er noe helt for seg selv. Karakteren CM Punk er genial. Og før alle skal si "jammen han er kanskje ikke like god i ringen blablabla". Se på alt på SoMe, se på crowden, se på fanconnection. Om du mener at han ikke er det så er det subjektivt.

Måten de bare lot entrancen flyte uten å prate over den var og helt nydelig. Helt strålende debut med alt innholdet man trengte. Det her blir enormt for AEW

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Noen som fikk med seg Max Caster situasjonen?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tenker du på med hvorfor han ikke er på tv?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 4:46 pm Tenker du på med hvorfor han ikke er på tv?
Vet han er suspendert uten lønn og regner med å ikke komme tilbake, men hva ble sagt? Noen som fikk med seg det?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Kjørte promo hvor han dissa Simone Biles og dro opp Dan Lacrossesituasjonen fra 2003. Hvis ikke du ikke klarer å dra heat uten slikt så er du ikke god nok. As easy as

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 5:10 pm Kjørte promo hvor han dissa Simone Biles og dro opp Dan Lacrossesituasjonen fra 2003. Hvis ikke du ikke klarer å dra heat uten slikt så er du ikke god nok. As easy as
Har jo vist at han er god nok uten det før og.

Jeg aner ikke hva han sa ordrett, vet kun konteksten med Biles, men er vel ikke grunnlag for å løslate noen?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Løslate noen, huh? Forøvrig er jeg ganske sikker på at Max bare skaper litt pr for seg selv her nå. Tipper han er tilbake iløpet av, tja? Senest Dynamite etter All Out

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 9:56 pm Løslate noen, huh? Forøvrig er jeg ganske sikker på at Max bare skaper litt pr for seg selv her nå. Tipper han er tilbake iløpet av, tja? Senest Dynamite etter All Out
Bare leste det CPMunk skrev, har ikke satt meg så forferdelig mye inn i saken utenom overskrift og ingress. Men leser nå at det "kun" er en to måneders suspensjon uten lønn.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Aner ikke om noen bryr seg. Men 1.129 mill seere på Rampage på fredagen med 0.53 i 18-49demoen

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Max måtte jo selge gearet sitt for å betale regnigner, samt han delte at han ikke regnet med han skulle tilbake til AEW etter suspensjonen.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tror det er mer han i kayfabe enn noe annet altså

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 10:24 pm Tror det er mer han i kayfabe enn noe annet altså
Low card AEW wrestler som må gå to måneder uten lønn? Kanskje, ikke vet jeg.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Vil si de er midcardtagteam. Men jeg aner ikke jeg altså, jeg kommer med min teori!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Greit, kan gå med på midcard. Men vet lite like som deg så blir bare spekulasjoner fra meg også.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Salihovic91 skrev: man aug 23, 2021 10:22 pm Aner ikke om noen bryr seg. Men 1.129 mill seere på Rampage på fredagen med 0.53 i 18-49demoen
Det er jo litt interessant, men de er enda 50% bak WWE.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Et overraskende flatt show, spesielt med tanke på at det var første showet med CM Punk på og da potensielt nye seere.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Helt sykt med Punk tilbake..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»