Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Dani_e

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Dani_e »

Ikke overraskende at det kom mot oss, men gud så urettferdig det er. Er vel det første West ham skaper og er ikke farlig, men får en deflection.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: søn aug 28, 2022 4:33 pm Ikke overraskende at det kom mot oss, men gud så urettferdig det er. Er vel det første West ham skaper og er ikke farlig, men får en deflection.
Og det kommer etter Gerrard velger å bytte ut Luiz for Ramsey.

Så vi er med midtbanetrioen som blir overkjørt i hver jævla kamp...

Gerrard kan pakke sakene sine, helt ubrukelige valg han kommer med uke etter uke.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Dani_e skrev: søn aug 28, 2022 4:33 pm Ikke overraskende at det kom mot oss, men gud så urettferdig det er. Er vel det første West ham skaper og er ikke farlig, men får en deflection.
Ja, et uheldig mål, men gud bedre så dårlige Villa er fremover. Og Digne må en gang forstå at høye lomper inn i feltet er mat for West Ham-forsvaret.
Er rett og slett kjedelig å se dere.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

McGinn altså. Helt håpløs spiller, og et av flere av valg som kommer til å koste Gerrard jobben.

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: søn aug 28, 2022 4:35 pm
Dani_e skrev: søn aug 28, 2022 4:33 pm Ikke overraskende at det kom mot oss, men gud så urettferdig det er. Er vel det første West ham skaper og er ikke farlig, men får en deflection.
Og det kommer etter Gerrard velger å bytte ut Luiz for Ramsey.

Så vi er med midtbanetrioen som blir overkjørt i hver jævla kamp...

Gerrard kan pakke sakene sine, helt ubrukelige valg han kommer med uke etter uke.
Tror jeg klarte å identifisere deg på Twitter nå :P

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: søn aug 28, 2022 4:42 pm Tror jeg klarte å identifisere deg på Twitter nå :P
Ikke veldig vanskelig mtp brukernavnet mitt på vgd var MikaelZ, ikke voldsomt mange her til lands det kobles mot :D

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

McGinn er Golden Boy med klippekort. Hatt det siden Smith.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

morrisey skrev: søn aug 28, 2022 4:36 pm
Dani_e skrev: søn aug 28, 2022 4:33 pm Ikke overraskende at det kom mot oss, men gud så urettferdig det er. Er vel det første West ham skaper og er ikke farlig, men får en deflection.
Ja, et uheldig mål, men gud bedre så dårlige Villa er fremover. Og Digne må en gang forstå at høye lomper inn i feltet er mat for West Ham-forsvaret.
Er rett og slett kjedelig å se dere.
Absolutt. En klink 0-0 kamp.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Verste jeg vet er når det er sekunder igjen, å de ikke engang gidder å måke den frem!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kanskje Stevie G som ryker først i år. I sterk konkurranse med Rodgers og Lampard.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Sett på Wolves-kampen istedenfor så kan jo ha vært mange farlige posisjoner, men umiddelbart ser dette traust ut
Sist redigert av Wellé den søn aug 28, 2022 4:53 pm, redigert 1 gang totalt.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Koker på sosiale medier nå.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Orker ikke Gerrard. Like ødeleggende som Steve Bruce, og faktisk enda mindre taktisk kompetent...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Har vi spilt 2 kamper på rad med samme mannskap?

Det er jo kontinuerlig bytting av formasjon og spillere (utenom noen som faktisk burde bli bytta ut, Heisann McGinn).

Villa82

Legg inn av Villa82 »

Vi har møtt 3 lag som ligger på bunn 5. Sterkeste laget vi har møtt er på 13. plass. Tipper vi er på sisteplass etter de neste 2-3 kampene, garantert på nedrykksplass, Bournemouth og Everton er begge like dårlige som oss.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Aston Villa can confirm that Anwar El Ghazi has joined PSV Eindhoven for an undisclosed fee.

Syns det er merkelig at han ikke har fått flere sjanser. Ving med nese for mål.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons aug 31, 2022 5:52 pm Aston Villa can confirm that Anwar El Ghazi has joined PSV Eindhoven for an undisclosed fee.

