Dennis Hauger

Svar
Ghost

Re: Dennis Hauger

Legg inn av Ghost »

Prema må ha bommet helt på setupen. Krisedag. Ny spenning i mesterskapet nå faktisk. Men det blir vel uansett kaos i regnløpene i helgen så alt kan selvsagt skje.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Prema med 13. plass, 14. plass og 18. plass i kvalik tyder på at de har bommet ja. Leder jo fabrikk-mesterskapet med grei margin sammenlagt og har 1. Hauger, 3. Caldwell og 8. Leclerc sammenlagt i fører-mesterskapet før denne helgen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nå Prema Og Hauger hva får dere til idag?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det regner !

TWU

Legg inn av TWU »

Dette er ikke min greie- kan dere hjelpe en uinnvidd?

Jeg har ikke interesse selv, men forstår det slik at F1 er det største innen motorsport (kanskje ikke i USA). Vi har en ung nordmann som kjører F3 som jeg da må tolke det til å være 3 nivå. Og han skal sannsynlig opp til F2.

Hvor stort er dette sånn internasjonalt sett. Altså hvor mange er det som er i den klassen, og hvor sannsynlig er det å gå derfra og opp i F1?

Er det forresten mulig å vente litt? Er mer enn nok opptatt av å henge med på Haaland, Ruud, Hovland og løpeguttene til å ta innover meg enda en evt stor norsk idrettsgutt

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TWU skrev: lør aug 28, 2021 10:08 am Dette er ikke min greie- kan dere hjelpe en uinnvidd?

Jeg har ikke interesse selv, men forstår det slik at F1 er det største innen motorsport (kanskje ikke i USA). Vi har en ung nordmann som kjører F3 som jeg da må tolke det til å være 3 nivå. Og han skal sannsynlig opp til F2.

Hvor stort er dette sånn internasjonalt sett. Altså hvor mange er det som er i den klassen, og hvor sannsynlig er det å gå derfra og opp i F1?

Er det forresten mulig å vente litt? Er mer enn nok opptatt av å henge med på Haaland, Ruud, Hovland og løpeguttene til å ta innover meg enda en evt stor norsk idrettsgutt
For å si det slikt det er 30-34 førere i F3 og 23 førere i F2
I F1 er det kun plass til 20
Fotballformat nivå:

F1 er Premier league

F2 er Championship

F3 League one

Hauger om han vinner kommer til å rykke opp til F2.

Vil påstå at F1 er litt større enn Nascar sånn globalt

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haha pitlane chaos før start å😅

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ikke fordel å være midt i pakken i dette føret...

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

TWU skrev: lør aug 28, 2021 10:08 am Dette er ikke min greie- kan dere hjelpe en uinnvidd?

Jeg har ikke interesse selv, men forstår det slik at F1 er det største innen motorsport (kanskje ikke i USA). Vi har en ung nordmann som kjører F3 som jeg da må tolke det til å være 3 nivå. Og han skal sannsynlig opp til F2.

Hvor stort er dette sånn internasjonalt sett. Altså hvor mange er det som er i den klassen, og hvor sannsynlig er det å gå derfra og opp i F1?

Er det forresten mulig å vente litt? Er mer enn nok opptatt av å henge med på Haaland, Ruud, Hovland og løpeguttene til å ta innover meg enda en evt stor norsk idrettsgutt
Laffano har svart ganske bra ser jeg, men kan påpeke at man er avhengig av at et team er villig til å tilby deg kontrakt/forlenge den for at man skal enten få fortsette på det nivået man er eller rykke opp et nivå (evt. må man ta et steg ned for å fortsette karrieren også). Gjør man det bra i F3 så får man som oftest tilbud på F2.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er så ille forhold at man ikke starter løpet!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Da prøver vi igjen!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blæh kjører SC blir nok ikke noe løp dessverre dette blir et SC helt til mål

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

SC in nå! Da er det løp!

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Da skal SC av og de skal i hvertfalle forsøke å starte løpet!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blir nok et løp der Hauger og prema safer istede for å presse får ikke til noe Lec og Hauger

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Ble 14. plass på Dennis. Ble et fantastisk løp etterhvert og egentlig ganske utrolig at alle bilene fullførte og det ikke ble en kollisjon. Var mye tett racing noen runder.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

thewaterfall skrev: lør aug 28, 2021 11:36 am Ble 14. plass på Dennis. Ble et fantastisk løp etterhvert og egentlig ganske utrolig at alle bilene fullførte og det ikke ble en kollisjon. Var mye tett racing noen runder.
Caio collets manøver straffa seg 😅

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Joda, han fikk tidsstraff. Men det ble ingen kollisjoner som var ganske utrolig synes jeg, og det var jo mye bra og tett racing i de rundene.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Regner masse idag også! Blir nok SC første rundene

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Endelig SC inn, så blir det start her!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Bra kjøring av Hauger nå!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Ganske god start for Dennis! 11 nå. Kjører bra.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Oppe på 10ende nå!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Dæven Hauger er ON!

9!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Gutten kan å kjøre bil. Herlig.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Schumacher er vanskelig å passere!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blir kamp om 8.plass pga Schumacher sakker ned farten og sperrer Haugee som KOM SEG FORBI NÅ!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hadde Hauger klart å kjøre orbi Schumacher tidligere kunne han kjempa om topp 6 men nå er det for langt opp!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Da ble det 8.plass Schumacher og hoggard ble for trege utover i løpet og Hauger kom seg ikke fort nok forbi dessverre

Ghost

Legg inn av Ghost »

Meget bra i dag, vanskelig å avansere noe særlig mer under disse forholdene. Godt gjennomført i race 2 også. Kvalen (og delvis race 1) ødela denne helgen.

Doohan tar kraftig innpå, så Prema må ta seg kraftig sammen til Zandvoort neste helg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»