Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
PapaSmurf

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: man aug 08, 2022 12:04 am
Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm
Mjøsas Messi står igjen som den jeg kanskje er mest imponert over da forventningene var store før eliteseriedebuten. Løper, løper, løper og løper i samfulle 90 minutter og spiller med hjertet utenpå den deilige MFK-drakta.
Mjøssi?
Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:15 am
Visa skrev: man aug 08, 2022 12:04 am
Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm
Mjøsas Messi står igjen som den jeg kanskje er mest imponert over da forventningene var store før eliteseriedebuten. Løper, løper, løper og løper i samfulle 90 minutter og spiller med hjertet utenpå den deilige MFK-drakta.
Mjøssi?
Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅
Hehe! John Barnes har blitt en smal referanse med årene..😄

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Kisvarda vant forøvrig 4-2 i sin seriekamp i dag og leder den ungarske ligaen inntil videre.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Havrebukken skrev: man aug 08, 2022 12:44 am Kisvarda vant forøvrig 4-2 i sin seriekamp i dag og leder den ungarske ligaen inntil videre.
Med 4 poeng på 2 kamper.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Havrebukken skrev: man aug 08, 2022 12:43 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:15 am
Visa skrev: man aug 08, 2022 12:04 am

Mjøssi?
Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅
Hehe! John Barnes har blitt en smal referanse med årene..😄
For meg så føles det som i går.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Kaizen skrev: man aug 08, 2022 12:03 am
Havrebukken skrev: søn aug 07, 2022 11:54 pm
Sidekick Joe skrev: søn aug 07, 2022 11:47 pm Sterk seier idag. Moe viser igjen att han er klasse. En kan si det er svakt å ikke kjøre over KBK , men slike kamper vet vi lever sitt eget liv.

Deilig att Eriksen spiller en bra kamp og blir matchvinner.

Haugan banens gigant nok en gang!

Resten får jeg holde for meg selv :D
Erling Moe er en trollmann som får så mye ut av spillerne han har hatt til rådighet. Sentrale brikker har falt bort hele sesongen og listen ble ikke kortere i dag med Haugen, Mannsverk, Kaasa og Brynhildsen ute.
Egentlig helt absurd at vi står med en rekke på snart 20 kamper uten tap med de skadeproblemene som har hengt i hele denne sesongen.
Erling Moe er en trollmann ja! Terningkast 6.
Synes dog han får liten drahjelp av klubbledelsen som virker handlingslammet og ikke forstår alvoret i at denne stallen må forsterkes ned nye spillere. Hver eneste kamp er en nestenulykke men vi hangler oss videre på en eller annen måte.
Samtidig er flere spillere på stålet og vi risikerer ytterligere skader pga manglende muligheter for rullering. F.eks i forsvarsrekka.

Nå må man agere i sommervinduet!
Jeg tror klubbledelsen jobber på for å finne de riktige typene. Man brukte mye tid og ressurser på Gomez, et akseptert bud men plutselig en spiller som snudde på hælen.
Forsvarsrekka vi har nå med Tiedemann, Haugan og Risa har «overall» vært upåklagelig.
Men usikkerheten rundt både Bjørnbak og Sinyan gjør at klubben bør få inn en til som kan avlaste.

Utover det er venstre vingback og spiss er der skoen trykker mest.

Jeg ser flere har etterlyst en defensiv midtbanespiller men jeg føler vi får dekt opp mye av denne grovjobben med Eriksen. Jeg skulle gjerne sett at Mannsverk fikk en mer fri rolle fremover i banen men sånn stallen ser ut nå så virker det ikke som om dette er noe klubben kommer til å forsterke.
Bonusen er om Ellingsen kommer seg på beina for å ta den rollen.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:52 am
Havrebukken skrev: man aug 08, 2022 12:43 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 12:15 am

Jeg ville kalt han Mjøsas John Barnes. Jeg syns han minner VELDIG om engelskmannen innimellom.

Men det er vel ikke moderne nok til at det fenger 😅
Hehe! John Barnes har blitt en smal referanse med årene..😄
For meg så føles det som i går.


At frisyren til Chris Waddle kommer tilbake i motebildet er ikke noe jeg kommer til å overleve.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Klar favoritt til seriegull spør du meg.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Eneste triste med Løvik er at han allerede har tatovert seg. Molde er vel klubben med minst tatoveringer (ihvertfall hvis Risa blir solgt), la oss holde det slik!

