Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Wellé

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Wellé »

DennisB skrev: tir aug 02, 2022 5:52 pm
Jeg vil bare kommentere èn ting, så ser jeg helst at vi fortsetter "avtalen" vi hadde.

Dette er bare tull. En spiller som er lett å skubbe unna (faktisk.. han er jo det motsatte..), og i tillegg vistnok er dårlig på hodet, tror du virkelig han får sjansen og rollen som stopper på landslaget i Frankrike? Han er faktisk et forventet startvalg for Frankrike i VM, nettopp etter hans prestasjoner i Marseille. Jeg har sett hver kamp Marseille har spilt (noen få med bare høydepunkter), men du innrømmer jo at du ikke engang har sett han i Marseille.. Det er bedre å faktisk se kamper, enn å grave seg ned i statistikk.
Dette blir for dumt, men bevares, du får mene hva du vil.

For meg er du en seriøs debattant ellers, men innleggene dine rettet mot meg (uten at du kanskje mener det) får meg alltid til å brenne innabords. Nedlatende så det holder, uten at denne var det verste. Ja, jeg vet, jeg kan være like ille, men det er fordi jeg provoseres. Lunta mi er ikke så fryktelig lang ;)

Men, vi får se framover, lykke til med sesongen.
Da sniker jeg inn en siste kommentar også:)

Wyscout er ikke først og fremst et statistikkverktøy, og det er heller ikke der jeg har sett statistikk på at han er svak i luftdueller. I tilfelle du ikke vet det, og her prøver jeg å ikke være nedlatende, så er det et speidingsverktøy som benyttes av mange toppklubber, og alle toppklubber i verden bruker enten wyscout eller et lignende produkt. Det som er veldig fint med det er som sagt at man kan sette på spesifikke spillelister for spillere, som f.eks pasninger, hodedueller, skudd, taklinger. Man kan gå enda mer spesifikt som f.eks langpasninger, men det har ikke jeg gjort.

For de som husker det så sparket vi store deler av speiderne våre for to år siden, samtidig som at vi ansatte flere såkalte data scouts. De sitter i stor grad og jobber i denne typen verktøy hvor man kan drille ned på spesifikke ferdigheter hos spillere.

Det jeg la til med statistikk var bare for å underbygge den meningen jeg hadde fra å ha sett hodeduellspillelisten. Årsaken til at jeg brukte min meget begrensede (fordi det er svindyrt å oppgradere abonnementet) videotid på wyscout til å se på hodedueller for Saliba var fordi jeg hadde hørt og lest av flere at han hadde vært svak i luften hos først Nice og så Marseille.

Ref det siste så tror jeg det er mer du som fyrer på meg for å være ærlig. Jeg går aldri inn for å være nedlatende eller provoserende, og jeg tror du ofte leser mine innlegg i en annen tone enn de er ment. Evt så fremstår jeg nedlatende ovenfor de fleste uten å egentlig helt mene det🤷 Men jeg skal slutte å svare deg igjen

Lezah

Legg inn av Lezah »

Apropos ESR; hva vil hans rolle være i år? Rotasjonsspiller for MØ, Martinelli og Saka?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lezah skrev: tir aug 02, 2022 10:31 pm Apropos ESR; hva vil hans rolle være i år? Rotasjonsspiller for MØ, Martinelli og Saka?
Uvisst. Pr nå er han nok først og fremst andrevalget til Martinelli, men Arteta nevnte han også nylig som er alternativ i den venstre midtbaneposisjonen som Xhaka stort sett har beklet. Men det begynner å bli ganske heftig konkurranse om de to indreløperplassene. MØ, Vieira, Lokonga, ESR og Xhaka, hvor MØ ser ut som rimelig nailed on førstevalg i den høyre indreløperplassen.

Hvis spørsmålet er FPL-relatert så ville jeg glatt styrt unna for øyeblikket. Han er heller ikke klar til seriestart.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wellé skrev: tir aug 02, 2022 10:36 pm
Lezah skrev: tir aug 02, 2022 10:31 pm Apropos ESR; hva vil hans rolle være i år? Rotasjonsspiller for MØ, Martinelli og Saka?
Uvisst. Pr nå er han nok først og fremst andrevalget til Martinelli, men Arteta nevnte han også nylig som er alternativ i den venstre midtbaneposisjonen som Xhaka stort sett har beklet. Men det begynner å bli ganske heftig konkurranse om de to indreløperplassene. MØ, Vieira, Lokonga, ESR og Xhaka, hvor MØ ser ut som rimelig nailed on førstevalg i den høyre indreløperplassen.

