WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Et helt sinnsykt show ja, et av de bedre jeg har sett på lang tid. Fy faen dette var gøy. Main Eventen må være det drøyeste jeg har sett innen wrestling på lang, lang tid

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: søn jul 31, 2022 2:43 pm Main Eventen må være det drøyeste jeg har sett innen wrestling på lang, lang tid
En fuckings traktor som løftet ringen opp. Altså, hva faen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: søn jul 31, 2022 12:35 pm Et av de feteste showene jeg har sett på lenge. Og herregud for en sinnsyk main event.

Brock Lesnar og traktor. Det kommer aldri til å bli kopiert igjen. En helt rå kamp med sykt mye underholdning. SÅNN skal en Last Man Standing Match være.

Men det var så mye mer også. Baily tilbake MED Dakota Kai og Io Shiari?! Ja takk!
Logan Paul med en god kamp OG Frog Splash på kommentatorbordet!
EDGE!

3 timer og 40 min med stor underholdning!
--- Han er irriterende god i ringen,faktisk. Utrolig at han kan prestere så godt allerede. Men han er jo virkelig Mr Dra-til-tryne så han MÅ jo bare være heel.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Vil anta at nattens RAW vil være en fin indikator på veien videre rent bookingmessig.

Man fikk jo noen drypp på SS, men det at de teaset AJ vs Ciampa er i seg selv strålende booking.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: man aug 01, 2022 9:23 pm Vil anta at nattens RAW vil være en fin indikator på veien videre rent bookingmessig.

Man fikk jo noen drypp på SS, men det at de teaset AJ vs Ciampa er i seg selv strålende booking.
Ryktene melder at det er et stacked show de har planlagt inatt, så mye så at USA Network har gitt dem tillatelse til å gå første timen uten reklamepauser.

Av matcher sålangt har vi fått bekreftet 3 stk. Undisputed Tag Team Title match mellom Usos og Mysterios, og en US Title Nr.1 contenders turnering. Turneringen starter med 2 triple threat matcher, Ziggler vs Ciampa vs Gable, og AJ vs Ali vs Miz. Vinnerne her møter hverandre deretter i en singles match, hvor vinneren møter Lashley.

Høres lovende ut!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Bra RAW! Flere nye feuds satt i gang, og fin progresjon på de storylines som vi så starte litt på lørdag. Ingen store overaskelser, men det går fint. Bedre å spare de til det gir storyline mening, ikke bare moment for moments skyld

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir aug 02, 2022 5:24 pm Bra RAW! Flere nye feuds satt i gang, og fin progresjon på de storylines som vi så starte litt på lørdag. Ingen store overaskelser, men det går fint. Bedre å spare de til det gir storyline mening, ikke bare moment for moments skyld
Velger å tro at Ciampa aldri hadde fått tittelkamp mot Bobby Lashley under det gamle regimet :lol:

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor aug 04, 2022 6:22 am
Crabsen skrev: tir aug 02, 2022 5:24 pm Bra RAW! Flere nye feuds satt i gang, og fin progresjon på de storylines som vi så starte litt på lørdag. Ingen store overaskelser, men det går fint. Bedre å spare de til det gir storyline mening, ikke bare moment for moments skyld
Velger å tro at Ciampa aldri hadde fått tittelkamp mot Bobby Lashley under det gamle regimet :lol:
Et eksempel ja :lol:

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Det er lov å bruke ordene "wrestling" og "wrestler" i WWE igjen!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Herregud, Karrion Kross tilbake og angriper like godt Drew McIntyre. Triple H-æraen blir bedre og bedre.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: lør aug 06, 2022 7:13 am Herregud, Karrion Kross tilbake og angriper like godt Drew McIntyre. Triple H-æraen blir bedre og bedre.
--- Og Scarlett,hun er en ganske betydelig del av pakka.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fint å være optimistisk på fremtiden til RAW/SD igjen. Det er fader meg mange år siden sist man var det..

Virker som at man nesten må begynne å se igjen, og ikke bare gjennom YouTube.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fy faen å jeg elsker deg Trips

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør aug 06, 2022 2:25 pm Fy faen å jeg elsker deg Trips
Shayna Baszler number one contender for SD-dametittelen også. Richocet VINNER en kamp. Alt er greit igjen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre aug 05, 2022 10:57 pm Det er lov å bruke ordene "wrestling" og "wrestler" i WWE igjen!
Og ikke minst, "hospital"! Fikk helt hakeslepp

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

John Laurinaitis has been officially, quietly, let go by WWE.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Og der var Dexter Lumis tilbake også,gitt.Da er vel Gargano neste mann inn?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

TerryMcDermott skrev: tir aug 09, 2022 10:15 am --- Og der var Dexter Lumis tilbake også,gitt.Da er vel Gargano neste mann inn?
Vil anta at Gargano er nærme en retur.

Bryr meg personlig ikke så mye om Lumis, men HHH fortsetter å gjøre de riktige tingene.

