Atlético de Madrid - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Atlético de Madrid - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Brannfakkel:

Atlético overpresterte resultatsmessig forrige sesong i forhold til spillet som ble vist på banen. Atlético underpresterer resultatsmessig denne sesongen i forhold til spillet som blir vist på banen.
Atlético som lag spiller bortimot like godt som vi gjorde forrige sesong (bortsett fra Oblak og Suárez).

Det er etter min mening ingen krise i Atlético. Det er ikke nødvendig å stille spørsmålet "hva har skjedd med Atlético?!", for jeg tror at svaret kan være så enkelt som at Atlético ikke er så gode som folk kanskje trodde forrige sesong, og Atlético er bedre enn det folk tror denne sesongen.

Neste sesong er det blanke ark og fargestifter, og ut ifra spill og spillerstall så ser jeg ikke på Real Madrid som nevneverdig bedre enn Barcelona og Atlético Madrid hvis sesongen hadde startet fra scratch nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons feb 16, 2022 9:39 pm Brannfakkel:

Atlético overpresterte resultatsmessig forrige sesong i forhold til spillet som ble vist på banen. Atlético underpresterer resultatsmessig denne sesongen i forhold til spillet som blir vist på banen.
Atlético som lag spiller bortimot like godt som vi gjorde forrige sesong (bortsett fra Oblak og Suárez).

Det er etter min mening ingen krise i Atlético. Det er ikke nødvendig å stille spørsmålet "hva har skjedd med Atlético?!", for jeg tror at svaret kan være så enkelt som at Atlético ikke er så gode som folk kanskje trodde forrige sesong, og Atlético er bedre enn det folk tror denne sesongen.
Passer med mitt inntrykk. Jeg ser ikke alle AMs kamper, men de gangene jeg har sett dem og de har gått på trynet, så føler jeg totalt sett at det ikke bestandig er "fortjent". Litt slurv her og der som fører til mål imot etc (I can relate, vi roter til kamper normale lag hadde vunnet 3/4-0). Man kan off-perioder, til og med off-sesonger, og på den andre siden perioder og sesonger med mer flyt. Selv Simeones AM, tydeligvis. Fort gjort å bli revet med når man er vant til et knallhardt kollektiv med forsvar og keeper i øverste sjikt som nå slipper inn mål de ikke har gjort før. Går seg nok til, særlig med (som vi vel snakket om en gang) en forsvarer eller to inn.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tor feb 17, 2022 11:56 am Fort gjort å bli revet med når man er vant til et knallhardt kollektiv med forsvar og keeper i øverste sjikt som nå slipper inn mål de ikke har gjort før.
Jeg hører at folk snakker om at Atlético har tapt seg så veldig defensivt.
Det stemmer absolutt at Atlético ikke lenger er den defensive bautaen som man så i perioden rundt 13/14-15/16 når Atlético lå med to flate defensive firere med en midtbanefirer bestående av Gabi, Koke, Saúl og Tiago/Partey foran typer som Juanfran, Filipe Luis, Godín, Giménez og Miranda/L Hernández. Men dette har jo på mange måter vært et bevisst valg, og folk har jo oppfordret Simeone til å bygge et lag som i større grad klarer å få til ting offensivt.
Derimot så synes jeg ikke at de underliggende tallene backer opp en mening om at Atlético plutselig denne sesongen har glemt hvordan man skal forsvare seg, eller at man slipper til for mange skudd eller at man lar motstanderen komme til for mange sjanser.

Jeg skal nå liste opp litt tørre tall, og statistikk for sært interesserte.

Bilde

Alle tall hentet fra understat.com

Dette forteller selvfølgelig ikke hele historien, men det synes jeg ikke at antall mål vi faktisk har sluppet inn hver sesong forteller heller. Det vi kan se er at Atlético har stått høyere de to siste sesongene. Man slipper til færre skudd og sjanser enn det man gjorde i sesongene i forveien, men på den bekostning at sjansene blir noe større. Atlético slipper faktisk til færre skudd denne sesongen enn man gjorde i den beste defensive sesongen vi har hatt (15/16). Jeg valgte å dra statistikken tilbake til nettopp denne sesongen, siden den var ganske sensasjonell med kun 18 innslupne på 38 kamper.

