Florø SK Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Korgutt »

LeSorcier skrev: man sep 05, 2022 10:48 am
Korgutt skrev: man sep 05, 2022 9:35 am
Lilleborg skrev: man sep 05, 2022 9:23 am

Dette blir for enkel tankegang i min bok altså. Det finnes ikke en fotballsupporter her inne som har så høye tanker om sitt lag som det Stimen har. Det virker som de rett og slett ikke kan gjøre noe galt. Til tross for tre nedrykk på relativt kort tid flommer det over av superlativer om hvor fantastiske laget hans er. Det er HELT greit å ha høye tanker om sitt lag, men da må man jaggu tåle å stå i det når man taper en kamp i ny og ne også.
Du for eksempel kan slutte med å oute mennesker. Både her og på Twitter.
Dette kan jeg aldri se for meg at en kjernekar som Lilleborg holder på med.
Å joda, det har han gjort en gang med meg. Her inne rapporterte jeg innlegget som ble slettet et par minutter etterpå. Som du kan se han har innrømmet i svaret til meg. Men jeg tror det hører til sjeldenhetene at han gjør slikt. Og er ganske så sikker på at dette er et unntak fra hans side.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Korgutt skrev: man sep 05, 2022 10:55 am
LeSorcier skrev: man sep 05, 2022 10:48 am
Korgutt skrev: man sep 05, 2022 9:35 am

Du for eksempel kan slutte med å oute mennesker. Både her og på Twitter.
Dette kan jeg aldri se for meg at en kjernekar som Lilleborg holder på med.
Å joda, det har han gjort en gang med meg. Her inne rapporterte jeg innlegget som ble slettet et par minutter etterpå. Som du kan se han har innrømmet i svaret til meg. Men jeg tror det hører til sjeldenhetene at han gjør slikt. Og er ganske så sikker på at dette er et unntak fra hans side.
Alle kan gjøre feil, til og med Lilleborg. Alle vet jo at han er en god fyr, så det var garantert ikke ondsinnet ment.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Mehell skrev: man sep 05, 2022 11:20 am
Korgutt skrev: man sep 05, 2022 10:55 am
LeSorcier skrev: man sep 05, 2022 10:48 am

Dette kan jeg aldri se for meg at en kjernekar som Lilleborg holder på med.
Å joda, det har han gjort en gang med meg. Her inne rapporterte jeg innlegget som ble slettet et par minutter etterpå. Som du kan se han har innrømmet i svaret til meg. Men jeg tror det hører til sjeldenhetene at han gjør slikt. Og er ganske så sikker på at dette er et unntak fra hans side.
Alle kan gjøre feil, til og med Lilleborg. Alle vet jo at han er en god fyr, så det var garantert ikke ondsinnet ment.
Tror vel du er inne på noe her. Og er vel relativt sikker på at det ikke var ondsinnet ment.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Noe må vel tåles i et slikt forum. De fleste av oss får vel kos, klem og kjærlige ord utenfor et forum på nett?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Fitforfight skrev: man sep 05, 2022 1:16 pm Noe må vel tåles i et slikt forum. De fleste av oss får vel kos, klem og kjærlige ord utenfor et forum på nett?
Vi er alle forskjellige. Og jeg vil anta at dette var et litt mer smertefullt tap enn det som er normalen.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Mehell skrev: man sep 05, 2022 1:26 pm
Fitforfight skrev: man sep 05, 2022 1:16 pm Noe må vel tåles i et slikt forum. De fleste av oss får vel kos, klem og kjærlige ord utenfor et forum på nett?
Vi er alle forskjellige. Og jeg vil anta at dette var et litt mer smertefullt tap enn det som er normalen.
Ja det kan eg love deg at det er. Å tape for Førde vil nok svi i lang tid framover for Stimen.

