Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Brukeravatar
Lew_Ashby  
Has thanked: 391 times
Been thanked: 704 times

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Lew_Ashby »

Å ha Bamford inne på FPL er noen ganger fint, og noen ganger frustrerende. Han er i hvert fall i selskap med spillere man ønsker å være i selskap med, og mistenker at han både vil være i toppen mtp antall bommer og i poengtoppen for angripere til maks 8.0.

Bilde

K-Torget  
Has thanked: 0
Been thanked: 161 times

Legg inn av K-Torget »

Tinkler skrev: man aug 08, 2022 1:06 pm 68 poeng og helt ok fornøyd her. Skuffende at det ikke ble noen spilletid på Mahrez, men med Pep-roulette burde det vel bety at han får en del spilletid i neste. Sparer FT denne runden.
Mahrez kom vel inn?

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 3:05 pm
Threewheeler. skrev: man aug 08, 2022 2:58 pm Kikker litt mot runde 2 - hvordan ville dere rangert/ spilt disse fire? Min vurdering så langt er: spille Bailey, og Zin, Pereira, Neco på benk?

Laget:

Mendy
James. TAA, Walker,
Bailey, Salah, Martinelli, Diaz
Wilson, Haaland, Jesus
- - - Ward, Zin, Andreas, Neco
Nå har jeg en liten klubbias her altså, men hadde foretrukket Zinchenko over James på grunn av betydelig enklere kamp. James var heller ikke 100% fit i følge Tuchel, uten at jeg tror det er noen risiko for at han blir benket.
Helt enig angående James / Zin.

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

Les eller noen andre som kjenner Chelsea godt. Hva tenker dere om spilletiden til Cucurella fremover? Starter han mot Spurs?

Brukeravatar
Lew_Ashby  

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man aug 08, 2022 5:13 pm Les eller noen andre som kjenner Chelsea godt. Hva tenker dere om spilletiden til Cucurella fremover? Starter han mot Spurs?
90% sikker på at han starter for Chilwell på vingback.

Brukeravatar
Tinkler
Has thanked: 49 times
Been thanked: 95 times

Legg inn av Tinkler »

K-Torget skrev: man aug 08, 2022 5:10 pm
Tinkler skrev: man aug 08, 2022 1:06 pm 68 poeng og helt ok fornøyd her. Skuffende at det ikke ble noen spilletid på Mahrez, men med Pep-roulette burde det vel bety at han får en del spilletid i neste. Sparer FT denne runden.
Mahrez kom vel inn?
Joa, han fikk vel 2 min

Brukeravatar
Sodajr
Has thanked: 15 times
Been thanked: 74 times

Legg inn av Sodajr »

Brukeravatar
startelver
Sted: Las Vegas, Nevada
Has thanked: 1099 times
Been thanked: 586 times

Legg inn av startelver »

Når bør man kjøre Wild Card? Når hele laget er på trynet i flere uker?

Brukeravatar
Firminoooo
Has thanked: 9 times
Been thanked: 25 times

Legg inn av Firminoooo »

startelver skrev: man aug 08, 2022 6:47 pm Når bør man kjøre Wild Card? Når hele laget er på trynet i flere uker?
Vi får jo et WC i GW18 med VM. Tenker ca halvveis GW6-8, hvis ikke laget skriker etter det GW3-5.
These users thanked the author Firminoooo for the post:
startelver

Brukeravatar
Trolljegeren
FD Supporter
Has thanked: 228 times
Been thanked: 178 times

Legg inn av Trolljegeren »

Det er landslagspause mellom GW8 og 9.

Brukeravatar
Lew_Ashby  

Legg inn av Lew_Ashby »

Elsker denne klassikeren som illustrerer hvor forbanna idiotisk prisendringene i FPL egentlig er.

Sist redigert av Lew_Ashby den man aug 08, 2022 9:00 pm, redigert 1 gang totalt.

urbeka
Has thanked: 30 times
Been thanked: 67 times

Legg inn av urbeka »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 12:56 pm Stor sjanse for at f.eks Saka briljerer mot Leicester eller Robbo mot CP og at jeg må tilbake til tegnebrettet.
Saka måtte ta stort defensivt ansvar mot CP på grunn av set-up'en White mot Zaha. Kommer til å levere godt med poeng.