Det at Atlético allerede har gitt bort 6 straffer (og sluppet inn 5) kontra fjorårssesongen hvor man ga bort 4 straffer (og Oblak kun slapp inn 1) iløpet av hele sesongen har endel å si.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Bare for å kjøre sammenligningen, så er dette statistikken til Real Madrid denne sesongen når det kommer til de samme parameterne:

Bilde

Skuddene de slipper til er i snitt like farlige (en xG på 0,096) som Atlético. De slipper i snitt til mer enn 2,5 flere skudd per kamp. De lar motstander ha flere flere pasninger innenfor farlig område.
Real Madrid har sluppet inn 20 mål. Atlético har sluppet inn 34.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hva pokker er det skuddet der?! Sykehus.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Disse tidlige målene altså. Det føles uvant, men vi har jo sett at det ikke nødvendigvis betyr så mye for resten av kampen.

Uten at jeg har lyst til å være for pessimistisk så kan det jo være at det blir vårt eneste mål denne kampen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Correa er også skadet. Håper han blir byttet ut.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ekstremt stygg kamp, med kynisme ut rassen fra Atlético.

Skulle absolutt ikke hatt 3 poeng i kveld.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ale skrev: ons mar 16, 2022 12:24 pm Takk for kampene, bra spilt. Over to oppgjør så viste det seg å være klasseforskjell. Lykke til videre i Champions League.
Klasseforskjell er vel å dra det litt langt, to greit matchede lag som begge kunne ha gått videre (og som begge taper mot Manchester City og Bayern München).

Men takk for kampen Ale.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lat oss snakke om andre lag enn Atlético Madrid.

Nemlig Atlético Madrid B og Atlético Madrid Juvenil! Atlético Madrid B er jo et andre lag (høhø)!

Atlético Madrid B rykket som kjent ned fra Segunda B forrige sesong (lol) etter å ha vært veldig nære opprykk i sesongene i forveien. Så skal det sies at det var veldig lett å rykke ned fra Segunda B ettersom at ligasystemet i Spania ble lagt litt om.
Uansett, B-laget vårt ligger på en nokså trygg 1. plass i en Madrid-liga som vel må sies å holde ganske begredelig nivå i RFEF Tercera. Bortimot hele den lovende gjengen fra Atleti B har blitt lånt ut eller solgt, og den gjengen som er igjen kommer nok ikke til å gjøre det så veldig imponerende i RFEF Segunda når de (eventuelt) rykker opp. Det skal sies at i 2022 så kan man spore en bedring, og systemet med 3-5-2 virker å ha satt seg. Det skal sies at det er et par 02-årganger som har noe talent å vise til, så de ser man nok mer av neste sesong i RFEF Segunda, jeg snakker hovedsaklig om Giuliano Simeone, Carlos Martín og Alberto Moreno (og 01-eren Marco Moreno). Men når det kommer til hvem jeg ser for meg at skal spille i RFEF Segunda hvis det ikke er de spillerne som rykker opp så er svaret at det er...

ATLÉTICO MADRID JUVENIL!
Atlético Madrid Juvenil er en gjeng med spillere født i 2003 som jeg er blitt ganske så imponert over. Laget spiller en 3-5-2 som minner VELDIG om A-laget. Ricardo García (trener) og Fernando Torres (assistent) har satt en bortimot fast ellever som jobber knallhardt som et defensivt kollektiv. Diego Simeone må være stolt over det han ser på treningsanlegget i Alcalá de Henares.
Juvenil-laget startet sesongen med 3-1-2 på de første 6 kampene, men etter det så har laget gått 25-2-2 på de resterende 29 kampene de har spilt. 20 smultringer har det også blitt på de 29 kampene, og en målforskjell på 65-12.
Juvenil-laget leder ligaen foran Real Madrid når det gjenstår 9 kamper av serien. I UEFA Youth League så er Atlético Madrid i semi-finalen etter å ha slått ut Real Madrid og Borussia Dortmund. I den spanske juniorcupen så er Atlético Madrid Juvenil i kvartfinalen, og har dermed fortsatt sjansen til å ta trippelen!