Spesielt sidan Florø tapte viktige poeng for opprykk og ligg bak Førde på tabellen. Det hjelper heller ikkje at Florø vant første kampen lett og var sett på som favoritter.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Etter å ha fordøyd tapet mot Førde i noen dager er humøret ok det,all den tid en møtte et Førde lag som er gode men skittent gode og,nok spilte sin beste kamp for sesongens del mot et Florø lag som var det beste laget med 10 mot 11(14) spillere,som sier litt om hvor shaky Florø som lag var i kampen fram til det 69minutt. Grunnen for at 14 er i parentes over skal jeg komme tilbake til seinere i innlegget. Før den tid må jeg svare på en del ting som vitner om uvitenhet og strengt talt malplassert kritikk.

Fritz: Jeg har opplevd nedrykk i 4 divisjon som supporter og takla det med bravur. Har du noensinne takla det? Kritikken din både her og om influensaen min i fjor er både malplassert og regelrett skitten,det hadde jeg ikke trodd om deg,eller har påvirkningskraften fra disse "bekjente vennene" fra Førde vært så stor?

Ellers kan deler av innlegget mitt over til Fritz rettes mot både Lilleborg,SuperGunners10 og fitforfight for å nevne noen som i innleggene sine opererer skittent og kun er inne i tråden her basert på en ting. Alle seriøse folk forstår hva det er.

Min skryt og opphøyning av Florø som lag burde en forstå at blir skrevet med en viss porsjon med glimt i øyet. Forstår en ikke det må en sette seg inn i hva det vil si å være supporter,sånn seriøst snakka. Klart at jeg er kritisk til ting Florø har gjort opp gjennom årene og kritikken fra meg hagla når de blant annet amatørmessig ansatte Nybø som hovedtrener,blotta for erfaring som trener både som senior og utvikling. Så har vært kritisk OFTE spesielt de siste 4 årene,noe folk som ønsker saklig og god debatt hadde sett hvis de ønsker det.

ms_8: Hadde aldri trodd jeg skulle si det,men du som Førde supporter sammen med Mehell og Korgutt virker ut til å være den mest oppegående,saklige og greie brukeren her inne. Stor kred til deg for det og gratulerer med seieren, det må nok smake ufattelig godt mot et svært nervøst Florø lag som må spille 10 mot 11(14) før de våkner opp!

Men må svare deg på en ting: Førde mangla Savland,Aase og Riksheim Østvik ja,men fikk samtidig tilbake Flatjord og Aase vs Aase er hipp som happ muligens bedre med Peter på laget. Florø mangla 4 mot Førde 16 mai uten at det prega de noe særlig, med 16 åringen Høyvik på topp mot et tilnærma toppa Førde lag da. Så en kan ikke bare se sånn fra ei side😉

Skal i tilegg nevnes at flere på Florø sitt lag sleit med sykdom før kampen og nok i kampen,noe som nok prega de. Kunne jo se hvor lite energi det var i de,uvanlig tamme og veike i duellspillet og slappe i en 1omgang som må sies å ha vært årsverste sjøl om den var jevn. 2 omgang føler jeg egentlig at Florø styrer,men når Walczak pådrar seg i allefall et unødvendig kort, da jeg ikke syns det første var i nærheten av noe så blir det vanskelig. Når Førde mot spillets gangs skårer på dødballen etter kortet,vel så trodde "alle" at kampen var kjørt,men jaggu spilte Florø som et lag igjen da og trykka Førde langt inn i eget felt og fikk noen sjanser de strengt talt burde skårt på i tilegg til at de med en nøytral dommer nok hadde fått straffe på slutten med Nelson.

Bittert tap og ekstra tungt å svelge med en 100% lokal Førde dommer fra egen kommune, i tilegg til at det er ekstra surt når halve stadion er Florø supportere. Men nå er tapet på avstand og en ser jo hvor jevnt nivået er,noe jeg har sagt i hele år. At jeg har overdrevet litt med tanke på Florø får så være,men resultatene og lagene det omhandler sier sitt.

Helt vidåpent om opprykk fortsatt og Florø sitt mål før sesongen var IKKE opprykk som enkelte hevder,men være en UTFORDRER!

Kilde: Solheim og Pereira i Florø Fotball, før sesongen på Kick-off møte.

Skuffa og forbanna over tapet og en lokal Førde/Sunnfjord Kommune dommer,men stolt av at det var halve stadion fylt med Florø supportere og ikke minst en SVÆRT skuffa gjeng med spillere som hylla oss av supporterene som var igjen å sang "Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang" i ca 20 minutt etter kampen i 3 divisjon!

