Florø SK Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av JODDEMM »

Gorgi skrev: fre aug 19, 2022 10:43 am Oldebarnet til Astrid Lindgren?
Karl heter han jo også dermed:

Karlssonsonson på taket :P


Eventuelt kan man i Florø heise flaggene for å feire denne nyankomne svensken- bare man ikke heiser opp småjenter også :mrgreen:
astrid-lindgren-s-world.jpg

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

JODDEMM skrev: fre aug 19, 2022 11:58 am
Gorgi skrev: fre aug 19, 2022 10:43 am Oldebarnet til Astrid Lindgren?
Karl heter han jo også dermed:

Karlssonsonson på taket :P


Eventuelt kan man i Florø heise flaggene for å feire denne nyankomne svensken- bare man ikke heiser opp småjenter også :mrgreen:
astrid-lindgren-s-world.jpg
Det blir nok Florø Support som havner i toppen av flaggstangen :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Gorgi skrev: fre aug 19, 2022 12:14 pm
JODDEMM skrev: fre aug 19, 2022 11:58 am
Gorgi skrev: fre aug 19, 2022 10:43 am Oldebarnet til Astrid Lindgren?
Karl heter han jo også dermed:

Karlssonsonson på taket :P


Eventuelt kan man i Florø heise flaggene for å feire denne nyankomne svensken- bare man ikke heiser opp småjenter også :mrgreen:
astrid-lindgren-s-world.jpg
Det blir nok Florø Support som havner i toppen av flaggstangen :)
Hehe, det blir litt av et syn :lol:

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Utfra Emil og Ida bildet ditt JODEMM så er tiltroa til at Lindgren er en spiller som vil kunne dominere 3 divisjon liten?

Bra at dere har humoren i behold i allefall👍😊😉

Så får vi se om Lindgerg får meg til å hoppe/klatre opp på taket i vill jubel og begeistring utover høsten😂

Ser faktisk ikke bort ifra at noe sånt kan skje, skal aldri si!

For ikke til å legge skjul på at jeg var en liten Emil når jeg var liten, for å ikke snakke om å ha samme sveisen!😂

Men før den tid skal det spilles en kamp i saftbygda mellom Verdens nest beste saft og Brann-toget-. Vil det bli noe action i saftbygda som i Bergen 4 august tror du JODEMM?😂

Fått med meg at de har identifisert "alle" danserene,men å helt utelukke noe går vel ikke an? Er jo nye medlemmer i miljøet som ønsker dans tydeligvis, så det spørs om det blir litt hopping og spretting der inne og som fort ender opp i ei stang,lenge før jeg vurderer det!😂😊😉👍

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Florø virkelig på skuddhold nå. Men hva skjer egentlig med rekrutteringen der oppe? Florø 2 sliter i bunnen av 5 divisjon og taper mot lag som knapt klarer å stille lag og som må hente spillere på bygda før kampene.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Johnny47 skrev: lør aug 20, 2022 11:15 am Florø virkelig på skuddhold nå. Men hva skjer egentlig med rekrutteringen der oppe? Florø 2 sliter i bunnen av 5 divisjon og taper mot lag som knapt klarer å stille lag og som må hente spillere på bygda før kampene.
Interessant,saklig og et bra innlegg👍

Florø er absolutt på skuddhold og er nok den største utfordreren til opprykket.

Nå vet jeg ikke helt hva slags kamp du sikter til,men spilte nå uavgjort nå sist mot Selje som ikke er et lag som mangla noe særlig til spillere til kampen. Uavgjort mot de på nivået er faktisk bra, sammen med uavgjort mot topplaget Kaupanger før pausen.

Det at de nå tapte med sesongens kanskje yngste og svakeste lag er nok hovedgrunnen. Altså vi snakker om spillere som knapt er god nok for et 3lag på en del av de som spilte.

Alle minus Holm og Hallstensen er nesten som 3lags spillere å regne, derfor sliter Florø 2 i mange kamper sammen med lite påfyll fra A-laget som kun er med i enkeltoppgjør.

