FFK Klubbtråd

Svar
Elvebakken

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Elvebakken »

Vi snur kampen og så driter Jansson seg regerett ut. Blir tatt på fart og lager en klin straffe. Idiot.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ja og får rødt kort sef.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Altså vi trenger en rutinert klassestopper. Dette her er bare piss. Vi er så enkle å score på. Jansson og Tage holder ikke mål hvis vi skal ha noe mulighet til å hevde oss. Fremover blir det bedre og bedre men defensivt er vi totalt ræva.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Malacay skrev: man aug 08, 2022 6:56 pm Ikke direkte sjokkert. Men Lima har noe i seg. Men ikke hør på meg, har bare sagt at forsvaret må forsterkes i sånn 3-4 år.
Du har helt rett. Det er også en grunn til at Nielsen ikke er spesielt ettertraktet. Men Lima ser bra ut. Det målet var klasse.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

BVB1909 skrev: man aug 08, 2022 7:10 pm Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.
Og det med 2 treige stoppere? Totalt hjernedødt.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Håper vi rykker ned. Vi fortjener ikke en dritt.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: tir aug 09, 2022 4:59 pm
BVB1909 skrev: man aug 08, 2022 7:10 pm Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.
Da har jeg roet meg litt ned og mener fortsatt Bummen har gjort sitt.
Podkast fra FB i dag med trenerteamet..

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

JCDenton skrev: ons aug 10, 2022 10:06 am
Malacay skrev: tir aug 09, 2022 4:59 pm
BVB1909 skrev: man aug 08, 2022 7:10 pm Sett en del FFK nå den siste uka og makan til naivt forsvarsspill tror jeg knapt jeg har sett i norsk toppfotball. Har dere gitt bort 40 meter bakrom uten press på ballfører hele sesongen? Dette mannskapet har potensiale til helt andre resultater.
Da har jeg roet meg litt ned og mener fortsatt Bummen har gjort sitt.
Podkast fra FB i dag med trenerteamet..
Gleder meg til å høre senere i dag..

Mrvain

Legg inn av Mrvain »

Mikail Maden (20) på vei til FFK

Bergenser med fortid i tysk fotball. Kan spille på både venstre og høyresiden på midtbanen
FB i dag.
Jeg har trua :)

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ale skrev: tor aug 11, 2022 6:44 pm Mikail Maden til FFK. Ung midtbanespiller. Da har vi hentet Maden og Lucas Lima (spiss). Bummen vil ha inn en midtstopper også før vinduet stenger. Regner med det ordner seg ganske snart. En som går rett inn som makker til Nielsen.

Vet ikke hva det "Vilnius til Fredrikstad"-greiene på Fredrikstad Blad er, men håper det er en stødig midtstopper. Det trengs.

Fin podcast med Bummen btw.
Raijo Piroja har skrevet under på en 2års kontrakt. Har jobbet som fisker noen år men har løpt Maraton kontinuerlig. Ble testet før signering og var bedre trent enn alle i stallen og hodet er like hardt. Den mannen har baller av stål og viker ikke en tomme uansett. Og i motsetning til de knehønene som spiller i FFK nå så hater han å tape. Velkommen skal du være sjef.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Elvebakken skrev: tor aug 11, 2022 6:58 pm
Ale skrev: tor aug 11, 2022 6:44 pm Mikail Maden til FFK. Ung midtbanespiller. Da har vi hentet Maden og Lucas Lima (spiss). Bummen vil ha inn en midtstopper også før vinduet stenger. Regner med det ordner seg ganske snart. En som går rett inn som makker til Nielsen.

Vet ikke hva det "Vilnius til Fredrikstad"-greiene på Fredrikstad Blad er, men håper det er en stødig midtstopper. Det trengs.

Fin podcast med Bummen btw.
Raijo Piroja har skrevet under på en 2års kontrakt. Har jobbet som fisker noen år men har løpt Maraton kontinuerlig. Ble testet før signering og var bedre trent enn alle i stallen og hodet er like hardt. Den mannen har baller av stål og viker ikke en tomme uansett. Og i motsetning til de knehønene som spiller i FFK nå så hater han å tape. Velkommen skal du være sjef.
Hadde det enda vært sant :-P

Mrvain

Legg inn av Mrvain »


Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Da har vi kjøpt midtstopper fra enga. Brage Skaret er klar.

Ross

Legg inn av Ross »

Mrvain skrev: fre aug 19, 2022 11:34 am Midtstopper Brage Skaret (20) fra VIF til FFK.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/brag ... redrikstad
https://www.f-b.no/her-er-ffks-nye-midt ... 59-2694208

Tror det kan bli bra :)
Bomkjøp, ikke god nok for obos, men bedre enn to av de dere har

Ross

Legg inn av Ross »

Malacay skrev: fre aug 19, 2022 10:21 pm
Ross skrev: fre aug 19, 2022 9:15 pm
Mrvain skrev: fre aug 19, 2022 11:34 am Midtstopper Brage Skaret (20) fra VIF til FFK.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/brag ... redrikstad
https://www.f-b.no/her-er-ffks-nye-midt ... 59-2694208

Tror det kan bli bra :)
Bomkjøp, ikke god nok for obos, men bedre enn to av de dere har
Da er det ikke et bomkjøp. Du er klar over at vi ikke akkurat dominer norsk fotball for tiden ?
Det er jo et bomkjøp når han ikke er god nok for ligaen

Champis

Legg inn av Champis »

Ross skrev: fre aug 19, 2022 11:14 pm
Malacay skrev: fre aug 19, 2022 10:21 pm
Ross skrev: fre aug 19, 2022 9:15 pm

Bomkjøp, ikke god nok for obos, men bedre enn to av de dere har
Da er det ikke et bomkjøp. Du er klar over at vi ikke akkurat dominer norsk fotball for tiden ?
Det er jo et bomkjøp når han ikke er god nok for ligaen

Det er ingen grunn til at ikke Skaret skal ta nivået i OBOS og muligens etter hvert i ES. Kan fort være en lur signering av FFK.