1: GK Alejandro Iturbe
2: RWB Sergio Diez
4: CB Ibra Camara
5: CB David Navarro (C)
3: CB Ilias Kostis
11: LWB Adrián Corral
8: RCM Pablo Barrios
6: LCM Aitor Gismera
10: CAM Javier Currás
7: ST Salim El Jabari
9: ST Carlos Martín

Er gjengen som har spilt i UEFA Youth League mot Hajduk Split, Real Madrid og Borussia Dortmund denne våren. Hvis jeg skal nevne et par så vil jeg trekke frem disse:
Keeper Iturbe som er en meget habil herremann mellom stengene. I skikkelig Atléticostil så er han en matchvinner bak der.
Midtstopperne Ibra Camara og kaptein David Navarro jobber veldig bra sammen. Camara har en herlig fysikk og Navarro har en herlig teknikk.
Adrián Corral snakket jeg om forrige sesong. Da spilte han stopper for Atlético B som 17-åring. Nå fosser han ned langs venstrekanten som Renan Lodi gjør på A-laget. Virker å være en skikkelig potet slik som Saúl.
Pablo Barrios har blitt hentet fra Real Madrid, og er en lovende boks-til-boks spiller som kan bringe x-faktoren.
Javier Currás er stjernen på laget. Javi Serrano er jo EGENTLIG stjernen på laget i denne playmaker-rollen, men ettersom at Serrano bortimot er tatt opp til A-laget og har tilbrakt året på benken til Simeone så har Currás fått muligheten til å skinne, og det har han gjort.
Carlos Martín spiller for det meste for Atlético Madrid B, og ikke for Juvenil, men han har vært med Juvenil i Europa.

UEFA Youth League avsluttes i Nyom mellom 22. og 25. april. Det står mellom Atlético Madrid, RB Salzburg, Juventus og ...så vet vi ikke helt hvilket lag som blir det 4. Sannsynligvis enten Benfica eller Sporting CP.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Lukter litt Dybala. Kan bli utrolig gøy for øyet.
Hvem er på topp der nå, Griezmann og ?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Atlético spiller med 3 stoppere og 2 spisser. I troppen så har Atlético totalt 4 stoppere og totalt 5 spisser.

Så skal det sies at det ikke virker som om kontrakten til Luis Suárez blir forlenget i sommer, men allikevel så har man Griezmann, Correa og Félix som alle fortjener startplass.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jolla skrev: tir mar 22, 2022 7:06 am Atlético spiller med 3 stoppere og 2 spisser. I troppen så har Atlético totalt 4 stoppere og totalt 5 spisser.

Så skal det sies at det ikke virker som om kontrakten til Luis Suárez blir forlenget i sommer, men allikevel så har man Griezmann, Correa og Félix som alle fortjener startplass.
Dybala funker jo bare med 2 spisser. Savner Dybala i form.

Arsenal og Arteta hadde også vært moro, men jeg vet ikke det funka

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

For et besynderlig gult kort fra Figueroa Vazquez. Skjønner ikke hvordan han konkluderer med at Kondogbia slenger seg for å blokkere et skudd, feiler på blokkeringen MED VILJE(?) og forsøker å slå ballen med hendene når den rikosjetter fra hælen fra Felipe.

