FC Barcelona - Klubbtråd

Svar
Soldado

Re: FC Barcelona - Klubbtråd

Legg inn av Soldado »

Jolla skrev: lør aug 13, 2022 8:31 pm Tipper 5-0.
Fikk i alle fall rett i at Rayo ikke scoret.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Jolla er god på statistikk, historie & fun facts - men noen oddsekspert eller forutse fremtidige resultater i grove trekk - kommer han aldri.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det er visst idag de skal vinne 5-0.

Álex Balde til Lewandowski etter 43 sekunder. Mål.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Merkelig start. Sociedad går ut i hundre og flytter hele laget opp for å score før det har gått 30 sek. Det ender med en kontring og baklengs etter 43.

Ghost

Legg inn av Ghost »

... Og så scorer Isak etter 5 min.

De Jong driter seg ut. Ikke første gang han gjør noe sånt, men denne gangen blir det en meme.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Fantastisk avslutning av Isak!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ghost skrev: søn aug 21, 2022 10:03 pm Merkelig start. Sociedad går ut i hundre og flytter hele laget opp for å score før det har gått 30 sek. Det ender med en kontring og baklengs etter 43.
Én ting er at Real går ut i hundre de første 30 sekundene, en annen ting er at etter 30 sekunder så er det ti Barcelonaspillere innenfor en radius på sånn 20 meter foran eget mål.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: søn aug 21, 2022 10:07 pm Fantastisk avslutning av Isak!
Absolutt, men enorm flyt der. Først feilen til De Jong, så en middels pasning som blir perfekt pga deflection så deflection på chippen til Isak.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Kjemperedning av MATS. Morsom kamp.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Annullert mål for Sociedad. Ingen borti ballen, men er fire mann foran linja og det settes frem en aktiv fot. Er vel grei.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ghost skrev: søn aug 21, 2022 11:13 pm Annullert mål for Sociedad. Ingen borti ballen, men er fire mann foran linja og det settes frem en aktiv fot. Er vel grei.
Helt ok offside emm.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Barcelona spiller 3-3-4 formasjon.

Nvm. Gavi spiller hengende spiss, så det er 3-2-5.

Og det gir utbytte.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Sprekker for Sociedad nå. To raske baklengs. Veldig bra innhopp av Fati.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Lewandowaki, Fati, Dembele, Raphina, Torres + de tre unggutta på midten..

55-45 favør Barca på at de vinner serien. Benzema/Vin Jr. Blir for tynt hos Madrid over det lange løp med CL, LL, tre andre cuper + VM i Qatar.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Koffer skrev: søn aug 21, 2022 11:39 pm Lewandowaki, Fati, Dembele, Raphina, Torres + de tre unggutta på midten..

55-45 favør Barca på at de vinner serien. Benzema/Vin Jr. Blir for tynt hos Madrid over det lange løp med CL, LL, tre andre cuper + VM i Qatar.
De tre unggutta? Er De Jong med i det?

Ellers enig i at det flyter bra offensivt, primært etter Fati kom inn.

Men de første 60 var samtidig svært svakt defensivt. Ubalansert midtbane, og Araujo på høyreback er krise. Han er svært svak der selv, og Christensen/Garcia er langt dårligere enn Araujo som stopper. Hadde Sociedad hatt andre offensive spillere i nærheten av nivået til Silva og Isak hadde de straffet det hardt i dag.

Men hvis Xavi skjønner at laget trenger en høyreback og at Kessie bør balansere midtbanen kan det bli veldig bra.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ghost skrev: søn aug 21, 2022 11:46 pm
Koffer skrev: søn aug 21, 2022 11:39 pm Lewandowaki, Fati, Dembele, Raphina, Torres + de tre unggutta på midten..

55-45 favør Barca på at de vinner serien. Benzema/Vin Jr. Blir for tynt hos Madrid over det lange løp med CL, LL, tre andre cuper + VM i Qatar.
De tre unggutta? Er De Jong med i det?
Tror han mener Nico González, men han var jo i aksjon tidligere ikveld.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ghost skrev: søn aug 21, 2022 11:46 pm
Men hvis Xavi skjønner at laget trenger en høyreback og at Kessie bør balansere midtbanen kan det bli veldig bra.
Trenger Barcelona å spille med en høyreback? Bør det ikke være godt nok å kjøre den formasjonen dere scorte med? Araujo, Koundé og E García/Christensen i forsvar. Gavi, Pedri og FdJ/Busquets på midtbanen. Ansu Fati, Dembélé, Raphinha og Lewandowski som roterer fritt rundt der oppe.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: søn aug 21, 2022 11:49 pm
Ghost skrev: søn aug 21, 2022 11:46 pm
Koffer skrev: søn aug 21, 2022 11:39 pm Lewandowaki, Fati, Dembele, Raphina, Torres + de tre unggutta på midten..

