Null tiltro til demokratiet og medier.

Svar
Henningsen

Re: Null tiltro til demokratiet og medier.

Legg inn av Henningsen »

pfrog567 skrev: tor sep 15, 2022 12:28 am
Henningsen skrev: ons sep 14, 2022 6:41 pm Er det noen som tier dem ihjel? Hvem gjør det, og på hvilket grunnlag?
Eller kan de hende de ble nevnt om de ble relevant pga politikken sin.
Har de krav på mediedekning?
Hvordan får vi diktatur ved at noen mikro fillepartier ikke får sendetid på nrk?
Det er mye tull og tøys i denne tråden her :) Også fra TS.
Ja, det er høy tulletråd-faktor på denne saken.

Moist

Legg inn av Moist »

HB4596 skrev: søn sep 11, 2022 6:57 pm
2. Vanskelig å si hvor mye tid man skal bruke på hvert enete parti, det holder å nevne at de er der. Du var sikkert heldig den gangen de nevnte det, jeg har aldri hørt nrk bruke andre ord en andre.
https://www.nrk.no/rogaland/nytt-parti- ... 1.14728685

På forhånd takk

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Moist skrev: tor sep 15, 2022 8:59 am
HB4596 skrev: søn sep 11, 2022 6:57 pm
2. Vanskelig å si hvor mye tid man skal bruke på hvert enete parti, det holder å nevne at de er der. Du var sikkert heldig den gangen de nevnte det, jeg har aldri hørt nrk bruke andre ord en andre.
https://www.nrk.no/rogaland/nytt-parti- ... 1.14728685

På forhånd takk
Takker og bukker for link.

Jeg skjønner at det blir lite omtale av industripartiet da nrks arbeidsplasser består av svært mange akademikere. Er vel neppe noen som er mer tilgenger av AP enn nrk? Da jeg søkte på industripartiet ved bruk av nrks søkemotor dukket det opp 3 artikler. To fra 2019 og et fra 2021. Når jeg leser de tre siste innleggene før ditt så ser jeg at det finnes personer her som mener at det er åpenbart tre artikler for mye.

mvh

HB.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

HB4596 skrev: tor sep 15, 2022 8:41 pm
Moist skrev: tor sep 15, 2022 8:59 am
HB4596 skrev: søn sep 11, 2022 6:57 pm
2. Vanskelig å si hvor mye tid man skal bruke på hvert enete parti, det holder å nevne at de er der. Du var sikkert heldig den gangen de nevnte det, jeg har aldri hørt nrk bruke andre ord en andre.
https://www.nrk.no/rogaland/nytt-parti- ... 1.14728685

På forhånd takk
Takker og bukker for link.

Jeg skjønner at det blir lite omtale av industripartiet da nrks arbeidsplasser består av svært mange akademikere. Er vel neppe noen som er mer tilgenger av AP enn nrk? Da jeg søkte på industripartiet ved bruk av nrks søkemotor dukket det opp 3 artikler. To fra 2019 og et fra 2021. Når jeg leser de tre siste innleggene før ditt så ser jeg at det finnes personer her som mener at det er åpenbart tre artikler for mye.

mvh

HB.
Nå lager du åpenbart en Stråmann...

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

HB4596 skrev: ons sep 07, 2022 6:16 pm globalt?
Hva tror du egentlig dette ordet betyr?

hauge23

Legg inn av hauge23 »

Regjeringen holder pressekonferanse kl. 10 i dag om strømstøttetiltak til næringslivet.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge ... ringslivet
Støre sier: "– Denne situasjonen er ekstraordinær. Vi har vært opptatt av at det er noen bedrifter der ute nå som treffes hardt av krigens konsekvens, og av veldig høye strømpriser. Det er der vi må treffe tiltak nå, sier Støre til NRKs Politisk kvarter fredag morgen."
Jeg skriver i tråden "Null tiltro til demokratiet og medier" fordi at når de fremste politikerne er så løgnaktig som f.eks Støre er, blir befolkningen ført bak lyset og narret. Det er ødeleggende for tilliten til politikere og også for demokratiets funksjon.
Dette gjelder jo også media, har ikke hørt Politisk kvarter i dag, men er ganske sikker på at Støre har fått fremføre sin løgn om at det er krigen i Ukraina som er årsaken til de høye strømprisene i Norge, uten at programleder i NRK har korrigert ham.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