Hvordan det er mulig å se den situasjonen og mene at det er VILJEHANDS fatter jeg ikke.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn apr 17, 2022 5:56 pm For et besynderlig gult kort fra Figueroa Vazquez. Skjønner ikke hvordan han konkluderer med at Kondogbia slenger seg for å blokkere et skudd, feiler på blokkeringen MED VILJE(?) og forsøker å slå ballen med hendene når den rikosjetter fra hælen fra Felipe.

Hvordan det er mulig å se den situasjonen og mene at det er VILJEHANDS fatter jeg ikke.
Heldigvis berget dere med en straffe 58 minutter på overtid, cirka!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lezah skrev: søn apr 17, 2022 7:17 pm
Jolla skrev: søn apr 17, 2022 5:56 pm For et besynderlig gult kort fra Figueroa Vazquez. Skjønner ikke hvordan han konkluderer med at Kondogbia slenger seg for å blokkere et skudd, feiler på blokkeringen MED VILJE(?) og forsøker å slå ballen med hendene når den rikosjetter fra hælen fra Felipe.

Hvordan det er mulig å se den situasjonen og mene at det er VILJEHANDS fatter jeg ikke.
Heldigvis berget dere med en straffe 58 minutter på overtid, cirka!
Er jo rutine!


Lezah

Legg inn av Lezah »

Okei, @Jolla , selv om dere var kjipe og teite mot United må vi se fremover, da dere er de eneste som kan pushe de to kjipe.

Hva skjer i Simeone-land for tiden? Jeg har egentlig tre spørsmål:

1.Hva tenker man om Morata og Saul i år? Sistnevnte er jo en god spiller, men har dere bruk for Morata?

2. Hvem faen er Samuel Lino?

3. Hva er de heteste ryktene inn/ut for tiden?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Alle disse lagene som drar land og strand rundt om i verden for å spille treningskamper, og ikke vet at to uker med hardtrening i Los Ángeles de San Rafael under Profe Ortega er det som er tingen!



Tenk å ha lyst til å gå på gallamiddager og bo på luksushotell i Sør-Korea, Thailand eller USA når du heller kan legge ned blod, svette og tårer og besvime i stekende sol og 35 grader oppe i fjellene i Spania.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: fre jul 01, 2022 12:16 pm Okei, @Jolla , selv om dere var kjipe og teite mot United må vi se fremover, da dere er de eneste som kan pushe de to kjipe.

Hva skjer i Simeone-land for tiden? Jeg har egentlig tre spørsmål:

1.Hva tenker man om Morata og Saul i år? Sistnevnte er jo en god spiller, men har dere bruk for Morata?

2. Hvem faen er Samuel Lino?

3. Hva er de heteste ryktene inn/ut for tiden?
Du lurer ikke meg med den første setningen din. Jeg vet du er Atletifan!

Svar nummer 1: I utgangspunktet så må Atlético enten selge Morata og Saúl (og Vitolo) eller så må noen andre ut. Atlético har ikke mulighet til å registrere disse spillerne for neste sesong med tanke på lønnstaket. Atlético Madrid er noe irriterte på Juventus ettersom at den muntlige avtalen hele veien var at Juventus kjøpte Morata, men bare noe forskjøvet grunnet regnskap og finanser. (På samme måte så kjøpte Atlético på mange måter Griezmann ifjor.)

Begge spillerne er gode, men de virker ikke å være tiltenkt i troppen, og således så er det ikke plass - eller lønn - til dem. Atlético hadde fem spisser forrige sesong, og det var minst én (jeg vil si to) for mange. Griezmann, Félix, Correa og Cunha er fortsatt der, og alle fire (i hvert fall Félix, Griezmann og Cunha) bør få så mye spilletid som mulig for å forbedre seg / utvikle seg (Correa har alltid vært i stand til å være supermann selv som innbytter). På midtbanen så har man Koke, Llorente, Rodrigo de Paul, Lemar og Kondogbia som alle fortjener å være i førstevalgsdiskusjonen, og jaggu tror jeg at Axel Witsel også skal få mulighet til å kapre en fast plass hvis han tar sjansen. Det virker for meg som at Saúl gjorde en kjempetabbe når han dro på lån til Chelsea forrige sesong. Hadde Chelsea eller Manchester United kjøpt ham så tror jeg at historien hadde vært annerledes (selv med en horribel debutkamp), men når det var et lån så ble han kun brukt i nød.