Når spillerene er like skuffa som oss etter kampen, vel så viser det at de vil lykkes sammen med oss, som er helt konge og sånt blir en rørt av som supporter!

7 kamper igjen som gir oss svaret på hva laget og vi supporterene lykkes med.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Det er ellers på sin plass å nevne en ting:

Mot Førde og egentlig ellers i sesongen har hele 13! lokale spillere per definisjon spilt for Florø i årets sesong.

Hvis det er KUN å satse på import lurer jeg på hva slags verden enkelte lever i, deg inkludert return_of drakkar(trodde jeg aldri at jeg skulle si!).

Har udiskutabelt blitt brukt mer enn nok lokale spillere,sjøl om en såklart hadde ønska seg 8-9 i hver kamp er ikke realiteten sånn.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ross skrev: fre sep 02, 2022 7:06 pm Meget meget fortjent. Stopperne til Florø ikke i nærheten av toppnivå
Sies at feks Pallesen Knudsen i Brann ikke er i nærheten av Eliteserienivå av enkelte såkalte eksperter,men av folk som har spilt i klubben, eliteserien og kjenner nivået sier at han nok er en bedre stopper i Eliteserien enn Obos.

Walczak og Uolu er nok langt bedre stoppere i 2 divisjon enn i 3 divisjon i et toppa lag.

Dessuten så lever lokaloppgjør sitt eget liv.

Hvor var du forresten etter kampen på 16 mai????

Ser hvor nivået ditt ligger.
Sist redigert av Florø Support den tir sep 06, 2022 5:59 am, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

TWU skrev: fre sep 02, 2022 7:46 pm Først og fremst var nivået noe skuffende. Kan ikke se at noen av disse lagene skulle ha noe i 2 divisjon å gjøre.
Nivået i avdelingen Florø spilte i fjor er i år skremmende dårlig, så jo i 2 divisjon hadde de klart seg ok i et toppa lag fra kamp 1 pluss forsterkninger av type 2 toppen 3 spillere.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

KaldeFakta skrev: fre sep 02, 2022 11:06 pm hva skjer med hjemmesiden og sosiale medier?
pent lite

FlorøSupport: du har jo gjentatte ganger skrevet at dette er straks bedre. Noen jobber med dette ...etc

NÅR skal det skje noe?
Som sagt så kan ikke jeg AVGJØRE hva klubben skal gjøre,men råde de til/tipse de på en vennlig måte hva som kan og bør forbedres,som jeg er klar over er en del ting.

Når det er sagt så har klubben oppdatert på facebook,men en fikk og intervju av Solheim(daglig leder) og Pereira etter kampen i avisa Firdaposten.

Har uansett tatt opp disse tingene noen ganger nå. Det er klubben som må avgjøre plattformen de bruker til å opplyse folk.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: lør sep 03, 2022 9:11 am
KaldeFakta skrev: fre sep 02, 2022 11:06 pm hva skjer med hjemmesiden og sosiale medier?
pent lite

FlorøSupport: du har jo gjentatte ganger skrevet at dette er straks bedre. Noen jobber med dette ...etc

NÅR skal det skje noe?
Det er store mangler i det meste i apparatet rundt klubben og laget. I våres så vi det særlig på det medisinske. Når de ikke har fått ut fingeren ennå blir hjemmeside/some slik som dette ut sesongen, om ikke lengre.
Når FS svarte på mitt innlegg bedyret han at dette var under kontroll og var mest opptatt av at nikknæimet mitt var skrevet feil.
Så det er vel slik der vestpå da, at det er bedre å vri fokus til det idiotiske enn å ta tak der det trengs.
Har faktisk tatt det opp med klubben og de har tatt det til etterretning,sjøl om bedre oppdateringer foreløpig lar vente på seg.

Videre er det opp til klubben å velge hva slags plattform de bruker, ikke meg, deg og andre.