hauge23 skrev: fre sep 16, 2022 9:09 am Regjeringen holder pressekonferanse kl. 10 i dag om strømstøttetiltak til næringslivet.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge ... ringslivet
Støre sier: "– Denne situasjonen er ekstraordinær. Vi har vært opptatt av at det er noen bedrifter der ute nå som treffes hardt av krigens konsekvens, og av veldig høye strømpriser. Det er der vi må treffe tiltak nå, sier Støre til NRKs Politisk kvarter fredag morgen."
Jeg skriver i tråden "Null tiltro til demokratiet og medier" fordi at når de fremste politikerne er så løgnaktig som f.eks Støre er, blir befolkningen ført bak lyset og narret. Det er ødeleggende for tilliten til politikere og også for demokratiets funksjon.
Dette gjelder jo også media, har ikke hørt Politisk kvarter i dag, men er ganske sikker på at Støre har fått fremføre sin løgn om at det er krigen i Ukraina som er årsaken til de høye strømprisene i Norge, uten at programleder i NRK har korrigert ham.
Det virker som om taktikken er å gjenta en løgn så mange ganger at den sakte men sikkert innarbeides som en 'sannhet'

fargerik

Legg inn av fargerik »

Henningsen skrev: fre sep 16, 2022 9:18 am
hauge23 skrev: fre sep 16, 2022 9:09 am Regjeringen holder pressekonferanse kl. 10 i dag om strømstøttetiltak til næringslivet.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge ... ringslivet
Støre sier: "– Denne situasjonen er ekstraordinær. Vi har vært opptatt av at det er noen bedrifter der ute nå som treffes hardt av krigens konsekvens, og av veldig høye strømpriser. Det er der vi må treffe tiltak nå, sier Støre til NRKs Politisk kvarter fredag morgen."
Jeg skriver i tråden "Null tiltro til demokratiet og medier" fordi at når de fremste politikerne er så løgnaktig som f.eks Støre er, blir befolkningen ført bak lyset og narret. Det er ødeleggende for tilliten til politikere og også for demokratiets funksjon.
Dette gjelder jo også media, har ikke hørt Politisk kvarter i dag, men er ganske sikker på at Støre har fått fremføre sin løgn om at det er krigen i Ukraina som er årsaken til de høye strømprisene i Norge, uten at programleder i NRK har korrigert ham.
Det virker som om taktikken er å gjenta en løgn så mange ganger at den sakte men sikkert innarbeides som en 'sannhet'
Jeg skal følge med på denne pressekonferansen.
Uansett hva som presenteres, regner jeg med at det vil bli total slakt fra alle som er i opposisjon.
Slik går dagan.....

hauge23

Legg inn av hauge23 »

Henningsen skrev: fre sep 16, 2022 9:18 am
hauge23 skrev: fre sep 16, 2022 9:09 am Regjeringen holder pressekonferanse kl. 10 i dag om strømstøttetiltak til næringslivet.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge ... ringslivet
Støre sier: "– Denne situasjonen er ekstraordinær. Vi har vært opptatt av at det er noen bedrifter der ute nå som treffes hardt av krigens konsekvens, og av veldig høye strømpriser. Det er der vi må treffe tiltak nå, sier Støre til NRKs Politisk kvarter fredag morgen."
Jeg skriver i tråden "Null tiltro til demokratiet og medier" fordi at når de fremste politikerne er så løgnaktig som f.eks Støre er, blir befolkningen ført bak lyset og narret. Det er ødeleggende for tilliten til politikere og også for demokratiets funksjon.
Dette gjelder jo også media, har ikke hørt Politisk kvarter i dag, men er ganske sikker på at Støre har fått fremføre sin løgn om at det er krigen i Ukraina som er årsaken til de høye strømprisene i Norge, uten at programleder i NRK har korrigert ham.
Det virker som om taktikken er å gjenta en løgn så mange ganger at den sakte men sikkert innarbeides som en 'sannhet'
Åpenbart og her er media et helt nødvendig redskap for at politikerne lykkes i å tegne/spre en virkelighet som bygger på løgn, og som er opinionsdannede i befolkningen. Linken politisk ledelse og media i Norge ligner mere og mere på Nord-Korea.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Rainmaker skrev: ons sep 07, 2022 2:35 pm
KongOlav2 skrev: ons sep 07, 2022 2:33 pm
Rainmaker skrev: ons sep 07, 2022 2:30 pm