Kan nevne et eksempel: Kamp 1 mellom Florø og Bjørn,hvor Florø lekte seg mot et antatt sterkere Bjørn som du sier. I den kampen stilte Florø et sterkere lag, som en nå ser utgjør en stor forskjell. Samme mot Kaupanger og Selje som andre eksempel. Tar ikke jeg helt feil så tapte nevnte Bjørn hjemme for Kaupanger.

Så nivået er så som så.

Rekrutteringen er helt ok den bak de beste på A-laget, med et stort men: De nest beste spiller knapt 2-lagskamper. Her burde klubben tenke seg om, noe de nok vil gjøre utover høsten hvis laget er i virkelig fare for nedrykk.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Jeg kjenner ikke til hvordan det blir gjort i Florø. Men i Førde og Sogndal, som Florø bør sammenligne seg med, så er det forskjeller på hvordan det blir gjort. Førde 3 er vel langt foran Florø 2 i samme div til dømes. Har Førde langt flere spillere å ta av og er det som det kan tolkes, at nivået på dem unge i Førde er langt høyere enn i Florø? Kan det være difor Florø ofte henter spillere utenfra, for det er ingen unge talenter i klubben å ta av? Nå er førstelaga til Florø og Førde ganske like i nivå ser det ut som, men bak der så er Førde langt flinkere og bedre ser det ut som.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Johnny47 skrev: lør aug 20, 2022 12:26 pm Jeg kjenner ikke til hvordan det blir gjort i Florø. Men i Førde og Sogndal, som Florø bør sammenligne seg med, så er det forskjeller på hvordan det blir gjort. Førde 3 er vel langt foran Florø 2 i samme div til dømes. Har Førde langt flere spillere å ta av og er det som det kan tolkes, at nivået på dem unge i Førde er langt høyere enn i Florø? Kan det være difor Florø ofte henter spillere utenfra, for det er ingen unge talenter i klubben å ta av? Nå er førstelaga til Florø og Førde ganske like i nivå ser det ut som, men bak der så er Førde langt flinkere og bedre ser det ut som.
Stort sett som jeg beskreiv over. Man ønsker nok at de beste 2-lagsspillere til enhver tid spiller,men er rett og slett færre spillere i sin beste alder som spiller fotball på Florø sine lag bak A-laget,noe som en ser i omtrent hver kamp 2-laget spiller utfra lagene en stiller. Det at meget få av de beste 2-lagsspillerene knapt spiller viser nok at nivået bak de som er på benken på A-laget nok er et par hyller bak i nivå.

Skal Florø ha et lag i 5 divisjon i 2023 så blir en nok nødt å stille bedre lag, som en til nå har gjort altfor sjeldent. Altså da snakker vi spillere som knapt spiller minutt for A-laget men som skal være 4-5 divisjonsnivå på i allefall,noen få litt bedre.

Det bør skje allerede mot Sandane i neste kamp. Da syns jeg den soleklare nr 1 i avdelingen bør få møte et mer slagkraftig lag, med feks ringreven Hollevik(spiller knapt fotball lengre),Hovland(2-valg i forsvar),Liam Høyvik Jacobsen(2-3 valg),Kim Christian Liset(2-3 valg),Elias Holm(3 valg),Mortensen i mål(reservekeeper A-lag),Fiskerstrand(ute med skade i type 6-7 måneder) hvis det er ønskelig for opptrening av form og Hallstensen(3 valg). Det sammen med de mest rutinerte og sterkeste av faste 100% faste 2-lagsspillerene.

Det er oppskriften skal 2-laget ha et lag i 5 divisjon i 2023. Det er et lag som er nødt å spille en del kamper skal det gå.

Det laget der bør absolutt gjøre livet surt for Sandane og resten av lagene utover høsten,bare det blir brukt ofte nok.

Florø 2 sitt lag framover bør da bli:

Mortensen.

Hovland.

Hollevik.

Daniel Sundal Sagen.