Syns det er merkelig at han ikke har fått flere sjanser. Ving med nese for mål.
Veldig trist at han forlater klubben selv om det er forståelig. En del av laget som snudde skipet rundt. Mønsterprofesjonell og aldri noe negativt fra han.

Ønsker han lykke til og håper han får det til i PSV

MentalM

Legg inn av MentalM »



GIR OPP.

Tror Gerrard har gått all in, funker det ikke tror jeg jobben ryker idag.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Apati beskriver forholdet mitt til klubben nå.

Før overgangsvinduet stenger håper jeg følgende skjer:

Gerrard får fyken (høyest prioritet)
Kesler-Hayden hentes tilbake fra lån, Cash trenger en pause med spillet sitt.
Få ut enten ings eller watkins, så archer blir andrevalg
Hent Diallo fra psg
Få Luiz til å signere ny kontrakt
Gi mings tilbake kapteinsbindet.


Kapteinen vår har fortsatt ikke gitt et jævla intervju... Hvorfor tar han ikke ansvar?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Dette klarer neppe Gerrard å snu, så da skal han nok gå. Hvem håper dere kommer inn?

MentalM

Legg inn av MentalM »

k9b skrev: tor sep 01, 2022 7:58 am Dette klarer neppe Gerrard å snu, så da skal han nok gå. Hvem håper dere kommer inn?
Poch
Potter
Rose

Hva som helst som ikke er Gerrard (t.o.m Steve Bruce er å foretrekke)

Bone8

Legg inn av Bone8 »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 8:58 am
k9b skrev: tor sep 01, 2022 7:58 am Dette klarer neppe Gerrard å snu, så da skal han nok gå. Hvem håper dere kommer inn?
Poch
Potter
Rose

Hva som helst som ikke er Gerrard (t.o.m Steve Bruce er å foretrekke)
I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Jeg syns det var merkelig hvor mye de komprimerte banen ved å spille smalt når de hadde ballen. Det spilte rett inn i Arsenals hender som er ekstremt aktive i gjenvinningen rett etter ballmiss. De eneste gangene de så truende ut var da de fikk ballen til Bailey eller Cash ute på høyrekanten.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Det er generelt elendig stemning i laget for øyeblikket. Jeg mener oppriktig at laget på papiret er topp 10, men at alt blir elendig av total mangel på ledelse.

I går er første kampen der Digne og Cash ikke bombet oppover kantene, men vi var like elendige. Det er null samspill i midtbaneleddet og framover, posisjoneringen til spillerne er helt på jordet. Vi skaper ingenting, og vi slipper til alt for mye.

Som @Wellé sier, vi spiller alt for komprimert. Spillerne går oppå hverandre. Forsterket igår med at backene hadde fått tydelig beskjed om å ikke være for offensive.

Arsenal er gode (synes ikke dere var på deres beste igår), men vi gjør ALT for at Arsenal skal være enda bedre.

Dean Smith fikk sparken i fjor etter 5 tap på rad, og begrunnelse med manglende progresjon. Vi har hatt en regresjon under Gerrard, og nå har han mistet all støtte fra fansen vår. Forsterkes med at han heller ikke takker fansen etter kamp. Det virker som et prestisjeprosjekt fra Purslow angående Gerrard, og han bør også få sin stilling vurdert. Samtidig med at Gerrard får fyken.

Henter vi spillere til Gerrard nå er det bare å gi opp som Villa fans, da kjemper vi mot nedrykk denne sesongen. Han er "dead man walking".

MentalM

Legg inn av MentalM »

Tyreik Wright til Bradford City på lån ut sesongen.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:43 am
Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Det er generelt elendig stemning i laget for øyeblikket. Jeg mener oppriktig at laget på papiret er topp 10, men at alt blir elendig av total mangel på ledelse.

I går er første kampen der Digne og Cash ikke bombet oppover kantene, men vi var like elendige. Det er null samspill i midtbaneleddet og framover, posisjoneringen til spillerne er helt på jordet. Vi skaper ingenting, og vi slipper til alt for mye.

Som @Wellé sier, vi spiller alt for komprimert. Spillerne går oppå hverandre. Forsterket igår med at backene hadde fått tydelig beskjed om å ikke være for offensive.

Arsenal er gode (synes ikke dere var på deres beste igår), men vi gjør ALT for at Arsenal skal være enda bedre.