Hvis spørsmålet er FPL-relatert så ville jeg glatt styrt unna for øyeblikket. Han er heller ikke klar til seriestart.
Neida, ikke FPL-relatert; ser ham som altfor usikker kontra altfor mange andre. Var mer genuin fotballinteresse, tro det eller ei :)

Limpar91

Legg inn av Limpar91 »

Litt tidsfordriv:

Hvis dere skulle karaktersatt spillerne i laget i en skala fra en til ti, ut fra hvilket nivå de holder pr. i dag (altså ikke potensiale) Hvordan ville dere da plassert spillerne våre?
10 er da blandt de 3-4 beste i verden i sin posisjon, 5 er gjennomsnitlig for PL og 1 er ubrukelig.

Ramsdale- 7,5 (bonus for distribusjon)
Turner- 5,? (reserve og fremtid, jeg innbiller meg han har det mentale i orden)

Tomiyasu- 8 (Skadefri, vel å merke)

Cedric- 5

White- 7 (Mest usikker her, faktisk, kanskje utrolig viktig hvem han spiller med og hvem som spiller foran ham?)

Holding- 6 (Bonus for helstøpt person og måten han står opp for medspillere på og spesielt utenfor banen)

Saliba- 7,5 (Jeg er nok litt vel begeistret for unge franskmenn, men tror han kan overgå denne karakteren i løpet av sesongen)

Gabriel- 7,5

Tierney- 8,5 (skadefri vel å merke)

Zinchenko- 8 (Alle sier at vi har gjort ett kupp med sommerens overgang, dekker back og midtbane!)

Xhaka- 7,5 (Jeg er hellig overbevist om at han brukt riktig med riktige spillere rundt seg er den stjernen som ledet Sveits til å slå ut Frankrike. Skuddtrusselen er heller ikke å forakte da vi har vært litt for lette å bare anta at vi vil spasere ballen i mål)

Lokonga- 5,5 (høyere potensiale, kanskje allerede i år!)

Partey- 9 (kun snakk om på banen) :/

Elneny- 6,5 (personlighet og det faktum at han kan prestere som forventet nesten iskald)

Saka- 9 (Vår beste spiller og binder opp flere spillere som gir rom for andre)

Pepe- 6 (7 offensivt, 4 defensivt, åpenbart noe eksepsjonelt ved seg)

Ødegaard- 8 (bør bli mer produktiv, og klare å kjempe seg inn igjen når han er ute av kampen, men kommunikasjon og innsats/disiplin gjør at jeg holder ham svært høyt)

Vieira- 7 (Har visstnok en sinnsyk nærteknikk i trange rom, og blir ett solid tilskudd, om f.eks. Ødegaard faller ut av kampen)

Martinelli- 7,5 (Innsats, teknikk, 'kyla', sjarm!)

ESR- 6,5 (Fører ball i fart som en gud, og har sluttprodukt)

Jesus - 8,5 (Klar 9er om PS er en indikator)

Nketiah- 6,5 (presspill, fart, og er en helt annen spiller enn for ett år siden!)

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 4:45 pm
Bone8 skrev: tir aug 02, 2022 1:22 pm Litt tidsfordriv:

Hvis dere skulle karaktersatt spillerne i laget i en skala fra en til ti, ut fra hvilket nivå de holder pr. i dag (altså ikke potensiale) Hvordan ville dere da plassert spillerne våre?
10 er da blandt de 3-4 beste i verden i sin posisjon, 5 er gjennomsnitlig for PL og 1 er ubrukelig.

Ramsdale- 7,5
Turner- ?

Tomiyasu- 8 (Hvis nivået før skadene er representativt)
Cedric- 5

White- 7
Holding- 5

Saliba- 7,5
Gabriel- 7

Tierney- 7 (pga. skadene)
Zinchenko- 7,5

Xhaka- 7
Lokonga- 5,5

Partey- 8
Elneny- 6

Saka- 8
Pepe- 6

Ødegaard- 7,5 (må bli mer produktiv)
Vieira- ?

Martinelli- 7
ESR- 7

Jesus- 7,5
Nketiah- 6

Noen jeg under- eller overvurderer?
Hvis ti er blant topp 5 i verden så overvurderer du blant annet Ramsdale, Xhaka, Elneny, Eddie og Saliba ganske solid.

