Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Lezah

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Lezah »

Rimelig dritt å allerede vurdere hit for å få inn Brauten.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

68 poeng og helt ok fornøyd her. Skuffende at det ikke ble noen spilletid på Mahrez, men med Pep-roulette burde det vel bety at han får en del spilletid i neste. Sparer FT denne runden.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 11:00 am
george_hincapie skrev: man aug 08, 2022 10:53 am
Wellé skrev: man aug 08, 2022 10:31 am PS: Greenwood fikk flere minutter enn Archer. Vet ikke om det var på topp tho. Leste et sted at man trodde han ville spille midtbane under Marsch.
Ja, Greenwood er for midtbanespiller å regne nå. Han ble byttet inn på stillingen 1-1 da Roca gikk ut og spilte sentralt på midten sammen med Adams (og Klich) resten av kampen.
Takk for info george (dog tommel ned for US Postal).

Jeg så en del av Leeds-Wolves, og synes Bamford så veldig kvikk ut i måten han ledet angrepet deres (du er Leeds-fan sant?). Er du enig i at han ser ut til å være 100% tilbake nå? Ekstremt kjipt for oss med ham på laget at han ikke fikk satt headingen på den elleville redningen av Sa. Merkelig at dere ikke fikk straffe da Sa forsøkte å drepe Kristensen i feltet. Skjønner ikke at det ikke er straffe.

Aaronson er for øvrig en speller.
Jeg har Bamford i Fantasy-laget i hvertfall :)

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 12:56 pm
HeskeyTime skrev: man aug 08, 2022 12:43 pm
Wellé skrev: man aug 08, 2022 12:37 pm Et bytte jeg bør gjøre, men som ikke er en prioritet enn så lenge er å bytte Iversen til Ward. Ble skremt av noen twitter-meldinger og byttet til Iversen rett før start. Heldig for meg denne uken siden Sanchez kom inn, men vil helst ha to spillende keepere som kan roteres. Spm er om jeg noengang har så lite å gjøre at et slikt bytte fremstår som "verdt det". Selvfølgelig også mulig at Leicester henter en ny keeper før 31. august, og bør kanskje vente til Ward er locked som førstevalg.
GW3 er vel eneste kampen frem til WC-tider rundt GW8-9 hvor man helst skulle hatt Ward over Sanchez, så skal være ekstremt luksusproblem for at dette blir gjort før WC. Selv i denne runda er det dødballfoten til Ward-Prowse mot PLs dårligste lag på defensiv dødball, så tror du skal være fornøyd med Sanchez.
Ja, det er som sagt et bytte jeg har lyst til å gjøre, men blir nok isåfall nesten kun hvis jeg allerede har to FT og ingen andre bytter jeg ønsker å gjøre (pipedream). Har allerede begynt å sette opp en trebyttersplan for å få inn Darwin til GW4 som jeg tror kan bli veldig bra.

I GW 3:
Robbo -> Perisic

I GW 4:
Saka -> 5.5 midtbanespiller som ser bra ut
Archer - Nunez

Men kjenner jo også meg selv og vet at jeg er altfor reaktiv i dette spillet. Stor sjanse for at f.eks Saka briljerer mot Leicester eller Robbo mot CP og at jeg må tilbake til tegnebrettet. Frister litt å heller nedgradere Salah til Son også som en løsning. Enn så lenge er ikke Jesus ut et alternativ enda. Tror han kommer til å fyre på alle sylindere fremover.
Har tenkt akkurat samme plan, bare med alle 3 byttene i GW3 for minus 4, og med Foden ut i stedet for Saka. Tror en spiller som Nunez herjer med United-forsvaret sånn som laget ser ut nå. Foreløpig er jeg uansett fornøyd med at spillerne mine er skadefri og klar for en ny runde, som gjør at man får spart opp bytte. Ting endrer seg fort og det er godt med fleksibilitet, plutselig er det Perisic+Kulusevski som ser hot ut til GW3, og man kan snike seg til halvannen million ekstra i budsjett. Ulempa med at alle topplagene har bra program blir fort at man ikke vet hvem som skal ut.

Tror det er greit å være mindre reaktiv i år, over en sesong kommer 8,0-midtbanespillerne til å ta jevnt med poeng, og da er det ikke vits å kvitte seg med spillere med godt program.

Threewheeler.

Legg inn av Threewheeler. »

Kikker litt mot runde 2 - hvordan ville dere rangert/ spilt disse fire? Min vurdering så langt er: spille Bailey, og Zin, Pereira, Neco på benk?