Det har ellers vært ok oppdatert både før og etter kamp, med intervju av både daglig leder og Pereira etter kampen både via Direktesport og Firdaposten. Solheim blir da spurt om målsettingen før sesongen, svar: utfordrer til opprykk. Som viser at de som stilte spørsmålet,Rognsø og alle andre uvitende har fulgt for dårlig med rett og slett.

Ellers kan du bare spare deg for din egen idioti, da det med nicket ditt overhodet ikke hadde noe med oppdatering å gjøre.

Ellers fint å få en bekreftelse på hvorfor du virkelig er innom tråden,nok en gang!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

ms_8 skrev: lør sep 03, 2022 1:21 pm
Lilleborg skrev: lør sep 03, 2022 9:37 am
Fritz_ skrev: lør sep 03, 2022 8:55 am Utrolig deilig seier for Førde dette her. Førde med sine lokale talenter mot Florø sine importer. Da er det ekstra gledelig at Førde tar hjem seieren.
Helt enig. Rett og slett en seier for fotballen at lokale talenter og satsning på det slår utenlandsimporter på fjerde nivå i Norge.
Kan love deg at denne seieren skal nytast lenge for oss i Førde. Ekstra gøy etter kampen 16 mai då Førde vart knust av Florø
Det samme blir nok seieren på 16 mai, ikke mest på grunn av at det var mot Førde,men på grunn av at Florø mangla ca halve første 11elveren sin,spilte med en 16 åring på topp og utspilte Førde mer enn noengang tidligere,til tross for 7-0 og 4-0!

Hadde i tilegg nok av lokale på laget da.

Journalist i Firda gjennom mange år og Florø patriot Knut Magnussen sa det så godt etter kampen" Den beste kampen på manns minne!"

Han vet hva han snakker om.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

ms_8 skrev: man sep 05, 2022 1:55 pm
Mehell skrev: man sep 05, 2022 1:26 pm
Fitforfight skrev: man sep 05, 2022 1:16 pm Noe må vel tåles i et slikt forum. De fleste av oss får vel kos, klem og kjærlige ord utenfor et forum på nett?
Vi er alle forskjellige. Og jeg vil anta at dette var et litt mer smertefullt tap enn det som er normalen.
Ja det kan eg love deg at det er. Å tape for Førde vil nok svi i lang tid framover for Stimen.

Spesielt sidan Florø tapte viktige poeng for opprykk og ligg bak Førde på tabellen. Det hjelper heller ikkje at Florø vant første kampen lett og var sett på som favoritter.
Det svei jaggu godt for halve stadion skal jeg si deg, ikke kun meg.

Når det er sagt så er kampen "glemt" nå, fordi at det er 7 cupfinaler igjen å spille. Så ustabilt som det er i toppen nå så snur ting fort fra runde til runde.

Skal dessuten informere deg som Førde supporter om en ting: Cone og snart Aamelfot er ferdig i Førde. Cone på grunn av skole og Aamelfot visstnok på grunn av interesse fra Bodø/Glimt, utrolig nok!

Så tror vi skal roe oss litt(Fritz?)😉

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

TWU skrev: lør sep 03, 2022 2:55 pm Aalesund-rekruttene går mot tap. Baner vei for Elverum her.
Ikke vær for sikker på det, da nivået er såpass jevnt og ustabilt.

Florø hjemme i år har vært bunnsolide. Kun lokal dommer fra Førde som ødela mot Molde 2, nå altså samme dommer som mot Førde.

Uansett 2 lag som det skiller lite til ingenting mellom. I første kampen spilte Florø dessuten uten Nelson og Lotefa i tilegg til å mange 3 andre,sjøl om det tydelig ikke betydde all verden da.

Blir en helt annen kamp nå.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: lør sep 03, 2022 10:16 pm
Florø Support skrev: søn feb 27, 2022 2:44 pm
Daltrey skrev: søn feb 27, 2022 1:15 pm

Blir nok litt av en batalje 16. Mai, da :) Så spørs det hvor det vil smelle verst, på banen, eller her på forumet ;)
Vil nok smelle verst på banen og tribunen!😊

Florø slår Førde med toppa lag,både hjemme og borte i serien. Hva et tap i treningskamp i februar måned angår så betyr den ingenting,utenom litt kløe.