Ser ut til at vi får tilbake NXT/Prize fighter Kevin Owens også. Nydelig.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Håper også at Bruiserweight Pete Dunne kommer tilbake. Han mot Sheamus på CotC hadde vært gøy.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Dexter! Nydelig, enda en av de releasene jeg virkelig ikke skjønte noe som helst av. Helt unik karakter som han spiller til perfeksjon. En veldig etterlengtet detalj var at de også brukte ordentlig politi her, fremfor et par jobbers med "security" t-skjorte. "It's all about the little things".

Til neste uke ønsker jeg bare at Nikki A.S.H og Doudrop går tilbake til Nikki Cross og Piper Niven, som et ordentlig badass Skotsk tag team. La de gjerne vinne hele driten

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

For et flott RAW dette var!

Jeg håper så jæææævlig på at Dominik til slutt turner og blir med Judgment Day. Ja takk!

Bobby Lashley v Ciampa var en strålende kamp, og det er SÅNN man gjør US-tittelen verdifull, ved å booke sånne kamper. Mer av det, mer av det!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nå ryktes halvparten av Hit Row i retur også og at de er i kulissene under kveldens SD

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Er det noen her inne som ser på NXT?

Jeg ser på NXT hver eneste uke. Jeg har ikke gått glipp av en episode siden jeg begynte å se på showet i januar 2015. Det var rundt den tiden at NXT virkelig eksploderte. Sami Zayn, Kevin Owens, Finn Balor, Sasha Banks, Becky Lynch, Charlotte... herregud for en fet tid. Og jeg kjenner liksom på en følelse av stolthet over at jeg har "vært med hele veien" på NXT sin vei til stardom.

Altså, når Takeovers begynte å dra rundt på arenaer istedenfor Full Sail så eksploderte hele greia. Jeg tør påstå at det var en periode over flere år hvor NXTs PPVs var verdens beste. Alle gledet seg til Takeovers. Og de skuffet liksom aldri. Den ene strålende kampen etter den andre. Det ene strålende showet etter det andre. Helt nydelig.

Så ble alt snudd på hodet i fjor. Men jeg har fulgt med på NXT allikevel. Det tok litt tid etter omveltningen, men jeg har virkelig begynt å få sansen for produktet. Det er kult å se ukjente folk utvikle seg. Bronn Breakker, Tony D'Angelo for å nevne noen. Damedivisjonen også. Jeg ELSKER Nikkita Lyons. Herregud, den damen har potensiale atte hjelp.

Det blir spennende å se hvordan dette blir nå som Triple H er ved roret igjen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

WWE ass, signerer jo bare ex-WWE wrestlere...

Spøk til side, dæven det var kult å se Hit Row igjen

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør aug 13, 2022 3:46 pm WWE ass, signerer jo bare ex-WWE wrestlere...

Spøk til side, dæven det var kult å se Hit Row igjen
For en som ikke fulgte HitRow i NXT, hvordan blir de uten Swerve? Føler at de mangler den store singles stjernen der, men jeg har som sagt lite kontroll på gruppa.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: lør aug 13, 2022 4:34 pm For en som ikke fulgte HitRow i NXT, hvordan blir de uten Swerve? Føler at de mangler den store singles stjernen der, men jeg har som sagt lite kontroll på gruppa.
Top Dolla er jo rent gull og en moneymaker for WWE nærmest alene hvis han får prøve seg. Verdens feteste fyr omtrent. Men ja, hadde vært konge om gruppa fikk en skikkelig fet frontfigur.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: lør aug 13, 2022 5:41 pm
ElGuaje skrev: lør aug 13, 2022 4:34 pm For en som ikke fulgte HitRow i NXT, hvordan blir de uten Swerve? Føler at de mangler den store singles stjernen der, men jeg har som sagt lite kontroll på gruppa.
Top Dolla er jo rent gull og en moneymaker for WWE nærmest alene hvis han får prøve seg. Verdens feteste fyr omtrent. Men ja, hadde vært konge om gruppa fikk en skikkelig fet frontfigur.
Det er mulig. Får litt Angle Dawkins-vibber av han. Tror han kan være veldig bra i et tag team, men ser ikke helt det store som singles. Men har jo mye å si med bookingen og, man kan gjøre mange folk til stjerner med riktig booking over tid.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg elsker hva de gjør med Lumis. Da ser det ut til at Miz er første "target".

KO og McIntyre, chef's kiss. Deilig å ha KO tilbake igjen

Nydelig RAW nok en gang

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Kevin Owens! My man!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Var ganske hyped for denne "UK invasion" storylinen de tilsynelatende begynte på Heatwave inatt, før jeg skjønte at det bare var build for Worlds Collide.

Var uansett underholdende da, og kommer til å bli et meget bra show

Blir spennende med Legado på Main roster nå å. Tar gjerne en IC tittel feud mellom han og Gunther

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»