Laget:

Mendy
James. TAA, Walker,
Bailey, Salah, Martinelli, Diaz
Wilson, Haaland, Jesus
- - - Ward, Zin, Andreas, Neco

Wellé

Legg inn av Wellé »

Threewheeler. skrev: man aug 08, 2022 2:58 pm Kikker litt mot runde 2 - hvordan ville dere rangert/ spilt disse fire? Min vurdering så langt er: spille Bailey, og Zin, Pereira, Neco på benk?

Laget:

Mendy
James. TAA, Walker,
Bailey, Salah, Martinelli, Diaz
Wilson, Haaland, Jesus
- - - Ward, Zin, Andreas, Neco
Nå har jeg en liten klubbias her altså, men hadde foretrukket Zinchenko over James på grunn av betydelig enklere kamp. James var heller ikke 100% fit i følge Tuchel, uten at jeg tror det er noen risiko for at han blir benket.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Å ha Bamford inne på FPL er noen ganger fint, og noen ganger frustrerende. Han er i hvert fall i selskap med spillere man ønsker å være i selskap med, og mistenker at han både vil være i toppen mtp antall bommer og i poengtoppen for angripere til maks 8.0.

Bilde

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tinkler skrev: man aug 08, 2022 1:06 pm 68 poeng og helt ok fornøyd her. Skuffende at det ikke ble noen spilletid på Mahrez, men med Pep-roulette burde det vel bety at han får en del spilletid i neste. Sparer FT denne runden.
Mahrez kom vel inn?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 3:05 pm
Threewheeler. skrev: man aug 08, 2022 2:58 pm Kikker litt mot runde 2 - hvordan ville dere rangert/ spilt disse fire? Min vurdering så langt er: spille Bailey, og Zin, Pereira, Neco på benk?

Laget:

Mendy
James. TAA, Walker,
Bailey, Salah, Martinelli, Diaz
Wilson, Haaland, Jesus
- - - Ward, Zin, Andreas, Neco
Nå har jeg en liten klubbias her altså, men hadde foretrukket Zinchenko over James på grunn av betydelig enklere kamp. James var heller ikke 100% fit i følge Tuchel, uten at jeg tror det er noen risiko for at han blir benket.
Helt enig angående James / Zin.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Les eller noen andre som kjenner Chelsea godt. Hva tenker dere om spilletiden til Cucurella fremover? Starter han mot Spurs?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man aug 08, 2022 5:13 pm Les eller noen andre som kjenner Chelsea godt. Hva tenker dere om spilletiden til Cucurella fremover? Starter han mot Spurs?
90% sikker på at han starter for Chilwell på vingback.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

K-Torget skrev: man aug 08, 2022 5:10 pm
Tinkler skrev: man aug 08, 2022 1:06 pm 68 poeng og helt ok fornøyd her. Skuffende at det ikke ble noen spilletid på Mahrez, men med Pep-roulette burde det vel bety at han får en del spilletid i neste. Sparer FT denne runden.
Mahrez kom vel inn?
Joa, han fikk vel 2 min

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


startelver

Legg inn av startelver »

Når bør man kjøre Wild Card? Når hele laget er på trynet i flere uker?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

startelver skrev: man aug 08, 2022 6:47 pm Når bør man kjøre Wild Card? Når hele laget er på trynet i flere uker?
Vi får jo et WC i GW18 med VM. Tenker ca halvveis GW6-8, hvis ikke laget skriker etter det GW3-5.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Det er landslagspause mellom GW8 og 9.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Elsker denne klassikeren som illustrerer hvor forbanna idiotisk prisendringene i FPL egentlig er.

Sist redigert av Lew_Ashby den man aug 08, 2022 9:00 pm, redigert 1 gang totalt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 12:56 pm Stor sjanse for at f.eks Saka briljerer mot Leicester eller Robbo mot CP og at jeg må tilbake til tegnebrettet.
Saka måtte ta stort defensivt ansvar mot CP på grunn av set-up'en White mot Zaha. Kommer til å levere godt med poeng.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 5:20 pm
K-Torget skrev: man aug 08, 2022 5:13 pm Les eller noen andre som kjenner Chelsea godt. Hva tenker dere om spilletiden til Cucurella fremover? Starter han mot Spurs?
90% sikker på at han starter for Chilwell på vingback.
Takker :) Må benke en av Bailey, Neto og Cucurella i kommende runde..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: man aug 08, 2022 7:17 pm
startelver skrev: man aug 08, 2022 6:47 pm Når bør man kjøre Wild Card? Når hele laget er på trynet i flere uker?
Vi får jo et WC i GW18 med VM. Tenker ca halvveis GW6-8, hvis ikke laget skriker etter det GW3-5.
Veldig enig med deg Firminoo, kanskje GW9 etter landslagspausen bør være hovedplanen for de fleste?

Kontorstol

Legg inn av Kontorstol »

Hei kjære forum. Må innrømme at jeg har lest her siden vgd ble lagt ned, men har nå tatt det store skrittet med å opprette en bruker.

