Manchester United

Svar
Retnuh

Re: Manchester United

Legg inn av Retnuh »

Kan own goal bli vår toppscorer denne sesongen?

taknina

Legg inn av taknina »

Retnuh skrev: man aug 08, 2022 7:14 am Kan own goal bli vår toppscorer denne sesongen?
Hold your horses Retnuh. Denne tar nok Ronaldo den andre enkelt.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Jack_Daniels skrev: søn aug 07, 2022 8:22 pm
Stemmer bra med inntrykket mitt angående McT i går. Han "gjemmer" seg i det oppbyggende spillet ved å gå høyt i banen, også er han ikke på plass defensivt når vi blir kontret på. Forferdelig å se på, han og Fred må være den verdens midtbaneduoen i ligaen :oops:
McT startet 2.omgang med 3 feilpasninger på rappen da han for en gangs skyld forsøkte å bidra med oppbyggende spill. Håper Ten Hag lærte at de to ikke fungerer sammen i det hele tatt....

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Mjordan23 skrev: man aug 08, 2022 8:31 am
Jack_Daniels skrev: søn aug 07, 2022 8:22 pm
Stemmer bra med inntrykket mitt angående McT i går. Han "gjemmer" seg i det oppbyggende spillet ved å gå høyt i banen, også er han ikke på plass defensivt når vi blir kontret på. Forferdelig å se på, han og Fred må være den verdens midtbaneduoen i ligaen :oops:
McT startet 2.omgang med 3 feilpasninger på rappen da han for en gangs skyld forsøkte å bidra med oppbyggende spill. Håper Ten Hag lærte at de to ikke fungerer sammen i det hele tatt....
Ikke rart man sliter å få kontroll på kamper når man har gått fra Keane, Scholes og Carrick til disse to..

Eriksen er digg, men det trengs flere av det kaliberet sentralt.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Retnuh skrev: man aug 08, 2022 7:14 am Kan own goal bli vår toppscorer denne sesongen?
Det har jo skjedd før, har det ikke?

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Hetfield skrev: man aug 08, 2022 9:10 am
Mjordan23 skrev: man aug 08, 2022 8:31 am
Jack_Daniels skrev: søn aug 07, 2022 8:22 pm
Stemmer bra med inntrykket mitt angående McT i går. Han "gjemmer" seg i det oppbyggende spillet ved å gå høyt i banen, også er han ikke på plass defensivt når vi blir kontret på. Forferdelig å se på, han og Fred må være den verdens midtbaneduoen i ligaen :oops:
McT startet 2.omgang med 3 feilpasninger på rappen da han for en gangs skyld forsøkte å bidra med oppbyggende spill. Håper Ten Hag lærte at de to ikke fungerer sammen i det hele tatt....
Ikke rart man sliter å få kontroll på kamper når man har gått fra Keane, Scholes og Carrick til disse to..

Eriksen er digg, men det trengs flere av det kaliberet sentralt.
Smått sjokkerende at man ikke har hentet sentrale midtbanespillere enda, det holder ikke bare med de Jong inn heller (om han kommer). Føler dette har vært en hemsko helt siden SAF gav seg, og selv i hans siste sesong var ikke den sentrale midtbanen allverden. Ganske utrolig at man ikke har prioritert mer kvalitet i det leddet...

Wellé

Legg inn av Wellé »

Sett utenfra så er det smått sjokkerende at det ikke har blitt hentet inn en ny høyreback eller midtbanespiller både denne sesongen og sesongen før. Det har vært de to klart svakeste posisjonene i laget deres og ser (heldigvis) ut til å kanskje fortsette slik. Nå skjer det jo mest sannsynlig noe på midtbanen før vinduet stenger og selvom åpningskampen er lang så var det få av topplagene som virkelig imponerte i helgen.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Sålangt ser det hvertfall ikke ut som et sjakktrekk og ha ansatt en av Moyes sine boys som sportsdirektør..