Holm.

Hallstensen.

Høyvik Jacobsen(Liam).

Liset.

Fiskerstrand.

Sund Hauge.

Andreas Sagen Sundal.
Sist redigert av Florø Support den lør aug 20, 2022 12:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Sånn det ser ut nå, så vil jo Florø 2 rykke ned til 6 divisjon. Grunnen til at ingen fra førstelaget er med er vel sikkert på grunn av nivået. 5 div er jo grusom og kun hobbyspillere som ikke tar dette så veldig seriøst. Men jeg forstår lite av prioriteringene til Florø. Klubben burde jo jobbet for å få dem opp i 4 div. Da har dei nest beste en serie der dem kan få spilletid på et litt bedre nivå. Hva skjer med dem unge som er i Florø og som kanskje drømmer om å komme gjennom nåløyet, viss dem fortsetter å rote i bunnen av 5 div eller worst case rykker ned i 6 div. Da vil rekrutteringa fremover bli elendig, og Florø må basere seg på å hente spillere utenfra, og med en såpass liten klubb som Florø er, så er jeg redd det vil bli kortvarig suksess. Det ser ut som dem satser alt på førstelaget og driter i rekruttering og bredden. Det er veldig veldig stor forskjell på hvordan Rognsø løste dette og hvordan klubben/portugiseren løser det. Og det som er litt artig er jo at i Førde så starter begge Aase brødrene på midtbanen i dag. At disse prioriterer Førde sier vel veldig mye? Hva gjør Florø, jo henter utenlandske spillere. Merkelig

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Johnny47 skrev: lør aug 20, 2022 12:51 pm Sånn det ser ut nå, så vil jo Florø 2 rykke ned til 6 divisjon. Grunnen til at ingen fra førstelaget er med er vel sikkert på grunn av nivået. 5 div er jo grusom og kun hobbyspillere som ikke tar dette så veldig seriøst. Men jeg forstår lite av prioriteringene til Florø. Klubben burde jo jobbet for å få dem opp i 4 div. Da har dei nest beste en serie der dem kan få spilletid på et litt bedre nivå. Hva skjer med dem unge som er i Florø og som kanskje drømmer om å komme gjennom nåløyet, viss dem fortsetter å rote i bunnen av 5 div eller worst case rykker ned i 6 div. Da vil rekrutteringa fremover bli elendig, og Florø må basere seg på å hente spillere utenfra, og med en såpass liten klubb som Florø er, så er jeg redd det vil bli kortvarig suksess. Det ser ut som dem satser alt på førstelaget og driter i rekruttering og bredden. Det er veldig veldig stor forskjell på hvordan Rognsø løste dette og hvordan klubben/portugiseren løser det. Og det som er litt artig er jo at i Førde så starter begge Aase brødrene på midtbanen i dag. At disse prioriterer Førde sier vel veldig mye? Hva gjør Florø, jo henter utenlandske spillere. Merkelig
Les redigeringen og litt av hva resultatene skyldes. Er mest på grunn av prioriteringer og at det er for få spillere bak de nest beste på 2-laget dvs benken på A-laget.

Benken på A-laget er mer enn god nok til å få laget til å klare seg,men da må de jo brukes som du jo egentlig sier. Helt enig jobben som nå har blitt gjort prioriteringsmessig har vært altfor svak,men som nok aller mest skyldes for få spillere bak de nest beste.

For å unngå nedrykk og forfall må laget jeg satt opp over stille ofte framover, helst i hver kamp. Gjør de det så vil 2-laget ta mange poeng framover, både hjemme og borte. Men det er altså avhengig av det og at de beste 2(3)lagsspillerene spiller så ofte som mulig. Skjer det så berger Florø 2 seg.