Tomi og ESR er såklart ikke i nærheten av karakterene du gir dem.

Arsenal har ingen spillere under gjennomsnittlig PL nivå?
Her går det nok på tallene, og tolkningen av dem.

Jeg tenker en spiller på 6 nok ville startet på lag på nedre halvdel av tabellen.

Hvis man tenker karakter 4 og under, så snakker man om spillere som ikke er gode nok for PL-lag i det hele tatt. 2 er spillere som hadde hørt hjemme i OBOS- ligaen.

Så det var ikke en ren PL 1-10.

Eddie var jo på god vei til Crystal Palace, og andre PL-klubber ville ha ham. Det var nok ikke for at han skulle sitte på benken?
Elneny er ikke god nok for å starte i en topp4 klubb, men kom på turneringens lag i afrikamesterskapet, og ville nok startet for en del klubber på nedre halvdel.
At ESR ikke er verdt en 7'er er jeg sterkt uenig i.
En som så vidt har bikket 20 år, og scorer tosifret antall mål i ligaen er mer enn en gjennomsnittlig PL-spiller.
Og husk at Tomi var månedens spiller flere ganger i høst.

Holding var ønsket av Newcastle, det var nok heller ikke for å slite benken.

Så nei, av de spillerne jeg lister opp som 1. og 2. valg, mener jeg det ikke er mange, om noen, som ikke er under snittnivå i PL.

Husk at jeg ikke satt opp Reiss-Nelson, Balogun, AMN og Marqinhos.
Sist redigert av Bone8 den ons aug 03, 2022 8:53 am, redigert 1 gang totalt.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

BigTonyAdams skrev: tir aug 02, 2022 6:07 pm
Bone8 skrev: tir aug 02, 2022 1:22 pm Litt tidsfordriv:

Hvis dere skulle karaktersatt spillerne i laget i en skala fra en til ti, ut fra hvilket nivå de holder pr. i dag (altså ikke potensiale) Hvordan ville dere da plassert spillerne våre?
10 er da blandt de 3-4 beste i verden i sin posisjon, 5 er gjennomsnitlig for PL og 1 er ubrukelig.

Ramsdale- 7,5
Turner- ?

Tomiyasu- 8 (Hvis nivået før skadene er representativt)
Cedric- 5

White- 7
Holding- 5

Saliba- 7,5
Gabriel- 7

Tierney- 7 (pga. skadene)
Zinchenko- 7,5

Xhaka- 7
Lokonga- 5,5

Partey- 8
Elneny- 6

Saka- 8
Pepe- 6

Ødegaard- 7,5 (må bli mer produktiv)
Vieira- ?

Martinelli- 7
ESR- 7

Jesus- 7,5
Nketiah- 6

Noen jeg under- eller overvurderer?
Jeg kommer nok til å være litt snillere enn en del andre her, muligens fordi jeg vurderer litt annerledes enn andre på hva 8 og 9 er da.
For meg er Arsenal en klubb i topp fire sjiktet, det må nesten bety at vi har spillere helt der oppe på flere plasser og kanskje 1/2 enda høyere.
8 er for meg en som er en veldig god spiller i ligaen, men likevel under de neste 10-15 spillerne i verden.
9 blir de som er rett under de aller ypperste i sin posisjon, men som kan fort vippe inn blant de.

Jeg vil heller ikke gi noen halve poeng.

Ramsdale 8
Turner 5 (det lille jeg har sett)
Tomi 8
Cedric 5
White 8
Holding 6
Saliba Vanskelig, men setter faktisk en 8 kun fra det jeg har sett i PS
Gabriel 8
Tierney 7
Zinchenko 7

Xhaka 7
Partey 9
Lokonga 4
Elneny 5

Saka 9
Pepe 6
Ødegaard 9
Vieira -
ESR 7
Martinelli 8

Nketiah 6
Jesus 8, fortsetter han som i PS kan han vippes til 9.

Arteta 8
Det var slik jeg også tenkte, men forklarte ikke godt nok.

Ser at du bruker spekteret mer enn meg, mens jeg mener vi har en ganske jevn tropp :)

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Limpar91 skrev: tir aug 02, 2022 10:44 pm Litt tidsfordriv:

Hvis dere skulle karaktersatt spillerne i laget i en skala fra en til ti, ut fra hvilket nivå de holder pr. i dag (altså ikke potensiale) Hvordan ville dere da plassert spillerne våre?
10 er da blandt de 3-4 beste i verden i sin posisjon, 5 er gjennomsnitlig for PL og 1 er ubrukelig.