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Spesielt å se Brighton starte med 4 sentrale midtbanespillere som hadde gjort en bedre jobb enn våre.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sagt det før; Scott er ikke en god nok pasningsspiller for et topplag. Har andre kvaliteter, for all del.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Håper Garner får noe spilletid fremover. Kan umulig bli verre totalt sett.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Send oss ned i Wreckenship vi har nada å gjøre her i PL

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hardy-guttene skrev: man aug 08, 2022 9:16 am
Retnuh skrev: man aug 08, 2022 7:14 am Kan own goal bli vår toppscorer denne sesongen?
Det har jo skjedd før, har det ikke?
Kanskje ikke toppscorer, men leser at vi har fått fordel av flest selvmål siden PL startet.

«Manchester United have received the most luck in this department with 71 own goals scored against them.

Liverpool (63) and Arsenal (60) have also had fortune smile on them regularly when it comes to own goals.»


Typisk United-flaks

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: man aug 08, 2022 10:23 am Sagt det før; Scott er ikke en god nok pasningsspiller for et topplag. Har andre kvaliteter, for all del.
Han har vel en brukbar presspiller og ok til å komme seg i boks, men det stopper der. Fotballintelligensen hans og teknikken holder bare ikke mål for vår del.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Mjordan23 skrev: man aug 08, 2022 12:24 pm
Lezah skrev: man aug 08, 2022 10:23 am Sagt det før; Scott er ikke en god nok pasningsspiller for et topplag. Har andre kvaliteter, for all del.
Han har vel en brukbar presspiller og ok til å komme seg i boks, men det stopper der. Fotballintelligensen hans og teknikken holder bare ikke mål for vår del.
Den sekvensen i kampen der han mottar ballen og bruker ørten for mange touch for så å stemple Caicedo(?) beskriver dessverre så alt for godt hvordan han er som spiller. Starter han neste kamp blir jeg overrasket og skuffet. Det samme gjelder for så vidt Fred. Det er rett og slett for dårlig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mjordan23 skrev: man aug 08, 2022 12:24 pm
Lezah skrev: man aug 08, 2022 10:23 am Sagt det før; Scott er ikke en god nok pasningsspiller for et topplag. Har andre kvaliteter, for all del.
Han har vel en brukbar presspiller og ok til å komme seg i boks, men det stopper der. Fotballintelligensen hans og teknikken holder bare ikke mål for vår del.
Slår meg mer som en gammeldags spiss/oppspillspunkt eller til og med stopper enn den type midtbanespiller vi trenger. I en annen formasjon kunne det kanskje vært bedre, men samtidig kan vi ikke ha en midtbanespiller som får beskjed om å i minst mulig grad spille pasninger fordi han er for dårlig til det....

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Lezah skrev: man aug 08, 2022 12:46 pm
Mjordan23 skrev: man aug 08, 2022 12:24 pm
Lezah skrev: man aug 08, 2022 10:23 am Sagt det før; Scott er ikke en god nok pasningsspiller for et topplag. Har andre kvaliteter, for all del.
Han har vel en brukbar presspiller og ok til å komme seg i boks, men det stopper der. Fotballintelligensen hans og teknikken holder bare ikke mål for vår del.
Slår meg mer som en gammeldags spiss/oppspillspunkt eller til og med stopper enn den type midtbanespiller vi trenger. I en annen formasjon kunne det kanskje vært bedre, men samtidig kan vi ikke ha en midtbanespiller som får beskjed om å i minst mulig grad spille pasninger fordi han er for dårlig til det....
Enig. Vi kan ikke ha midtbanespillere på laget som ikke evner å bidra i oppbyggende spill, da kommer vi aldri noen vei....En type som Iqbal virker jo utrolig mye bedre til å gjøre seg spillbar kontra Fred/McT.
Ten Hag må iallefall gjøre noe annerledes enn OGS/RR med midtbanen, eller så kommer han til å lide samme skjebne om de.