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 5:20 pm
K-Torget skrev: man aug 08, 2022 5:13 pm Les eller noen andre som kjenner Chelsea godt. Hva tenker dere om spilletiden til Cucurella fremover? Starter han mot Spurs?
90% sikker på at han starter for Chilwell på vingback.
Takker :) Må benke en av Bailey, Neto og Cucurella i kommende runde..

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: man aug 08, 2022 7:17 pm
startelver skrev: man aug 08, 2022 6:47 pm Når bør man kjøre Wild Card? Når hele laget er på trynet i flere uker?
Vi får jo et WC i GW18 med VM. Tenker ca halvveis GW6-8, hvis ikke laget skriker etter det GW3-5.
Veldig enig med deg Firminoo, kanskje GW9 etter landslagspausen bør være hovedplanen for de fleste?

Kontorstol
Been thanked: 0

Legg inn av Kontorstol »

Hei kjære forum. Må innrømme at jeg har lest her siden vgd ble lagt ned, men har nå tatt det store skrittet med å opprette en bruker.

Jeg fikk 78p denne runden med 10 spillere, og derav et alvorlig stort problem som jeg trenger hjelp med å løse. Jeg sitter med to døde keepere i Leno (4.5) og Gazzaniga (4.0).

Bør jeg ta inn en 4.5 keeper for å erstatte leno, eller rett og slett kjøre på med Ward? Isåfall for hvem? Og er det noe poeng i det da Ward sannsynligvis vil gi meg 0 eller 1p kommende runde?

Min største frykt er jo å gjøre byttet Ward -> Leno og det er ward som blir benket i leicester mens Leno starter...

emin
Has thanked: 4 times
Been thanked: 11 times

Legg inn av emin »

Ville byttet Leno med Sanchez (Brighton). Leicester har jo nesten sluttet å holde nullen og Ward er dårligere enn Schmeichel. Blir ikke overrasket om de likevel henter en keeper eller forsøker Iversen så da er du like langt om du henter Ward.

eppaen
Has thanked: 29 times
Been thanked: 57 times

Legg inn av eppaen »

Der er ikke vits i å hente Ward hvert fall? Maks to poeng i neste.

Wellé
Has thanked: 153 times
Been thanked: 296 times

Legg inn av Wellé »

Kontorstol skrev: man aug 08, 2022 9:51 pm Hei kjære forum. Må innrømme at jeg har lest her siden vgd ble lagt ned, men har nå tatt det store skrittet med å opprette en bruker.

Jeg fikk 78p denne runden med 10 spillere, og derav et alvorlig stort problem som jeg trenger hjelp med å løse. Jeg sitter med to døde keepere i Leno (4.5) og Gazzaniga (4.0).

Bør jeg ta inn en 4.5 keeper for å erstatte leno, eller rett og slett kjøre på med Ward? Isåfall for hvem? Og er det noe poeng i det da Ward sannsynligvis vil gi meg 0 eller 1p kommende runde?

Min største frykt er jo å gjøre byttet Ward -> Leno og det er ward som blir benket i leicester mens Leno starter...
Jeg skjønner ikke helt innlegget ditt? Leno spiller for Fulham og er bortimot garantert førstevalg i Fulham innen veldig kort tid. Du kan uansett direkte bytte Gazzaniga til Ward ettersom han bare koster 4.0.

Jeg hadde sittet stille og heller spart byttet ettersom jeg forventer at Leno starter neste kamp. Årsaken til at han ikke startet er nok fordi han nettopp har signert for klubben.

Brukeravatar
Sodajr
Has thanked: 15 times
Been thanked: 74 times

Legg inn av Sodajr »

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man aug 08, 2022 9:59 pm
Kontorstol skrev: man aug 08, 2022 9:51 pm Hei kjære forum. Må innrømme at jeg har lest her siden vgd ble lagt ned, men har nå tatt det store skrittet med å opprette en bruker.