Visa

Legg inn av Visa »

Jobs99 skrev: man aug 08, 2022 8:47 am Eneste triste med Løvik er at han allerede har tatovert seg. Molde er vel klubben med minst tatoveringer (ihvertfall hvis Risa blir solgt), la oss holde det slik!
Fram med ostehøvelen!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg trodde denne tatoveringstrenden skulle gå over. For oss i foreningen «Utatoverte mennesker som hadde blitt drittlei en hodeskalle på overarmen etter sjokkerende kort tid» er det overraskende at trenden holder stand.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 8:55 am Jeg trodde denne tatoveringstrenden skulle gå over. For oss i foreningen «Utatoverte mennesker som hadde blitt drittlei en hodeskalle på overarmen etter sjokkerende kort tid» er det overraskende at trenden holder stand.
Leste et intervju med noen som jobbet med å fjerne slikt. De mente at det er ingen - ingen, altså - tatoverte som ikke før eller siden angrer. Det overrasker egentlig ikke.

Federin

Legg inn av Federin »

slankebrusmannen skrev: man aug 08, 2022 9:35 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 8:55 am Jeg trodde denne tatoveringstrenden skulle gå over. For oss i foreningen «Utatoverte mennesker som hadde blitt drittlei en hodeskalle på overarmen etter sjokkerende kort tid» er det overraskende at trenden holder stand.
Leste et intervju med noen som jobbet med å fjerne slikt. De mente at det er ingen - ingen, altså - tatoverte som ikke før eller siden angrer. Det overrasker egentlig ikke.
I så fall blir de ikke arbeidsledig med det første.

changretta

Legg inn av changretta »

slankebrusmannen skrev: man aug 08, 2022 9:35 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 8:55 am Jeg trodde denne tatoveringstrenden skulle gå over. For oss i foreningen «Utatoverte mennesker som hadde blitt drittlei en hodeskalle på overarmen etter sjokkerende kort tid» er det overraskende at trenden holder stand.
Leste et intervju med noen som jobbet med å fjerne slikt. De mente at det er ingen - ingen, altså - tatoverte som ikke før eller siden angrer. Det overrasker egentlig ikke.
Spørs om ikke Løvik stiller seg i køa her, med skrivefeil i sin.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

changretta skrev: man aug 08, 2022 10:24 am
slankebrusmannen skrev: man aug 08, 2022 9:35 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 8:55 am Jeg trodde denne tatoveringstrenden skulle gå over. For oss i foreningen «Utatoverte mennesker som hadde blitt drittlei en hodeskalle på overarmen etter sjokkerende kort tid» er det overraskende at trenden holder stand.
Leste et intervju med noen som jobbet med å fjerne slikt. De mente at det er ingen - ingen, altså - tatoverte som ikke før eller siden angrer. Det overrasker egentlig ikke.
Spørs om ikke Løvik stiller seg i køa her, med skrivefeil i sin.
Hva har han tatovert? It’s is my life?

Ghost

Legg inn av Ghost »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 10:31 am
changretta skrev: man aug 08, 2022 10:24 am
slankebrusmannen skrev: man aug 08, 2022 9:35 am

Leste et intervju med noen som jobbet med å fjerne slikt. De mente at det er ingen - ingen, altså - tatoverte som ikke før eller siden angrer. Det overrasker egentlig ikke.
Spørs om ikke Løvik stiller seg i køa her, med skrivefeil i sin.
Hva har han tatovert? It’s is my life?
Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ghost skrev: man aug 08, 2022 10:53 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 10:31 am
changretta skrev: man aug 08, 2022 10:24 am

Spørs om ikke Løvik stiller seg i køa her, med skrivefeil i sin.
Hva har han tatovert? It’s is my life?
Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.
Står det ikke mer? Det burde jo blitt avsluttet med But I’ll always go all in eller noe slikt floskelopplegg for at det skulle ha en viss mening.

Forøvrig lønner det seg å velge tatovører som er stø i engelsk, og ikke minst kinesisk.

Mange som går rundt og tror de har kinesiske visdomsord på armen, men det som står er noe a la kjøp melk.

Visa

Legg inn av Visa »

Heldigvis ingen no ragrets. Ikke minst de to mest kleine tatoveringene: Live, love, laugh og Good Vibes Only 🤙

grøss
Sist redigert av Visa den man aug 08, 2022 11:06 am, redigert 1 gang totalt.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Ghost skrev: man aug 08, 2022 10:53 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 10:31 am
changretta skrev: man aug 08, 2022 10:24 am

Spørs om ikke Løvik stiller seg i køa her, med skrivefeil i sin.
Hva har han tatovert? It’s is my life?
Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.
Hvis ikke du har introdusert en egen trykkfeil, er det en a for lite også. Du verden.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 11:00 am
Ghost skrev: man aug 08, 2022 10:53 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 10:31 am

Hva har han tatovert? It’s is my life?
Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.
Står det ikke mer? Det burde jo blitt avsluttet med But I’ll always go all in eller noe slikt floskelopplegg for at det skulle ha en viss mening.