Jack

Legg inn av Jack »

Ser litt på terminlista fremover:

Brighton (H) 1-2
Brentford (B) (uavgjort)
Liverpool (H) (tap)
Southampton (B) (uavgjort)
Leicester (B) (tap)
Arsenal (H) (tap)
Palace (B) (tap)
Leeds (H) (seier)
city (B) (tap)
Everton (B) (tap)

Jeg ser ikke en eneste lett kamp for dette laget. Vi kan fort ende opp med å stå med 5 poeng etter 10 kamper.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Jack_Daniels skrev: man aug 08, 2022 3:42 pm Ser litt på terminlista fremover:

Brighton (H) 1-2
Brentford (B) (uavgjort)
Liverpool (H) (tap)
Southampton (B) (uavgjort)
Leicester (B) (tap)
Arsenal (H) (tap)
Palace (B) (tap)
Leeds (H) (seier)
city (B) (tap)
Everton (B) (tap)

Jeg ser ikke en eneste lett kamp for dette laget. Vi kan fort ende opp med å stå med 5 poeng etter 10 kamper.
Og der er du faktisk snill vil jeg si. Poeng borte mot saints er ikke gitt.

Eller Brentford for den del.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Jack

Legg inn av Jack »


TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Mulig at det er en kombinasjon av dårlig plan for rekruttering, samt at EtH sin tiltrekningskraft muligens ikke er like sterk som Man Utd så for seg?

Jack

Legg inn av Jack »

TheOpiate skrev: man aug 08, 2022 4:57 pm Mulig at det er en kombinasjon av dårlig plan for rekruttering, samt at EtH sin tiltrekningskraft muligens ikke er like sterk som Man Utd så for seg?
Det kan du som liverpoolsupporter diskutere i ten Hag-tråden dere lfc-folk opprettet i sommer. Ha deg bort fra denne tråden, ditt simple lille troll.

Her har du link:

https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=2951
Sist redigert av Jack den man aug 08, 2022 5:09 pm, redigert 1 gang totalt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Jack_Daniels skrev: man aug 08, 2022 4:52 pm
Høres ut som en overfladisk og billig analyse.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Jack_Daniels skrev: man aug 08, 2022 4:59 pm
TheOpiate skrev: man aug 08, 2022 4:57 pm Mulig at det er en kombinasjon av dårlig plan for rekruttering, samt at EtH sin tiltrekningskraft muligens ikke er like sterk som Man Utd så for seg?
Det kan du som liverpoolsupporter diskutere i ten Hag-tråden dere lfc-folk opprettet i sommer. Ha deg bort fra denne tråden, ditt simple lille troll.
Jolla..!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Det jeg oppriktig ikke skjønner er hvorfor Glazers ikke tar tak og kvitter seg med åpenbart inkompetente folk.

Greit nok at de verken forstår eller bryr seg om fotball (det gjelder flertallet av eierne i PL, sannsynligvis), men de må jo se at butikken deres er på nedadgående?

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Eg legger ingen skyld på ETH for resultatet i går, kan såklart stille spørsmålet med formasjonen, i tillegg til å stille uten spiss.

Ronaldo hadde garantert starta i går om det ikkje hadde vært bråk rundt han atm.

Eg har vært ganske klar på at topp 4 er kun ein bonus i år, noe eg ikkje tror skjer. Det er ingen quick fix her, å vil påstå at styret atter ein gang har feila i forhold til manageren.

Sånn situasjonen er akkurat nå så hadde det ikkje hjelpa om vi hadde hatt Klopp/Pep som sjef. Klubben har blitt drevet dårlig i laaaang tid, som har smitta mer og mer over på supporterene som igjen er med å lage enda mer negativitet på laget.

Mange var negative til Ralf og hans jobb i United, men enn ting er hvertfall helt klinkende klart, han var dønn ærlig om situasjonen i klubben, og han sa direkte ut at laget trengte minst 10 nye spillere for å være konkuranse dyktig. Sett i ettertid så ser vi hvor rett han hadde.

Vi stiller altså første serierunde men komboen McFred, ein kombo som fungerer sånn 1 av 10 kamper om eg er snill. Høyresiden er alt for dårlig, eg er positiv til Dalot som ett 2 valg, men vi trenger ett skikkelig førstevalg der, tror det hadde hjulpet Sancho og, selv om han virket veldig tung første kamp. Rash trenger seg ein tur på benken, eg husker faktisk ikkje sist han hadde ein god kamp. Så har vi stopperene, Martinez så ut som han ikkje var helt trygg, men fortjener sjangsen å spille seg varm, Maguire ikkje spesielt god heller. Men eg syns nesten litt synd i dem og, dei har null hjelp fra midtbanen å blir satt i situasjoner du sjelden ser stoppere i andre klubber blir.