En myriade av diverse mer eller mindre sære partier, som på en heldig dag kan se 1%-tallet på en måling.
Og dette er også meningsmåling for kommunestyrevalg. Det inneholder dermed også alle de små bygdelistene som finnes rundt om i landet. Som det er en god del av.
Ja, på slike kan jo noe ala "Per vil ha rekkverk mot veien"-partiet inkluderes også
:lol: :lol: :lol:

Takk, du reddet dagen!

Brukeravatar
virrvar
Innlegg: 135

Legg inn av virrvar »

HB4596 skrev: ons sep 14, 2022 4:49 pm
virrvar skrev: tir sep 13, 2022 10:20 pm
HB4596 skrev: tir sep 13, 2022 8:02 pm

Fremdeles. 1 av 100 på landsbasis burde få spalteplass, men det ser ut til at du ønsker at folk ikke skal vite.
Er det demokratisk eller diktaturisk? Og jeg sier det igjen, jeg støtter ikke diktatur.

mvh

HB.
Og om disse stemmene er avgitt i en eller to eller tre kommuner, hva har det av interesse for resten av landet. I hvor mange kommuner stilte FNB, PP, SDK og DEM lister i 2019.
Spørsmål, ønsker du så inderlig at 1 av 100 skal ties ihjel til fordel for store ensidige partier Spør du meg, skummel tankegang, ser for meg at det er sånn diktaturet begynner.
Vel denne delen av diskusjonen fører ikke til noe, så jeg hopper av her, jeg er ferdig med å forsvare små og svake til folk som ikke har til hensikt å lytte.

mvh

HB
Det er greit at du selv sier det i klartekst at du feiger ut, når du går på trynet i en diskusjon, og enten ikke kan eller evner å gi et svar. Dermed slipper vi andre å påpeke det.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Trolljegeren skrev: fre sep 16, 2022 8:46 am
HB4596 skrev: ons sep 07, 2022 6:16 pm globalt?
Hva tror du egentlig dette ordet betyr?
Av og til går det litt for fort i svingene.
Jeg tror de fleste fikk med seg hva det egentlig skulle være....
Korriger meg hvis du mener at jeg tar feil der.

mvh.

HV

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

virrvar skrev: fre sep 16, 2022 6:59 pm
HB4596 skrev: ons sep 14, 2022 4:49 pm
virrvar skrev: tir sep 13, 2022 10:20 pm

Og om disse stemmene er avgitt i en eller to eller tre kommuner, hva har det av interesse for resten av landet. I hvor mange kommuner stilte FNB, PP, SDK og DEM lister i 2019.
Spørsmål, ønsker du så inderlig at 1 av 100 skal ties ihjel til fordel for store ensidige partier Spør du meg, skummel tankegang, ser for meg at det er sånn diktaturet begynner.
Vel denne delen av diskusjonen fører ikke til noe, så jeg hopper av her, jeg er ferdig med å forsvare små og svake til folk som ikke har til hensikt å lytte.

mvh

HB
Det er greit at du selv sier det i klartekst at du feiger ut, når du går på trynet i en diskusjon, og enten ikke kan eller evner å gi et svar. Dermed slipper vi andre å påpeke det.
For å oppklare:
Problemet er at visse folk ikke forstår betydningen "1 av 100 på landsbasis burde få spalteplass".
Jeg gidder ikke finne frem alt av spisebestikk, jeg gidder rett og slett ikke. Så da later som jeg heller på trynet slik at du får fjør i hatten.
Oversatt: Kverrulater finnes det nok, derfor hopper jeg av.

