Manchester City - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Big George »

Jeg håper unggutta får mer spilletid denne sesongen.
Mange i City har vunnet PL flere ganger og trenger litt konkurranse.

Jeg ser at man ikke har satt en A-stall på klubbens offisielle sider.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Macatee går på lån til Sheffield United.
Kanskje den unggutten man forventer store ting av.

startelver

Legg inn av startelver »

Hard treningsøkt for Haaland & co.



Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Lars Jubas skrev: man aug 01, 2022 8:11 pm Macatee går på lån til Sheffield United.
Kanskje den unggutten man forventer store ting av.
Delap går muligens på lån til Stoke.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Marc Cucurella har kommet til enighet med Chelsea om de personlige betingelsene, melder overgangsguru Fabrizio Romano.

Da glipper vel han ?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: ons aug 03, 2022 1:38 am Marc Cucurella har kommet til enighet med Chelsea om de personlige betingelsene, melder overgangsguru Fabrizio Romano.

Da glipper vel han ?
City og Brighton ble tydeligvis aldri enig om pris.City stoppet på ca 37 pluss og Brighton vil ha minst 50.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Overraskende hvor gniene dere er i sommer, spesielt mtp alle salgene deres. Kan ikke skjønne annet enn at dere er mer enn good for FFP, men jeg skjønner ikke helt det regelverket. Ville trodd at Cucurella ville passet som hånd i hanske hos dere i en posisjon hvor dere har veldig liten dekning.

Også litt overrasket over at dere ikke har vært interessert i FdJ selvom kostnadene der er nok store. En annen spiller jeg egentlig tror ville passet godt inn i Pep-ball. Det er jo også mye snakk om at B. Silva drar, så han ville jo vært dn fornuftig erstatter.

Frykter også litt at dere er ute etter Saka denne sommeren. Jo lenger det går uten at dere henter erstattere og uten kontraktsforlengelse på Saka, jo mer nervøs blir jeg selvom alle ITK-ere sier han vil bli.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Esbrand virker lovende og det er mulig han er tiltenkt venstreback-plassen.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 7:38 pm Overraskende hvor gniene dere er i sommer, spesielt mtp alle salgene deres. Kan ikke skjønne annet enn at dere er mer enn good for FFP, men jeg skjønner ikke helt det regelverket. Ville trodd at Cucurella ville passet som hånd i hanske hos dere i en posisjon hvor dere har veldig liten dekning.

Også litt overrasket over at dere ikke har vært interessert i FdJ selvom kostnadene der er nok store. En annen spiller jeg egentlig tror ville passet godt inn i Pep-ball. Det er jo også mye snakk om at B. Silva drar, så han ville jo vært dn fornuftig erstatter.

Frykter også litt at dere er ute etter Saka denne sommeren. Jo lenger det går uten at dere henter erstattere og uten kontraktsforlengelse på Saka, jo mer nervøs blir jeg selvom alle ITK-ere sier han vil bli.
Kommer nok en back inn, men mye rimeligere enn Kukkarella. Jeg tror ikke FFP som sådan har vært et problem på flere år. Det som har blitt og blir(?) etterforsket er saker som ligger ganske langt tilbake i tid.Håper Silva blir, men om Barca får solgt FDJ har de kanskje nok penger og Silva presser på får å dra. Snakkes evt om paqueta inn for Silva. En spiller jeg aldri har sett eller hørt om.

Pep har nok også et ønske om en noen slankere stall, da det er lettere å holde alle med spilletid.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: ons aug 03, 2022 7:59 pm Esbrand virker lovende og det er mulig han er tiltenkt venstreback-plassen.
Tviler på at Pep stoler nok på han dog.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Lars Jubas skrev: ons aug 03, 2022 8:54 pm
Big George skrev: ons aug 03, 2022 7:59 pm Esbrand virker lovende og det er mulig han er tiltenkt venstreback-plassen.
Tviler på at Pep stoler nok på han dog.
Men det er sånn Pep har jobbet før ikke minst i Barcelona. Unge egenoppdratte spillere som sakte kjøres inn mot A-stallen. Med Lavia solgt, McAtee og Delap på utlån er det bare Esbrand ;Mbete, Kayky, Bobb og Palmer igjen av de aktuelle fra forrige sesongs U-23 som var landets beste.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lars Jubas skrev: ons aug 03, 2022 8:53 pm Jeg tror ikke FFP som sådan har vært et problem på flere år.
Jeg tror Wellé refererer til de kommende FFP reglene fra UEFA, som vil fungere lignende de som er i La Liga, med lønnstak basert på inntekter.