Ramsdale- 7,5 (bonus for distribusjon)
Turner- 5,? (reserve og fremtid, jeg innbiller meg han har det mentale i orden)

Tomiyasu- 8 (Skadefri, vel å merke)

Cedric- 5

White- 7 (Mest usikker her, faktisk, kanskje utrolig viktig hvem han spiller med og hvem som spiller foran ham?)

Holding- 6 (Bonus for helstøpt person og måten han står opp for medspillere på og spesielt utenfor banen)

Saliba- 7,5 (Jeg er nok litt vel begeistret for unge franskmenn, men tror han kan overgå denne karakteren i løpet av sesongen)

Gabriel- 7,5

Tierney- 8,5 (skadefri vel å merke)

Zinchenko- 8 (Alle sier at vi har gjort ett kupp med sommerens overgang, dekker back og midtbane!)

Xhaka- 7,5 (Jeg er hellig overbevist om at han brukt riktig med riktige spillere rundt seg er den stjernen som ledet Sveits til å slå ut Frankrike. Skuddtrusselen er heller ikke å forakte da vi har vært litt for lette å bare anta at vi vil spasere ballen i mål)

Lokonga- 5,5 (høyere potensiale, kanskje allerede i år!)

Partey- 9 (kun snakk om på banen) :/

Elneny- 6,5 (personlighet og det faktum at han kan prestere som forventet nesten iskald)

Saka- 9 (Vår beste spiller og binder opp flere spillere som gir rom for andre)

Pepe- 6 (7 offensivt, 4 defensivt, åpenbart noe eksepsjonelt ved seg)

Ødegaard- 8 (bør bli mer produktiv, og klare å kjempe seg inn igjen når han er ute av kampen, men kommunikasjon og innsats/disiplin gjør at jeg holder ham svært høyt)

Vieira- 7 (Har visstnok en sinnsyk nærteknikk i trange rom, og blir ett solid tilskudd, om f.eks. Ødegaard faller ut av kampen)

Martinelli- 7,5 (Innsats, teknikk, 'kyla', sjarm!)

ESR- 6,5 (Fører ball i fart som en gud, og har sluttprodukt)

Jesus - 8,5 (Klar 9er om PS er en indikator)

Nketiah- 6,5 (presspill, fart, og er en helt annen spiller enn for ett år siden!)
Kult at du tar med personligheten også, og skriver begrunnelse.

Holding er av mine favoritter i Arsenal pga de egenskapene du beskriver, og ser poengene dine med Xhaka, Elneny og Ødegaard også.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Phil Foden's improved wages will put him on around £225,000-a-week - and make him one of the highest paid young players on the planet.
[via @MikeKeegan_DM]

Dette kan jo fort ha en påvirkning på Saka sin lønnsforhandling. Per nå syns jeg de er kvalitativt ganske likestilt. Pusher vel fort Saka opp mot £200k. Tviler på at han får mer enn det.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ødegaard er en kjekk type han altså, men han klarer sjeldent å se spesielt kul ut. Spesielt det siste bildet så ser han ut som en hvor morra har plukket ut klærne hans og han er ikke fornøyd :P

Bilde

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 1:34 pm Ødegaard er en kjekk type han altså, men han klarer sjeldent å se spesielt kul ut. Spesielt det siste bildet så ser han ut som en hvor morra har plukket ut klærne hans og han er ikke fornøyd :P

Bilde
På det siste bildet ser han ut som meg når jeg var med moren min på senteret og hun skulle inn å se i klesbutikker da jeg var liten.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Etter å ha sett på terminlista, skal jeg komme med følgende prediksjon:

Vi vinner IKKE seriepremieren. Det blir full meltdown blant fansen, og fans av rivaliserende lag kommer til å komme med masse banter.

Deretter vinner vi 4 på rad, og drar til OT den 4/9 stinne av selvtillit og veldig nært (eller kanskje til og med på) tabelltopp.

Kan vi da også dra fra OT med tre poeng i baggen, tror jeg det blir en veldig hyggelig sesong.