Nå er jeg veldig usikker på hva som kommer til å skje med Saúl. Allerede før sommeren startet så ble det hintet til at Atlético så etter en sentral midtbanespiller (og at Saúl således ikke var tiltenkt i troppen) - først var Boubacar Kamara målet, og deretter kom Atleti med et bud på Carlos Soler. Nå som Witsel har ankommet så virker det som om klubben ser etter en ny klubb for Saúl, uten at det har vært noen sterke rykter slik som ifjor sommer.


Svar nummer 2: Det må fåglorna vita.
Litt mer seriøst svar er at det er en ung brasiliansk ving som slo igjennom denne sesongen for Gil Vicente. Jeg kan ikke si at jeg har lagt merke til ham (selv om jeg er hipster nok til å se portugisisk liga en gang iblant - helst Benfica. Det sagt så var jeg like forundret over kjøpet av Renan Lodi i sin tid - også en spiller jeg ikke hadde lagt merke til når jeg så ham. Renan Lodi har etter hvert blitt en suksess. Angående non-EU plassene våre så kommer Cunha til å ta én av tre. Nahuel Molina kommer inn fra Udinese nå straks (Nehuén Pérez drar andre veien) og okkuperer enda en av plassene, og sannsynligvis okkuperer han også høyrebacken vår i den nærmeste fremtid. Da er det én igjen som enn så lenge tilhører Felipe. Jeg trodde før sesongslutt at Felipe kom til å forsvinne i sommer, men jeg har hørt lite til det. Mest sannsynlig så drar både han og Marcos Paulo ut på lån i sommer.

Svar nummer 3: Dette kommer jeg tilbake til i en større post en annen gang. Kan nevnes at Witsel og Molina (snart) har kommet inn siden innlegget ditt, mens Vrsaljko har dratt og Pérez som sagt er på vei til Udinese.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Av alle ryktene som svirrer rundt der ute, er koblingen CR-AM en av de merkeligere. CR og Simeone i en death macth etter uke nr 2?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det er mange Atletisupportere som har funnet frem repet i tilfelle den overgangen skjer ja.

Er det noe vi skal bruke vårt svært begrensede lønningsbudsjett på så må det vel være en 37 år gammel spiss. Høres smart ut.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn jul 24, 2022 4:12 pm
Er det noe vi skal bruke vårt svært begrensede lønningsbudsjett på så må det vel være en 37 år gammel spiss. Høres smart ut.
APropos spisser: Hva skjer fremover med Grisen? Har ikke satt meg kjempegodt inn i opplegget, men husker jeg ikke feil har han

1. Ikke vært kjempegod for dere post-retur?
2. AM betaler vel mye av lønna hans, som er "helt grei" selv om det ikke er det han fikk i Barca?
3. Han er på et lån med opsjon på ytterligere et år, men ikke noen forpliktelse til å kjøpe ham i 2023?

Med LS ut er det kanskje lite sannsynlig at man vil droppe AG også, men dere har jo en enorm evne til å finne spissjuveler, så ser du for deg AG som en viktig mann denne sesongen?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Antoine Griezmann og João Félix er tiltenkt som førstevalg på spissplass de kommende sesongene, gitt at de er skadefrie.

Atlético har ham på lån ut denne sesongen, og hvis han spiller 50%(?) av kampene så er Atleti forpliktet til å kjøpe ham for €40 mill (som er et røverkjøp).

