Ikke smart nok for smartphone

Svar
meldestokk

Ikke smart nok for smartphone

Legg inn av meldestokk »

Jeg har fått meg noe som jeg tror kalles smartphone. Den kostet bare 2000, men har mange fantastiske egenskaper (f.eks. tar opp høy kvalitet lyd og bilde), men en del ting forstår jeg ikke, bl.a. klarer jeg ikke det som tidligere kaltes å "ta telefonen". Trykker på det grønne symbolet, men ingenting skjer. Hva er det riktige å gjøre? Takk for svar.
Sist redigert av meldestokk den søn sep 04, 2022 8:19 pm, redigert 1 gang totalt.

Strider

Legg inn av Strider »

meldestokk skrev: søn sep 04, 2022 8:11 pm Jeg har fått meg noe som jeg tror kalles smartphone. Den kostet bare 2000, men har mange fantastiske egenskaper (f.eks. tar opp høy kvalitet lyd og bilde), men en del ting forstår jeg ikke, bl.a. klarer jeg ikke dem som tidligere kaltes å "ta telefonen". Trykker på det grønne symbolet, men ingenting skjer. Hva er det riktige å gjøre? Takk for svar.
Dra det sidelengs istedenfor å trykke. Tror det er slik

meldestokk

Legg inn av meldestokk »

TylerDurdenNorway skrev: søn sep 04, 2022 8:12 pm
meldestokk skrev: søn sep 04, 2022 8:11 pm Jeg har fått meg noe som jeg tror kalles smartphone. Den kostet bare 2000, men har mange fantastiske egenskaper (f.eks. tar opp høy kvalitet lyd og bilde), men en del ting forstår jeg ikke, bl.a. klarer jeg ikke dem som tidligere kaltes å "ta telefonen". Trykker på det grønne symbolet, men ingenting skjer. Hva er det riktige å gjøre? Takk for svar.
Dra det sidelengs istedenfor å trykke. Tror det er slik
Tusen takk! Da bir jeg forhåpentligvis oppringt før jeg glemmer det :D

JuliaLang

Legg inn av JuliaLang »

Det kan også hende at du må dra oppover. Jeg har en samsung, og jeg må dra opp for å besvare anrop. Ikke glem å laste ned candy crush og tiktok via play store!

fargerik

Legg inn av fargerik »

meldestokk skrev: søn sep 04, 2022 8:11 pm Jeg har fått meg noe som jeg tror kalles smartphone. Den kostet bare 2000, men har mange fantastiske egenskaper (f.eks. tar opp høy kvalitet lyd og bilde), men en del ting forstår jeg ikke, bl.a. klarer jeg ikke det som tidligere kaltes å "ta telefonen". Trykker på det grønne symbolet, men ingenting skjer. Hva er det riktige å gjøre? Takk for svar.
I gamle dager fulgte det som regel med en bruksanvisning som forklarer hvordan du skal bruke dingsen.
Det er en stund siden jeg kjøpte telefon, men det var ingen bruksanvisning i pakka.
Slikt må du lete etter på internett.
Prøv et søk på bruksanvisning/ Owners Manual for det merket og modellen du har kjøpt.
Kanskje du til og med finner en nettadresse i pakka den ble levert i...
Bruksanvisninger kan være ganske nyttige dersom du lurer på ting.

Jeg fikk (OT) tildelt en splitter ny firmabil for noen år siden, og klarte å punktere etter et par dager.
OK, hvor er reservehjulet?????
Kunne ikke finne det, det var gjemt på et lurt sted.
Heldigvis lå "Bruksanvisning For Bilen" i hanskerommet.
1: Åpne panseret og finn sveiva som henger ved siden av motoren.
2: Åpne bagasjerommet bak og finn luka i bagasjerommet og finn en mutter som passer til sveiva.
3: sveiv en stund, og reservehjulet vil senke seg ned fra under bilen bak.
4: bruk sveiva til å løfte bilen med jekken som er plassert under baksetet i bilen.
Bruk sveiva tilå skru av/på hjulmutterne.
Det hadde jeg aldri funnet ut uten bruksanvisning :-)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mobil, nettbrett & andre mobile enheter»