Vil tro klubben er villig til å strekke seg såpass langt.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Poenget er vel at bak Florø sine 16-17 beste så er nivået alt for svakt. Difor resultat som det er på Florø 2. En har langt bedre bredde i Førde virker det som

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Jøss, ser jo plutselig at Florø skal gjeste Kongsvinger.
Dette bør egentlig være grei skuring. Kongsvinger spiller på mandag og slipper neppe til en drøss med førstelagsspillere.
Men juniorene har fått litt fart på sakene etter en treg start så man vet aldri.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Johnny47 skrev: lør aug 20, 2022 5:44 pm Poenget er vel at bak Florø sine 16-17 beste så er nivået alt for svakt. Difor resultat som det er på Florø 2. En har langt bedre bredde i Førde virker det som
Det og at de nest beste knapt spiller for 2-laget. Det må en se en endring på i høst hvis laget skal holde seg.

Bredden er som sagt nesten ikke tilstede da det er altfor få spillere i sin beste alder som er aktive i klubben,samt at det har gått litt sakte i utviklingsarbeidet. Når det er sagt så er det en del spennende unggutter på vei opp sies det fra 05-07 årskullene, så gjenstår det å se om det bærer frukt i årene framover.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Jatilnei. skrev: søn aug 21, 2022 12:38 am Jøss, ser jo plutselig at Florø skal gjeste Kongsvinger.
Dette bør egentlig være grei skuring. Kongsvinger spiller på mandag og slipper neppe til en drøss med førstelagsspillere.
Men juniorene har fått litt fart på sakene etter en treg start så man vet aldri.
Jepp og jeg personlig kunne gjerne tenkt meg å besøkt Gjemselund,men får ikke anledning til det nå. Det får bli ved en seinere anledning.

Når det er sagt så skal Florø som lag nå være mer og mer klar for å være en brennheit utfordrer til opprykk.

Tror gutta er klar i dag og vet hva som må til. Kampen blir vel forøvrig ikke spilt på Gjemselund utfra det jeg har hørt,eller?

Uansett et skjerpa og tent Florø lag som virkelig blør for hverandre er klar for utfordringen.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Florø Support skrev: søn aug 21, 2022 2:28 am
Jatilnei. skrev: søn aug 21, 2022 12:38 am Jøss, ser jo plutselig at Florø skal gjeste Kongsvinger.
Dette bør egentlig være grei skuring. Kongsvinger spiller på mandag og slipper neppe til en drøss med førstelagsspillere.
Men juniorene har fått litt fart på sakene etter en treg start så man vet aldri.
Jepp og jeg personlig kunne gjerne tenkt meg å besøkt Gjemselund,men får ikke anledning til det nå. Det får bli ved en seinere anledning.

Når det er sagt så skal Florø som lag nå være mer og mer klar for å være en brennheit utfordrer til opprykk.

Tror gutta er klar i dag og vet hva som må til. Kampen blir vel forøvrig ikke spilt på Gjemselund utfra det jeg har hørt,eller?

Uansett et skjerpa og tent Florø lag som virkelig blør for hverandre er klar for utfordringen.

Etter mye "om og men" fikk KIL omsider tillatelse til å bruke Storhallen i Kongsvinger i to hjemmekamper.
Tipper 2-laget kommer til å spille der også.
Gjemselund er byggeplass om dagen siden de legger nytt kunstgress.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Keeperne har virkelig dagen sin i dag, Florø Support ;-)

Ross

Legg inn av Ross »

KIL 2 har vel nesten aldri stilt svakere på hjemmebane, trist at de gir bort gratispoeng

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Jatilnei. skrev: søn aug 21, 2022 12:11 pm
Florø Support skrev: søn aug 21, 2022 2:28 am
Jatilnei. skrev: søn aug 21, 2022 12:38 am Jøss, ser jo plutselig at Florø skal gjeste Kongsvinger.
Dette bør egentlig være grei skuring. Kongsvinger spiller på mandag og slipper neppe til en drøss med førstelagsspillere.
Men juniorene har fått litt fart på sakene etter en treg start så man vet aldri.
Jepp og jeg personlig kunne gjerne tenkt meg å besøkt Gjemselund,men får ikke anledning til det nå. Det får bli ved en seinere anledning.

