2022 ATP Tour

Svar
Skraevadottir

Re: 2022 ATP Tour

Legg inn av Skraevadottir »

Zanick skrev: man jun 13, 2022 3:55 pm Gresset i Queens er et syn for guder.

Unge Draper feier Fritz av banen. Kan gå langt i Queens med bl.a Casper på på samme side.
Skikkelig favorittfall denne uka. WTA-tilstander!

Number4

Legg inn av Number4 »

Bra tennis nå i Queens. Meget severdig, går til tredje sett til glede for alle nøytrale.

Number4

Legg inn av Number4 »

For en kamp, håper ikke det bare var meg her inne på forumet som fikk se den. Wawrinka kan fremdeles.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Number4 skrev: tir jun 14, 2022 9:46 pm For en kamp, håper ikke det bare var meg her inne på forumet som fikk se den. Wawrinka kan fremdeles.
jeg ser Folk og røvere i Kardemomme by, så jeg har ikke sett den.

Number4

Legg inn av Number4 »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 9:53 pm
Number4 skrev: tir jun 14, 2022 9:46 pm For en kamp, håper ikke det bare var meg her inne på forumet som fikk se den. Wawrinka kan fremdeles.
jeg ser Folk og røvere i Kardemomme by, så jeg har ikke sett den.
Sånn er det å være gift :lol:

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Berrettini vinner Queens også, han. Da forsvarer han tittelen fra i fjor og vinner sin fjerde tittel på det dekket. Spiller veldig bra for tida, må jeg si. Håper han leverer i Wimbledon igjen.

Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap, da mot marerittmotstanderen Hurkacz. Det er hans femte finaletap på rad.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Berrettini vinner Queens også, han. Da forsvarer han tittelen fra i fjor og vinner sin fjerde tittel på det dekket. Spiller veldig bra for tida, må jeg si. Håper han leverer i Wimbledon igjen.

Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap, da mot marerittmotstanderen Hurkacz. Det er hans femte finaletap på rad.
Nesten plagsomt at Hurkacz vant. En irriterende spiller, men det er selvfølgelig forventet at han gjør det bra på gressdekket.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mehell skrev: søn jun 19, 2022 4:22 pm
Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Berrettini vinner Queens også, han. Da forsvarer han tittelen fra i fjor og vinner sin fjerde tittel på det dekket. Spiller veldig bra for tida, må jeg si. Håper han leverer i Wimbledon igjen.

Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap, da mot marerittmotstanderen Hurkacz. Det er hans femte finaletap på rad.
Nesten plagsomt at Hurkacz vant. En irriterende spiller, men det er selvfølgelig forventet at han gjør det bra på gressdekket.
Helt enig. Hurkacz er en av mine anti-favoritter. Slow motion på alt bortsett fra serve.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap
På sett og vis greit mtp Wimbledons «kredibilitet». Hadde vært litt verre om han hadde vunnet tre gressturneringer på rad før Wimbledon i suveren stil.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

storpeder skrev: søn jun 19, 2022 10:54 pm
Skraevadottir skrev: søn jun 19, 2022 4:19 pm Ellers har Daniil Medvedev gått på nok et litt stygt finaletap
På sett og vis greit mtp Wimbledons «kredibilitet». Hadde vært litt verre om han hadde vunnet tre gressturneringer på rad før Wimbledon i suveren stil.
Hehe, ja.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Philipp Kohlschreiber legger opp etter Wimbledon :(

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Tsitsipas vinner sin første gresstittel etter å ha slått Bautista Agut i en jevn kamp på Mallorca. I Eastbourne vinner Taylor Fritz mot landsmannen Cressy. Fritz er en spiller jeg har tenkt på som en finalekandidat i Wimbledon i år, men han er ustabil.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Noen som er lei seg for at vår danske "yndling" har 0-6 fra og med møtet mot Ruud? Måtte det fortsette, til han begynner å oppføre seg.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Zanick skrev: ons jul 20, 2022 9:59 pm Noen som er lei seg for at vår danske "yndling" har 0-7 fra og med møtet mot Ruud? Måtte det fortsette, til han begynner å oppføre seg.
Deilig! Fryder meg hver gang ser resultatene!