Når det er alvor og 3 poeng på spill slår Florø Førde 10 av 10 ganger. Ikke bare Førde men resten av lagene i serien.
Denne er jo litt morsom å dra frem igjen fra glemselen etter gårsdagen
Nja skal gi deg den, men samtidig forstod du vel at det var ment med toppa 11elver og med et glimt i øyet?😉

Florø dominerte nå tross alt 16 mai kampen såpass masse at en på avstand kan takle tapet fredag på en bedre måte😊

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

TWU skrev: man sep 05, 2022 1:08 am
SuperGunners10 skrev: man sep 05, 2022 12:38 am Litt drøyt å kalle det motgang når man taper en kamp også.

Selv et jeg imponert over fremgangen til Florø, og nå er det jo en del resultater som likevel går deres vei. Men det blir nok for langt opp til Elverum/Ålesund.
Stusser litt over satsingen deres. Det er snakk om en liten klubb fra et lite sted, og de kjører på med utenlandsk trener og en god del utenlandske spillere.

Hvor får de pengene fra til å holde på slik? Inntekten kommer ikke fra billettsalg, såpass er tydelig. Så er det noen som spytter inn penger? Hvor sikret er pengene i årene som kommer?
Florø har fått inn kapital fra salget av Braut,fra en organisasjon og ikke minst velvillige sponsorer som aldri svikter, heldigvis!

Salget av Braut utgjør ca 500 000-600 000,som for Florø IKKE er lite. Så penger har de, i motsetning til hva uvitene folk tror. Kilden er Firdaposten som snakka med daglig leder Solheim om det.

Så skal det sies at det i årets sesong har blitt brukt 13! lokale spillere per definisjon,som på ingen måte er få.

Ja det er ikke 8-9 lokale spillere i hver kamp,men meget drøyt å si at det KUN blir satsa på med utenlandske spillere. Det er rett og slett ikke sant.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Mehell skrev: man sep 05, 2022 3:02 am
SuperGunners10 skrev: man sep 05, 2022 12:38 am Litt drøyt å kalle det motgang når man taper en kamp også.

Selv et jeg imponert over fremgangen til Florø, og nå er det jo en del resultater som likevel går deres vei. Men det blir nok for langt opp til Elverum/Ålesund.
Motgangen er jo at opprykksdrømmen mer eller mindre forsvant med det tapet. Slike skuffelser kan være tunge og sitte i en stund. Og jeg snakker av erfaring.
Nja drømmen er der,sjøl om tapet svir ekstra og man fortsatt er 6 poeng bak.

For Florø skal møte både Elverum og Ålesund 2 hjemme,som fort snur alt på hodet.

Sånn at drømmen er der. Førde skal i tilegg møte Ålesund 2, så litt hjelp fra lillebror er ikke å forakte uten Cone.

Videre har vel i tilegg Elverum Ålesund 2 igjen, sjøl om det er hjemme.

Er på ingen måte noe som er avgjort enda.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

return_of_drakkar skrev: søn sep 04, 2022 12:41 pm For Florø ble det jo et aldri så lite katastrofetap. Nå er man 6 poeng bak Aalesund2 og 4 bak Elverum.
Aalesund2 gikk på en smell mot Raufoss, så med seier mot Førde og med begge disse vel igjen på hjemmebane, så ville man hatt NESTEN alt i egne hender.
Skal fortsatt møte Elverum og Ålesund 2 hjemme.

Utover det skal lillebror Førde møte Ålesund 2 borte,så litt hjelp der er ikke å forakte sjøl om det nok blir uten Cone(skolegang i Bergen).

Elverum møter i tilegg Ålesund 2 hjemme, helt åpen kamp.

Ålesund 2 har i tilegg igjen Molde 2 og nok av lag som kan snu på ting.

