Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
mogandisu
Innlegg: 1501

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av mogandisu »

Noen grunn til at Knudsen spiller foran Åsen?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Har LSK noen gang spilt e-cup i august i nyere tid bortsett fra i 2000? Virker veldig rart med LSK og e-cup såpass sent på sommeren.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bare 10 min spilt og LSK er allerede flere nummer for små ift Antwerpen. Må virkelig skjerpe seg om dette ikke skal bli stygt.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Ligge lavt å kontre med Holmbert, Ibrahimaj og Knudsen på topp der altså.

lsklars

Legg inn av lsklars »

mogandisu skrev: tor aug 04, 2022 6:58 pm Noen grunn til at Knudsen spiller foran Åsen?
Åsen har slitt litt med kneet siste ukene.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

1-1 rett før pause, den var viktig

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Ganske grusom omgang egentlig mot et rustent Antwerpen. MÅ få opp kvalitet fremover fordi det er mye sjanser som blir skuslet bort på tull.
Også må få ha utoverkanter.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sodajr skrev: tor aug 04, 2022 7:52 pm 1-1 rett før pause, den var viktig
Får håpe andre omgang fører til flere LSK mål, tøff motstander, men fysikken til LSK kan spille en rolle utover andre omgang

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Jaja aldri i nærheten.
Noen ekstra millioner inn da også får vi håpe på en mulighet neste år.

Laban

Legg inn av Laban »

Hjemme fra Åråsen. Ble overkjørt første 15 min, deretter hever laget seg og får et fint mål. Andre omgang er veldig varierende, utrolig mye feilpasninger og balltap, noe som fører til to baklengs. Veldig irriterende at vi slipper inn de to tabbemålene. I perioder er vi på høyde, men dette blir nærmest umulig å ta igjen i returoppgjøret

aderyn

Legg inn av aderyn »

Lillestrøm mangler totalt fart mot solid Europeisk mostand, det som er forskjellen fra Molde og Glimt sine tropper som kan slå slike lag fordi de kan matche tempoet. Skaden til Adams ødela mye, er den eneste bakromsangriperen LSK har og hadde passet mye bedre til dette matchbildet enn Fridjonsson, som man aldri fikk brukt ferdighetene til siden man ikke kom høyt nok i banen ofte nok til å slå innlegg.

Voldsomt politioppmøte i byen i dag forresten. Imponerende med flere politi enn det kom bortesupportere, samt helikopter og hele pakka. Grei overkill.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Helt som forventet. Antwerp har grei kontroll på kampen, uten at de skapte all verdens sjanser. Men det trengte de heller ikke når vi starter begge omgangene med å sende dem i ledelsen med svært enkle mål.

Ikke noe å dvele ved dette. Kjøre over Tromsø til helga.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Bare å slenge et par mill på Gulbrandsen nå. Fridjonsson fungerer ikke mot høytliggende lag, ble samme som mot Antwerp, gir oss null bakromstrussel når vingene våre heller ikke har fart, og uten Adams har vi ingen alternativer.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Enormt stasjonære i dag, spesielt i første. Elendig kvalitet på pasninger og innlegg.

Men fryktelig deilig at Tromsø ikke får fullt betalt for dritten de driver med i andre omgang. For en legende vi har bak i buret der.

Bilde

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Kan vel være lurt å lytte til hva ens egen arrangementssjef sier om hetsen som ble Svein Oddvar Moen til del idag.
Hetset av ballgutter
6 minutter siden - 23:18
Magnus Gjestrum Larsen
Toppdommer Svein Oddvar Moen (43) hevder han ble hetset av ballgutter på Åråsen stadion. Det skriver TV 2

Hendelsen skal ha skjedd etter oppgjøret mellom LSK og Tromsø. På vei til garderoben skal dommeren ha fått flere meldinger fra ballguttene.

- Dette er godt ute i media om dagen. Dette skal ikke skje på norske fotballbaner. Det er ikke greit at ballgutter på Åråsen hiver seg med og bruker ord som ikke egner seg på trykk. Det er helt ugreit, sier dommeren til TV 2.

Glenn Erling Kjøniksen, arrangementssjef i LSK, kommer med følgende svar til TV 2:

- Det er tragisk, det må jeg si. Jeg synes det er fælt. Jeg vet ikke hvor gamle gutta var, det var yngre gutter.

TV 2 skriver at ballguttene skal være mellom 12 og 13 år.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Korgutt skrev: søn aug 07, 2022 11:28 pm Kan vel være lurt å lytte til hva ens egen arrangementssjef sier om hetsen som ble Svein Oddvar Moen til del idag.
Hetset av ballgutter
6 minutter siden - 23:18
Magnus Gjestrum Larsen
Toppdommer Svein Oddvar Moen (43) hevder han ble hetset av ballgutter på Åråsen stadion. Det skriver TV 2

Hendelsen skal ha skjedd etter oppgjøret mellom LSK og Tromsø. På vei til garderoben skal dommeren ha fått flere meldinger fra ballguttene.

- Dette er godt ute i media om dagen. Dette skal ikke skje på norske fotballbaner. Det er ikke greit at ballgutter på Åråsen hiver seg med og bruker ord som ikke egner seg på trykk. Det er helt ugreit, sier dommeren til TV 2.