Etter 12 kamper har vi møtt alle topplagene utenom Chelsea. Jeg tror vi ligger helt i toppen etter 9 kamper, men sakker litt akterut etter kampene mot Liverpool og City.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Enzino skrev: ons aug 03, 2022 2:33 pm Etter å ha sett på terminlista, skal jeg komme med følgende prediksjon:

Vi vinner IKKE seriepremieren. Det blir full meltdown blant fansen, og fans av rivaliserende lag kommer til å komme med masse banter.

Deretter vinner vi 4 på rad, og drar til OT den 4/9 stinne av selvtillit og veldig nært (eller kanskje til og med på) tabelltopp.

Kan vi da også dra fra OT med tre poeng i baggen, tror jeg det blir en veldig hyggelig sesong.
Kommer dere dit med Thomas Partey i oppstillingen så skal vi også sørge for å gi ham en velkomst som han vil huske.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Jokkemedkniven skrev: ons aug 03, 2022 2:04 pm
På det siste bildet ser han ut som meg når jeg var med moren min på senteret og hun skulle inn å se i klesbutikker da jeg var liten.
Og Saka med press i buksa som ikke var rent lite flaut på den tida..

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: ons aug 03, 2022 2:33 pm Etter å ha sett på terminlista, skal jeg komme med følgende prediksjon:

Vi vinner IKKE seriepremieren. Det blir full meltdown blant fansen, og fans av rivaliserende lag kommer til å komme med masse banter.

Deretter vinner vi 4 på rad, og drar til OT den 4/9 stinne av selvtillit og veldig nært (eller kanskje til og med på) tabelltopp.

Kan vi da også dra fra OT med tre poeng i baggen, tror jeg det blir en veldig hyggelig sesong.

Etter 12 kamper har vi møtt alle topplagene utenom Chelsea. Jeg tror vi ligger helt i toppen etter 9 kamper, men sakker litt akterut etter kampene mot Liverpool og City.
Tror du kan få rett her, bortsett fra at jeg ikke ser noen meltdown om vi ikke slår Palace. Det er så mye optimisme uansett. Men, det er klart, taper vi 6-0, så..

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Bone8 skrev: ons aug 03, 2022 8:43 am
BigTonyAdams skrev: tir aug 02, 2022 6:07 pm
Bone8 skrev: tir aug 02, 2022 1:22 pm Litt tidsfordriv:

Hvis dere skulle karaktersatt spillerne i laget i en skala fra en til ti, ut fra hvilket nivå de holder pr. i dag (altså ikke potensiale) Hvordan ville dere da plassert spillerne våre?
10 er da blandt de 3-4 beste i verden i sin posisjon, 5 er gjennomsnitlig for PL og 1 er ubrukelig.

Ramsdale- 7,5
Turner- ?

Tomiyasu- 8 (Hvis nivået før skadene er representativt)
Cedric- 5

White- 7
Holding- 5

Saliba- 7,5
Gabriel- 7

Tierney- 7 (pga. skadene)
Zinchenko- 7,5

Xhaka- 7
Lokonga- 5,5

Partey- 8
Elneny- 6

Saka- 8
Pepe- 6

Ødegaard- 7,5 (må bli mer produktiv)
Vieira- ?

Martinelli- 7
ESR- 7

Jesus- 7,5
Nketiah- 6

Noen jeg under- eller overvurderer?
Jeg kommer nok til å være litt snillere enn en del andre her, muligens fordi jeg vurderer litt annerledes enn andre på hva 8 og 9 er da.
For meg er Arsenal en klubb i topp fire sjiktet, det må nesten bety at vi har spillere helt der oppe på flere plasser og kanskje 1/2 enda høyere.
8 er for meg en som er en veldig god spiller i ligaen, men likevel under de neste 10-15 spillerne i verden.
9 blir de som er rett under de aller ypperste i sin posisjon, men som kan fort vippe inn blant de.

Jeg vil heller ikke gi noen halve poeng.

Ramsdale 8
Turner 5 (det lille jeg har sett)
Tomi 8
Cedric 5
White 8
Holding 6
Saliba Vanskelig, men setter faktisk en 8 kun fra det jeg har sett i PS
Gabriel 8
Tierney 7
Zinchenko 7

Xhaka 7
Partey 9
Lokonga 4
Elneny 5

Saka 9
Pepe 6
Ødegaard 9
Vieira -
ESR 7
Martinelli 8

Nketiah 6
Jesus 8, fortsetter han som i PS kan han vippes til 9.