Når det er sagt så skal Florø som lag nå være mer og mer klar for å være en brennheit utfordrer til opprykk.

Tror gutta er klar i dag og vet hva som må til. Kampen blir vel forøvrig ikke spilt på Gjemselund utfra det jeg har hørt,eller?

Uansett et skjerpa og tent Florø lag som virkelig blør for hverandre er klar for utfordringen.

Etter mye "om og men" fikk KIL omsider tillatelse til å bruke Storhallen i Kongsvinger i to hjemmekamper.
Tipper 2-laget kommer til å spille der også.
Gjemselund er byggeplass om dagen siden de legger nytt kunstgress.
Godt å høre for de må jo ha tid på seg til å fikse banen👍

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Jatilnei. skrev: søn aug 21, 2022 2:07 pm Keeperne har virkelig dagen sin i dag, Florø Support ;-)
Haha ja det får en si😂😊😉

Ser ut som begge trodde de skulle ha nok en pause gitt😊

Men Florø gjør det de må mot et reserveprega men ok KIL 2, uten å imponere noe nevneverdig så er de 2 andre målene klasse av Lotefa og Nelson. De to har et meget bra samspill og vet hva den andre tenker,som viser at laget har tatt steg mentalt.

Ellers gjør jo Rusina noen gode redninger utenom blunderen, da spesielt i 2 omgang.

Florø bare fortsetter å grinde ut de nødvendige poengene. Det som gjør at de klarer det er samholdet i gruppa som nå er sterkere enn det var i fjor. Her er det en vilje til å ville utvikle seg hele veien sammen som et lag,som er lenge siden jeg personlig har sett i et Florø lag uansett nivå.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Florø har virkelig funnet formen nå. Syv trepoengere på rad, og seier i åtte av de siste ti kampene. To har endt uavgjort.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

LeSorcier skrev: søn aug 21, 2022 5:16 pm Florø har virkelig funnet formen nå. Syv trepoengere på rad, og seier i åtte av de siste ti kampene. To har endt uavgjort.
Ikke bare har de funnet formen ved å ha 9-3-0 siden mai,men har et samhold som ikke er verdig nivået. Det aleine fortjener å spille på et høyere nivå,noe som vil skje hvis de fortsetter som de gjør nå.

Når Nelsinho og Lotefa i tilegg har et samspill som lukter toppen av 2 divisjon over seg,flere spillere som melder seg på offensivt og defensivt,Larsen i dag,Hepsø Vetås,Omerovic og Nordal sist kamp og egentlig samtlige spillere så er det en fryd å se på. Sånn har det vært siden egentlig Raufoss 2 i mai,i en kamp en faktisk hadde halve laget ute i men hadde fortjent poeng i men aldri har lagt seg ned. Det sier en del om at laget har kommet langt siden i fjor,samt at det er ei spillergruppe som har vært skadefri i tilegg til nå å være forsterka.

Nå MÅ publikum komme seg på stadion neste helg. Det finns absolutt ingen unnskyldning for å ikke komme seg på kamp nå framover!

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Florø bær klare å slå Raufoos 2 hjemme.
Men bør nok ha hjelp av Førde ved de tar minst 1 poeng mot Elverum.
Det kan hardne til dette.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Florø knuser Raufoss 2. 5-0, og hattrick av min mann - Nilsinho!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

return_of_drakkar skrev: lør aug 27, 2022 10:37 am Florø bær klare å slå Raufoos 2 hjemme.
Men bør nok ha hjelp av Førde ved de tar minst 1 poeng mot Elverum.
Det kan hardne til dette.
Ikke bare gjorde de det på en dag hvor de girer ned noen hakk i 2 omgang men de overbeviser som et lag og vinner fullt fortjent 5-0 som strengt talt ikke var et mål for lite.

Samholdet og samspillet i gruppa er fantastisk å være vitne til.

Nå gjorde Førde det i tilegg vanskelig for seg sjøl og kampen mot Elverum endte som jeg håpte men faktisk spådde før kamp!