Dean Smith fikk sparken i fjor etter 5 tap på rad, og begrunnelse med manglende progresjon. Vi har hatt en regresjon under Gerrard, og nå har han mistet all støtte fra fansen vår. Forsterkes med at han heller ikke takker fansen etter kamp. Det virker som et prestisjeprosjekt fra Purslow angående Gerrard, og han bør også få sin stilling vurdert. Samtidig med at Gerrard får fyken.

Henter vi spillere til Gerrard nå er det bare å gi opp som Villa fans, da kjemper vi mot nedrykk denne sesongen. Han er "dead man walking".
Jeg synes vi var veldig gode i går, med unntak av avslutninger og de siste 15 minuttene. Men Villa-spillerne virket å ha gått sure. Dessverre gikk det ut over Ødegaard med en overtent kaptein.

Jeg håper for Villa sin del at Gerrard er ferdig. Med spillere som Mings, Digne, Cash, Martinez, Buendia, Kamara, Watkins og Ings, så skal dette være et lag rundt topp 10, som du sier.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: tor sep 01, 2022 9:23 am
Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Jeg syns det var merkelig hvor mye de komprimerte banen ved å spille smalt når de hadde ballen. Det spilte rett inn i Arsenals hender som er ekstremt aktive i gjenvinningen rett etter ballmiss. De eneste gangene de så truende ut var da de fikk ballen til Bailey eller Cash ute på høyrekanten.
Ja, det er skjelden en 1-0- ledelse føles så komfortabel. Og det er rart, med laget til Villa.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 10:26 am Jeg synes vi var veldig gode i går, med unntak av avslutninger og de siste 15 minuttene. Men Villa-spillerne virket å ha gått sure. Dessverre gikk det ut over Ødegaard med en overtent kaptein.

Jeg håper for Villa sin del at Gerrard er ferdig. Med spillere som Mings, Digne, Cash, Martinez, Buendia, Kamara, Watkins og Ings, så skal dette være et lag rundt topp 10, som du sier.
Får ta det som et kompliment til Arsenal at jeg mener dere er bedre enn det dere viste igår :mrgreen:

Til kampen og: Etter å ha sett reprisene fra igår enda en gang mener jeg at Saka ikke får straffe er greit, men Arsenal bør få straffe for det Martinez gjør på Jesus. Komplett idioti.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 10:39 am
Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 10:26 am Jeg synes vi var veldig gode i går, med unntak av avslutninger og de siste 15 minuttene. Men Villa-spillerne virket å ha gått sure. Dessverre gikk det ut over Ødegaard med en overtent kaptein.

Jeg håper for Villa sin del at Gerrard er ferdig. Med spillere som Mings, Digne, Cash, Martinez, Buendia, Kamara, Watkins og Ings, så skal dette være et lag rundt topp 10, som du sier.
Får ta det som et kompliment til Arsenal at jeg mener dere er bedre enn det dere viste igår :mrgreen:

Til kampen og: Etter å ha sett reprisene fra igår enda en gang mener jeg at Saka ikke får straffe er greit, men Arsenal bør få straffe for det Martinez gjør på Jesus. Komplett idioti.
Jada, tok det ikke negativt. Var mer at jeg synes vi kontrollerte godt før utligningen. Jeg mener Arsenal hadde en god del å gå på mtp. avslutninger, men spillet satt, særlig i 1. omgang.

Martinez virket preget av en shaky start, og gjorde en del rart. Men vartet også opp med klasseredning på Martinelli sitt skudd. Jeg mente vi slapp feil keeper når han dro og Leno ble, og det gjør jeg fortsatt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 10:46 am Jada, tok det ikke negativt. Var mer at jeg synes vi kontrollerte godt før utligningen. Jeg mener Arsenal hadde en god del å gå på mtp. avslutninger, men spillet satt, særlig i 1. omgang.

Martinez virket preget av en shaky start, og gjorde en del rart. Men vartet også opp med klasseredning på Martinelli sitt skudd. Jeg mente vi slapp feil keeper når han dro og Leno ble, og det gjør jeg fortsatt.
pdd er ikke det å kontrollere mot oss et tegn på om man er gode eller ikke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»