Ikke at jeg (eller Wellé) tror at det vil være noe særlig problem for Manchester City. Det er vel heller et par andre klubber i Premier League som kan ha problemer der.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Godt vi ga oss med Kukkerella, bra spiller men en sånn sum pluss lånespiller…helt tullete.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Liam Delap, James McAtee and Kayky have all been available for loan in the transfer window but were invited to begin pre-season and travel with the Blues to try to catch Pep Guardiola's eye — only to barely get a look-in.

Skrev den ledende Man City journalisten for to dager siden.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Pep Guardiola will delay the discussion of a new contract at City until later in the season.
"I have said many times, I will extend, if they want it. I would like to stay longer, but at the same time I have to be sure.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Rensenbrink82 skrev: fre aug 05, 2022 11:31 am Godt vi ga oss med Kukkerella, bra spiller men en sånn sum pluss lånespiller…helt tullete.
Chelsea trøkker til på innkjøp i sommer.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Jolla skrev: ons aug 03, 2022 11:19 pm
Lars Jubas skrev: ons aug 03, 2022 8:53 pm Jeg tror ikke FFP som sådan har vært et problem på flere år.
Jeg tror Wellé refererer til de kommende FFP reglene fra UEFA, som vil fungere lignende de som er i La Liga, med lønnstak basert på inntekter.

Ikke at jeg (eller Wellé) tror at det vil være noe særlig problem for Manchester City. Det er vel heller et par andre klubber i Premier League som kan ha problemer der.
Skjønner.Takk for retting😊

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Liverpool tapte to poeng mot mektige Fulham. Så trist. Og helt klart City sin skyld.

taknina

Legg inn av taknina »

Imponerende start og klart i overkant faktisk.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Flott åpningsrunde. West Ham-kampen gikk for halv maskin. For begge lag. Det blir ikke full fres i 90 minutter med over 30 grader i skyggen. Hadde ikke gjort noe om de hadde tatt 2 min drikkepause midt i omgangene.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Koselig med seier!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Da tynnes City-troppen ytterligere inn

taknina

Legg inn av taknina »

Livsfarlig å gjøre seg for avhenging av enkeltspillere og stivne i ett mønster skal en ta mål av seg til å pushe nye barrierer sesong for sesong.

startelver

Legg inn av startelver »

Et sammendrag


Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: tir aug 09, 2022 2:33 pm Da tynnes City-troppen ytterligere inn
City benekter at noen avtale om salg finnes.
Prisen som oppgis er latterlig.Silva er topp 3 i City og flere år igjen på kontrakten.
Barca har ikke fått registrert flere spillere ennå og City trenger ikke selge.Kreves nærmere 80 mill pund tipper jeg.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lars Jubas skrev: tir aug 09, 2022 8:01 pm
Big George skrev: tir aug 09, 2022 2:33 pm Da tynnes City-troppen ytterligere inn
City benekter at noen avtale om salg finnes.
Prisen som oppgis er latterlig.Silva er topp 3 i City og flere år igjen på kontrakten.
Barca har ikke fått registrert flere spillere ennå og City trenger ikke selge.Kreves nærmere 80 mill pund tipper jeg.
Dessuten føler jeg at dette kun er et kjøp som skjer hvis De Jong blir solgt.

startelver

Legg inn av startelver »


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Manchester City Winger Kayky Will Join Paços De Ferreira, Portugal On Loan
Klubben endte på 11.plass i ligaen og lånet er for en sesong.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Fortsatt ingen bekreftelse på at Liam Delap lånes ut til Stoke.
Spillerens far har spilt i klubben.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»