Ha en riktig god Hjul.

MVH

HB.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Henningsen skrev: tor sep 15, 2022 11:24 pm
HB4596 skrev: tor sep 15, 2022 8:41 pm Når jeg leser de tre siste innleggene før ditt så ser jeg at det finnes personer her som mener at det er åpenbart tre artikler for mye.
mvh

HB.
Nå lager du åpenbart en Stråmann...

These users thanked the author Henningsen for the post:
pfrog567
I natt skal jeg sovne med et smil om munnen, jeg har alltid rett i det jeg sier.
Trenger ikke en gang nevne noen navn så er det to som stikker hodet frem og bekrefter det jeg sier.
Noe å tenke over?

MVH

HB

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

HB4596 skrev: fre sep 16, 2022 11:21 pm
Henningsen skrev: tor sep 15, 2022 11:24 pm
HB4596 skrev: tor sep 15, 2022 8:41 pm Når jeg leser de tre siste innleggene før ditt så ser jeg at det finnes personer her som mener at det er åpenbart tre artikler for mye.
mvh

HB.
Nå lager du åpenbart en Stråmann...

These users thanked the author Henningsen for the post:
pfrog567
I natt skal jeg sovne med et smil om munnen, jeg har alltid rett i det jeg sier.
Trenger ikke en gang nevne noen navn så er det to som stikker hodet frem og bekrefter det jeg sier.
Noe å tenke over?

MVH

HB
Tror du drastisk overvurderer dine ords kraft.
Men svarene dine og måten du ter deg på viser at du er en nisse det ikke er verd å bruke tid på.
Sov godt!

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Henningsen skrev: fre sep 16, 2022 11:23 pm Tror du drastisk overvurderer dine ords kraft.
Men svarene dine og måten du ter deg på viser at du er en nisse det ikke er verd å bruke tid på.
Sov godt!

Tro kan du gjøre i kirken.
Ja, jeg skal virkelig sove godt om en halvtime.

mvh.

HB.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

HB4596 skrev: fre sep 16, 2022 11:37 pm
Henningsen skrev: fre sep 16, 2022 11:23 pm Tror du drastisk overvurderer dine ords kraft.
Men svarene dine og måten du ter deg på viser at du er en nisse det ikke er verd å bruke tid på.
Sov godt!

Tro kan du gjøre i kirken.
Ja, jeg skal virkelig sove godt om en halvtime.

mvh.

HB.
Er det sånn at de troende bør slutte å tro så straks de trer ut av kirken? Da holder du i så fall i overkant høye tanker om en bygning som er laget av jordlige materialer, av mennesker av kjøtt og blod.

Er det slik at du håper at fotball laget ditt vinner kun de gangene du er fysisk til stede på kampene deres også?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

bundetrente skrev: fre sep 16, 2022 11:52 pm
HB4596 skrev: fre sep 16, 2022 11:37 pm
Tro kan du gjøre i kirken.
mvh.

HB.
Er det sånn at de troende bør slutte å tro så straks de trer ut av kirken? Da holder du i så fall i overkant høye tanker om en bygning som er laget av jordlige materialer, av mennesker av kjøtt og blod.

Er det slik at du håper at fotball laget ditt vinner kun de gangene du er fysisk til stede på kampene deres også?
Når vi ført er på offtopic.

Jeg sa ikke at de skal slutte å tro hvis de trer ut av kirken. Antagligvis er kirken stedet man forholder seg til angående tro.
Men når man har en tro angående det jeg skriver så henviser jeg til kirken, slik jeg er opplært så er kirken mesteren for tro.