Status= Uendra. Sjøl om tapet svir og Florø pissa en gyllen mulighet vekk på sjøen til å knappe inn.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Skylder Florø på dommer Søgnen etter denne kampen? Akkurat det forstår jeg litt lite av. Og jeg så kampen. Han har dømt alle lag i Sogn og Fjordane i mange år og er en ung og flink dommer. Blir litt for søkt å dra parareller til at han kommer fra Sunnfjord kommune. Blir som å si at Almenningen fra Florø alltid har dømt i favør Florø i alle år. Og det stemmer selvsagt ikke.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 5:56 am
ms_8 skrev: lør sep 03, 2022 1:21 pm
Lilleborg skrev: lør sep 03, 2022 9:37 am

Helt enig. Rett og slett en seier for fotballen at lokale talenter og satsning på det slår utenlandsimporter på fjerde nivå i Norge.
Kan love deg at denne seieren skal nytast lenge for oss i Førde. Ekstra gøy etter kampen 16 mai då Førde vart knust av Florø
Det samme blir nok seieren på 16 mai, ikke mest på grunn av at det var mot Førde,men på grunn av at Florø mangla ca halve første 11elveren sin,spilte med en 16 åring på topp og utspilte Førde mer enn noengang tidligere,til tross for 7-0 og 4-0!

Hadde i tilegg nok av lokale på laget da.

Journalist i Firda gjennom mange år og Florø patriot Knut Magnussen sa det så godt etter kampen" Den beste kampen på manns minne!"

Han vet hva han snakker om.
Ja Florø var veldig gode 16 mai og etter den kampen snudde alt. Florø har kanskje vært ligaen beste lag etter det. Før kampen mot Førde hadde Florø vunnet alle kampene utanom 3 som vart uavgjort.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 5:46 am
KaldeFakta skrev: fre sep 02, 2022 11:06 pm hva skjer med hjemmesiden og sosiale medier?
pent lite

FlorøSupport: du har jo gjentatte ganger skrevet at dette er straks bedre. Noen jobber med dette ...etc

NÅR skal det skje noe?
Som sagt så kan ikke jeg AVGJØRE hva klubben skal gjøre,men råde de til/tipse de på en vennlig måte hva som kan og bør forbedres,som jeg er klar over er en del ting.

Når det er sagt så har klubben oppdatert på facebook,men en fikk og intervju av Solheim(daglig leder) og Pereira etter kampen i avisa Firdaposten.

Har uansett tatt opp disse tingene noen ganger nå. Det er klubben som må avgjøre plattformen de bruker til å opplyse folk.
Firdaposten er ikke Florø Fotball. De er en egen avis med egen redaksjon.
Når skal KLUBBEN Florø legge ut noe på sine hjemmesider og SoMe?

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Johnny47 skrev: tir sep 06, 2022 7:51 am Skylder Florø på dommer Søgnen etter denne kampen? Akkurat det forstår jeg litt lite av. Og jeg så kampen. Han har dømt alle lag i Sogn og Fjordane i mange år og er en ung og flink dommer. Blir litt for søkt å dra parareller til at han kommer fra Sunnfjord kommune. Blir som å si at Almenningen fra Florø alltid har dømt i favør Florø i alle år. Og det stemmer selvsagt ikke.
Hvis du leser hele innlegget så ser du at jeg ikke bare skylder på Søgnen Sande,men han har en lei tendens til å være avgjørende i sånne type kamper litt for ofte,godt hjulpet av svake linjedommere. Det skal sies at linjedommerene og var svake.

Ja samme gjorde jo jeg,både på stadion og i reprise for å sjekke ut ting. Nja hvis han virkelig er så flink som du hevder hadde han nok ikke gjort så mange feil i en så viktig lokal kamp,i allefall hva prestisje og ære angår.

Søkt? Hvorfor ikke i alle dager blir det søkt når han er fra samme kommune som klubben? Rart at det i det hele tatt er lov.