Glenn Erling Kjøniksen, arrangementssjef i LSK, kommer med følgende svar til TV 2:

- Det er tragisk, det må jeg si. Jeg synes det er fælt. Jeg vet ikke hvor gamle gutta var, det var yngre gutter.

TV 2 skriver at ballguttene skal være mellom 12 og 13 år.
Det er ikke noe rart at ungene oppfører seg slik når de ser folk på faren deres sin alder henger over tribunen med buksa ned på lårene mens de prøver å sparke sikkerhetsvakter i hodet. Denne typen apekatt-kultur går i arv.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Folk_flesk skrev: søn aug 07, 2022 11:34 pm
Korgutt skrev: søn aug 07, 2022 11:28 pm Kan vel være lurt å lytte til hva ens egen arrangementssjef sier om hetsen som ble Svein Oddvar Moen til del idag.
Hetset av ballgutter
6 minutter siden - 23:18
Magnus Gjestrum Larsen
Toppdommer Svein Oddvar Moen (43) hevder han ble hetset av ballgutter på Åråsen stadion. Det skriver TV 2

Hendelsen skal ha skjedd etter oppgjøret mellom LSK og Tromsø. På vei til garderoben skal dommeren ha fått flere meldinger fra ballguttene.

- Dette er godt ute i media om dagen. Dette skal ikke skje på norske fotballbaner. Det er ikke greit at ballgutter på Åråsen hiver seg med og bruker ord som ikke egner seg på trykk. Det er helt ugreit, sier dommeren til TV 2.

Glenn Erling Kjøniksen, arrangementssjef i LSK, kommer med følgende svar til TV 2:

- Det er tragisk, det må jeg si. Jeg synes det er fælt. Jeg vet ikke hvor gamle gutta var, det var yngre gutter.

TV 2 skriver at ballguttene skal være mellom 12 og 13 år.
Det er ikke noe rart at ungene oppfører seg slik når de ser folk på faren deres sin alder henger over tribunen med buksa ned på lårene mens de prøver å sparke sikkerhetsvakter i hodet. Denne typen apekatt-kultur går i arv.

Sjarmerende og trivelig gjeng.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Utesteng ballguttene for alltid!

Laban

Legg inn av Laban »

Klubben snakker med guttene og så gjentar ikke dette seg. Jeg har selv en sønn i 13-årsalderen, og jeg er rimelig sikker på at det skjer værre ting i denne alderen enn at de lar seg rive med etter kampen. Kan jo skrive litt om den elendige dømmingen til Moen også

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Sves teaser om at det er en ny spiller på vei inn, og at artikkel slippes i morgen. Rask med å dempe forventningene. Skal ikke være snakk om en spiss.

Uba Charles som er i boks?

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Kjøtteter skrev: man aug 08, 2022 10:04 pm Sves teaser om at det er en ny spiller på vei inn.

Uba Charles som er i boks?
Det stemmer. Signert på 4-årskontrakt fra og med januar 2023. Artikkel i RB nå. Virker som en spennende type, men steget er stort fra Ettan Södra; bare å foredle videre!

Laban

Legg inn av Laban »

En mann for fremtiden. Men vi må ha inn en spiss nå.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Spennende signering det. Får raskt inntrykk av at det er en spiller med en helt annen motor enn spillerne han spiller mot, riktig nok i svenskenes PostNord-liga. I HM ble det nevnt at han har 19,5 ballgjenvinninger per 90. minutt for Ljungskile. Gode ballvinnere i Eliteserien ligger rundt 10. Fra svenske medier får man inntrykk av at halve Allsvenskan også har vært på ballen, deriblant Häcken og IFK Göteborg.

Myhre

Legg inn av Myhre »

Håper ikke Helland er på for dyr kontrakt, ser ut som det maskineriet der er godt på overtid og vel så det. Har vel ikke hjulpet at han har hatt skader av og på i flere år før der igjen, sikkert mye rusk igjen fra den tiden.

Laban

Legg inn av Laban »

Er Lehne Olsen klar for LSK? Fikk E-post ffra klubben nå, eller er det kødd?

Laban

Legg inn av Laban »

Laban skrev: ons aug 17, 2022 3:18 pm Er Lehne Olsen klar for LSK? Fikk E-post ffra klubben nå, eller er det kødd?
Edit: visste seg at dette var feil ja. Men de er i dialog

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Noen som har jobbet med feil utkast der ja. Satser på at det betyr at noe er i gjære.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Håper i tilfelle at han vender tilbake med målteft.

Laban

Legg inn av Laban »

Tobias ute på ubestemt tid. Kjipt, men helsa kommer først.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Tobias Svendsen er ute på ubestemt tid. Fikk tilbakefall til sin psykiske lidelse, ikke så ille som i fjor, men nok til at han skal hente seg inn igjen hos familien i Molde. Blir fulgt tett opp av klubbens psykolog. Synd for både Tobias og for klubben. Alle fuglafans ønsker god bedring og håper en av klubbens kjæledegger snart er tilbake i gult og svart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»