Ufyselige TV-reklamer

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Re: Ufyselige TV-reklamer

Legg inn av GiPazzini_85 »

ehall skrev: lør jul 30, 2022 11:27 pm Dagbladet reklamen. De later som er de først ute med nyheter, men viser med den at de faktisk er Fake news. Men er jo kjekt at de reklamer for noe de faktisk er.
Avisen med bare overskrifter.

Investor

Legg inn av Investor »

Den Coop-reklamen med det latterlige dovendyret!
Fy f*en, hvem har finni på dette rælet???
Sist redigert av Investor den lør aug 06, 2022 10:00 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Investor skrev: lør aug 06, 2022 9:57 am Den COOP-reklamen med det latterlige dovendyret!
Fy f*en, hvem har finni på dette rælet???
Coop vel?😆

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

DrilloIce skrev: søn aug 01, 2021 7:40 am På tide med en ny tråd om de verste TV-reklamene, og på toppen er det vanskelig å utfordre Onecall. Som kjent er det en gullgruve å selge mobilabonnement. I anledning OL kjører de på for fullt i hver eneste reklamepause med den ufyselige gråskjeggete figuren som går rundt og forteller om de "fantastiske pakkene" deres. Må faktisk skru av TV-boksen når den kommer på skjermen.
Tv-reklamene hopper jeg glatt over. Så for meg er all tv-reklame ufyselig :)

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Solvinge-reklamen.
Prater om at den "nye" er så mye bedre og at den gamle ikke kunne bevege seg lenger... Hører jo ut som en invitasjon til dyrevernet mer enn en reklame for mat.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Real-_- skrev: lør aug 06, 2022 11:37 am Solvinge-reklamen.
Prater om at den "nye" er så mye bedre og at den gamle ikke kunne bevege seg lenger... Hører jo ut som en invitasjon til dyrevernet mer enn en reklame for mat.
Og de har en topp klassifisering som ingen andre i verden har. Veldig troverdig :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Real-_- skrev: lør aug 06, 2022 11:37 am Solvinge-reklamen.
Prater om at den "nye" er så mye bedre og at den gamle ikke kunne bevege seg lenger... Hører jo ut som en invitasjon til dyrevernet mer enn en reklame for mat.
Bare bullshit

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Det er vel kanskje på tide at Coop Obs revurderer dette paret som lider av shoppingavhengighet og drar og kjøper halve butikken hver gang også nå i disse dyrtider.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Mr.Meep skrev: lør aug 06, 2022 9:58 am
Investor skrev: lør aug 06, 2022 9:57 am Den COOP-reklamen med det latterlige dovendyret!
Fy f*en, hvem har finni på dette rælet???
Coop vel?😆
Nei, er nok et reklamebyrå. Og dette har de grublet vel og lenge på og tatt klekkelig betalt for!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Investor skrev: lør aug 06, 2022 9:57 am Den Coop-reklamen med det latterlige dovendyret!
Fy f*en, hvem har finni på dette rælet???
Den er så dårlig at jeg blir pottesur hver gang den dukker opp. Det er jo ikke en ordentlig reklame en gang, det går ikke raskere å handle på Prix enn andre butikker. Om noe, så må det gå enda treigere for man må omtrent ut på «landet» for å komme over en pokkers Prix butikk.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

GiPazzini_85 skrev: søn aug 08, 2021 8:27 pm Extra-reklamen med han amfetaminpsykopat-fjeset og han blærete nordlendingen er vel blant de jævligste om dagen.
Har lenge stusset over den nordlendingen der. Etter litt etterforskning fant jeg ut at, jo, det var jo han som uprovosert kom bort til meg, tok tak i jakkekragen og skallet til meg. Han tok den "snille" versjonen og traff meg i panna. Det var første og siste gang jeg hadde noe med han å gjøre. Vi var vel rundt 16 år den gangen, så bærer ingen nag.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Hva med reklamen til Power da? Den med de folka som gjør latterlige grimaser. Blir litt småirritert

Strider

Legg inn av Strider »

Gjensidige reklame: Hva er greien med han mørkhudetete som vasker bilen sin sammen med en liten hvit jente på kanskje 5 år?
Hvis hun skal være hans barn hadde hun ikke hatt 100% etnisk norsk utseende.
Ser bare rart ut.
Er de liksom venner eller noe?
Ikke akkurat ufyselig men bare weird eller hva er det som foregår?
Kanskje det er ufyselig

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Noen som minnes denne: "Mamma, Pappa. Kan vi ikke flytte til Norge? For der har de ikke reklame på TV."