Hahah Almenning har ALDRI(etter min husk) dømt Florø mot Førde så det var et meget dårlig,uriktig og latterlig eksempel da det er noe som aldri skjer. Almenning er dessuten fra Sandane opprinnelig,sjøl om han representerer Florø. Altså en mer nøytral dommer uansett.
Sist redigert av Florø Support den tir sep 06, 2022 4:08 pm, redigert 2 ganger totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

ms_8 skrev: tir sep 06, 2022 8:06 am
Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 5:56 am
ms_8 skrev: lør sep 03, 2022 1:21 pm
Kan love deg at denne seieren skal nytast lenge for oss i Førde. Ekstra gøy etter kampen 16 mai då Førde vart knust av Florø
Det samme blir nok seieren på 16 mai, ikke mest på grunn av at det var mot Førde,men på grunn av at Florø mangla ca halve første 11elveren sin,spilte med en 16 åring på topp og utspilte Førde mer enn noengang tidligere,til tross for 7-0 og 4-0!

Hadde i tilegg nok av lokale på laget da.

Journalist i Firda gjennom mange år og Florø patriot Knut Magnussen sa det så godt etter kampen" Den beste kampen på manns minne!"

Han vet hva han snakker om.
Ja Florø var veldig gode 16 mai og etter den kampen snudde alt. Florø har kanskje vært ligaen beste lag etter det. Før kampen mot Førde hadde Florø vunnet alle kampene utanom 3 som vart uavgjort.
Veldig marginalt unna å faktisk stå med 13 seiere på rad og, da de hadde fortjent 3 poeng mot både Ålesund 2 og spesielt Hønefoss og fort kunne vunnet mot Elverum. Men tapet måtte komme og det måtte selvfølgelig komme mot lillebror Førde😂😉

Det får så være nå. Fotball er ferskvare og nå er det det neste kamp som gjelder.

Får håpe at både Florø men og Førde får en god avslutning, sånn at begge lag faktisk kan hjelpe hverandre.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

KaldeFakta skrev: tir sep 06, 2022 12:25 pm
Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 5:46 am
KaldeFakta skrev: fre sep 02, 2022 11:06 pm hva skjer med hjemmesiden og sosiale medier?
pent lite

FlorøSupport: du har jo gjentatte ganger skrevet at dette er straks bedre. Noen jobber med dette ...etc

NÅR skal det skje noe?
Som sagt så kan ikke jeg AVGJØRE hva klubben skal gjøre,men råde de til/tipse de på en vennlig måte hva som kan og bør forbedres,som jeg er klar over er en del ting.

Når det er sagt så har klubben oppdatert på facebook,men en fikk og intervju av Solheim(daglig leder) og Pereira etter kampen i avisa Firdaposten.

Har uansett tatt opp disse tingene noen ganger nå. Det er klubben som må avgjøre plattformen de bruker til å opplyse folk.
Firdaposten er ikke Florø Fotball. De er en egen avis med egen redaksjon.
Når skal KLUBBEN Florø legge ut noe på sine hjemmesider og SoMe?
Nei de er ikke Florø Fotball,men det blir tatt opp ting via de i tilegg til facebook.

Når de skal begynne å legge ut ting på andre plattformer må nesten klubben finne ut av. Hadde det vært opp til meg så hadde det skjedd oftere i allefall,men jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn jeg har gjort.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 5:52 am
Fitforfight skrev: lør sep 03, 2022 9:11 am
KaldeFakta skrev: fre sep 02, 2022 11:06 pm hva skjer med hjemmesiden og sosiale medier?
pent lite

FlorøSupport: du har jo gjentatte ganger skrevet at dette er straks bedre. Noen jobber med dette ...etc

NÅR skal det skje noe?
Det er store mangler i det meste i apparatet rundt klubben og laget. I våres så vi det særlig på det medisinske. Når de ikke har fått ut fingeren ennå blir hjemmeside/some slik som dette ut sesongen, om ikke lengre.
Når FS svarte på mitt innlegg bedyret han at dette var under kontroll og var mest opptatt av at nikknæimet mitt var skrevet feil.
Så det er vel slik der vestpå da, at det er bedre å vri fokus til det idiotiske enn å ta tak der det trengs.
Har faktisk tatt det opp med klubben og de har tatt det til etterretning,sjøl om bedre oppdateringer foreløpig lar vente på seg.

Videre er det opp til klubben å velge hva slags plattform de bruker, ikke meg, deg og andre.