Angående fotballlaget så har jeg ikke noe fotballag jeg holder med. For meg er det ett fett og jørgen hattemaker eller kongens lag som vinner. Hverken tro eller håp her med andre ord.
Ikke for det jeg har alltids håp om å vinne når lottokupongen leveres, for jeg vet at jeg av og til vinner en femtilapp. Her er det håp og viten, men ikke tro.

eller

Jeg har ikke heller ikke troa på politikere, for jeg vet at de er opplært i å fortelle hva folk liker å høre.
Noen er flinkere enn andre, men statsministeren er dårligst på det.

mvh

HB

ulefos

Legg inn av ulefos »

på begynnelsen av nittitallet kom spørsmålet opp om markedstilpasning av elektrisiteten, FRP og Høyre som alltid har vært tilhenger av at private skal sko seg på fellesskapets midler og eiendom fortalte at dette ville gjøre strømmen rimeligere for der og dere trodde dem og jublet samtidig somdere hånet de politikerne som advarte mot denne markedstilpasningen, nå ser dere resultatet

på tide å tenke seg om?

ulefos

Legg inn av ulefos »

HB4596 skrev: lør sep 17, 2022 11:54 am
Jeg har ikke heller ikke troa på politikere, for jeg vet at de er opplært i å fortelle hva folk liker å høre.
Noen er flinkere enn andre, men statsministeren er dårligst på det.
kan det ha sammenheng med at Støre forteller sannheten, der Listhaug og Moxnes forteller det de tror folk vil høre

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

ulefos skrev: lør sep 17, 2022 10:56 pm
HB4596 skrev: lør sep 17, 2022 11:54 am
Jeg har ikke heller ikke troa på politikere, for jeg vet at de er opplært i å fortelle hva folk liker å høre.
Noen er flinkere enn andre, men statsministeren er dårligst på det.
kan det ha sammenheng med at Støre forteller sannheten, der Listhaug og Moxnes forteller det de tror folk vil høre
Kanskje han forteller sannheten, eller hur? Noen stoler på han.
Jeg stoler dessverre ikke på et eneste ord som kommer ut av den tåkefyrsten.

mvh

HB


Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

ulefos skrev: lør sep 17, 2022 10:54 pm på begynnelsen av nittitallet kom spørsmålet opp om markedstilpasning av elektrisiteten, FRP og Høyre som alltid har vært tilhenger av at private skal sko seg på fellesskapets midler og eiendom fortalte at dette ville gjøre strømmen rimeligere for der og dere trodde dem og jublet samtidig somdere hånet de politikerne som advarte mot denne markedstilpasningen, nå ser dere resultatet

på tide å tenke seg om?
Tenke seg om? Er det ikke det som jeg etterlyser?
I stedet for rødgrønt Støres rot og fanterier, og BlåErnas tunge langt opp i rektum på tyske politikere?
Det er noe jeg prøver å formiddle her, dagens fantastiske nrk formiddlinger og dagens "demokrati" har null troverdighet.

mvh

HB

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Man stemte over 3.energipakke og Acer den 22.3.2018 i Storinget

For i følge faktisk.no:
AP, H, Frp, Venstre, MDG

Mot:
Sv,Rødt, Krf, SP

96 av 169 deltok.
https://resett.no/2022/09/09/faktisk-no ... tortinget/

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

return_of_drakkar skrev: søn sep 18, 2022 10:12 am Man stemte over 3.energipakke og Acer den 22.3.2018 i Storinget

For i følge faktisk.no:
AP, H, Frp, Venstre, MDG

Mot:
Sv,Rødt, Krf, SP

96 av 169 deltok.
https://resett.no/2022/09/09/faktisk-no ... tortinget/
Et glimrende eksempel på at demokratiet ikke virker, for hvilken norsk borger er interessert i Acer?
Korupte politikere som skal ha seg jobb i utlandet er for Acer.

mvh

HB.

ulefos

Legg inn av ulefos »

return_of_drakkar skrev: søn sep 18, 2022 10:12 am
96 av 169 deltok.
du vet kanskje at i de fleste saker så er ikke aller politikere til stede i Stortingetunder votering som skjer hver dag, dette kalles utbbyttingsssystemet, dette sørger for at partiene er representert i salen i forhold til valgresultatet, du kan lese mer om det her
utbyttingssystemet
det hadde ikke vært enkelt om forretningsorden krevde at alle representanter til enhver tid skal sitte i salen, noen er på reise, noen er syke, noen skal kanskje i dåp, bryllup eller begravelse, og da ville det blitt ganske kostbart om man hver gang skulle hente inn vedkommendes vararepresentant

ulefos

Legg inn av ulefos »