55-45 favør Barca på at de vinner serien. Benzema/Vin Jr. Blir for tynt hos Madrid over det lange løp med CL, LL, tre andre cuper + VM i Qatar.
De tre unggutta? Er De Jong med i det?
Tror han mener Nico González, men han var jo i aksjon tidligere ikveld.
Mulig, men der ser jeg ikke helt det store. Høyt kvalitetshopp opp til de to andre. Men kan bli en bra squadspiller.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: søn aug 21, 2022 11:54 pm
Ghost skrev: søn aug 21, 2022 11:46 pm
Men hvis Xavi skjønner at laget trenger en høyreback og at Kessie bør balansere midtbanen kan det bli veldig bra.
Trenger Barcelona å spille med en høyreback? Bør det ikke være godt nok å kjøre den formasjonen dere scorte med? Araujo, Koundé og E García/Christensen i forsvar. Gavi, Pedri og FdJ/Busquets på midtbanen. Ansu Fati, Dembélé, Raphinha og Lewandowski som roterer fritt rundt der oppe.
Trenger ikke være en ren klassisk høyreback, men jeg mener det skisserte vil være selvmord mot de beste lagene. Ved å spille så offensivt tvinger man selvsagt motstanderen til å ligge dypere med sine backer, men Sociedad hadde det for lett den første timen. Fløt ikke særlig godt offensivt heller. Siste del var Sociedad slitne og hadde byttet seg ned.

Og jeg håper da ikke mitt engasjement for Barcelona gjør at jeg fremstår som en fan, ref "dere"
Sist redigert av Ghost den man aug 22, 2022 12:04 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ghost skrev: man aug 22, 2022 12:01 am
Og jeg håper da ikke mitt engasjement for Barcelona gjør at jeg fremstår som en fan, ref "dere"
Nei, beklager. Trodde jeg hadde redigert bort det.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: man aug 22, 2022 12:02 am
Ghost skrev: man aug 22, 2022 12:01 am
Og jeg håper da ikke mitt engasjement for Barcelona gjør at jeg fremstår som en fan, ref "dere"
Nei, beklager. Trodde jeg hadde redigert bort det.
Jeg mente å legge til et smilefjes for å fremstå mer passiv aggressiv enn bare aggressiv også :D

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ghost skrev: man aug 22, 2022 12:04 am
Jolla skrev: man aug 22, 2022 12:02 am
Ghost skrev: man aug 22, 2022 12:01 am
Og jeg håper da ikke mitt engasjement for Barcelona gjør at jeg fremstår som en fan, ref "dere"
Nei, beklager. Trodde jeg hadde redigert bort det.
Jeg mente å legge til et smilefjes for å fremstå mer passiv aggressiv enn bare aggressiv også :D
Jeg oppfattet deg ikke aggressiv. Jeg bruker ikke emojis noe særlig jeg heller. :joy_cat: :guitar: :face_with_raised_eyebrow: :see_no_evil: :chicken: :flag_no:

Klang

Legg inn av Klang »

Fatter ikke at folk går fem på, liker og kommenterer på sånt søppel. Altfor mye søppel som genererer nok respons til at det er lønnsomt. Folk tenker kanskje ikke over at de bidrar til at det postes mer søppel når de liker og kommenterer, selv om de kanskje kommenterer at dette bare er tøv.

Bilde

Wellé

Legg inn av Wellé »

trønderen skrev: fre aug 12, 2022 11:31 pm Kounde er den eneste nye spilleren som ikke er registrert enda. Bare så det er sagt.
Mangler visstnok €20m denne sommeren for å få registrert han. Regner med at salg/terminering av Auba, Dest og Depay fikser biffen. Hadde det ikke vært for at Chelsea er Chelsea, og de generelt aldri har ært en spesielt bra drevet klubb, så hadde jeg vært overrasket over at de er interessert i Aubameyang.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Xavi fikk fart på sakene i siste fase av forrige sesong. Rundspilte CL og LL-vinneren på Bernabeu også. Endte opp på 2.plass tross en horribel høst.

Nå har de forsterket seg kraftig, og jeg tror vi ikke vil se så mye poengtap mot de svake lagene som vi så forrige sesong. Lewa vil putte mellom 15-25.

RM har en helt annen kultur i CL, enn i LL. Perez har aldri greid å forsvart et seriemesterskap. Barca er sterkere her.

Ganske sikker på katalansk seriemesterskap denne sesongen. RM har for lite POWER offensivt når skader, karantener og slitasje entrer i høst/vinter/vår.

Noen som tør vedde imot?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Koundé har nå spilt 3 kamper for Barcelona (eller vel, han er igang med sin tredje kamp). Står med 3 assists.

Genius

Legg inn av Genius »

Jolla skrev: ons sep 07, 2022 9:22 pm Koundé har nå spilt 3 kamper for Barcelona (eller vel, han er igang med sin tredje kamp). Står med 3 assists.
Går kampen på TV2? Finner ikke noe informasjon om hvem som sender dagens kamp.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Genius skrev: ons sep 07, 2022 9:27 pm
Jolla skrev: ons sep 07, 2022 9:22 pm Koundé har nå spilt 3 kamper for Barcelona (eller vel, han er igang med sin tredje kamp). Står med 3 assists.
Går kampen på TV2? Finner ikke noe informasjon om hvem som sender dagens kamp.
Alt av CL sendes på TV2.
Et generelt tips hvis du lurer på hvem som sender ulik sport på norsk TV, er å se på tvkampen.com

Genius

Legg inn av Genius »

trønderen skrev: ons sep 07, 2022 9:30 pm
Genius skrev: ons sep 07, 2022 9:27 pm
Jolla skrev: ons sep 07, 2022 9:22 pm Koundé har nå spilt 3 kamper for Barcelona (eller vel, han er igang med sin tredje kamp). Står med 3 assists.
Går kampen på TV2? Finner ikke noe informasjon om hvem som sender dagens kamp.
Alt av CL sendes på TV2.
Et generelt tips hvis du lurer på hvem som sender ulik sport på norsk TV, er å se på tvkampen.com
Takk for info! Da får jeg sett resten.

Ser bra ut hittil, men den siste var ikke helt etter planen!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»