Arteta 8
Det var slik jeg også tenkte, men forklarte ikke godt nok.

Ser at du bruker spekteret mer enn meg, mens jeg mener vi har en ganske jevn tropp :)
Jeg mener nok 11vern pluss et par til er ganske jevne, dessverre er en del av reservene et lite stykke ned, noe resultatene bærer preg av også.

Bf109

Legg inn av Bf109 »

Fantasy relatert:
Starter Zin på vb eller blir det Tierney nå fra seriestart?
Hvis Tierney starter, vil Zin da gå rett inn på midtbanen, eller vil en av de bli benket?


Ikke fantasy relatert, men nysgjerrig:
Hvis Zin går inn på midtbana, blir det på bekostning av Xhaka da?

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 1:34 pm Ødegaard er en kjekk type han altså, men han klarer sjeldent å se spesielt kul ut. Spesielt det siste bildet så ser han ut som en hvor morra har plukket ut klærne hans og han er ikke fornøyd :P
Akkurat her forstår jeg godt MØ, jeg hadde også vært molefonken om jeg også måtte bli tatt bilde av i de klærne der, for det der var langt i fra pent...

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Folk_flesk skrev: ons aug 03, 2022 2:38 pm
Enzino skrev: ons aug 03, 2022 2:33 pm Etter å ha sett på terminlista, skal jeg komme med følgende prediksjon:

Vi vinner IKKE seriepremieren. Det blir full meltdown blant fansen, og fans av rivaliserende lag kommer til å komme med masse banter.

Deretter vinner vi 4 på rad, og drar til OT den 4/9 stinne av selvtillit og veldig nært (eller kanskje til og med på) tabelltopp.

Kan vi da også dra fra OT med tre poeng i baggen, tror jeg det blir en veldig hyggelig sesong.
Kommer dere dit med Thomas Partey i oppstillingen så skal vi også sørge for å gi ham en velkomst som han vil huske.
Hvorfor det? Burde ikke alle tyne Ronaldo for det samne?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bf109 skrev: ons aug 03, 2022 4:09 pm Fantasy relatert:
Starter Zin på vb eller blir det Tierney nå fra seriestart?
Hvis Tierney starter, vil Zin da gå rett inn på midtbanen, eller vil en av de bli benket?


Ikke fantasy relatert, men nysgjerrig:
Hvis Zin går inn på midtbana, blir det på bekostning av Xhaka da?
Zinchenko starter 99% sikkert første serierunde som venstreback, med mindre han skulle bli skadet. Det er der han har spilt i treningskampene. Ettersom Tierney har vært ute siden forrige sesong vil jeg tro han matches forsiktig tilbak og at Zinchenko starter minimum de tre første kampene, men at Tierney byttes inn, spesielt hvis vi leder ettersom han er bedre defensivt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Onv95 skrev: ons aug 03, 2022 4:18 pm
Folk_flesk skrev: ons aug 03, 2022 2:38 pm
Enzino skrev: ons aug 03, 2022 2:33 pm Etter å ha sett på terminlista, skal jeg komme med følgende prediksjon:

Vi vinner IKKE seriepremieren. Det blir full meltdown blant fansen, og fans av rivaliserende lag kommer til å komme med masse banter.

Deretter vinner vi 4 på rad, og drar til OT den 4/9 stinne av selvtillit og veldig nært (eller kanskje til og med på) tabelltopp.

Kan vi da også dra fra OT med tre poeng i baggen, tror jeg det blir en veldig hyggelig sesong.
Kommer dere dit med Thomas Partey i oppstillingen så skal vi også sørge for å gi ham en velkomst som han vil huske.
Hvorfor det? Burde ikke alle tyne Ronaldo for det samne?
Ja, de burde jo det. Men det er klart at en fersk dritt blir tynet mer enn en gammel dritt.

Synd hvis slike folk bare skal springe rundt ut på der som om ingenting har skjedd. Det er isåfall en skam for fotballen.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Folk_flesk skrev: ons aug 03, 2022 5:15 pm
Onv95 skrev: ons aug 03, 2022 4:18 pm
Folk_flesk skrev: ons aug 03, 2022 2:38 pm

Kommer dere dit med Thomas Partey i oppstillingen så skal vi også sørge for å gi ham en velkomst som han vil huske.
Hvorfor det? Burde ikke alle tyne Ronaldo for det samne?
Ja, de burde jo det. Men det er klart at en fersk dritt blir tynet mer enn en gammel dritt.