Jeg skjønner ikke helt innlegget ditt? Leno spiller for Fulham og er bortimot garantert førstevalg i Fulham innen veldig kort tid. Du kan uansett direkte bytte Gazzaniga til Ward ettersom han bare koster 4.0.

Jeg hadde sittet stille og heller spart byttet ettersom jeg forventer at Leno starter neste kamp. Årsaken til at han ikke startet er nok fordi han nettopp har signert for klubben.
Jeg er helt enig med Welle! :) Fulham hadde aldri brukt 8 millioner pund på Leno om ikke han skulle være førstekeeper. Antar Leno innen rimelig tid starter for Fulham, kanskje allerede til helgen.

Brukeravatar
Trolljegeren
FD Supporter

Sodajr skrev: man aug 08, 2022 10:27 pm
Hvorfor låner Wolves ut Coady til Everton - en direkte nedrykksrival…?

Kontorstol

Legg inn av Kontorstol »

[/quote]

Jeg er helt enig med Welle! :) Fulham hadde aldri brukt 8 millioner pund på Leno om ikke han skulle være førstekeeper. Antar Leno innen rimelig tid starter for Fulham, kanskje allerede til helgen.
[/quote]

Da får jeg stå i det og spare byttet, og satse på at Leno starter fra helgen av :)

Edit: hvordan quoter man?

Evertonion
Has thanked: 76 times
Been thanked: 26 times

Legg inn av Evertonion »

Merkelig overgang med Coady til Everton, ja. Jeg ser ikke på Wolves som en nedrykkskandidat, til det er de for solide.
Synes å huske at Coady er Everton-tilhenger fra langt tilbake, men var ikke han kaptein for Wolves? Liker dog spilleren og sier velkommen til Everton! Skal se han redder plassen for oss 🙂

Brukeravatar
Wa11in
Sted: Tønsberg
Been thanked: 50 times

Legg inn av Wa11in »

Evertonion skrev: tir aug 09, 2022 12:11 am Synes å huske at Coady er Everton-tilhenger fra langt tilbake
Nope, Liverpool-fan fra barndommen. https://www.sportbible.com/football/liv ... n-20220808

En overgang som gir mening. Coady har sett dritings ut hver gang har blitt forsøkt spilt i en backfirer. Virker utelukkende som et alternativ som den sentrale i en backtreer.

Brukeravatar
guru
Has thanked: 13 times
Been thanked: 137 times

Legg inn av guru »

Neto til Arsenal?

Brukeravatar
guru

Legg inn av guru »

Kulusevksi opp i pris i natt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

guru skrev: tir aug 09, 2022 6:35 am Neto til Arsenal?

Meget høyt å min ønskeliste, men tror nesten det her er mer en journalist som har lagt to og to sammen. Ingen andre konkrete kilder på sterk interesse fra oss.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Kontorstol skrev: man aug 08, 2022 11:50 pm [/"quote"]

[/"quote"]

Da får jeg stå i det og spare byttet, og satse på at Leno starter fra helgen av :)

Edit: hvordan quoter man?
Heisann, du kan enten trykke på anførselstegnet øverst til høyre på innlegget du vil signere. Da blir hele det innlegget du ønsker å sitere sitert.

Evt så kan du gjøre som du nesten har fått til nå. For at det skal bli riktig så må du fjerne backslashen i den øverste quote-en din. Det du i praksis har skrevet er "avslutt sitering" to ganger :D

Brukeravatar
Trolljegeren
FD Supporter

Evertonion skrev: tir aug 09, 2022 12:11 am Merkelig overgang med Coady til Everton, ja. Jeg ser ikke på Wolves som en nedrykkskandidat, til det er de for solide.
Synes å huske at Coady er Everton-tilhenger fra langt tilbake, men var ikke han kaptein for Wolves? Liker dog spilleren og sier velkommen til Everton! Skal se han redder plassen for oss 🙂
Tja, tallene til Wolves fra i fjor tilsa at de skulle rykke ned.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Sikkert helt på trynet, men sniffer litt på tanken om å spille TC på Haaland. Ikke mange bedre fixtures for han, men slår nok fra meg tanken fordi 1)Pep-roulette og 2) det er nok et smartere valg å vente til en DGW.