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Ale skrev: man aug 22, 2022 5:10 am Fra fredrikstadfk.no:

Lima har allerede presentert seg på flott vis, mandag er også Maden og Skaret med i kamptroppen.

Kjelsrud Johansen var tilbake på feltet og sparket ball denne uken, det samme var Aukland. Førstnevnte har nok noe lengre tid igjen enn sistnevnte, men positivt er det uansett at det går mot fulle treninger for begge. Ingen har karantene denne runden og trenerteamet kan velge fra en sulten og klar spillertropp når dem skal sette opp laget på mandag.
Hvis det er kvalitet i de tre nye, så bør de gå rett inn på laget. Vi trenger ikke flere "spillere med utviklingspotensiale".

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: lør aug 20, 2022 10:04 am
Malacay skrev: fre aug 19, 2022 10:21 pm
Ross skrev: fre aug 19, 2022 9:15 pm

Bomkjøp, ikke god nok for obos, men bedre enn to av de dere har
Da er det ikke et bomkjøp. Du er klar over at vi ikke akkurat dominer norsk fotball for tiden ?
Slutt å være så bitter fordi Vålerenga er blitt FFKs Farmerklubb.
La oss håpe det er like bra kvalitet som forrige gang vi hentet stoppere fra Enga...

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

JCDenton skrev: man aug 22, 2022 4:03 pm
Malacay skrev: lør aug 20, 2022 10:04 am
Malacay skrev: fre aug 19, 2022 10:21 pm

Da er det ikke et bomkjøp. Du er klar over at vi ikke akkurat dominer norsk fotball for tiden ?
Slutt å være så bitter fordi Vålerenga er blitt FFKs Farmerklubb.
La oss håpe det er like bra kvalitet som forrige gang vi hentet stoppere fra Enga...
Hehe. Har tenkt det samme. Tipper jeg blir skuffet etter kamp i dag. Synes vi blir veldig forutsigbare med det høye presset og sårbare bakover på overganger i mot. Noe hensyn burde man ta til motstander. Vi har en tendens til å ende opp med trenere som lider av tvangsnevroser rundt formasjon og spillestil, Erlandsen, Halvorsen og nå Bummen. Merkelig greier.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Dæven Nielsen fortsatt skadet. Betten og Skaret rett inn i midten bak.
Alessami har noe og bevise i dag. Scorer på corner tenker jeg.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Jeg blir kvalm av å se FFK. Helt jævlig over hele linja. Bummen har ansvaret. Fuck.

jakral

Legg inn av jakral »

Helt utilgivelig å slippe inn slike frisparkmål. Alle sover.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

jakral skrev: man aug 22, 2022 7:26 pm Helt utilgivelig å slippe inn slike frisparkmål. Alle sover.
Ingenting overrasker meg når det gjelder det laget lenger. 7 poeng ned til Skeid og kvalikk. Tja.

jakral

Legg inn av jakral »

Har vi noen gang slått Kåffa? Forbinder alltid den klubben med dårlige opplevelser for FFK. Husker vi røk på et fælt tap i en opprykkskvalik der for noen år siden under Høgmo.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Nå slår vi ingen. En helt jævlig sesong. Vet ikke om Bummen er den treneren som kan ta oss videre. Veldig mye bra i klubben nå men vi er ikke konkurransedyktige når det gjelder Alaget.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Bummen er snart ferdig hvis ikke dette snur raskt. Vi er ikke i nærheten resultatmessig. Det murrer bland publikum og selv mikrofonstativet Fredrikstad Blad har endelig begy t å bli kritiske.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Elvebakken skrev: man aug 22, 2022 9:56 pm Bummen er snart ferdig hvis ikke dette snur raskt. Vi er ikke i nærheten resultatmessig. Det murrer bland publikum og selv mikrofonstativet Fredrikstad Blad har endelig begy t å bli kritiske.
Nå var det kanskje litt høye forventninger før seriestart, de fleste forventet vel at FFK skulle være i toppen. Men om det kanskje var litt urealistisk, så må jo dette være altfor dårlig. Dere bør gjerne se dere om etter en ny trener snart, ja.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Malacay skrev: man aug 22, 2022 10:33 pm

Ja, han bør være ferdig snart. FFKs 2 beste i dag er Okeke og Kingsley. Hvorav den ene starter på benken, den andre blir byttet ut. Vi har en midtbane det bare er å spasere seg gjennom. Og det blir bare verre og verre.
Vi kunne trengt en kantspiller i Drammen. Siden dere har 3 og kun kan bruke 2 lyst å sende Williams til Drammen? Kan møtes midtveis på Bastøfergen.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Gå for Kingsley. Høyest potensiale og også med sluttprodukt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»