Synd hvis slike folk bare skal springe rundt ut på der som om ingenting har skjedd. Det er isåfall en skam for fotballen.
Hva med å la ham bli dømt av rette instanser, ikke av hva du synes om ham?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Bone8 skrev: ons aug 03, 2022 6:04 pm
Folk_flesk skrev: ons aug 03, 2022 5:15 pm
Onv95 skrev: ons aug 03, 2022 4:18 pm

Hvorfor det? Burde ikke alle tyne Ronaldo for det samne?
Ja, de burde jo det. Men det er klart at en fersk dritt blir tynet mer enn en gammel dritt.

Synd hvis slike folk bare skal springe rundt ut på der som om ingenting har skjedd. Det er isåfall en skam for fotballen.
Hva med å la ham bli dømt av rette instanser, ikke av hva du synes om ham?
Ikke nødvendig. Vi kjører twitter-modellen! Full domfellelse!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Før alvoret skyter fart, og spillerne løper ut av blokkene, skulle vi ikke ta en liten gjetterunde?

Plassering, antall poeng, årets Arsenal-spiller, og antall mål på toppscoreren.

3. plass. 80 poeng. Jesus (i sterk konkurranse med Saliba). 23 mål (Jesus).

Bone8

Legg inn av Bone8 »

DennisB skrev: ons aug 03, 2022 7:02 pm Før alvoret skyter fart, og spillerne løper ut av blokkene, skulle vi ikke ta en liten gjetterunde?

Plassering, antall poeng, årets Arsenal-spiller, og antall mål på toppscoreren.

3. plass. 80 poeng. Jesus (i sterk konkurranse med Saliba). 23 mål (Jesus).
4.plass
71 poeng
Ødegaard
17 mål

Wellé

Legg inn av Wellé »

3. plass
76 poeng
Jesus (vinner kåringen), men tipper jeg personlig mener Ødegaard
22 mål (Jesus)

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 7:39 pm 3. plass
76 poeng
Jesus (vinner kåringen), men tipper jeg personlig mener Ødegaard
22 mål (Jesus)
Hadde faktisk nesten nøyaktig samme som deg, før jeg leste det altså.
Eneste er at jeg tenkte 23 mål på Jesus og da blir han årets spiller uansett hvor god Ødegaard har vært.

Wellé

Legg inn av Wellé »

BigTonyAdams skrev: ons aug 03, 2022 7:53 pm
Wellé skrev: ons aug 03, 2022 7:39 pm 3. plass
76 poeng
Jesus (vinner kåringen), men tipper jeg personlig mener Ødegaard
22 mål (Jesus)
Hadde faktisk nesten nøyaktig samme som deg, før jeg leste det altså.
Eneste er at jeg tenkte 23 mål på Jesus og da blir han årets spiller uansett hvor god Ødegaard har vært.
Hvis diffen var at Jesus scoret 23 mål istedenfor 22 så er vi rimelig samstemt ja😅 Jeg tror også at Jesus vinner den på grunn av målpoeng, men tror også at Ødegaard kommer til å bli enda mer toneangivende denne sesongen, og hvis vi kan få mer kreativitet fra venstresiden så tror jeg han også vil enda oftere være i enden på fine angrep.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Bone8 skrev: ons aug 03, 2022 7:36 pm
DennisB skrev: ons aug 03, 2022 7:02 pm Før alvoret skyter fart, og spillerne løper ut av blokkene, skulle vi ikke ta en liten gjetterunde?

Plassering, antall poeng, årets Arsenal-spiller, og antall mål på toppscoreren.

3. plass. 80 poeng. Jesus (i sterk konkurranse med Saliba). 23 mål (Jesus).
4.plass
71 poeng
Ødegaard
17 mål
Lite hadde gledet mer enn at Ødegaard blir årets spiller. Håper det.

Ikke umulig at toppscoreren vår kun får 17 mål (var det 11 forrige sesong?), men jeg blir litt skuffet om ikke Jesus får mer. Avhengig av skader selvsagt. Men vi har flere som potensielt kan score en del mål. Saka og Martinelli bør begge over 10 i hvertfall. Martin forhåpentligvis i nærheten. Og Nketiah når han får sjansen.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Alt avhenger av om hva som skjer med Partey. Med «ro» rundt hans situasjon kan det bli veldig bra, men uten han er vi ikke gode for mer enn 6-8 plass.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»