Brukeravatar
guru

Legg inn av guru »

Cornet inne på spillet til 6M

TLee
Has thanked: 34 times
Been thanked: 8 times

Legg inn av TLee »

Veldig fristende å få inn Darwin til gw2!

Hadde ikke nølet om jeg måtte tatt ut Diaz/Archer for en hit!
Har ikke nok midler, mangler sure 0.5

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir aug 09, 2022 2:39 pm Cornet inne på spillet til 6M
Han er nok uaktuell for de fleste lag enn så lenge. Mener West Ham inntil videre er litt sånn vent å se det litt an.

Wellé

Legg inn av Wellé »

TLee skrev: tir aug 09, 2022 3:40 pm Veldig fristende å få inn Darwin til gw2!

Føler ikke noen ekstrem hast med å få han inn ettersom det er Spurs i GW3. Planen er å få han inn til GW4 uten en hit. Regner med at det er Robbo og Saka av starterne som droppes, men Jesus er på listen av potensielle spillere som kan ryke siden det er en lettere vei til å få han inn.
These users thanked the author Wellé for the post:
TLee

Yesil

Legg inn av Yesil »

Wellé skrev: tir aug 09, 2022 3:52 pm

Føler ikke noen ekstrem hast med å få han inn ettersom det er Spurs i GW3. Planen er å få han inn til GW4 uten en hit. Regner med at det er Robbo og Saka av starterne som droppes, men Jesus er på listen av potensielle spillere som kan ryke siden det er en lettere vei til å få han inn.
United. Kremkamp.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Yesil skrev: tir aug 09, 2022 3:53 pm

United. Kremkamp.
Ah, der har det vært en mixup i hodet mitt. Avventer uansett med bytte til neste runde, og hvis han er helt åpenbart en must-have så er det mulig jeg enten tar en hit eller tar ut Jesus (sistnevnte løsning krever ikke en hit). Nesten vært digg med en Salah-skade så jeg kan droppe kraftig ned i midtbanesjiktet og heller bruke de pengene på topp. Kunne f.eks vært gøy å endre laget til:
Sancez - Iversen
Robbo-Cancelo-TAA-Trippier-Williams
Saka-Martinelli-Kulusevski-Bailey-Pereira
Darwin-Jesus-Haaland

Brukeravatar
Wa11in
Sted: Tønsberg
Been thanked: 50 times

Legg inn av Wa11in »

Wellé skrev: tir aug 09, 2022 3:57 pm Kunne f.eks vært gøy å endre laget til:
Sancez - Iversen
Robbo-Cancelo-TAA-Trippier-Williams
Saka-Martinelli-Kulusevski-Bailey-Pereira
Darwin-Jesus-Haaland
Sanchez -> Ward og Trippier -> James, så har du laget mitt før helgen :)

K-Torget  

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: tir aug 09, 2022 3:53 pm

United. Kremkamp.
Helt enig - Darwin har noen flotte kamper fremover, sannsynligvis fra start i tillegg.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ingen prisoppgang i natt.

Brukeravatar
guru

Legg inn av guru »

Hvis ikke noe mer skjer, er jeg 95% sikker på at jeg holder byttet og avventer GW2. Det er så utrolig tidlig enda, og det gjelder å prøve å ha mest mulig is i magen. Mye kan skje i GW2. Darwin er selvsagt fristende, men jeg må altså ta en hit for å få han inn. Skal jeg ha 3 spisser med Jesus, Darwin, Haaland må jeg ta -8 og kaste ut både Robertson og Kulusevski. Hva er sjansen for at jeg går i pluss med det første? Å bytte ut Salah, Jesus og Haaland før GW2 er selvsagt 100% uaktuelt.

Jeg synes selv jeg sitter med et godt lag, og med mindre det dukker opp skader, så blir det nok mitt lag også i GW2:

Ward
TAA-Robertson-Cancelo-James
Salah-Kulusevski-Bailey-Martinelli
Jesus-Haaland(C)

Bindet står nå på Haaland. Kan muligens flyttes til Salah, men lener mest mot Haaland.

Lagverdi allerede opp med 0.3M (Kulu, Martinelli, Haaland)

Svar