Aldersforskjell hvor mannen er yngst

Svar
PapaSmurf

Re: Aldersforskjell hvor mannen er yngst

Legg inn av PapaSmurf »

Queenie skrev: fre aug 19, 2022 4:03 pm
PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 3:51 pm Jeg hadde følt det svært ubehagelig om jeg snakket med et et kjærestepar og han snakket om himmelsk sex og hun snakket om han som en hingst. Uansett hvor gamle de var i forhold til hverandre.

Det er det jeg føler er uhørt med denne historien.
Hva er det du blir krenket av? At andre har bra sex eller at han liker å bli ridd?
Krenket? Hæ?

Jeg hadde ikke blitt krenket, men forlegen.

Om noen er kjærester regner jeg sannsynligheten er stor for at de har et sexliv de er fornøyd med. Men de trenger ikke fortelle folk at de liker å ri hingsten eller at sexen er himmelsk. Det er bare kleint.
Sist redigert av PapaSmurf den fre aug 19, 2022 4:23 pm, redigert 1 gang totalt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Knaberaps skrev: fre aug 19, 2022 3:59 pm
PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 3:55 pm Det hadde glatt kommet på topp 5 av kleine samtaler jeg har hatt i livet mitt om noen fortalte meg noe sånt.
Hvorfor det? Det er da temmelig normalt at man prater om pulings i vennekretsen.
Kanskje når man var 17. Ikke når man er over 30. Jeg aner ikke hva mine kompiser driver med på soverommet, men de får da barn innimellom.

nlc

Legg inn av nlc »

Synes dette var en skikkelig bra problemstilling jeg. Litt som hva skjer om en mann med puppefiksering faller for en flatbrystet kvinne? Bør hun da droppe ham fordi han kommer til å være utro? og jeg er vær og har falt for en vannmann. Skal jeg bare droppe det med en gang?
Elsker sånt.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 4:23 pm Kanskje når man var 17. Ikke når man er over 30. Jeg aner ikke hva mine kompiser driver med på soverommet, men de får da barn innimellom.
Jeg er 51 og slik prat gjøres jevnlig i sosiale sammenheng. Selvsagt ikke med alle, men det er flere som gjerne tar den praten. Kan fort bli en morsom prat.

Queenie

Legg inn av Queenie »

PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 4:20 pm
Queenie skrev: fre aug 19, 2022 4:03 pm
PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 3:51 pm Jeg hadde følt det svært ubehagelig om jeg snakket med et et kjærestepar og han snakket om himmelsk sex og hun snakket om han som en hingst. Uansett hvor gamle de var i forhold til hverandre.

Det er det jeg føler er uhørt med denne historien.
Hva er det du blir krenket av? At andre har bra sex eller at han liker å bli ridd?
Krenket? Hæ?

Jeg hadde ikke blitt krenket, men forlegen.

Om noen er kjærester regner jeg sannsynligheten er stor for at de har et sexliv de er fornøyd med. Men de trenger ikke fortelle folk at de liker å ri hingsten eller at sexen er himmelsk. Det er bare kleint.
Du ville nok svimt av om du skulle overhørt en normal samtale mellom oss kvinner.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 4:23 pm
Knaberaps skrev: fre aug 19, 2022 3:59 pm
PapaSmurf skrev: fre aug 19, 2022 3:55 pm Det hadde glatt kommet på topp 5 av kleine samtaler jeg har hatt i livet mitt om noen fortalte meg noe sånt.
Hvorfor det? Det er da temmelig normalt at man prater om pulings i vennekretsen.
Jeg aner ikke hva mine kompiser driver med på soverommet, men de får da barn innimellom.
:lol:

Queenie

Legg inn av Queenie »

nlc skrev: fre aug 19, 2022 4:26 pm og jeg er vær og har falt for en vannmann. Skal jeg bare droppe det med en gang?
Elsker sånt.
Stjernetegnene bør være det første man sjekker

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fasit her er vel "what ever floats their boat"

nlc

Legg inn av nlc »

Første jeg spør om. Det og aurafarge.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»