Det har ellers vært ok oppdatert både før og etter kamp, med intervju av både daglig leder og Pereira etter kampen både via Direktesport og Firdaposten. Solheim blir da spurt om målsettingen før sesongen, svar: utfordrer til opprykk. Som viser at de som stilte spørsmålet,Rognsø og alle andre uvitende har fulgt for dårlig med rett og slett.

Ellers kan du bare spare deg for din egen idioti, da det med nicket ditt overhodet ikke hadde noe med oppdatering å gjøre.

Ellers fint å få en bekreftelse på hvorfor du virkelig er innom tråden,nok en gang!
Selv om det ikke går veien for laget ditt, så er du enestående på personangrep. DET skal du ha!👏👏👏

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 4:00 pm Får håpe at både Florø men og Førde får en god avslutning, sånn at begge lag faktisk kan hjelpe hverandre.
Nå blir hver kamp som cupkamp for Florø å regne også i stor grad, tror ikke de har råd til å tape flere kamper om de skal rykke opp nå.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: tir sep 06, 2022 7:39 pm
Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 5:52 am
Fitforfight skrev: lør sep 03, 2022 9:11 am

Det er store mangler i det meste i apparatet rundt klubben og laget. I våres så vi det særlig på det medisinske. Når de ikke har fått ut fingeren ennå blir hjemmeside/some slik som dette ut sesongen, om ikke lengre.
Når FS svarte på mitt innlegg bedyret han at dette var under kontroll og var mest opptatt av at nikknæimet mitt var skrevet feil.
Så det er vel slik der vestpå da, at det er bedre å vri fokus til det idiotiske enn å ta tak der det trengs.
Har faktisk tatt det opp med klubben og de har tatt det til etterretning,sjøl om bedre oppdateringer foreløpig lar vente på seg.

Videre er det opp til klubben å velge hva slags plattform de bruker, ikke meg, deg og andre.

Det har ellers vært ok oppdatert både før og etter kamp, med intervju av både daglig leder og Pereira etter kampen både via Direktesport og Firdaposten. Solheim blir da spurt om målsettingen før sesongen, svar: utfordrer til opprykk. Som viser at de som stilte spørsmålet,Rognsø og alle andre uvitende har fulgt for dårlig med rett og slett.

Ellers kan du bare spare deg for din egen idioti, da det med nicket ditt overhodet ikke hadde noe med oppdatering å gjøre.

Ellers fint å få en bekreftelse på hvorfor du virkelig er innom tråden,nok en gang!
Selv om det ikke går veien for laget ditt, så er du enestående på personangrep. DET skal du ha!👏👏👏
Ser ingen personangrep,men det jeg vil kalle for en bekreftelse på hvorfor du er i tråden.

Hvorfor først dukke opp nå hvis ikke?

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Canucks skrev: tir sep 06, 2022 7:45 pm
Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 4:00 pm Får håpe at både Florø men og Førde får en god avslutning, sånn at begge lag faktisk kan hjelpe hverandre.
Nå blir hver kamp som cupkamp for Florø å regne også i stor grad, tror ikke de har råd til å tape flere kamper om de skal rykke opp nå.
Det blir det faktisk for samtlige lag i toppen egentlig.

Florø er nå en slags underdog, som må slå nedenfra og opp. Noe som jeg tror passer de best.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 8:56 pm
Canucks skrev: tir sep 06, 2022 7:45 pm
Florø Support skrev: tir sep 06, 2022 4:00 pm Får håpe at både Florø men og Førde får en god avslutning, sånn at begge lag faktisk kan hjelpe hverandre.
Nå blir hver kamp som cupkamp for Florø å regne også i stor grad, tror ikke de har råd til å tape flere kamper om de skal rykke opp nå.
Det blir det faktisk for samtlige lag i toppen egentlig.

Florø er nå en slags underdog, som må slå nedenfra og opp. Noe som jeg tror passer de best.
Tja, dersom Aalesund 2 taper 1 kamp så tror jeg de har gode muligheter til opprykk, og Elverum har nok en liten mulighet med ett tap, selv om de nok også helst bør vinne resten, og for Florø og Førde sin del kan nok å vinne resten av kampene også ikke være godt nok engang, men kampene skal nå spilles først.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»