HB4596 skrev: søn sep 18, 2022 9:55 am
Kanskje han forteller sannheten, eller hur?
jeg tror du skjønner at utenriksministeren, uansett parti, ikke forteller absolutt alt som skjer, men kanskje du ikke forstår det og da forstår jeg bedre dine skriblerier

det er også ellers vanlig at intervjuerne blir enig med den intervjuede om hva spørsmålene skal handle om, det skjedde åpenbart ikke her.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 696
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

ulefos skrev: søn sep 18, 2022 4:12 pm jeg tror du skjønner at utenriksministeren, uansett parti, ikke forteller absolutt alt som skjer, men kanskje du ikke forstår det og da forstår jeg bedre dine skriblerier
Jeg vet at utenriksministre ikke skal fortelle om alt som skjer. Men han gikk på tvers av en annen enighet ang. terrorister.
Her ble Støre tatt med buksene ned i reinspikka løgn. Hadde vært mye bedre om han fortalte at han ikke har mulighet for å svare. Mye bedre..
Støre gjorde en handling han ikke burde ha gjort... hvorpå han lyver for å dekke det opp.

Det er ikke greit. Han er den absolutt minst troverdige politikeren som har sittet eller sitter i regjering.
ulefos skrev: søn sep 18, 2022 4:12 pm det er også ellers vanlig at intervjuerne blir enig med den intervjuede om hva spørsmålene skal handle om, det skjedde åpenbart ikke her.
Helt greit at du dokumenterer at demokratiet ikke fungerer. Hva er hensikten med en intervju når man kan velge og vrake i behaglige spørsmål, slik at folk ikke får vite sannheten?
Det skal du ha kudos for å opplyse om hva som skjer i kulissene.

mvh.

HB.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

ulefos skrev: søn sep 18, 2022 4:10 pm
return_of_drakkar skrev: søn sep 18, 2022 10:12 am
96 av 169 deltok.
du vet kanskje at i de fleste saker så er ikke aller politikere til stede i Stortingetunder votering som skjer hver dag, dette kalles utbbyttingsssystemet, dette sørger for at partiene er representert i salen i forhold til valgresultatet, du kan lese mer om det her
utbyttingssystemet
det hadde ikke vært enkelt om forretningsorden krevde at alle representanter til enhver tid skal sitte i salen, noen er på reise, noen er syke, noen skal kanskje i dåp, bryllup eller begravelse, og da ville det blitt ganske kostbart om man hver gang skulle hente inn vedkommendes vararepresentant
Poenget er hvilke som stemte for og hvem som stemte i mot.

96 av 169 var bare en tilleggs-opplysning som ble nevnt i artiklene som det var lenker mellom.
Det kunne sikkert misforstås.

ulefos

Legg inn av ulefos »

HB4596 skrev: søn sep 18, 2022 4:36 pm
Helt greit at du dokumenterer at demokratiet ikke fungerer. Hva er hensikten med en intervju når man kan velge og vrake i behaglige spørsmål, slik at folk ikke får vite sannheten?
Det skal du ha kudos for å opplyse om hva som skjer i kulissene.
kan du tenke deg tilfeller der politikere ikke kan opplyse om alt som skjer når det passer en intervjuer?
hvis det ikke var slik så ville det ikke vært behov for politiske biografier, hverken fra Siv Jensen, Kåre Willoch eller Trygve Bratteli, tror du noen av disse har vært rede til å fortelle alt til pressen, når det passer pressen?

ulefos

Legg inn av ulefos »

HB4596 skrev: ons sep 07, 2022 2:17 pm
Hvorfor blir et parti som er større enn de tre minste partiene i meningsmålinger utelatt offentligheten som meningsmålinger, men skjult i en samlehaug?
man kan ikke gjøre annet enn å smile av en slik sandkasse-påstand

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»