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TylerDurdenNorway skrev: søn nov 20, 2022 8:01 pm Gjensidige reklame: Hva er greien med han mørkhudetete som vasker bilen sin sammen med en liten hvit jente på kanskje 5 år?
Hvis hun skal være hans barn hadde hun ikke hatt 100% etnisk norsk utseende.
Ser bare rart ut.
Er de liksom venner eller noe?
Ikke akkurat ufyselig men bare weird eller hva er det som foregår?
Kanskje det er ufyselig
Nå kan det jo hende at karen ikke er eieren av bilen, men at det er foreldrene til jenta sin og at hun får være med og leke med husets tjener.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Stakkars jævelen som får kokeboka til Ida Gran-Jansen for ørtende år på, rad!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Oslogg123 skrev: tir nov 22, 2022 8:11 pm Stakkars jævelen som får kokeboka til Ida Gran-Jansen for ørtende år på, rad!
Cathrine det
Blir tredje året på rad nå.
Hadde vært en ide å spille inn en ny film etter hvert

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Hater kiwi sine reklamer med hun rabiate dama som høres ut som hun har tatt 15 prozac
Og kiwi sin "prislås" kan renne meg i ræva, "låste" prisen på varer etter og ha satt opp prisen på alle varene sine

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Tv2 sin play reklame synest eg fortjener 1 plass her. Ekstremt irriterende fyr som kjører rundt i ein truck og babler om tv2 play mens man kjører ned folk sine hus/vegger.

Verste at fyren også kjem i kvar reklamepause etter at TV2 har vist sport

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Verste nå er Arnfinn og avkommet hans som burde hatt forbud mot å synge! Det burde for øvrig alle barn hatt...

anbessa

Legg inn av anbessa »

MEN, det finnes gull blant gråstein. En dag har kvapp jeg til når jeg tydelig hørte Lasse & Geir fra fjernsynet. Og jaggu var det ikke en reklame inspirert av den legendariske Wam&Vennerød-filmen.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Oslogg123 skrev: søn mar 19, 2023 9:31 pm Verste nå er Arnfinn og avkommet hans som burde hatt forbud mot å synge! Det burde for øvrig alle barn hatt...
Ja skikkeleg kynisk reklame den også. Dog mistenker at det sikkert finst ein del småbarnforeldre og besteforeldra som liker denne.

Lezah

Legg inn av Lezah »

De fleste reklamer om fotball er jævlige, og det selv om jeg liker å se på fotball...som regel noe drittmusikk mens fans som man vet aldri ville snakket med hverandre liksom marsjerer rundt arm i arm etc. Grøss.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Begynner å bli en stund siden man zappa innom vanlig tv (grunnet fotball i går) og i løpet av ei kort reklamepause, ankom 2 Kiwi reklamer samt en "hysterisk" Kims potetgull snutt, med en eller annen douchebag som var kledd ut som kjerring og leverte: "KIIIIMS-KIIIIMS-KIIIMS"

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

All gambling-reklame, heldigvis ikke med skattesvindleren Carew eller klovnene Riise og Tone Damli lenger.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Frank.N.Steen skrev: man mar 20, 2023 2:17 pm Begynner å bli en stund siden man zappa innom vanlig tv (grunnet fotball i går) og i løpet av ei kort reklamepause, ankom 2 Kiwi reklamer samt en "hysterisk" Kims potetgull snutt, med en eller annen douchebag som var kledd ut som kjerring og leverte: "KIIIIMS-KIIIIMS-KIIIMS"
Vegard Kvalm heter hen

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Frank.N.Steen skrev: man mar 20, 2023 2:17 pm Begynner å bli en stund siden man zappa innom vanlig tv (grunnet fotball i går) og i løpet av ei kort reklamepause, ankom 2 Kiwi reklamer samt en "hysterisk" Kims potetgull snutt, med en eller annen douchebag som var kledd ut som kjerring og leverte: "KIIIIMS-KIIIIMS-KIIIMS"
Den KIMS-reklamen må være et av de desiderte bunn-nivåene det siste tiåret…

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: man mar 20, 2023 2:25 pm Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!
TV2 klarte til og med i helgen etter et reklame innslag å begynne med, dette har skjedd under reklamen. Og de skjønner ikke at de ødelegger produktet med å avbryte av midt i et renn.

De har også begynt med dette reklame tulle på venstre side som stadig dukker opp hele tiden midt under vanlige program. Særdeles lite aktuelt å gi den gjengen penger for at vi skal se bortekamper, og i tillegg få all reklame.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: tor mar 23, 2023 8:46 pm
Henningsen skrev: man mar 20, 2023 2:25 pm Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!
TV2 klarte til og med i helgen etter et reklame innslag å begynne med, dette har skjedd under reklamen. Og de skjønner ikke at de ødelegger produktet med å avbryte av midt i et renn.

De har også begynt med dette reklame tulle på venstre side som stadig dukker opp hele tiden midt under vanlige program. Særdeles lite aktuelt å gi den gjengen penger for at vi skal se bortekamper, og i tillegg få all reklame.
Ja, det er fullstendig ødeleggende for produktet.
En ting er reklamepauser, da kan man begynne å se litt senere og spole over, men de delte skjermene med reklame så går jo ikke det.
Veldig godt poeng med bortekamper, jeg har heller ikke lyst til å støtte det reklamestyret de holder på med.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»