Jeg fikk 78p denne runden med 10 spillere, og derav et alvorlig stort problem som jeg trenger hjelp med å løse. Jeg sitter med to døde keepere i Leno (4.5) og Gazzaniga (4.0).

Bør jeg ta inn en 4.5 keeper for å erstatte leno, eller rett og slett kjøre på med Ward? Isåfall for hvem? Og er det noe poeng i det da Ward sannsynligvis vil gi meg 0 eller 1p kommende runde?

Min største frykt er jo å gjøre byttet Ward -> Leno og det er ward som blir benket i leicester mens Leno starter...

emin

Legg inn av emin »

Ville byttet Leno med Sanchez (Brighton). Leicester har jo nesten sluttet å holde nullen og Ward er dårligere enn Schmeichel. Blir ikke overrasket om de likevel henter en keeper eller forsøker Iversen så da er du like langt om du henter Ward.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Der er ikke vits i å hente Ward hvert fall? Maks to poeng i neste.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Kontorstol skrev: man aug 08, 2022 9:51 pm Hei kjære forum. Må innrømme at jeg har lest her siden vgd ble lagt ned, men har nå tatt det store skrittet med å opprette en bruker.

Jeg fikk 78p denne runden med 10 spillere, og derav et alvorlig stort problem som jeg trenger hjelp med å løse. Jeg sitter med to døde keepere i Leno (4.5) og Gazzaniga (4.0).

Bør jeg ta inn en 4.5 keeper for å erstatte leno, eller rett og slett kjøre på med Ward? Isåfall for hvem? Og er det noe poeng i det da Ward sannsynligvis vil gi meg 0 eller 1p kommende runde?

Min største frykt er jo å gjøre byttet Ward -> Leno og det er ward som blir benket i leicester mens Leno starter...
Jeg skjønner ikke helt innlegget ditt? Leno spiller for Fulham og er bortimot garantert førstevalg i Fulham innen veldig kort tid. Du kan uansett direkte bytte Gazzaniga til Ward ettersom han bare koster 4.0.

Jeg hadde sittet stille og heller spart byttet ettersom jeg forventer at Leno starter neste kamp. Årsaken til at han ikke startet er nok fordi han nettopp har signert for klubben.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 9:59 pm
Kontorstol skrev: man aug 08, 2022 9:51 pm Hei kjære forum. Må innrømme at jeg har lest her siden vgd ble lagt ned, men har nå tatt det store skrittet med å opprette en bruker.

Jeg fikk 78p denne runden med 10 spillere, og derav et alvorlig stort problem som jeg trenger hjelp med å løse. Jeg sitter med to døde keepere i Leno (4.5) og Gazzaniga (4.0).

Bør jeg ta inn en 4.5 keeper for å erstatte leno, eller rett og slett kjøre på med Ward? Isåfall for hvem? Og er det noe poeng i det da Ward sannsynligvis vil gi meg 0 eller 1p kommende runde?

Min største frykt er jo å gjøre byttet Ward -> Leno og det er ward som blir benket i leicester mens Leno starter...
Jeg skjønner ikke helt innlegget ditt? Leno spiller for Fulham og er bortimot garantert førstevalg i Fulham innen veldig kort tid. Du kan uansett direkte bytte Gazzaniga til Ward ettersom han bare koster 4.0.

Jeg hadde sittet stille og heller spart byttet ettersom jeg forventer at Leno starter neste kamp. Årsaken til at han ikke startet er nok fordi han nettopp har signert for klubben.
Jeg er helt enig med Welle! :) Fulham hadde aldri brukt 8 millioner pund på Leno om ikke han skulle være førstekeeper. Antar Leno innen rimelig tid starter for Fulham, kanskje allerede til helgen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sodajr skrev: man aug 08, 2022 10:27 pm
Hvorfor låner Wolves ut Coady til Everton - en direkte nedrykksrival…?

Kontorstol

Legg inn av Kontorstol »

[/quote]

Jeg er helt enig med Welle! :) Fulham hadde aldri brukt 8 millioner pund på Leno om ikke han skulle være førstekeeper. Antar Leno innen rimelig tid starter for Fulham, kanskje allerede til helgen.
[/quote]

Da får jeg stå i det og spare byttet, og satse på at Leno starter fra helgen av :)


Edit: hvordan quoter man?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Merkelig overgang med Coady til Everton, ja. Jeg ser ikke på Wolves som en nedrykkskandidat, til det er de for solide.
Synes å huske at Coady er Everton-tilhenger fra langt tilbake, men var ikke han kaptein for Wolves? Liker dog spilleren og sier velkommen til Everton! Skal se han redder plassen for oss 🙂

guru

Legg inn av guru »

Neto til Arsenal?


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»