Fantastisk spiller, så jeg synes ikke at det er så ekstremt bekymringsverdig at han ikke har spilt seg helt varm eller fått selvtilliten helt tilbake. Folk klager på at han er gammel, men jeg tenker han kommer til å være steingod de neste tre sesongene (jeg liker karen, shoot me.)

startelver

Legg inn av startelver »

Kommer alle stjernene til Oslo til helgen ?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det begynner å se noe mer lyst ut med tanke på å komme oss under lønnstaket nå.

Vitolo har blitt lånt ut for resten av sin kontrakt. Las Palmas hjelper oss med å betale halve lønnen hans. Største floppen i Atléticos historie.

Juventus og Allegri står på at de har lyst på Morata på et nytt lån. Virker å være villige til å betale hele lønnen hans, men ikke noen enighet angående sum. Føler at det er over 50% at han blir lånt ut.

Saúl er så smått begynt å bli ryktet til AS Roma og Mourinho. Det første seriøse ryktet etter min mening (resten har vært tull).

Molina er vel bekreftet, men har ikke signert enda.

Det har vært noen små rykter rundt Azpilicueta og Emerson Royal. Tror ikke det blir noe av noen av dem ettersom at man nå har Molina som førstevalg på høyreback (og Wass/Llorente som backup).

En kar jeg kunne tenkt meg (som tidligere ble linket, og som ikke helt har kommet til sin rett der han er) er Spurs sin Davinson Sánchez

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

startelver skrev: søn jul 24, 2022 6:50 pm Kommer alle stjernene til Oslo til helgen ?
De som ikke er skadet skal komme. Ingen Félix eller Giménez.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Igår så spilte vi endelig vår første vennskapskamp for sesongen når vi møtte Numancia i den årlige Jesús Gil y Gil memorial-kampen. Den første vennskapskampen av fire stykk som vi skal spille. Etter dette så skal vi møte Manchester United, Juventus og Cádiz.

Det var en rolig og kontrollert kamp som endte 4-0. Det høres kanskje ut som om mange mål, men tre av dem kom på cornere, og Numancia gjorde ikke mange forsøk på å gjøre annet enn å ligge i forsvar.

Vi stilte med to ulike lag i kampen, med 3-5-2 i førsteomgang (Wass og Carrasco på vingbackene) og mer 4-4-2 i andreomgangen, men da med en noe forskjøvet 4-4-2 hvor det var enkelt å ha 5 bak hvis nødvendig. Marcos Llorente var langs høyresiden (og trakk innover) mens Roro (Rodrigo Riquelme) nærmest opererte som en ving på den motsatte siden.

Morata startet kampen på topp, men hadde færrest touch, null skudd og dårligst pasningssikkerhet for Atlético kampen igjennom - og det inkluderer at 3. keeper Antonio Gomis kom inn som innbytter 18 minutter før slutt, han ble plassert på midtbanen og var iført Felipe sin trøye (siden han ikke hadde en utespillertrøye.)

Ellers gjorde fansen sin beskjed klar til Diego Simeone (eller rettere sagt ledelsen i klubben):


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Giménez virker skadefri, så han er forventet mot Manchester United.

Jeg vil tippe på at det blir bytte av hele laget enten ved halvtid eller etter 60 minutter, men hvis man skal ha en førsteellever per 28.07.22 (og da tenker jeg altså hvem som virker best i form fysisk i pre-season) så vil nok den være noe slikt som dette:

Oblak
Savic - Giménez - Reinildo
Wass - M. Llorente - Witsel - Koke - Carrasco
Correa - Griezmann

Mulig at det blir Renan Lodi istedenfor Wass, og dermed Carrasco enten på høyresiden eller at laget stiller mer 3-4-3 (som kanskje kan se ut som en 4-4-2.)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Samuel Lino drar på lån til Valencia.

Enkelte rapporter går mot at Álvaro Morata blir i Atlético neste sesong, mens det er Saúl som muligens drar til Juventus for å dekke over skaden til Pogba.

Ellers ikke mye å melde.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jaggu er João Félix også med på turen til Norge.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»