Det er ufattelig deilig at det laget som visstnok er en skyhøy favoritt til opprykket viser at de egentlig blir altfor sterkt overvurdert. Ja de fortjener jo å være i toppen og jeg tror fortsatt Elverum vil være der,men i forhold til samholdet og samspillet Florø har som lag er ikke de i nærheten engang. Det er nok kanskje litt store ord,men etter kampen i dag viser de i mine øyne det.

Bare å håpe at Ålesund 2 avgir poeng mandag nå!

PS!: Det ventes at det blir satt opp noen busser for å se hvor stor interessen faktisk er for oppgjøret neste fredag,hvor det i tilegg blir søkt om bluss. Her prøver en å skape ei så god ramme som mulig. Endelig sier jeg bare,for det er virkelig noe spillerene på laget fortjener. Bare å håpe at det blir nært standaren i resten av Florø sine hjemmekamper🙏🏼

Ser ekstremt fram til neste fredag!

Forza Florø Fotball! *Vi Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang*

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

LeSorcier skrev: lør aug 27, 2022 4:01 pm Florø knuser Raufoss 2. 5-0, og hattrick av min mann - Nilsinho!
Helt rått samspillet mellom han,Lotefa og Dia!

Det er faktisk nydelig å se på,samt at det nå endelig viser seg det jeg har sagt om samholdet i laget. Larsen er i dag for meg banens beste;som sier litt når Nelson altså skårer hatrick og nå har 16 mål på 15 kamper.

Helt ellevilt!

Blir rørt som supporter når en ser spillere ofre seg og blø sånn for drakta som spillergruppa i 2022 gjør.

Til tross for at de girer ned et par hakk i 2 omgang.

Pereira gjør bytter tidlig i tilegg etter 61 minutter for å spare energien mot Førde neste fredag, i tilegg da å gjøre 2 andre fornuftige bytter. Her skulle "alle"(som kunne)på benken spille, og det er deilig å se.

Nå gjelder det å samle så masse folk på busser mot Førde som mulig, for her skal det støttes skikkelig!

Bare å håpe at interessen er der,for det bør den være nå!

Kun et oppgjør i Norge jeg føler er bedre enn Florø vs Førde og det er VIF mot LSK rivaleri og stemningsmessig. De oppgjørene er alltid en fryd å være på!

Forza Florø Fotball!*Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: lør aug 27, 2022 6:14 pm
LeSorcier skrev: lør aug 27, 2022 4:01 pm Florø knuser Raufoss 2. 5-0, og hattrick av min mann - Nilsinho!
Helt rått samspillet mellom han,Lotefa og Dia!

Det er faktisk nydelig å se på,samt at det nå endelig viser seg det jeg har sagt om samholdet i laget. Larsen er i dag for meg banens beste;som sier litt når Nelson altså skårer hatrick og nå har 16 mål på 15 kamper.

Helt ellevilt!

Blir rørt som supporter når en ser spillere ofre seg og blø sånn for drakta som spillergruppa i 2022 gjør.

Til tross for at de girer ned et par hakk i 2 omgang.

Pereira gjør bytter tidlig i tilegg etter 61 minutter for å spare energien mot Førde neste fredag, i tilegg da å gjøre 2 andre fornuftige bytter. Her skulle "alle"(som kunne)på benken spille, og det er deilig å se.

Nå gjelder det å samle så masse folk på busser mot Førde som mulig, for her skal det støttes skikkelig!

Bare å håpe at interessen er der,for det bør den være nå!

Kun et oppgjør i Norge jeg føler er bedre enn Florø vs Førde og det er VIF mot LSK rivaleri og stemningsmessig. De oppgjørene er alltid en fryd å være på!

Forza Florø Fotball!*Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*
Er i form nå, Florø!
Så er du svært søt når du spøker om hva du føler for nabo oppgjøret! 😂😂😂

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Florø Support skrev: lør aug 27, 2022 6:07 pm
Bare å håpe at Ålesund 2 avgir poeng mandag nå!