Forøvrig lønner det seg å velge tatovører som er stø i engelsk, og ikke minst kinesisk.

Mange som går rundt og tror de har kinesiske visdomsord på armen, men det som står er noe a la kjøp melk.
Å kjøpe melk er ganske ofte fornuftig, så det er vel neppe det verste man kan ha på en permanent handleliste.

Visa

Legg inn av Visa »

PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 11:00 am
Ghost skrev: man aug 08, 2022 10:53 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 10:31 am

Hva har han tatovert? It’s is my life?
Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.
Står det ikke mer? Det burde jo blitt avsluttet med But I’ll always go all in eller noe slikt floskelopplegg for at det skulle ha en viss mening.

Forøvrig lønner det seg å velge tatovører som er stø i engelsk, og ikke minst kinesisk.

Mange som går rundt og tror de har kinesiske visdomsord på armen, men det som står er noe a la kjøp melk.
Ariana Grande skulle tatovere 7 rings på kinesisk. fikk Japanese style bbq grill. Klart bedre.

WileE

Legg inn av WileE »

slankebrusmannen skrev: man aug 08, 2022 11:07 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 11:00 am
Ghost skrev: man aug 08, 2022 10:53 am

Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.
Står det ikke mer? Det burde jo blitt avsluttet med But I’ll always go all in eller noe slikt floskelopplegg for at det skulle ha en viss mening.

Forøvrig lønner det seg å velge tatovører som er stø i engelsk, og ikke minst kinesisk.

Mange som går rundt og tror de har kinesiske visdomsord på armen, men det som står er noe a la kjøp melk.
Å kjøpe melk er ganske ofte fornuftig, så det er vel neppe det verste man kan ha på en permanent handleliste.
Noe veldig Pondusk å ha tatovering med skrivefeil (Turboneger! Ikke Torbjørn Egner!) Får håpe Løvik ser humoren i dette :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Visa skrev: man aug 08, 2022 11:04 am Heldigvis ingen no ragrets. Ikke minst de to mest kleine tatoveringene: Live, love, laugh og Good Vibes Only 🤙

grøss
Så har man de klassiske Never don’t give up og Too cool for scool

Federin

Legg inn av Federin »

Ghost skrev: man aug 08, 2022 10:53 am
PapaSmurf skrev: man aug 08, 2022 10:31 am
changretta skrev: man aug 08, 2022 10:24 am

Spørs om ikke Løvik stiller seg i køa her, med skrivefeil i sin.
Hva har han tatovert? It’s is my life?
Står "I may win, and i my loose" og noe med defeated. En o for mye der. Jeg kan vinne og jeg kan løs. Burde strengt tatt vært en stor "I" i midten også.
Kanskje det heller mangler en "be" der?: "I may win, and I may be loose" :-P

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Men Haugan da dere. Der må klubben bare slenge en lang kontrakt på bordet tvert.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Hvor mange kronasjer betalte vi for den mannen? Vi overbetalte kanskje for Eriksen, men vi har jo jammen gjort et par varp i år også.

Federin

Legg inn av Federin »

stoodeh skrev: man aug 08, 2022 11:57 am Hvor mange kronasjer betalte vi for den mannen? Vi overbetalte kanskje for Eriksen, men vi har jo jammen gjort et par varp i år også.
Ut fra hva han tilfører laget, så er jeg ikke sikker på at vi overbetalte for Eriksen. Tror han fort kan være verd de pengene for oss (og det er jo det som teller).

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

En klassespiller Haugan. Men hva var det som gjorde at han måtte dra utenlands før han etterhvert returnerte hit? Fikk aldri noe tilbud? Manglende tillit? Eller var det snakk om noe annet?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Prisen for Eriksen er grei den. Man blir nok lurt av at media tar høyde for at alle klausulene utløses. Og det hadde vært topp. Betaler vi 15 mill for Eriksen får vi to fantastiske sesonger.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: man aug 08, 2022 12:05 pm En klassespiller Haugan. Men hva var det som gjorde at han måtte dra utenlands før han etterhvert returnerte hit? Fikk aldri noe tilbud? Manglende tillit? Eller var det snakk om noe annet?
Han var jo ung og ikke klar for en startplass da han var her sist. Og når Marseille banket på døren så fristet det vel ganske mye tenker jeg.

Det gikk vel som det måtte gå. Dro ut for tidlig og måtte hjem for å restarte karrieren.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»