Valverdes siste reise - Vuelta 2022

Svar
Hetfield

Re: Valverdes siste reise - Vuelta 2022

Legg inn av Hetfield »

FantasySwede skrev: man sep 12, 2022 2:43 pm
KongOlav2 skrev: man sep 12, 2022 2:40 pm
FantasySwede skrev: man sep 12, 2022 2:34 pm Jeg har ikke påstått at Evenepoel er helt på nivået til Vingegaard. Dansken er fortsatt bedre i fjell på over 35 minutter. Han er også betydelig bedre i høyde, og han har vist veldig stabile prestasjoner i varme. Men Vingegaard er bedre enn Pogacar, og jeg svarte på påstanden om Pogacar kunne kjørt i sirkler rundt feltet i vueltaen med årets klatreform. Overbevist om at Vingegaard hadde slått Remco i vueltaen, selv om belgieren på ingen måte hadde blitt utklasset.
Jeg skrev ikke noe om årets klatreform om Pog, jeg skrev "maksform". Og det står jeg ved. Hadde han deltatt og giddet (dvs gått stort sett all-in på de aller fleste fjelletapper) ville han vunnet med flere minutter sammenlagt om han var det.
Ok. Litt upresist fra meg. Men jeg er uenig i at toppnivået til Pog er mye høyere enn årets vuelta-felt. Uansett flott at det er litt aktivitet på sykkel-forumet av og til. Ekstremt dødt her til tider.
Det var veldig aktivt på gamle VGD tidlig på 2010-tallet, så godt å se litt gammelt engasjement bluse opp igjen her 10 år etter.

dorian

Legg inn av dorian »

Hetfield skrev: tor sep 15, 2022 10:24 am Det var veldig aktivt på gamle VGD tidlig på 2010-tallet, så godt å se litt gammelt engasjement bluse opp igjen her 10 år etter.
Må bare få tak i Willy og han dansken, så blir det nok god temperatur igjen!

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Buena suerte, Alejandro Valverde!

Kos deg sammen med Alberto Contador.

Mine to beste <3 <3

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»