Ser ekstremt fram til neste fredag!
Jeg så av naturlige grunner kun 1.omgang, og da var jo det hele egentlig avgjort.
Aalesund2 har jo hjemme mot Kongsvinger2, så sender vel bortelaget et mannskap som neppe har så mye å hente der.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Florø Support skrev: lør aug 27, 2022 6:07 pm
Bare å håpe at Ålesund 2 avgir poeng mandag nå!
Vel, Aalesund leder 4-0 i skirvende stund. Kongsvinger stiller med 1 unntak bare med veldig unge spillere.
Aalesund har med en på 23 og 1 på 29. Komngsvinger eldste er 21.

Vel og merke er sikkert Aalesunds lag godt uansett, men her ser vi med eksempel i Kongsvinger fra enkelte 2-er-lag gjør. Ser ut til at de ikke engang har giddet å sende med en reservekeeper...

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

return_of_drakkar skrev: man aug 29, 2022 4:49 pm
Florø Support skrev: lør aug 27, 2022 6:07 pm
Bare å håpe at Ålesund 2 avgir poeng mandag nå!
Vel, Aalesund leder 4-0 i skirvende stund. Kongsvinger stiller med 1 unntak bare med veldig unge spillere.
Aalesund har med en på 23 og 1 på 29. Komngsvinger eldste er 21.

Vel og merke er sikkert Aalesunds lag godt uansett, men her ser vi med eksempel i Kongsvinger fra enkelte 2-er-lag gjør. Ser ut til at de ikke engang har giddet å sende med en reservekeeper...
Gir deg kun svar her siden innlegget over/tidligere innlegg egentlig handler om det samme.

Laget Ålesund 2 stiller i dag er et på papiret ok Obos lag i mine øyne. Helt latterlig at det er mulig å få holde på sånn, og resultatet var akkurat det jeg sa til en venn 5-0/6-0,som jaggu bare skulle mangle ærlig talt.

Laget KIL 2 stiller i dag er jo faktisk hakket svakere enn Florø møtte, da spilte en i tilegg inne i en hall som blir brukt til nødstilfelle,uten at noen i laget eller supportere klagde på det. Det var i tilegg bortebane,som har en tendens til å ha noe å si.

Lurer bare på hvorfor ikke KIL 2 kunne stilt et bedre lag. Ønsker de at 2-laget skal rykke ned, eller hva er greia? Uansett Ålesund skuffer enormt som klubb. Bevisst valg for å ødelegge for lag som satser er min påstand.

Stiller de likt lag mot Florø skal jeg ta noen alvorsord med enkelte spillere på Florø sitt lag. For da skal de jaggu få! Få sånt dritt LANGT en viss plass sier bare jeg.

Ikke ofte jeg reagerer sånn men blir oppgitt når en tydeligvis har 0 tak på hvor mange A-lagsspillere en kan bruke. Det er tross alt 3 divisjon, ikke 2 divisjon en gang som sier litt.

Det KIL 2 laget her var forresten ikke noe bedre enn Toten når sant skal sies. Et lag Florø slo 9-0, burde vært type 12-13 som Ålesund igjen "bare" slo 7-0 med et kanon sterkt lag. Så seieren imponerer en viss plass!

En ting er sikkert motstanden Ålesund 2 laget møtte i dag er på ingen måte verdig nivået,da det laget de møtte i dag er nærmere 4 divisjon enn noe annet.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Florø Support skrev: man aug 29, 2022 6:09 pm En ting er sikkert motstanden Ålesund 2 laget møtte i dag er på ingen måte verdig nivået,da det laget de møtte i dag er nærmere 4 divisjon enn noe annet.
Jeg følger ikke spesielt med på spillere, men ser at de brukte en de har kjøpt fra Odd, pluss Kallevåg og vel Snapper'm fra Grorud, men Kongsvinger stilte med nærmest et barnelag, slik sett.
2-er-lagene burde ha en egen liga.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»