Håper vi endrer laget radikalt neste kamp. Og at vi ikkje ser komboen McFred fra start igjen noen gang i PL.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jack_Daniels skrev: man aug 08, 2022 4:59 pm
TheOpiate skrev: man aug 08, 2022 4:57 pm Mulig at det er en kombinasjon av dårlig plan for rekruttering, samt at EtH sin tiltrekningskraft muligens ikke er like sterk som Man Utd så for seg?
Det kan du som liverpoolsupporter diskutere i ten Hag-tråden dere lfc-folk opprettet i sommer. Ha deg bort fra denne tråden, ditt simple lille troll.

Her har du link:

https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=2951
Troll...

Hva var galt med det jeg skrev her??

Dette var da hverken for å provosere eller på andre måter ødelegge stemningen. Ett enkelt innspill som kanskje går på at ledelsen i Man Utd trodde at EtH kanskje hadde ett sterkere navn mot etablerte spillere enn tilfellet er. Man Utd har da vitterlig vært ute etter noen spillere som fra utsiden har sett ut som gode og riktige valg, men som man ikke har lykkes med. Forøvrig er du hjertelig velkommen inn i Liverpool-tråder for å komme med innspill når du måtte ønske. Maken...

Jack

Legg inn av Jack »

TheOpiate skrev: man aug 08, 2022 5:34 pm
Jack_Daniels skrev: man aug 08, 2022 4:59 pm
TheOpiate skrev: man aug 08, 2022 4:57 pm Mulig at det er en kombinasjon av dårlig plan for rekruttering, samt at EtH sin tiltrekningskraft muligens ikke er like sterk som Man Utd så for seg?
Det kan du som liverpoolsupporter diskutere i ten Hag-tråden dere lfc-folk opprettet i sommer. Ha deg bort fra denne tråden, ditt simple lille troll.

Her har du link:

https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=2951
Troll...

Hva var galt med det jeg skrev her??

Dette var da hverken for å provosere eller på andre måter ødelegge stemningen. Ett enkelt innspill som kanskje går på at ledelsen i Man Utd trodde at EtH kanskje hadde ett sterkere navn mot etablerte spillere enn tilfellet er. Man Utd har da vitterlig vært ute etter noen spillere som fra utsiden har sett ut som gode og riktige valg, men som man ikke har lykkes med. Forøvrig er du hjertelig velkommen inn i Liverpool-tråder for å komme med innspill når du måtte ønske. Maken...
Du gjør ikke annet enn å trolle i Uniteds kamptråder og div, så hvorfor skal man anta at du vil oppføre deg annerledes her når innleggshistorikken din er så tydelig som den er?

Stikk til ten Hag-tråden som din medsupporter opprettet. Som du kan se er det stort sett bare LFC-supportere som herjer i den. Der kan du og dine likesinnede diskutere ten Hag til sæden spruter dere i ansiktet. Adjø.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jack_Daniels skrev: man aug 08, 2022 5:44 pm
Du gjør ikke annet enn å trolle i Uniteds kamptråder og div, så hvorfor skal man anta at du vil oppføre deg annerledes her når innleggshistorikken din er så tydelig som den er?
Da tror jeg du tar meg for å være noen andre. Jeg er omtrent aldri inne i kamptråder. Hverken Liverpool sine eller andre klubber. At det har kommet ett stikk en eller annen gang har nok skjedd, men generelt aldri inne i disse trådene. Kom gjerne med eksempler...

Edit: Ble litt nysgjerrig på egen oppførsel, så bladde meg gjennom samtlige innlegg jeg har skrevet siden februar(da gadd jeg ikke mer). Jeg har skrevet ett uskyldig innlegg i kamptråden deres i PS mot Villa. Ellers ikke skrevet noe i en kamptråd siden våre lag møttes i April, og da skrev jeg faktisk at jeg var nervøs og at dere kunne få med dere noe fra kampen. Utenom det ikke ett eneste innlegg i en kamptråd hvor dere har spilt....
Sist redigert av TheOpiate den man aug 08, 2022 6:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»