Papaya

Svar
Hoppidioten

Papaya

Legg inn av Hoppidioten »

Velkjente Radioresepsjonen ble til Papaya i fjor. Flere som hører på disse gutta? Man finner den eksklusivt kun på PodMe.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hoppidioten skrev: tor feb 17, 2022 5:44 am Velkjente Radioresepsjonen ble til Papaya i fjor. Flere som hører på disse gutta? Man finner den eksklusivt kun på PodMe.
Hørte på dem før da de var på NRK P3, men det er lenge siden. Ble ganske lei tåpelige dilemmas og annet.
Vil i hvert fall ikke betale for denne podcasten, det finnes kanskje andre ting på PodMe som er verdt det?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Kommet mye bra på PodMe etterhvert ja. Nettopp kommet en ny pod med Tore Sagen og Harald Eia som diskuterer etikk og moral. Anbefales.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Hoppidioten skrev: tor feb 17, 2022 5:44 am Velkjente Radioresepsjonen ble til Papaya i fjor. Flere som hører på disse gutta? Man finner den eksklusivt kun på PodMe.
Radioresepsjonen var morsomt noen år, men gikk etter min mening ca. 10 år for lenge i NRK.
Har ikke hørt et sekund av Papaya, men dersom konseptet er det samme er det heller ikke særlig stor sannsynlighet for at jeg kommer til å sjekke det ut.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Det er et stort tilbud av fritt tilgjengelige podcasts. Det skal virkelig noe til for å bite seg fast hos forbrukerne i dette markedet. Skal prøve asap. Er jo også nysgjerrig på mediamarkedets utvikling, selv om jeg ikke er bransjemann.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ny sesong starter opp igjen på mandag!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Dårlig start på høstsesongen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Podcast»