Formula 1

Svar
Pckstrm

Re: Formula 1

Legg inn av Pckstrm »

Hva er dette for en parodi? Nedtur…

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Max og Leclerc ligger foran sikkerhets bilen :P

Ghost

Legg inn av Ghost »

Få tilbake Masi!!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Dette tok tid

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Ender sikkert opp med å fullføre bak sikkerhetsbilen. Elendig håndtering. Italienerne er like ubrukelige som strategene til Ferrari.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Troygirl skrev: søn sep 11, 2022 4:14 pm Drama. Får håpe Leclerc ikke taper 2. plassen på dette.
Ikke noe som tyder på det nå for og si det mildt. For en parodi.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Bernd Mailander må få opp farten

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Må jo bare synes synd på Ricciardo. Lå an til det klart beste resultatet på evigheter, og så ender det på denne måten.

Alltid en nedtur når løpet ender bak SC.

Visa

Legg inn av Visa »

Jeg tenker Williams kan sende Latifi tilbake til Canada etter løpet jeg og beholde De Vries.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hvilken plass ligger Bernd Marylander på nå?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Hvilken parodi. Flaut for hele F1-sporten.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Dette er en skikkelig nedtur.

Visa

Legg inn av Visa »

Ender de bak SC så gjør de det. Greit nok. Men RC har rotet det litt til her.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Har de ikke arrangert løp på Monza tidligere eller?

Centrist

Legg inn av Centrist »

Det var det jubileumet. Hurra for F1.

Det at de ikke innser at Ricciardo er plassert på en slik måte at de må rødflagge er helt utrolig.
Sist redigert av Centrist den søn sep 11, 2022 4:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Vet ikke hvorfor jeg gidder denne sporten av og til. Abu Dhabi var så latterlig, og når man skulle tro at de har lært, så følger de opp med dette.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Kærlighed skrev: søn sep 11, 2022 4:24 pm Vet ikke hvorfor jeg gidder denne sporten av og til. Abu Dhabi var så latterlig, og når man skulle tro at de har lært, så følger de opp med dette.
Får vurdere å melde overgang til Formula E.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Snakk om surr.

Visa

Legg inn av Visa »

Da er Latifi på 21. plass i 20. manns mesterskapet.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Velfortjent at Verstappen vinner selvfølgelig, men for et antiklimaks på slutten. Hvorfor tar det så lang tid å få ut SC?
Sist redigert av Jompa den søn sep 11, 2022 4:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Jompa

Legg inn av Jompa »

De Vries driver of the day

Ghost

Legg inn av Ghost »

Centrist skrev: søn sep 11, 2022 4:24 pm Det var det jubileumet. Hurra for F1.

Det at de ikke innser at Ricciardo er plassert på en slik måte at de må rødflagge er helt utrolig.
En stoppet bil er ikke grunn til å rødflagge, og man skal ikke rødflagge for å gjøre det spennende. Men ufattelig at de ikke klarte å få startet løpet igjen.

R66

Legg inn av R66 »

Resultatet ville blitt det samme men ikke bra at det blir siste runder under safetycar
De Vreis tar poeng i første løpet, bra gjort

Ferrari prøvde med det var ikke noe å gjøre siden Max var raskere hele tiden på like dekk

Visa

Legg inn av Visa »

Jompa skrev: søn sep 11, 2022 4:27 pm Velfortjent at Verstappen vinner selvfølgelig, men for et antiklimaks på slutten. Hvorfor tar det så lang tid å få ut SC?
Egentlig det jeg reagerer mest på også, ikke at man ender løpet bak SC. Verstappen fikk vel litt over halvannen runde før SC kom.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Ghost skrev: søn sep 11, 2022 4:28 pm En stoppet bil er ikke grunn til å rødflagge, og man skal ikke rødflagge for å gjøre det spennende. Men ufattelig at de ikke klarte å få startet løpet igjen.
Problemet er jo hvor bilen er plassert på banen. De hadde, selv med SC ute på banen korrekt, aldri ryddet det ferdig tidsnok.

Da er det mer ryddig i mine øyne og rødflagge og lage regler på når man sier nok er nok og når man evt. skal starte igjen.

Visa

Legg inn av Visa »

Centrist skrev: søn sep 11, 2022 4:31 pm
Ghost skrev: søn sep 11, 2022 4:28 pm En stoppet bil er ikke grunn til å rødflagge, og man skal ikke rødflagge for å gjøre det spennende. Men ufattelig at de ikke klarte å få startet løpet igjen.
Problemet er jo hvor bilen er plassert på banen. De hadde, selv med SC ute på banen korrekt, aldri ryddet det ferdig tidsnok.

Da er det mer ryddig i mine øyne og rødflagge og lage regler på når man sier nok er nok og når man evt. skal starte igjen.
Skal man rødflagge for det så er det vel viktig at regelen allerede finnes?

Ghost

Legg inn av Ghost »

Centrist skrev: søn sep 11, 2022 4:31 pm
Ghost skrev: søn sep 11, 2022 4:28 pm En stoppet bil er ikke grunn til å rødflagge, og man skal ikke rødflagge for å gjøre det spennende. Men ufattelig at de ikke klarte å få startet løpet igjen.
Problemet er jo hvor bilen er plassert på banen. De hadde, selv med SC ute på banen korrekt, aldri ryddet det ferdig tidsnok.

Da er det mer ryddig i mine øyne og rødflagge og lage regler på når man sier nok er nok og når man evt. skal starte igjen.
Ja, man kan diskutere hvordan reglene bør være, men slik reglene er kan de ikke rødflagge.

Syns det er vanskelig å løse dette på en god måte. Vi vil jo alle se racing, men reglene må etter mitt syn være like uansett på hvilken runde ting skjer. Shoot-outs, rødflagg eller enda verre, Abu Dhabi-løsningen blir for meg underholdning foran rettferdighet.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Visa skrev: søn sep 11, 2022 4:33 pm Skal man rødflagge for det så er det vel viktig at regelen allerede finnes?
Som Ghost påpeker, så snakker jeg mer om hvordan det burde vært.

Kaoset i dag skyldes jo at de sender ut SC altfor sent. Så kan man diskutere hvorvidt man skal sende ut SC eller rødflagge. Men SC er jo korrekt måte å gjøre det på, sett reglene per nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Verstappen to seire fra å tangere Schumacher og Vettels sin sesongrekord på 13 seire. Med 6 løp igjen så kan jo den rekorden ryke. Var riktignok noen færre løp da Schumacher (18) og Vettel (19) vant. Er vel 22 løp i år.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Conor Moore med ny sketch etter Monza. 😀


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»