Ikke fullt så deilig med regn i Gstaad. Blir tett program for vår mann på tampen av uka nå, en kamp hver dag om han går helt til finalen.

Ellers kan det nevnes at Alcaraz var svært nært å tape i 1. runde i Hamburg i går mot den umeritterte tyskeren Nicola Kuhn. Syns tyskeren spilte bra og virkelig gikk for det, så det var med nød og neppe at Alcaraz slapp unna.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Francisco Cerundolo er virkelig i form for tida. Vant altså i Båstad og slo Rublev i Hamburg i dag.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Skraevadottir skrev: tor jul 21, 2022 4:34 pm Francisco Cerundolo er virkelig i form for tida. Vant altså i Båstad og slo Rublev i Hamburg i dag.
Caspers knepne tap blir penere og penere for hver match Cerundolo spiller. En av årets store gjennombruddsmenn

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Zanick skrev: tor jul 21, 2022 7:03 pm
Skraevadottir skrev: tor jul 21, 2022 4:34 pm Francisco Cerundolo er virkelig i form for tida. Vant altså i Båstad og slo Rublev i Hamburg i dag.
Caspers knepne tap blir penere og penere for hver match Cerundolo spiller. En av årets store gjennombruddsmenn
Absolutt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Thiem framme i semi i Gstaad. Veldig gledelig, var jo også i kvartfinale i Båstad. Der vant han faktisk sine første matcher for sesongen, tro det eller ei.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Alcaraz spilte en knallsterk kamp og vant 6-0 6-2 over Khachanov.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

TheBaseline skrev: fre jul 22, 2022 8:05 pm Alcaraz spilte en knallsterk kamp og vant 6-0 6-2 over Khachanov.
Ja, minner egentlig litt om det han gjorde i French Open fram til kvartfinalen. Der hadde han en kamp tidlig hvor han holdt på å ryke ut, for deretter å komme opp på et helt vanvittig nivå, før det da ble stopp mot Zverev. I denne turneringa blir det kanskje ikke stopp i det hele tatt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Da sa det til slutt stopp for Cerundolo. Ryker for Musetti, som får sitt skikkelige gjennombrudd her. Noen vil vel kanskje si at det kom i French Open i fjor, men jeg mener det er dette. Opp på 40. plass på live-rankingen. Alcaraz i gang nå mot Molcan i den andre semifinalen i Hamburg.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Da blir det Alcaraz-Musetti i finalen. Snakk om battle of the young guns. Må vel være sammenlagt de yngste finalistene på gud vet hvor lenge i ATP-sammenheng.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

LittleSteven skrev: søn jul 24, 2022 9:57 am Ser nå at alle turneringer i Kina er avlyst for tredje året på rad. Kan begynne å lure på om det noengang igjen blir Shanghai Masters osv. der borte...
De bør i hvert fall bare drite i å sette opp turneringer der igjen på noen år. Er jo dårlig butikk for absolutt alle.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Alcaraz og Musetti i gang. To break, ett til hver, til å begynne med.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ser ut som om Musetti vinner i dag. Alcaraz sliter. Spiller virkelig ikke bra i dag.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Musetti tar første! Superbra spill fra italieneren. Alcaraz riktignok litt å gå på, men først og fremst bra spill fra Musetti.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Musetti misbruker to matchballer... Egentlig helt greit mtp ballen som spratt to ganger, som Musetti ikke ville innrømme.

spårt

Legg inn av spårt »

Alcaraz er faen meg rå.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Musetti kommer til å ha mareritt om denne om han ikke vinner.

spårt

Legg inn av spårt »

Sterkt av Musetti å ta det til slutt etter å ha rotet bort 5 matchballer i andre sett.

Litt synd at italieneren ikke sa ifra om dobbeltspretten, men underholdende tennis byr han på. Blir mange gode oppgjør disse to imellom i fremtiden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»